- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 1723 reacties, en bestaat uit 69 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 69.
De laatste reactie is geplaatst op 12-02-2012 14:02.
Voor de eerste keer oma
- Geplaatst op zaterdag 13 december 2008 00:12Martianne1
Goede berichten Diana, klinkt erg hoopvol. Geweldig.
Morgen gaan we naar dochter en Davina. Man eet niet thuis. We hebben uiteindelijk afgesproken dat we eerst zelf onze weekendboodschappen doen en ik moet nog tanken. Dan gaan we iets later in de middag naar hen toe en bestellen wat en eten dan gezellig daar. Dochter heeft namelijk het idee dat Davina iets onder de leden heeft omdat ze vandaag wel vier uur geslapen heeft. Dat doet ze normaal nooit. Dochter zelf is aardig in de lappenmand. Ze heeft een sterk verhoogde hartslag. Men dacht eerst dat dit kwam door de medicijnen die ze slikte maar dat is dus niet zo. Ze krijgt nu uitgebreid bloedonderzoek op diabetes, nier- en leverfunctie. Als dit niets oplevert moet ze naar de internist. Hoop dat er iets uitkomt dat makkelijk met medicijnen te bestrijden is. Maandag moet ik de hele dag op Davina passen, omdat dochter dan moet werken.Groetjes Martianne - Geplaatst op zondag 14 december 2008 20:15Ellenwiske
Dat is niet zo mooi die berichten over je dochter Martianne. Hopelijk is het zoals je zelf al zegt met medicijnen te behandelen.
Ja Diana, elke arts heeft zijn eigen manier om een probleem te benaderen. Wij hebben dat vroeger met onze zoon ook meegemaakt. Dat was toen echt om gek van te worden want de ene beweerde precies het tegenpovergestelde van de andere.
Maar ik zou ook net als jij blij zijn met dit nieuwe behandelschema. Klinkt heel aannemelijk allemaal.
Wat kun je je niet meer voorstellen Conchita? Dat je zoon 9 pond woog bij de geboorte? Is wel een hele knaap geweest zeg.
Ja Sienna de jurk past perfect. Ze heeft hem meteen gepast en toen ook mijn zoon op zijn werk gebeld dat hij als gegoten zat. Verder moet hij maar wachten tot vrijdag natuurlijk.
Leuk dat kleindochter, zo jong als ze is, de twee mannen zo om haar vingers kan winden. - Geplaatst op dinsdag 16 december 2008 21:20andorra
Ellenwiske, wat spannend, dat je zoon en zijn vriendin komende vrijdag gaan trouwen, alvast een hele fijne dag gewenst!
Martianne, dat zijn zeker geen goede berichten over je dochter, hopelijk valt het mee en is het iets wat makkelijk te behandelen zal zijn.
Afgelopen zondagmiddag zijn mijn man en ik toch nog gevraagd voor de verjaardag van onze zoon, en hebben we de kleine man ook weer vast mogen houden. Hij heeft wel een paar huiluurtjes per dag, maar over het algemeen is het een lief kereltje, we zijn er maar wat groots mee [:)] - Geplaatst op woensdag 17 december 2008 08:55walthera
hallo oma,s en a.s.
Ik wil jullie even laten weten, dat mn dochter op babyboom en hyves verteld over de twintig wekenecho.
en hele fijne kerst en gelukkig nieuwjaar toegewenst.!!
liefs thera xxx - Geplaatst op woensdag 17 december 2008 10:23gaia
Walthera, wil je even veel beterschap wensen. Als ik me niet vergis moet je deze week geopereerd worden.
Ellenwiske, dat het maar een mooie trouwdag mag worden vrijdag. Met hopelijk in ieder geval droog weer
Komend weekend ga ik weer naar Maud, nou ja, eigenlijk naar schoonzoon, want die is jarig.
Martianne, hoop dat het allemaal mee zal vallen voor je dochter.
Diana, ja, elke arts heeft toch zijn eigen manier van behandelen, met kleinere o=f grotere afwijkingen tov een andere. Ligt waarschijnlijk aan de opleiding, want daar leren ze steeds de nieuwste dingen.
Conchita en Andorra, fijn dat het zo goed gaat met de kleinkinderen. - Geplaatst op woensdag 17 december 2008 15:05Ellenwiske
Gaia en Andorra bedankt voor de wensen.
En Gaia veel plezier met maud op de verjaardag van je schoonzoon.
Doen jullie dat ook wel eens. Degenen die het kleinkind niet zo dichtbij hebben wonen. Contact maken via hyves? Was zo grappig gisteren. Timo greep de hele tijd de microfoon en stopte hem in zijn mond. Zoals hij op deze leeftijd met alles doet natuurlijk. - Geplaatst op donderdag 18 december 2008 11:19conxita32
Hoi Walthera, Ik wens je veel sterkte met je operatie,
Ellenwiske een prettige dag met het huwelijk morgen.
leuk he die kinderen die nu goed beginnen te praten en die door hebben wat telefoon en zo is.
Mijn kleinzoons wonen ook ver weg en ik heb oudste kleinzoon soms aan d etelefoon en op zijn manier houd ie hele gesprekken. Zo vertelde hij dat ie buiten was geweest en stond te springen. Mijn dochter schoot in de lach en vertelde dat hij voordeed hoe hij in de plassen stond te stampen.
Hij geeft ook altijd dikke kus en vertelt over de baby die lief is en klaas en piet waren geweest en kadootjes. Hij zegt zijn namm maar voor de helft,maar heel grappig.
helaas hebben we geen webcam en zij ook niet. Misschien toch het aanschaffen waard.
gelukkig komen ze met oud en nieuw hier. verder moet ik het nog even met d efoto's doen. De jongste is alweer 5 weken en het gaat zo snel allemaal. Hij veranderd ook echt. kan het zien.
Vanmiddag kerstlunch met borrel na. Zal niks drinken vrees ik want moet daarna naar de fysio en ik zie me niet met krukken lopen na een borrel.mens durf te leven - Geplaatst op donderdag 18 december 2008 11:26nita
goedemorgen allemaal
ik heb een beetje weinig tijd gehad om hier te reageren,want ik ben veel aan het oppassen omdat Thijs aldoor ziek is,hij had maandag puffers gekregen,en het leek eerst goed te gaan maar nu vandaag was het toch weer helemaal mis dus moet hij vanmiddag weer terug naar de h.a. omdat hij het weer erg benauwd heeft,en natuurlijk weer hoge koorts.
Maar ik wil in ieder geval al is het te laat Thera heel veel sterkte wensen met de operatie.
En Martianne jij veel sterkte met je dochter.
Diana het is toch ook wel heel wat al die ingrepen voor zo'n klein ventje,dus is het misschien ook wel fijn dat het nu wat langer duurt voor ze hem weer opereren.
wat een geluk hebben wij toch dat we zo dicht bij dochter wonen,vergeleken met sommige van jullie,en dan zie je hoe het uitkomt als één van die kleintjes ziek is.
Ellenwiske ik wens je een hele fijne en mooie dag morgen
wens jullie een fijne dag.iedere dag een lach - Geplaatst op donderdag 18 december 2008 22:12Willemijn23
Thera, veel sterkte met de operatie. Ik hoop dat je snel weer op de been bent.
EllenWiske, ik wens jullie een mooie dag morgen. Ik zie uit naar het verslag!
Martianne, weet je al wat meer van je dochter? Valt het een beetje mee?
Gaia, leuk dat je Maud weer even kunt knuffelen. Geniet ervan.
Akelig als die kleintjes ziek zijn, Nita. Thijs heeft het goed te pakken. Wat zei de huisarts?
Mijn kleinkinderen zijn ook allemaal ziek geweest. Mijn oudste kleinzoon viel wel mee. Een dagje hangerig, geen eetlust en koorts. Maar dat was de volgende dag weer over.
Stan is toch wel een goede week uit zijn gewone doen geweest, huilerig, koortsig.
En nu is Julia ziek. Zo'n pukkie van zes weken is helemaal zielig vind ik. Ze kan slecht drinken want dan wordt ze benauwd en na tien minuten huilt ze dan weer omdat ze honger heeft. Mijn dochter is er de hele dag zoet mee. Ook 's nachts komt ze elke twee uur. Zielig hoor.Keer je om naar de zon... en je schaduw verdwijnt. - Geplaatst op donderdag 18 december 2008 22:24sienna
Conxita, lekker dat je kleinzoon zo goed groeit. Alweer 5 weken nu, wat gaat dat toch hard! Geniet er maar van. Vervelend dat je zo lang blijft sukkelen met je enkel. Zou je nog een ingreep krijgen? Ik meen me zoiets te herinneren.
Dat zijn positieve berichten over je kleinzoon, Diana. Fijn dat ze zijn neusje eventueel wat naar voren kunnen halen. Is het etentje zondag gezellig geweest?
Hopelijk is je kleindochter niet ziek geworden, Martianne. Vervelende berichten over je dochter. Ik hoop voor jullie dat men snel een diagnose kunnen stellen en de juiste medicatie kunnen geven. Sterkte ermee!
Ik hoop dat je vanavond of morgenochtend hier nog leest, Ellenwiske want ik wil jullie voor morgen een hele fijne en onvergetelijke dag toewensen. Ben je uiteindelijk toch overgehaald om te gaan hyven?
En zo kwam het dus allemaal nog goed, Andorra. Jij hebt je schoonzoon persoonlijk kunnen feliciteren en meteen met je kleinzoon kunnen knuffelen. Nog gefeliciteerd.
Ik hoop dat Walthera de operatie vandaag goed heeft doorstaan en dat ze voor de Kerst weer naar huis mag.
Gaia, jij ook alvast gefeliciteerd met je schoonzoon en geniet van je kleindochter dit weekend.
Wat vervelend, Nita, dat Thijs steeds zo ziek is. Ik wens hem en jullie veel sterkte. Dat geluk hebben wij ook om zo dichtbij de kinderen te wonen. Het gebeurt regelmatig dat kleindochter hier even 'gedropt' wordt omdat ze even boodschappen willen doen ofzo. Wij hebben daar hééélemaal geen problemen mee.
A.s. maandag gaan wij even een midweekje er tussenuit. Dochter had van de zomer al een huisje in een vakantiepark besproken voor de Kerst. Wij wilden dat ook wel maar met 2 ernstig zieken in de familie ging dat niet. Vorige week konden we nog een laatste huisje bemachtigen in hetzelfde park. Even ontspannen na een moeilijke tijd en even geen flat van schoonmoeder opruimen. Daar zijn we daarna dan nog wel een poosje mee bezig. - Geplaatst op donderdag 18 december 2008 22:28sienna
Willemijn, ik had je posting gemist. Ook voor de kleine meid sterkte en een snelle beterschap voor haar.
Grappige avatar heb je nu. - Geplaatst op donderdag 18 december 2008 23:17Martianne1
Hier en bij Thera heeft het forum twee dagen uit de lucht gelegen. Vond ze wel vervelend en ik ook natuurlijk.
Kleindochter gelukkig niet ziek geworden, wel heel erg verkouden. Met dochter, ja we hebben wel een uitslag maar ook wel weer erg vaag allemaal. Bloedonderzoek was goed. Geen afwijkingen. Men gooit het nu op hyperventilatie en dat ze verkeerd ademhaalt. Ik vraag mezelf af of dit een gevolg van alle klachten is of echt de oorzaak. Ze gaat nu ademhalingsoefeningen doen met de fysio heb ik begrepen en Maatschappelijk werk komt er ook aan te pas, maar wat die gaan doen weet ik niet. Horen we dit weekend wel neem ik aan.
Wij hadden op werk vanmiddag de kerstborrel en konden een kerstpakket, of een bol.com bon of een keuzepakket krijgen. Twee maal raden wat ik heb genomen. Ik verslind boeken dus de bon van Bol die ik vanavond meteen verpatst heb. Had al een verlanglijstje gemaakt, dat ik zo in het winkelmandje kon kieperen, hihi.
De rest van de tuin wordt vanaf 17 januari gedaan. Afspraak daarvoor is vandaag gemaakt.
Verder zelf morgen nog een dag werken en dan heb ik twee hele weken vrij. Kijk er al echt naar uit, omdat ik ook steeds keelpijn heb en dan weer verkouden wordt. Kan er wel mee door lopen maar voel me niet super. Heb het momenteel wel heel erg druk op werk, maar de rest komt dan vanaf 5 januari wel weer.Groetjes Martianne - Geplaatst op donderdag 18 december 2008 23:25Martianne1
Even een update over Thera. Op haar hyves site heeft haar dochter het volgende berichtje achtergelaten:
De operatie is goed verlopen.
Ze heeft wel veel pijn, maar erg blij dat ze een morfine pompje heeft!
Bij meer nieuws laat ik weer een berichtje achter!!
Groetjes Martianne - Geplaatst op donderdag 18 december 2008 23:29Willemijn23
Bedankt Martianne. Ik realiseerde me niet dat de operatie vandaag was. Wat fijn dat je ons op de hoogte brengt.
Hyperventilatie zou best de oorzaak kunnen zijn hoor. Daar krijg je heel vervelende klachten van. Het goede nieuws is dat het wel ongevaarlijk is. Maar het kan heel pijnlijk zijn. Als het dat werkelijk is zal ze baat hebben bij de oefeningen.
Die boekenbon, ja dat begrijp ik goed. Mij maak je ook het meeste blij met een boek of een bon. Ik kreeg een VVV bon in mijn kerstpakket en ook die gaat ingeruild worden in de boekwinkel. Heerlijk, ook ik heb twee weken vakantie. Dan lekker met een boekje voor de haard.... mooi vooruitzicht!Keer je om naar de zon... en je schaduw verdwijnt. - Geplaatst op vrijdag 19 december 2008 20:23diana47Ik heb alles even bijgelezen, maar nu geen tijd om overal op te regeren.
Gisteren een feest gehad, mijn man werkte 30 jaar op de zaak. Eerst een etentje aangeboden gekregen, met de kinderen en ons kleinkind natuurlijk.
We wilden net naar huis gaan, toen ineens al onze vrienden familie en collega's van mijn man binnenkwamen met een glas champagne.
Nou dat was me even wat. Mijn man stond met tranen in zijn ogen.
Kleinzoon gaf ook iedereen een hand. Zo schattig.
Ook hebben we nog een reisje aangeboden gekregen eind januari. Een midweek naar Duitsland.
Vanmiddag heb ik gelijk vrij geregeld. Gelukkig was het geen probleem.
En dan nu het allegrootste nieuws: tatareta we worden weer opa en oma.
Onze kleinzoon krijgt een broertje of een zusje. Het is nog wel heel erg pril. Dochter is momenteel heel bang dat ze iets doet of eet wat niet goed voor haar is. De afwijking van onze kleinzoon is tussen de achtste en twaalfde week ontstaan.
natuurlijk is het wel een beetje een beladen zwangerschap en hoop ik dat het allemaal goed is deze keer.
Maar we zijn er in ieder geval blij mee.
Allemaal een heel fijn weekend, het is weer mijn werkweekend, dus weinig tijd om van de kerstsfeer hier thuis te genieten.
doeiiiiiiiiiiii - Geplaatst op vrijdag 19 december 2008 21:35dollemina
Diana, ik ga je heel voorzichtig feliciteren met de zwangerschap van je dochter.
Keep my fingers crossed en ga van het positieve uit. Wat hebben jullie alles bij elkaar een fijne laatste maand in 2008. Veel plezier in Duitsland gewenst.
MientjeHerinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag. - Geplaatst op vrijdag 19 december 2008 22:19Willemijn23
Diana, wat een geweldig nieuws! En wat leuk dat je man zo in het zonnetje is gezet. Fijn al dat positieve nieuws. Ik begrijp de zorgen van je dochter. Is het eigenlijk bekend hoe schisis ontstaat? Heeft dat echt te maken met wat je eet of drinkt? Of is je dochter daar voorzichtig mee omdat men het juist niet weet?
Jullie kleinzoon heeft wel de leeftijd dat hij het gaat begrijpen. Leuk is dat.
Mientje wat fijn om jou weer tegen te komen. Gaat alles goed met je dochter en haar kindje? En met jou?Keer je om naar de zon... en je schaduw verdwijnt. - Geplaatst op zondag 21 december 2008 11:16nita
goedemorgen allemaal,
Diana wat fijn dat je man zo'n heerlijke verrassing heeft gehad met zijn feest,en wat een geweldig nieuws dat je weer oma wordt,maar ik kan me voorstellen dat je dochter erg angstig is omdat ze weet wat het inhoud om een kindje met met schisis te hebben en dat wens je toch geen tweede kindje toe.en natuurlijk ook de ouders niet met alle zorgen vandien.
Ik ben benieuwd hoe het met Thera gaat.
Martianne hyperventilatie kan heel veel veroorzaken,ik heb er zelfs ritmestoornissen van gehad,en de cardioloog zei ook je voelt het allemaal of je het echt allemaal hebt maar wordt allemaal daar door veroorzaakt,gelukkig ben ik er vanaf,want het is geen pretje,dus ik wens je dochter veel sterkte.
ik weet niet of ik de komende dagen hier nog kan komen vanwege de drukte,dus wil ik iedereen hele fijne dagen en een goed en gezond 2009 wensen
iedere dag een lach - Geplaatst op zondag 21 december 2008 11:41conxita32
Diana voorzichtig gefeliciteerd met dit nieuwe kleinkind.
Fingers crossed dat alles naar wens mag gaan.
Verder wens ik ieder een heel gelukkig kerstfeest en een spetterend 2009.mens durf te leven - Geplaatst op zondag 21 december 2008 12:36Ellenwiske
Conxita, wat fijn dat je de kleinkindjes met oud en nieuw weer gaat zien. Ja moet je toch eens doen een webcam aanschaffen en gaan skypen. Kost niks als je allebei skype hebt en je kunt elkaar ook nog eens zien.
Ja Nita, zou ik ook wel willen, inspringen als er iets met het gezinnetje is. Maar dat is ook moeilijk met die afstand.
Gaat het al weer wat beter met Julia, Willemijn? Ik hoop het want het is inderdaad zielig zo'n klein ziek ukkie.
Je hebt inderdad een grappige avator.
Sienna jij kunt goed onthouden zeg dat ik niet op hyves zit. Ik had me dus vergist met het woord toen ik skypen bedoelde, want dat is wat ik bedoelde. Geniet maar lekker van de midweek vakantie.
Gezellig dat ze kleindochter vaak even bij jullie droppen als ze boodschappen gaan doen. Zou ik ook geen problemen mee hebben.
Diana van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat deze keer alles goed gaat.
Verder iederen van harte bedankt voor de felicitaties.
Het was een prachtige dag. Het was een heel mooi bruidspaar. Schoondochter was prachtig opgemaakt en de kapster had haar haren heel mooi opgestoken. De jurk was prachtig. Drie keer prachtig in een paar zinnetjes, maar zo was het.
Timo was de hele dag superlief. Heeft geen kik gegeven. Behalve.......de hele plechtigheid in het stadhuis. Niet te geloven. Hij was helemaal van streek. Later op het feest, waar hij ook voor een groot deel bij was was alles weer koek en ei. - Geplaatst op zondag 21 december 2008 17:54Martianne1
Diana, van harte gefeliciteerd met de zwangerschap van je dochter. Wist je al een datum, want dan verwerk ik dat gelijk in de tabel. Ik was me niet bewust dat schisis door externe factoren (bijv. eten en zo) kon ontstaan ?
Vandaag weer naar kleindochter geweest. Ze was niet helemaal wakker maar toch toen ze wat wakkerder werd wel weer heel gezellig. Ze begint nu echt zinnen te zeggen en veel na te zeggen en het komt er meestal verstaanbaar uit. Leuk hoor. Morgenochtend even oppassen vanaf half elf.
Verder lees ik heerlijk veel en borduur ik veel. Ben nu met een groot doek bezig waarvan ik bijna op de helft ben.
Heb nog even op Thera haar hyves gekeken, maar helaas nog geen nader nieuws. Zal het voor jullie in de gaten blijven houden en zodra ik ook iets meer weet zal ik dat hier plaatsen.
Ellenwiske, leuk dat de trouwdag zo'n succes was. Gek dat Timo zo van streek was in het stadhuis. Zijn jullie er nog achter gekomen waar dat aan lag ?
Verder alle zieke kleinkinderen, of kinderen of oma's heel veel beterschap gewenst.
Tweede kerstdag zullen we met zijn allen bij dochter gaan eten. Oud en nieuw zijn we samen, omdat zoon en schoondochter naar Madrid gaan voor twee weken en dochter gaat eerste kerstdag en oud en nieuw naar schoonouders.Groetjes Martianne - Geplaatst op zondag 21 december 2008 21:33sienna
Ja Martianne, ik kijk ook elke dag even bij Walthera of er nog nieuws is. Nu maar hopen dat het bij jouw dochter niets ernstigers is dat hyperventilatie. Daar is gelukkig wat aan te doen. Leuk hè, dat we al gesprekjes met die kleintjes kunnen hebben. Gisteren belde dochter op en vertelde dat kleindochter op dat moment op het toilet een plasje had gedaan. Ze had zo'n kinder-toiletzitje gekocht en dat gaat prima.
Diana wat een goed nieuws heb jij! Die angst van jouw dochter begrijp ik wel, dat zou elke a.s. moeder hebben in hun situatie. Laten we er met z'n allen maar het allerbeste van hopen en dat ze toch kan genieten van haar zwangerschap.
Wat een fantastische verrassing was dat voor je man. En dan eind januari er lekker even met z'n tweetjes tussenuit, heerlijk!
Fijn dat het zo'n prachtige trouwdag is geweest, Ellenwiske. Hadden jullie iemand die Timo even mee naar buiten kon nemen? Onze dochter (toen 3 jr) was destijds ook helemaal van streek tijdens de trouwplechtigheid van m'n schoonzusje. Helaas was er niemand die dat even op kon vangen dus ik heb ze het ja-woord niet horen zeggen want ik liep met kleintje buiten.
Oma's, morgen gaan wij een midweekje naar de Veluwe. Dochter heeft daar ook een huisje gehuurd en wij konden nog een last-minute boeken. Lekker even ontspannen na de turbulente maanden die achter ons liggen.
Ik wens jullie daarom hele fijne feestdagen, samen met jullie kleinkinderen en andere dierbaren.

- Geplaatst op zondag 21 december 2008 23:08gaia
Vandaag bij dochter en schoonzoon geweest, omdat schoonzoon gister jarig was. Maud genoot van ale belangstelling die ook haar ten deel viel. Van de andere oma kreeg ze een loop/zitautootje. Dat ding viel wel in de smaak, totdat ze onderuit ging. Toen was het gedaan met de pret, wat haar betreft.
Tweede kerstdag zie ik haar weer. Ga dan met dochter, zoon, schoonzoon, kleindochter en andere opa en oma eerst bij dochter brunchen en dan naar de winterefteling.
Wanneer alles goed gaat, gaan ze over een paar maanden verhuizen. Willen een huis gaan kopen, dus nu nog even kijken of het met de hypotheek gaat lukken. Gaan dan nog verder weg wonen, maar ben er net zo snel als nu. Kan er dan helemaal over de snelweg heen rijden, gaat sneller als nu over provinciale weg en door woongebieden.
Ellenwiske, fijn dat de trouwdag een geslaagd feest was. Waarom Timo zo deed? Misschien hing er in het stadhuis toch een zekere "spanning" terwijl de rest van de dag de vreugde de boventoon voerde en heeft hij dat perfect aangevoeld.
Diana, proficiat met de zwangerschap van je dochter. - Geplaatst op zondag 21 december 2008 23:41Willemijn23
EllenWiske, wat fijn dat de bruiloft zo goed is verlopen. Tja en Timo…dat heb ju nu eenmaal met kleintjes, je kunt er nooit op rekenen dat ze zich “aan de afspraak”houden. Meestal vinden we dat juist zo leuk, maar soms is het even minder leuk. Het lijkt mij ook dat hij misschien de spanning voelde.Leuk dat praten, he Martianne. Het gaat soms ineens zo snel. Ze leren er nu dagelijks woorden bij. Mijn kleinzoon riep ineens: Wow neus! Bleek er op de televisie een kabouter te zijn met een hele grote neus.Fijn dat jij nieuws van Thera in de gaten houdt. Ik ben benieuwd of ze al een beetje is opgeknapt.Sienna heel veel plezier in je huisje op de Veluwe. Probeer lekker in alle rust van elkaar te genieten. Ik vind het een heel goed plan van jullie.Gaia ook jij hebt wat gezelligs om naar uit te kijken. Eten jullie ook op de Efteling? Spannende tijd voor je dochter, maar wel leuk een nieuw huis. Gelukkig dat je niet meer tijd kwijt bent. Waarschijnlijk zou ij ze ook wel dichter in de buurt willen hebben, net als wij. Maar ja, kinderen gaan hun eigen weg en zoals mijn vader al zei: Waar je brood is, is je vaderland. We zijn blij dat het in ieder geval goed met ze gaat en we worden ook met foto’s, msn en telefoontjes volledig op de hoogte gehouden.Tweede Kerstdag zijn de kinderen en hun gezinnen bij ons. Verder ook mijn zuster, mijn zwager, een neef, ouders en schoonmoeder. Druk maar gezellig. Eerste kerstdag zijn we met zijn tweetjes. Met oud en nieuw zijn we bij vrienden.Voor wie ik niet meer “spreek”: gezellige feestdagen!Keer je om naar de zon... en je schaduw verdwijnt. - Geplaatst op maandag 22 december 2008 16:161Astrid
Hallo allemaal, Shye heeft mij gevraagd om jullie prettige feestdagen en een gezond 2009 toe te wensen. Op het moment heeft zij geen tijd om te posten. Morgen gaat zij met haar man een paar dagen weg. Vandaag kregen zij via de Inspecteur van de Dierenbescherming een ziek katje in de opvang.
Dit onderwerp heeft 1723 reacties, en bestaat uit 69 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 69.
De laatste reactie is geplaatst op 12-02-2012 14:02.
Voor de eerste keer oma