Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Babbelen op de babbelboot

Dit onderwerp heeft 3002 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 04-04-2010 11:29. Dit onderwerp is gesloten!

Babbelen op de babbelboot

Ga naar een onderdeel
  1. Moderator1
    Afbeelding van Moderator1

Beste forumbezoekers,

Dit topic is een vervolg van eerdere delen (4) op het oude forum en het oorspronkelijke openingsbericht is dus niet meer aanwezig.

Vriendelijke groet,
    Moderator1 Libelle.nl

Niet meer actief | forum@libelle.nl

2. ortax
    Afbeelding van ortax

Goedemorgen dames

daar was ik weer!!! heb het echt ontzettend druk op het moment en mijn zus is er ook weer dus.............

Kan dus niet terug lezen wat er allemaal is gebeurd alleen die van ientje van gisteravond.
    Gelukkig kan je mee met je zoon naar de psycoloog en vindt hij dat ook niet erg ik hoop echt dat jullie er uit komen en dat je zoon weer met "plezier" naar de toekomst kan kijken.

Ben weer 700 gram aangekomen Sorry maar sinds ik dinsdag ben geweest gaat het goed dus blijf ik het deze keer volhouden en kan ik volgende week een - doorgeven!!

Ik hoop dat het met iedereen z'n rug weer wat beter gaat ik weet wat het is en het is NIET leuk.
    Hier gaat verder alles zijn gangetje hebben gisteravond vrelijk weer gehad heel veel wind dus geen electricitijd nu gaat het wel weer.

Dames een fijne zaterdag en tot gauw Chantalxx

3. jane
    Afbeelding van jane

Goedenmorgen.

GEFELICITEERD MET HET VIJFDE DEEL ALLEMAAL

Ientje fijn dat je wat aan het gesprek hebt gehad.Nou ben je een stapje verder gekomen wat er met je zoon aan de hand is.Hoop dat hij er weer gauw uit komt,maar dat heeft wel zijn tijd nodig,wens je veel sterkte toe.
    Terese jij vandag veel sterkte denk aan je,hoop dat het niet gaat sneeuwen met de begravenis.
    Ik zat tot 1 uur in de nacht nog achter de naaimachine,bie band aan de herders hesjes te maken.
    Vanmiddag om 2 uur naar Klarenbeek en is live dansen.Dus mijn voetjes gaan weer van de vloer.Fijne Zaterdag allemaal.

4. maria 45
    Afbeelding van maria 45

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/weer/zu2Dwinter.gif

Vier maar feest, maar je moet zelf de slingers ophangen. ********************************************************

5. ientje21
    Afbeelding van ientje21

Goedemiddag lieve dames.

Het had hier net gesneeuwd. Was wel een mooi gezicht. Maar het is natte sneeuw, dus het was gelijk weer weg. Ik ga nu met mijn man taart halen in de stad, want morgen vieren we hier 3 verjaardagen.

Hier dan het lijstje. Helaas zijn we allemaal een beetje aangekomen. Ik nog het minste dus volgens de regels verdien ik een pluim????? Die vergeet ik maar, wil alleen een pluim als ik afval.[:D][:S][knip]
    Maar we gaan er gewoon weer tegenaan deze week. Volgende week staan er vast weer minnetjes.

NaamStartstreef21.11.0814.11.08afgevallen
    Meveve112.090.0106.4106.4-0.0
    Justa 80.565.065.765.7-0.0
    Henny103.085.096.095.0+1.0
    Ientje 65.058.066.465.8+0.6
    Jane 66.060.061.060.0+1.0
    Therese125.0100.0105.4105.4-0.0
    Chantal 92.760.088.587.8+0.7
    Ria 99.070.099.099.0-0.0

Ik ga nu de stad in om taart en behang te halen.
    Allemaal een fijne zaterdag en tot later.

6. ientje21
    Afbeelding van ientje21

Allemaal gefeliciteerd met deel 5. En we varen gewoon door.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/gefeliciteerd/0-1gerbera.gif

7. meveve
    Afbeelding van meveve

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/boten/57.gif
    Gefeliciteerd met ons nieuwe deel!
    Ik hoop dat we het in deel 5 weer heel gezellig zullen hebben en dat we met z'n alle een paar kilootjes mogen afvallen.

Ientje, fijn dat je mee bent geweest naar de psygoloog met je zoon! Nu kun je de gang van zaken en de input van informatie een beetje beter bijhouden en eventueel aanvullen.
    Ik hoop dat de sessies je zoon zullen kunnen helpen. Want ik kan me voorstellen dat dit op jullie hele gezin drukt.
    Heel veel sterkte voor jullie!

Chantal, we zien vanzelf wanneer je tijd hebt om langs te komen en natuurlijk wanneer je stroom hebt.
    Jammer dat je weer een beetje bent aangekomen, maar het gaat vast binnenkort weer beter met afvallen.

Trees, als je dit lesst heb je het zware afscheid gehad. Ik hoop dat je op een mooi afscheid kan terugkijken en dat je er troost uit zal kunnen halen.
    Sterkte!

Ria, heb jij al voer voor de vogels in je tuin? Dat is weer iets heel anders dan 3 hoog in Amsterdam, of niet?
    Hoe is het nu met je rug?

Trees, de herdertjes bij je kleindochter op school zullen er wel mooi uitzien! Lief dat jij de hesjes wilde maken. En vanmiddag weer tijd voor oma zelf, lekker dansen en swingen.

Justa, wel weer een leuke financiele meevaller nog een werkadresje op zaterdag erbij. Gelukkig maar voor een paar uurtjes, anders wordt het misschien te veel.
    Lief dat John je krantenwijk heeft overgenomen zodat jij bij je mams kon blijven.
    Geef haar maar een dikke knuffel van mij.

Henny, als je nog naar buiten moet, doe voorzichtig op de fiets, of heb je een auto te leen?
    Verder maar lekker met een goed boek bij de warme kachel.
    Ga ik ook doen![XD]

Ik heb vanmorgen eindelijk vogeltjes in mijn vogelhuisje gezien! Dus ze hebben al het lekkers gevonden.
    Nu maar hopen dat die vervelende katten uit mijn tuin blijven, want die jagen steeds alle vogels weg.
    Voor vandaag heb ik weinig plannen, ga zo even naar het winkelcentrum om wat dingetjes te kopen voor de verlofmand voor mijn collega. Ze gaat vrijdag met zwangerschapsverlof en krijgt dan een mandje met allerlei leuke dingetjes mee. Een blad om lekker te lezen, een douchegelletje om te ontspannen, een speeltje voor het zoontje dat ze al heeft, enz., enz.

Ik wens jullie allemaal een gezellige zaterdag!

8. grootje
    Afbeelding van grootje

Hallo allemaal[:)]
    Deel vijf alweer,de boot blijft gelukkig in de vaart[knip]

Met dit weer ga ik niet op de fiets Meveve,boodschappen worden dan meegebracht of ik krijg de auto te leen.
    Gistermiddag even opgepast,konden dochter en schoonzoon even winkelen en heb samen met Femke voor hun erkerraam naar een enorme hagelbui gekeken die toen net overkwam,vond ze prachtig.
    Vanmorgen met oudste dochter en de kids naar de Hilvertshof geweest,dat is een winkelcentrum in Hilversum.
    Zo maar wat gekeken en ook bij Pipoos,waar ik graag kom,maar er waren tien wachtenden voor me bij de kassa,dus ik heb de spullen maar weer teruggelegd[XD]Ga wel een keer naar Amersfoort.
    Leuk zo'n bakermand,nog leuker dan sinterklaas[XD]

Ientje,het voelt al beter denk ik als je wat weet en die onzekerheid een beetje afneemt en dat er ws ook wat gedaan kan worden.
    Nog bedankt voor het lijstje!
    Drie verjaardagen,dat vergt weer veel van je wilskracht[knip]
    Hoop in ieder geval dat je een fijn weekend hebt en alvast gefeliciteerd met al die verjaardagen!

Trees,heb aan je gedacht en hoop dat het allemaal nog gaat!

Je gaat nu elke dag werken hè Justa,let je wel op je ruggetje,of heb je daar geen last meer van?Is natuurlijk wel weer meegenomen.

Ben weer aan een mooi boek begonnen dat ik ooit al eens heb gelezen,maar ik weet het allemaal niet zo goed meer,dus dat komt mooi uit[:D]
    Dames,allemaal nog een fijn weekend verder!

9. meveve
    Afbeelding van meveve

Goeiemiddag allemaal.

Ientje bedankt voor het maken van het lijstje! Het is toch wat....zijn we allemaal aangekomen deze week, want ik heb me vanmorgen gewogen en was ook niet afgevallen hoor. Gelukkig niet veel erbij, dus ik hoop dat het er volgende week weer af is.

Geen pluim/bloemen verdient daarom maar dit plaatje voor ons allemaal.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/succes/16an.gif
    Heb je lekkere taart gehaald voor de verjaardagen? Wel lekker dat je alles in 1 keer viert, heb je maar 1 keer al die verleidingen van gebak en hapjes.
    Van harte gefeliciteerd met de jarigen!

Henny, gezellig naar Hilversum geweest om te winkelen. Ben ik vorig jaar met mijn moeder ook geweest. Leuk is de Hivertshof! Jammer dat het bij Pipoos zo druk was, maar er komt vast wel een volgende keer om je spulletjes te kopen.

Bij mij is vanmiddag niets gekomen van lezen. Onze jongste dochter kwam binnenvallen en toen zij er een poos zat kwamen de andere dochter met man en kind ook binnen. Opeens een gezellig huis vol. Nu zijn ze allemaal weer vertrokken en is de rust hier weergekeerd.[XD]
    Toch is het altijd weer gezellig als ze allemaal tegelijk hier zijn!

Voor straks eet smakelijk en een hele gezellige avond!
    http://www.animaatjes.nl/plaatjes/f/fijne/1.gif

10. meveve
    Afbeelding van meveve

Hallo dames.

Hier sneeuwt het al de hele dag en nu blijft het eindelijk ook een beetje liggen.
    Een mooi gezicht, maar het is fijn dat we niet naar buiten hoeven.
    Verder heb ik niets te melden, doe het vandaag heerlijk rustig aan.

Fijne zondag verder.

11. therese
    Afbeelding van therese

Hallo Babbelaartjes,

Allemaal gefeliciteerd met de nieuwe babbelboot 5. We hebben al een aardige vloot.
    Ik hoop voor iedereen dat hij in rustig water blijft varen en we heerlijk rustig verder kabbelen.

De begrafenis was sober en daardoor helemaal in Gemma's stijl. 2 van haar zusters speelden bij de herdenkingsdienst op dwarsfluit en de andere op de bandoleon. Heel ontroerend natuurlijk. Toen de kist zakte begon het te sneeuwen, heel bijzonder was dat. Ze ligt hier nu in Schellinkhout.
    Nu pakken we de draad weer op en gaan weer door met het leven.

Bij ons sneeuwt het nu ook al een tijdje maar het blijft hier niet liggen, Jammer. Ik vind het altijd een mooi gezicht die sneeuw.

Ik zit nu lekker te quilten en ga zo even een kop warme chocolademelk maken. Dat mag van de dieetiste. Ik heb tot januarie vrijaf gekregen van haar. Maar in januarie moet ik dan wel weer serieus gaan beginnen. Ik moet evengoed wel elke twee weken naar haar toe, maar wordt dan niet gewogen. Ze wil me even tot rust laten komen . Want het begon weer een aardige obsessie te worden dat lijnen. Dus nu maar hopen dat ik me toch een beetje in kan houden.
    Ik was afgelopen vrijdag 106.7 kg. Dus dat gewicht mag a.s. vrijdag op de lijst en zal daar tot januarie blijven staan.

Ik ga nu stoppen want er komt visite aan zie ik uit een ooghoek. Peter doet al open. Geen chocolademelk dus, maar koffie zetten. Is misschien wel beter ook.
    Tot de volgende keer doei!

12. meveve
    Afbeelding van meveve

Chantal, ik heb de reclame van KNORR gezien hoor! De 3 beren die alledrie hun eigen produkt het lekkerst vinden in de soep.

Voor zover je de omgeving kon zien vond ik het erg mooi. Kan me voorstellen dat je het daar erg naar je zin hebt.

Trees fijn dat het afscheid zo mooi aansloot bij het leven van je vriendin.
    Nu weer proberen verder te gaan.
    Was het gezellig met je visite vanmiddag?

13. ortax
    Afbeelding van ortax

Goedemorgen allemaal

Werd vanochtend wakker en alles was wot!!! zo mooi vooral ook omdat de zon schijnt vandaag. In nederland is ook sneeuw gevallen zag ik het blijft mooi .....autorijden is iets minder maar goed ik heb goede winterbanden.

Wat leuk dat je eindelijk de reclame hebt gezien!je weet dat je hem van nu af aan heel vaak gaat zien want dat is altijd zo.

Hoop dat iedereen een goed weekend heeft gehad.
    Fijn dat de begrafenis mooi was en in de sneeuw ( geeft toch iets speciaals ) zoals Meveve al zei nu weer proberen door te gaan al valt dat niet mee sterkte.

Man is in engeland die heeft daar vandaag een begrafenis.
    De keuken ligt dus even stil maar het schiet wel op hoor en het wordt gelukkig ook mooi!!!

Het lijnen gaat goed deze week ben benieuwd wat het morgen zegt bij de weightwatchers tenzij er nog meer sneeuw komt en ik de berg niet af kan[knip]

Dames ik ga strijken en nog een was in de mahine gooien fijne dag allemaal

Groetjes Chantalxx

14. ortax
    Afbeelding van ortax

Ben ik weer zag net dat ik WOT schreef daar bedoel ik natuurlijk WIT mee sorry

15. jane
    Afbeelding van jane

Goedenmorgen,allemaal.
    Trees fijn dat het afscheid zo mooi was met die sneeuw.
    Heb een fijn week-end gehad,Zaterdag van 2 uur tot avonds 23.00 uur gedanst.Zelfs nog fam.gezien was wel bekaf.Mijn zoon vond dat de hesjes mooi waren geworden[knip]
    Fijne Maandag allemaal ik ga de bovenramen doen.

16. meveve
    Afbeelding van meveve

http://i37.tinypic.com/20fw00j.gif

17. therese
    Afbeelding van therese

Hallo iedereen,

Meveve, nu weet ik naar welke reclame ik moet kijken. Ik heb hem wel eens uit een ooghoek voorbij zien komen, maar niet bedacht dat dat hem was.
    Ga nu ook goed kijken ernaar.
    De visite was erg gezellig ze zijn ook nog blijven eten. Ik ben even de vrieskist ingedoken en ontdekte dat ik nog asperges had die ik zelf had ingevroren. Ham heb ik ook altijd in de vriezer , eitjes ebij gekookt en een kruimig piepertje erbij. Het was zalig. Toen nog een lekker Ben en Jerry ijsbolletje(gewonnen sponsor loterij) en we waren lekker bol en rond. 's Middags hebben we ook nog geklaverjast. Dat was een tijd geleden dat we dat gedaan hadden .Het was wel lachen , want ik deed af en toe stomme dingen.

Jane, was je weer lekker aan het dansen. Leuk hoor! Wat fijn dat de hesjes leuk geworden waren en je zoon ze ook mooi vond.

Chantal, wat vervelend voor je man dat hij ook een begravenis had. En dan nog wel in Engeland. Hoe gaat hij daarheen. Vliegen of auto en trein?
    Fijn zeg dat het lijnen goed gaat deze week. Dat is weer mooi meegenomen. Ik hoop voor je dat er flink wat af is.
    Kan je niet met een sleetje naar beneden om naar de weightwachers te gaan[knip]
    Alleen kom je met een sleetje niet meer naar boven natuurlijk. [XD]
    Je hoeft je niet te verontschuldigen voor een typefout hoor. Dat heb ik ook vaak.
    We moeten dan maar een beetje puzzelen, dat is ook niet erg en misschien wel goed voor de hersenen[XD].

Ik heb vandaag weer gezwommen , maar miste wel mijn" koppie doen" na afloop bij Gemma. Dat was altijd mijn maandagochtend ritueel.
    Het leek wel of iedereen bang was om de weg op te gaan vanmorgen . Het was zo rustig op de weg en i n het zwembad waren we vanmorgen maar met z'n 5en . Terwijl we anders met zo'n 12 mensen zijn.
    Thuisgekomen ben ik meteen achter de naaimachine gaan zitten en mijn achterstallige quilt-huiswerk gedaan. Dat is nu klaar. Nu moet ik aan de kerstkaarten gaan beginnen. 150 stuks. Ik heb nog geen echt idee. Eerst alle spulletjes maar naar beneden halen en gewoon beginnen , dan komen de ideeén wel(hoop ik).
    Vanavond lekker naar Memory kijken en eens niet zo laat naar bed. De laatste weken erg slecht geslapen. Dus nu een inhaalslag maken.
    Iedereen nog een fijne avond en tot de volgende keer doei!

18. grootje
    Afbeelding van grootje

Hallo allemaal[:)]
    De reclame nog niet gezien Chantal[knip]
    By the way als je een fout typt en je ziet het binnen de vijf minuten nadat je geplaatst hebt,kun je nog corrigeren met de "bewerk"dinges wat boven je geplaatste stuk staat.Kom ff niet op het goeie woord[XD]
    Hoop voor je dat de boot morgen een stuk lichter is geworden[XD]

Gezellig sneeuwen buiten en binnen leker met een mooi boek Meveve[knip]

Als je met de kerstkaarten begint krijg je langzamerhand steeds meer ideeën Trees, is mijn ervaring,gewoon beginnen dus[XD]
    Ben blij dat er hier bijna geen sneeuw meer ligt,er worden de hele avond sneeuwballen tegen de ramen gegooid en niet zulke zachte!

Lekker gevoel dat de klus geklaard is Jane en ramen zemen met dit weer??Hoewel de zon vanmiddag lekker geschenen heeft.Bezige bij!

Dames,ik heb weer een mooi boek,dus ik ga lekker lezen.
    Allemaal nog een fijne avond en voor later welterusten!

19. jane
    Afbeelding van jane

Wens jullie een fijne nacht toe,ik ga nog even lezen.

20. jane
    Afbeelding van jane

Goedenmorgen,allemaal.
    Therese ik zou gisteravond ook baantjes gaan zwemmen ,maar ik was moe.
    Straks krijg ik bezoek en als die weg is ga ik lezen.Vanmiddag om 15.00 koffie drinken met P.daarna ga ik naar de bieb.
    Fijne Dinsdag allemaal.

21. meveve
    Afbeelding van meveve

Goeiemorgn allemaal.

Gisteren heb ik wat HHwerk gedaan zoals stozuigen, opruimen, bedden verschonen, enz., enz.
    Daarna zou ikeven naar het werk gaan, maar dat hoefde niet omdat de collega die ik wilde spreken er niet was omdaat haat dochtertje ziek is.
    Toen mijn achterstand in Libelles lezen maar een beetje ingehaald en een stuk gefietst op de hometrainer.

Gisteravond zuurkool gegeten met een stukje spek. Jullie vegrijpen dat de weegschaal vanmorgen niet aardig was. Vanavond eet ik het restje zuurkool en het laatste stikje spek. Niet verstandig voor de lijn, maar wel lekker!

Gisteren al om 21.00 uur mijn bed ingedoken, maar nog steeds moe.

Vandaag doe ik het ook weer heel rustig aan een beetje lezen, fietsen op hometrainer en misschien kom ik nog aan studeren toe. Ohja ik moet ook nog een broek korter maken.

Trees veel plezier met het maken van de kerstkaarten. Heerlijk werk vind ik, maar ik verstuur dit jaar gekochte kaarten.

Als jullie een kaart willen zet dan je adres maar in mijn inbox!

Henny, je hebt gelijk dat je lekker veel leest. Heerlijk in je warme huisje.

Jane ook lekker aan het lezen! Ik hoop dat je daar je rust in kan vinden.

Chantal, ik ben heel benieuwd hoeveel je bent afgevallen deze week. Toch steeds weer spannend hè, het autorijden in de sneeuw. Maar je zal er toch best al wel heel veel ervaring mee hebben. Want bij jou gaat geen winter voorbij zonder sneeuw, zoals bij ons wel het geval is.

Ria, bij jou ook alles goed? Lekker aan het genieten van het buien de stad wonen?

Lieve meiden, een fijne dag vandaag.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/dagen/prettige2520dinsdag.jpg

22. therese
    Afbeelding van therese

Hallo allemaal,

Wat is het rustig geweest vandaag zeg.
    Ik was zelf druk bezig met de kerstkaarten. De hele tafel ligt vol met allerlei knutselmateriaal. Ik weet nu wat ik ga maken en dat is al heel wat.
    Vanmiddag kwam Thea voor het wekelijkse quilten en koffieteuten.We hebben vanmiddag besloten om 6 december naar de kerstmarkt in Aken te gaan. We kunnen vanuit Hoorn met de bus voor 21 euro. Voor dat bedrag ga ik niet zelf rijden. Ik laat me heerlijk lui vervoeren. Ik ben heel benieuwd hoeveel tijd we hebben om te markten.
    Ik doe het al jaren, ieder jaar een andere stad . Het ene jaar ben je er al om 10. 00 uur, maar we hebben het ook wel eens gehad dat we pas om 13.00 uur op de kerstmarkt waren en alweer om 17.00 uur bij de bus moesten zijn. Maar daar moet je je dan maar niet druk over maken. Je kunt dan ook niet zoveel geld uitgeven[knip]

Meveve, ik zal mijn adres in je box zetten , doe jij dat dan ook bij mij?
    Voor de andere geld dat ook natuurlijk , een paar kaarten meer maken kan ook nog wel hoor.
    Vervelend dat je nog steeds zo moe bent. Is dat nog steeds het gevolg van de longontsteking?
    Heerlijk zeg zuurkool, vroeger deed ik altijd het restje de volgende dag tussen de middag opbakken en op brood eten. Ik denk dat dat typisch amsterdams is, of niet? Doen jullie dat ook wel eens ?

Straks ga ik weer naar toneel . Het aankleden van de personen is best een hele klus, daar heb ik me flink op verkeken. Maar er is nog een vrouw bij die graag wil helpen gelukkig. Ze kan wel niet met de naaimachine werken ,maar knopen aanzetten en dat soort dingen is best fijn als een ander dat doet.

Ik zie dat ik al weer weg moet en mijn afwas staat er nog. Even Peter lief aankijken en vragen of hij kaboutertje wil spelen en zorgen dat de vaat weg is als ik thuiskom.

Nog een fijne avond en tot devolgende keer doei!

23. therese
    Afbeelding van therese

Hallo allemaal,

Wat is het rustig geweest vandaag zeg.
    Ik was zelf druk bezig met de kerstkaarten. De hele tafel ligt vol met allerlei knutselmateriaal. Ik weet nu wat ik ga maken en dat is al heel wat.
    Vanmiddag kwam Thea voor het wekelijkse quilten en koffieteuten.We hebben vanmiddag besloten om 6 december naar de kerstmarkt in Aken te gaan. We kunnen vanuit Hoorn met de bus voor 21 euro. Voor dat bedrag ga ik niet zelf rijden. Ik laat me heerlijk lui vervoeren. Ik ben heel benieuwd hoeveel tijd we hebben om te markten.
    Ik doe het al jaren, ieder jaar een andere stad . Het ene jaar ben je er al om 10. 00 uur, maar we hebben het ook wel eens gehad dat we pas om 13.00 uur op de kerstmarkt waren en alweer om 17.00 uur bij de bus moesten zijn. Maar daar moet je je dan maar niet druk over maken. Je kunt dan ook niet zoveel geld uitgeven[knip]

Meveve, ik zal mijn adres in je box zetten , doe jij dat dan ook bij mij?
    Voor de andere geld dat ook natuurlijk , een paar kaarten meer maken kan ook nog wel hoor.
    Vervelend dat je nog steeds zo moe bent. Is dat nog steeds het gevolg van de longontsteking?
    Heerlijk zeg zuurkool, vroeger deed ik altijd het restje de volgende dag tussen de middag opbakken en op brood eten. Ik denk dat dat typisch amsterdams is, of niet? Doen jullie dat ook wel eens ?

Straks ga ik weer naar toneel . Het aankleden van de personen is best een hele klus, daar heb ik me flink op verkeken. Maar er is nog een vrouw bij die graag wil helpen gelukkig. Ze kan wel niet met de naaimachine werken ,maar knopen aanzetten en dat soort dingen is best fijn als een ander dat doet.

Ik zie dat ik al weer weg moet en mijn afwas staat er nog. Even Peter lief aankijken en vragen of hij kaboutertje wil spelen en zorgen dat de vaat weg is als ik thuiskom.

Nog een fijne avond en tot devolgende keer doei!

24. ortax
    Afbeelding van ortax

hoi

Mijn dochter zou nu graag bij zijn Therese die knutselt ook zo graag. Ze kan van alles wat moois maken.....van wie ze het heeft weet ik niet want ik ben zo onhandig als het maar zijn kan ( zelfs met een knoop aannaaien heb ik moeite!!! )
    Misschien moeten we een curses " knutselen naaien quilten breien en weet ik wat nog meer organiseren!!!!

leuk naar zo'n kerstmarkt ben gek op kerst en kan niet wachten totdat ik mag versieren;

Het is vandaag supergoed gegaan bij de weightwatchers laat het jullie vrijdag weten;

heb bij BOL.com de dvd van Brigitte kaandorp besteld!! moet altijd zo om haar lachen.

Het was hier vanochtend -9 toen ik de kinderen naar school bracht BRRRRRRR verder is het prachtig weer blauwe lucht en alles is nog steeds wit;
    Donderdag ga ik naar IKEA heb veel zin.

ik vind zuurkool de volgende dag opgebakken in een koekepan ook heel lekker op brood heb ik het nog nooit gehad ga ik ook eens proberen!!

ik wens julie allemaal een fijne avond toe en tot morgen Chantalxx

25. meveve
    Afbeelding van meveve

Hahaha Trees, dat opbakken van de zuurkool doen wij in Utrecht ook hoor. Mmmmmm lekker met een beetje bruin korstje![XD].

Adres staat in je inbox.