- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 4042 reacties, en bestaat uit 162 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 162.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2010 19:40. Dit onderwerp is gesloten!
Wat is jouw hobby of welke wil je leren?
- Geplaatst op zondag 16 november 2008 10:39ashera

- Geplaatst op zondag 16 november 2008 10:42Belgisch vaarsje
Goede morgen knutselmiekes.
Froggie oef, je verjaardagskaart is toch nog op tijd toegekomen.
Nu je ze gekregen hebt, zet ik ze nog even op deze topic.
Froggie geen koeienkaart, ik vond dat jij iets met kikkers moest hebben (past bij je nicnaam)
Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een mooie en gezellige dag van.
Marigene, vandaag knutseldag voor jou.
Veel plezier met je nieuw materiaal.
Ashere gisteren een fijne dag gehad met je bezoek, tja dan heb je geen tijd om te knutselen, maar wat volk over de vloer is ook plezant hé.
Annewil ik heb gisteren ook naar herhaling gekeken op TV.
Een Belgische serie (Lili en Marleen) en het stoorde mij ook niet dat ik het al gezien had.
Eigenlijk veel wist ik er niet meer van.
Floor, in Nederland komt de Sint op 5 december, in België is dat een dagje later, maar ja, die man kan niet overal tegelijk zijn hé.
Jammer voor Ida, dat ze hier niet op de topic geraakt.
Als het maar snel terug opgelost geraakt.
Dames maak er allemaal een fijne zondag van.
Ik rij even tot bij mijn ouders is een poosje geleden dat ik ze nog gezien heb.
Tot later op de dag.Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op zondag 16 november 2008 12:20Marigene

Hallo creadames,
Hier de uitschuifkaart die ik gisteren gemaakt heb, van stempels die ik eergisteren binnen kreeg, dus echt vers van de pers haha
Ja inderdaad BV tje vandaag knutsel dag, maar ik ben begonnen met ruimen, mijn lintjes la, het lag zo door elkaar dat ik niets meer vinden kon....
nu ben ik een beetje van alles aan het uitproberen in de CB ....
Bv tje veel plezier bij je ouders
Ashera is met de nieuwe stempels aan de gang....denk ik
Ida kan denk ik nog steeds hier niet komen , vervelend is dat, gelukkig zien we haar wel op hyves.....
Floor dank voor de koffie al heb ik er thee van gemaakt
Annewil ga je vandaag nog hobbyen?
Marionne die mag misschien nog wel niet computeren met haar nieuwe ogen....of ze durft nog niet goed...
ik zet zo de kaart er nog even opengeschoven op dan hebben jullie die ook gezien....
ik wens iedereen een fijne zondag toeOost west thuis best! - Geplaatst op zondag 16 november 2008 12:21Marigene

- Geplaatst op zondag 16 november 2008 12:29ashera
Goedemiddag dames, leuke kaarten zie ik weer voorbijkomen, leuke Kikkerkaart voor Froggie van Bvtje en hele leuke kaart met de schaatsers van Marigene, die in de ban is van de schuifkaarten,hi,hi, ik ben het inderdaad aan het mounten nu. loop een beetje achter, maar inderdaad wat Bvtje, bezoek is ook erg leuk, vooral, als het je kinderen en kleinkinderen zijn. Fijne dag allemaal.
Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op zondag 16 november 2008 12:43annewil70

- Geplaatst op zondag 16 november 2008 12:52annewil70
Goede middag crea,s.
Bedankt voor koffie en al dat andere lekkers Floor!!
Ik heb als lunch gebakken ei met spek gegeten en met ham en kaasgevulde croissantjes, zelf gebakken. Was lekker!!!
Wat een mooie kaarten zijn er weer langs gekomen, die kikkerkaart is ook erg leuk die Froggie voor de verjaardag heeft gekregen van Bvtje.
Jij gaat ook hobbyen Jannie? Marigene ook??Ik ga proberen een kerstkaart te maken van quilten!!!!!!!!!Als het lukt laat ik hem zien.Morgen laat ik ook weten wat ik heb besloten in verband met de daglichtlamp, ben er nog steeds mee bezig!!!
Ida lukt het niet hier te komen?
Fijne dag allemaal. - Geplaatst op zondag 16 november 2008 14:22floor
Ik heb ook wat mooie kaarten voorbij zien gaan zeg wouw
vandaag ben ik bezig met kralen maken en stenen voor ringen ze liggen nu in de oven om langszaam aftekoelen dan lakken mijn ketting kan ik nog niet maken moet ff wachten
tot droog zijn
fijne voorzetting van de zondag - Geplaatst op zondag 16 november 2008 14:57annewil70

- Geplaatst op zondag 16 november 2008 16:58Belgisch vaarsje
Inderdaad Annewil het is Froggie die jarig is vandaag.
Marigene de uitschuifkaart is weer prachtig. Je hebt de smaak te pakken hé.
Ashera al met je nieuwe stempels gewerkt?
Floor een nieuwe bezigheid of heb je er nog al gemaakt?
Idaatje, ik (of wij) beginnen je hier te missen.
Hoe komt dat toch dat ze hier niet meer geraakt?
Ik heb dit zelf nog niet meegemaakt dat ik hier niet op het forum geraak, wel op het Belgisch forum, maar daar heeft iedereen er al wel eens last van.
Allemaal nog een fijne avond.Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op zondag 16 november 2008 19:29ashera
Goedeavond allemaal, Floor weer aan de kralen, dat is een poosje geleden.
Ik heb wel gestempeld vanmiddag,maar het moet toch nog 1kaart of meer worden,maar vanavond ga ik op de bank, fijne avond en tot later.
Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op zondag 16 november 2008 22:22koosenroos
Hoi allemaal, eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jeetje wat een gedoe, ik kon wel lezen hier maar niet antwoorden alles valt dan weg!
Wat een mooie kaarten de kikkertjes en heel toepasselijk voor Froggy en de mooie uitschuifkaart van Marigene.Leuk hoor die schaatsertjes! Floortje weer aan de kralen, leuk hoor.Ga je morgen werken?
Froggy hier ook nog van mij hartelijk gefeliciteerd en hopelijk heb je een fijne dag gahad! Morgen after party day!
Ashera, lekker bezig met de kaarten voor je kleinkinderen en kinderen, gaat het lukkken?
Annewil ook nog aan de kaart of ben je alweer aan de quilt?Hoe gaat het nu met Julia?
Vanmorgen ben ik begonnen met een uitschuifkaart voor kerst en heb hem vanavond afgemaakt, vanmiddag lekker buiten geweest op de veranda, heerlijk.Hier komt nog even de kaart die ik naar Froggy heb gestuurd,
Ben nu 3 kwartier hier bezig geweest, hihh, hopelijk tot morgen lekker slapen straks allemaal!Prenez le temps de rester en vie! Ik ben Ida en woon in het zuiden van Frankrijk! - Geplaatst op zondag 16 november 2008 22:31floor
Voor ik ga slapen en afsluit kom ik ff langs om trusten en goedenacht tewensen
Ik had een opdracht vandaar de sieradenhobby bezig ben geweest
had opdracht 2 armbandjes te korten en 2 ringen bij temaken
Dus heb ik voor mijzelf ook ff 2 ringen gemaakt en nieuwe kralen
als het af is maak ik uiteraard een foto van
mooie kaart heb je Froggie gestuurd Ida
uh ben vergeten wat ik heb gelezen allemaal
ja ben ook benieuwd hoe het met kleine Julia gaat
Hoe is het met je dochter B. Vaasje???
nou weet het niet meer dus tot morgen of dinsdag - Geplaatst op zondag 16 november 2008 22:51Marigene

Nou dan zet ik er ook nog maar even een kaart bij, deze heb ik vanmiddag gemaakt, ook met een nieuwe stempel, de nestabillitie en verder met vellum lint , en natuurlijk papier.
Fijn Ida dat je er weer bent, bij mij doet het het hier soms ook heel raar, krijg ik ineens een heel groot scherm en zo.....
ik wilde alleen nog maar even welterusten zeggen....
ik ben ook benieuwd naar de sieraden Floor, maar we zien ze wel als ze af zijn
Mooie kaart Ida die je voor Froggie had gemaakt...
ik ga nu nog even maar mijn mail kijken en dan afsluiten( het mail mannetje kwam tot 2 keer toe zeggen dat er mail was haha...
Lekker slapen allemaalOost west thuis best! - Geplaatst op zondag 16 november 2008 23:09annewil70
Fijn Ida dat je er weer bent. Mooie kaart van je en ook van jou Marigene!!
Met Julia gaat het heel goed, ze is al een kilo boven haar geboorte gewicht, ze vind het flesje lekker!! Donderdag ga ik met een paar vriendinnen naar haar toe.
Ik heb een heel klein kerst quiltje voor een kaart gemaakt. Nu moet ik een passepartout maken, moeilijk is dat zo,n rondje uitsnijden,om het quiltje in te passen!! Je kunt ze ook kopen maar ik moet een bepaalde maat hebben.Jannie ook weer een kaart af las ik!!
Leuk Floor dat je weer met kralen bezig bent.
Froggie heb je een fijne dag gehad?? Ik feliciteerde wel de verkeerde vanmorgen.Stom van me!![:$]
Ik ga sluiten, welterusten allemaal en tot morgen. - Geplaatst op maandag 17 november 2008 06:16floor
Goedemorgen
we zuulen ermaar weer deze week tegen aan gaan maar eerst wel met
fijne dag creadames en ja als af is komt er een foto - Geplaatst op maandag 17 november 2008 10:34annewil70
Goede morgen allemaal.
Lekker bakje Floor, bedankt!!!
Vandaag geen hobby, moet wat aan huishaat doen, boodschappen en naar de markt. Vanavond kaarten en morgenvroeg naar de hobbyclub!!
Fijne dag allemaal en tot later. - Geplaatst op maandag 17 november 2008 12:18froggie
Haha Annewil, geeft niet hoor, een vergising is zo gemaakt en ik heb een hele mooie kaart ontvangen. Ik vind een zelfgemaakte kaart altijd een cadeautje om te krijgen. Ik ben er altijd heel blij mee. Het was gisteren een gezellige dag. De kinderen en ik zijn lekker verwend. De laatste ging om 1/2 10 weg en de eerste kwam om kwart voor 2. Nogmaals dank jullie wel voor de mooie kaarten en de felicitaties.Liefs Froggie - Geplaatst op maandag 17 november 2008 12:34ashera
Goedemiddag allemaal, mooie kaarten zie ik hier weer langs komen, van Ida voor Froggie en de laatste van Marigene, echt prachtig allemaal.
Floor heeft lekker voor onze koffie gezorgd, het heeft gesmaakt Floor.
An een lekker druk dagje, nee ik heb gisteren geen kaart gemaakt, wel gestempeld,zodat ik aan de slag kan.
Froggie leuk, dat je zo'n gezeliige dag hebt gehad, met je kinderen.
Kunnen jullie er weer een jaartje tegen.
Marionne hoe is het met je ogen?? Ik hoop alles goed.
Voor allemaal een fijne dag en tot later.
Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op maandag 17 november 2008 14:29koosenroos
Hoi Allemaal!
Floor bedankt voor de koffie! Froggy alles al weer opgeruimd? Fijn dat het leuk was.
Verder is iedereen druk hier,[:D], ik ook, fijne dag verder tot later![knip]Prenez le temps de rester en vie! Ik ben Ida en woon in het zuiden van Frankrijk! - Geplaatst op maandag 17 november 2008 14:47Belgisch vaarsje
Goede namiddag knutselmiekes.
Ik kom hier maar laat binnenvallen, maar 'k heb eerder nog geen tijd gehad.
'k denk dat er van hobby doen vandaag niet veel van in huis zal komen.
Ida, 'k ben blij je hier terug te kunnen lezen.
Heel mooie kaart die je voor Froggie maakte.
Dat figuurtje met zijn stekeltjes ken ik.
Marigene, jij hebt ook weer een heel knappe kaart gemaakt.
'k Vind dat jij je stempels echt heel mooi kan inkleuren, het valt me op.
Floor, met m'n dochter gaat het terug heel goed.
Ze heeft nu ook wat minder uren te doen op haar werk en dan kan ze wat meer haar rust nemen.
Annewil, heb je geen mallen om een passpartout uit te snijden?
Fiskars en AZZA hebben er heel goeie.
Ashera, heb je vandaag tijd om je kaart te maken?
'k Ben al benieuwd naar het resultaat.
Froggie, hoe voelt het een jaartje ouder te zijn?
Dames 'k wens jullie nog een fijne maandag toe.Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op maandag 17 november 2008 19:33ashera
Goedeavond crea's, ik ga zo op de bank, heb vanmiddag wel aan 1 nieuwe kaart gewerkt, maar hij is nog niet af. Morgen weer verder.
Voor allemaal een fijne avond en tot morgen.
Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op maandag 17 november 2008 20:47marionne
Hallo!
Ben er weer evetjes. Laseren is erg goed gegaan, ik kan in de verte alles goed zien, maar het computerscherm is me nog te fel, ik krijg er heel snel hoofdpijn van. Moet ook aan een lichte leesbril(dat is een +bril, ik heb mijn -8 ogen bij laten werken) Kaartenmaken lukt dus ook nog niet zo erg. Donderdag meot ik voor controle, dan zien we wel weer.
Jullie zijn hier druk geweest, de laatste paar dagen, zeg! Ik heb niet terug gelezen, maar er zijn al 5 pagina's nieuw deel erbij!.
Ik laat het hier voor vanavond bij. Forggie, hoop dat je een leuke verjaardag gehad hebt, alsnog gefeliciteerd! En Floor bedankt voor de mooie kaart voor Geena's verjaardag, ze was er erg blij mee! Welterusten! - Geplaatst op maandag 17 november 2008 22:30ashera
Leuk Marionne even wat van je te horen, gelukkig is het goed gelukt.
Veel sterkte met alles.
Buurmans gras is altijd groener. - Geplaatst op dinsdag 18 november 2008 06:25floor
Goedemorgen op deze
vandaag optiek en markt en verder zie ik wel fijne dag hoop op zo mooie zonnige dag als gisteren en dan vanmiddag lekker wandelenMaar eerst optiek ogen doormeten montuur heb ik al uigezocht zaterdag met Jaap
Ja ja weer een hele aparte uiteraard fijne dag meiden
Marionne wat zal jij een plezier hebben straks jammer dat je toch nog leesbril nodig heb
Dit onderwerp heeft 4042 reacties, en bestaat uit 162 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 162.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2010 19:40. Dit onderwerp is gesloten!
Wat is jouw hobby of welke wil je leren?