Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Reizen & Vrije Tijd
  4. Wat is jouw hobby of welke wil je leren?

Dit onderwerp heeft 4042 reacties, en bestaat uit 162 pagina's. U bent momenteel op pagina 162 van 162.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2010 19:40. Dit onderwerp is gesloten!

Wat is jouw hobby of welke wil je leren?

Ga naar een onderdeel
  1. ase
    Afbeelding van ase

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/31/1270015097-180.gif

hobbydag vandaag , ben al klaar met werk, nu koffietijd, wie een kopje wil kom binnen :lol: :lol:
    groetjes.

Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt.

2. annewil70
    Afbeelding van annewil70

Goede morgen allemaal.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/05/30/1212149436-880.gif

Al m,n zwarte vlekken zijn verdwenen!!!!!!!!!!!!!!! Gisterenavond laat zag ik ze ineens niet meer!!!!!!!!!
    Schenk de koffie maar in Ase!!!!!!!
    Fijne dag allemaal, de mijne kan niet meer stuk.
    Vanmiddag ga ik met m,n ,,wijnvriendin,, nieuwe kleding kopen!! Zij moet rijden ik mag dat nog niet. :cheer:

annewil70 wijzigde dit bericht op 31-03-2010 10:56 met 0%

3. Marigene
    Afbeelding van Marigene

Hoi allemaal,

OOO wat super Annewil!
    ben zo blij voor je!!!!!!
    ja je zal wel een gat in de lucht springen, nu maar rustig aan alles weer opbouwen, niet te fanatiek ineens.....
    Britfan ik hoop dat je schoondochter weer opgeknapt is...
    En Ase ik lust geen koffie, heb je ook thee?
    de stempelbeurs is volgend weekend , dus weekend na pasen in Zeist.
    erg leuk hoor, staan ze van heinde en ver met stempels en benodigheden, je kunt er (gratis) workshops doen en gewoon met iedereen gezellig kletsen, overal staan stoelen dus je schuift overal zo aan, ook om gezellig wat ervaringen uit te wisselen....
    Als je belangstelling hebt Art specially event even googelen en dan zie je het...
    Ashera hoe gaat het met je boekje, lukt het allemaal naar wens?
    ik ga even thee drinken, ben juist laat vandaag.....
    fijne dag allemaal

Oost west thuis best!

4. ashera
    Afbeelding van ashera

Hoi crea's, ik ben net terug v.d. kapper. Het grijs is weer weg gewerkt en geknipt.
    Zo ga ik nog even naar de stad, m'n nieuwe paspoort ophalen en nog wat winkelen.
    Gefeliciteerd An, wat zal je nu gelukkig zijn.
    Marigene gaat lekker naar de stempelbeurs.
    Ase bedankt hoor voor dekoffie.
    Ik denk niet dat aan hobby toekom vanmiddag.

Buurmans gras is altijd groener.

5. ase
    Afbeelding van ase

Annewil wat fijn gefeliciteerd nu rustig aan met je oog niet teveel ineens doen en lekker kledingwnkels in en uit en ook nog iets gekocht, het lijkt wel winter vandaag iets warms aan is nodig.
    Lijkt me leuk een stempelbeurs maar ik denk niet dat ik er kom al zou ik wel willen.
    Geen hobby vanmiddag de hele middag bezoek gehad morgen dan maar.
    Ashera alle grijs weggewerkt zie je er mooi uit, ik heb zilverwit haar helemaal grijs al heel jong en jaren lang geverfd nu niet meer, ik kan nu kleuren dragen die me vroeger niet stonden , maar aarde tinten kan nu niet meer wat haarkleur al doet met je gezicht.
    Fijne avond.

6. ashera
    Afbeelding van ashera

Hoi ccrea's, ik heb caramel bruin met highlights, Ase. Ja, m'n moeder heeft ook heel mooi grijs haar, maar bij mij is dat nog niet zo, dus ik kleur nog.
    Oudste zoon kwam ook nog langs, ik heb geen hobby gedaan vandaag.
    Maar misschhien straks nog.
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/09/03/1220449380-830.jpg

7. annewil70
    Afbeelding van annewil70

Hoi allemaal.
    Ja ik ben zo blij!! Ik ben dus vanmiddag wat dingetjes wezen kopen!! Ik wilde een paar lange broeken in een bepaalde kleur maar gewoon een lange broek. Nu hebben ze in de paar zaken waar ik geweest ben alleen maar spijkerbroeken en van dat andere katoenen stof, niet wat ik zocht dus. heb wel wat topjes een zomer vestje en een zomer trui met korte mouw en nog een mooie wintertrui gekocht. Na de pasen ga ik naar een andere zaak en m,n vriendin gaat mee!!
    Maar ik was wel moe en kreeg een beetje last van m,n oog. Ga nu lekker luieren en de bank op!!!
    Fijne avond en mischien tot straks.Kijk jij ook naar George Gently, Jannie???

8. ashera
    Afbeelding van ashera

Hoi An, ja ik ga wel Gently kijken. Ik begin er nu aan te wennen.
    Jammer dat je niet helemaal geslaagd bent, maar misschien gaat dat nog wel lukken, in die andere zaak.

9. ashera
    Afbeelding van ashera

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/09/03/1220465807-50.jpg

10. Belgisch vaarsje
    Afbeelding van Belgisch vaarsje

Hallo knutselmiekes,

Ik kom even langs om goedendag te zeggen.
    Jullie zullen het al gemerkt hebben dat ik wat minder kom.
    Ik wil wel hoor, maart dikwijls te weinig tijd.
    Het is nogal druk de laatste tijd en hyves heeft er natuurlijk ook mee te maken.
    Ik ga mijn best doen om te af en toe eens langs te komen, maar alle dagen dat lukt mij niet meer.

Gisteren heb ik de ganse dag op Jens mogen passen, vandaag komt hij niet, dus moet ik ervoor zorgen dat vandaag de boodschappen gebeuren, want morgen heb ik terug oppasdag.

Annewil wat fijn nu alle zwarte vlekken weer verdwenen zijn.
    Dat was maar een lastige periode waar je doorheen moest hé.
    De moed om kaartjes te maken zal nu wel terugkomen.

Marigene zo'n stempelbeurs zou ik ook wel leuk vinden om naartoe te gaan. Een dikke portemoneé menemen zeker.

Ashera ik denk dat jij altijd zowat dezelfde periode naar de kapper gaat als mij. Is mij toch al opgevallen.
    Ik ben dinsdag geweest om het weer eens laten bij te kleuren en er is ook een goed zichtbaar stuk af.

Ase ben je nog kaartjes aan 't maken?
    Precies weer eventjes geleden dat ik nog een iets gezien heb.

Ik heb dinsdag, toen ik naar de kapper ging, twee kaartjes voor Nederland gepost. 'k Ben benieuwd wanneer ze zullen toekomen.
    Waarschijnlijk een beetje voor de verjaardagen, maar beter te vroeg dan te laat.

Nog een prettige dag allemaal.

Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje

11. ashera
    Afbeelding van ashera

Hoi Crea's, ik kreeg al leuke post vandaag uit Belgie, Hartelijk Bedankt Bvtje, voor je mooie kaart, jammer dat je minder tijd hebt voor hier.
    Ik ben bezig aan het boekje, is veel werk, ik heb de letters met de slice, uitgesneden. Nu nog even verder.
    Zijn de andere dames ook aan de hobby?
    Fijne dag nog.

12. brittfan
    Afbeelding van brittfan

Joehoe :) Hier ook al de kaart ontvangen :) Wat een mooie zeg, echt prachtig. Hartstikke bedankt BV-tje.

Geen tijd voor hobby, eerst die clubkrant eens afwerken.

brittfan wijzigde dit bericht op 01-04-2010 15:35 met 8%

13. Moderator1
    Afbeelding van Moderator1

Beste forumbezoekers,

Ik wil u even op onderstaand bericht van Naomi attenderen:
    quote:
    Libelle Moderator schreef op 01 april 2010 @ 09:25:
    Beste allemaal,

Enige tijd geleden heb ik 4000 berichten als grens gesteld voor het openen van een nieuw topicdeel. Omdat elders gebleken is dat topics van rond de 4000 berichten toch kunnen leiden tot een trager forum, hebben de moderators en ik besloten deze grens te verlagen naar 3000 berichten. Merkt u dat 'uw' topic de 3000 berichten nadert? Open dan een nieuw topicdeel en plaats een melding bij het oude topic. De moderators zullen het oude topic dan sluiten.

Met vriendelijke groet,
    Naomi

Met vriendelijke groet,
    Moderator1 Libelle.nl

Niet meer actief | forum@libelle.nl

14. ase
    Afbeelding van ase

HOi allemaal, Brittfan ben jij ook jarigk ik heb jou datum niet laat je het even weten, kan ik een kaart sturen.
    Ashera geen hobby vandaag, ben met mijn buurvrouw op stap geweet lekker bij gepraat, gezellig.
    BVTje te druk om hier te posten dan doe je toch minder op Hyves daar is het zo druk, dat ik zelden een kaart plaats.
    Annewil is het vandaag ook nog goed met je oog, ik hoop van wel het mag niet komen.
    Marigene druk je bent nog niet geweest.. later misschien.
    Fijne avond allemaal.

15. annewil70
    Afbeelding van annewil70

Hoi allemaal.
    Wat ben je toch druk Bvtje!! En je doet er nog zoveel bij!
    Jannie hoe doe je dat, letters of cijfers uitsnijden?? Heb je daar een ,,patroontje,, of pons voor??
    Ase gezellig is dat he?? Jij met je buurvrouw op stap en ik gisteren met een vriendin!!
    Met mijn oog is het nog allemaal goed,ik merk wel aan het oog
    dat ik soms teveel doe, dan wordt het een beetje wazig en voel ik me moe!!
    Fijne dagnog en tot later.

annewil70 wijzigde dit bericht op 01-04-2010 17:23 met 5%

16. Marigene
    Afbeelding van Marigene

Hoi allemaal,

Ben ik ook even, vandaag kwam het keukenmeneertje de tegels nog even afwerken die niet afgewerkt waren aan 1 kant, nu ziet het er picobello uit....
    eind deze maand komt hij ons halletje opknappen, wel fijn....
    verder heb ik vandaag nog een kaart afgemaakt en op de bus gegooid, hopelijk is hij nog op tijd....
    wasjes gedraaid en de kast ingewerkt, met Tommy gelopen en naar de kookwinkel geweest, dus alles bij elkaar toch nog een gevuld dagje, de dag vloog voorbij...
    o mijn eten roept, gauw even naar de keuken....
    BV tje wat heb je het toch druk, nou ja bij mij schiet dit topic er ook wel eens bij in hoor, maar ik kom van tijd tot tijd toch wel even kijken.....
    ik wens jullie allemaal een fijne avond

Oost west thuis best!

17. ashera
    Afbeelding van ashera

Even voor An, ik kan letters met de Cb. of met de Slice uitsnijden , voor de CB. heb je daar mallen voor en voor de Slice een kaartje, zoiets wat in je fototoestel zit.
    Marigene jij had het ook druk.
    Ben jij zondag jarig Britt.?
    Ase lekker gewinkeld met je buurvrouw gezellig hoor.
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/09/03/1220449308-310.jpg

18. ashera
    Afbeelding van ashera

Crea's, HIER NIET MEER POSTEN, IK HEB EEN NIEUW DEEL GEOPEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

x
duurt nog: 24:00:00
€34.95
€22.95
x x