Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. Reumatische aandoeningen

Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 02-10-2010 17:00. Dit onderwerp is gesloten!

Reumatische aandoeningen

Ga naar een onderdeel
  1. Madelief s
    Afbeelding van Madelief s

Lieve Omi het is twaalf uur, 15 november en dus ben je jarig. heel hartelijk gefeliciteerd. Door alle sores ben ik vergeten je echte kaart op de bus te doen vandaag,die krijg je maandag, hoor, MadeLiefs en een heel prettig verjaardagsweekend. Nu ga ik gauw naar bed. Morgen lees ik bij.
    voor Omi.http://i34.tinypic.com/bj6dn9.jpg

Ik leef mijn leven zo blij als ik kan.Madelief,6 maart2011

2. scorpi
    Afbeelding van scorpi

OMI van hart gefeliciteerd!!

Ach jeetje Madelief, wat een tegenvaller en je zeurt toch niet, schrijf maar van je af hoor.

Tijsje succes met de verbouwing, ook wel leuk om naar nieuw uit te kijken he.

Even kort, want ik duik erin, we hebben beide dagen wat te doen....niks voor mij zo`n druk weekend.

(scorpi wil dat het bekend is dat zij een ban heeft en daarom niet meer kan reageren, moderator1)

3. jippie_
    Afbeelding van jippie_

http://img221.imageshack.us/img221/764/huisenzonenmartijnomgevnm8.jpg
    voor Omi, de laatste bloemetjes uit onze tuin.

Gefeliciteerd!!!!!

4. Madelief s

Jippie, vertel eens gauw, ben jij dan ook vandaag jarig??? Hoe dan ook, heeeeeel hartelijk gefeliciteerd.En een heel prettige dag morgen. Ik zal jou ook een kaart sturen http://i37.tinypic.com/szhegz.jpgLief dat jullie me geen zeurpiet vinden maar het voelt welzo als je niks leuks meer te vertellen hebt en er in je agenda alleen nog maar ziekenhuis en doktersbezoeken staan,want zo is het wel.
    Cinnemon, wist je wel dat de Aldi de beste groente verkoopt? Er zitten veel veel minder schadelijke bestrijdingsmiddelen op dan op die van Alb.H ,bijv.

5. scorpi
    Afbeelding van scorpi

Madelief ik heb dat ook een tijd gehad, alleen maar ziekenhuis bezoeken, dag in dag uit, alsof je geleefd wordt he. Maar ik hoop dat er voor jou ook een eind aan komt en je gewoon je eigen ding weer kunt doen. Ik werd er echt deprie van en heb nu een lichte antidepressivia en voel me stukke beter. Mag het gebruiken zolang ik wil, want deze lichte vorm is niet verslavend. Wat wij na de dagelijkse ziekenhuis-bezoekjes deden was, gewoon even het bos in, of iets leuks kopen, eten halen ipv koken, elke zeurende dag even een draai geven door zelf iets te kiezen en te doen wat je leuk vindt.

(scorpi wil dat het bekend is dat zij een ban heeft en daarom niet meer kan reageren, moderator1)

6. jippie_
    Afbeelding van jippie_

Madelief, nee hoor. Je bent niet te laat. Ik ben pas a.s. dinsdag jarig, maar de kinderen moeten dan werken en de kleintjes naar school.
    Dus komen ze morgen eten. Vandaag was oudste kleinzoon jarig en zijn we daar geweest.
    En.... Madelief, je zeurt nooit, daar heeft Scorpi gelijk in. Er zijn goede en slechte tijden en dat moeten we met elkaar hier kunnen delen.
    Soms weet ik alleen niet hoe te reageren, denk dat ik de enige ben die niets mankeert.
    Gelukkig natuurlijk, want ik geniet volop van dit leven.

Scorpi, een klein pilletje kan het leven soms een stuk aangenamer maken,he? Jij sterkte met alle drukte. Hoe is het met de diergaarde?

Oudste kleindochter mag 2 weken naar China! Ze heeft een uitnodiging gekregen van een oudklasgenootje. Nu gaan ze met 4 meiden 2 weken naar China! Van school hebben ze ook een week extra vrij gekregen, want ze gaan 14 dec. en komen dan 27 dec. teru.
    Ze hebben een motivatiebrief geschreven naar de schoolen gaan nu na hun reis een werkstuk over hun bezoek maken.
    Ze zitten in 3 VWO 2 talig, dus is het ook goed voor hun engels.
    Ik vind het zo leuk voor haar en ben ook heel trots op haar, want ze doet het heel erg goed op school en in de sport.
    Het is een meisje met veel sociale contacten. Ze speelt ook in een bandje.

Ik zit hier een beetje uit te balzen van het eten en drinken bij jongste zoon.
    Morgen weer taart en eten!!!!

welterusten voor straks!

7. zwaluw
    Afbeelding van zwaluw

quote:
    Soms weet ik alleen niet hoe te reageren, denk dat ik de enige ben die niets mankeert.
    Gelukkig natuurlijk, want ik geniet volop van dit leven.

Gelukkig dat je niks mankeert Jippie, maar juist daarom is het heel fijn als je toch hier meeschrijft. Krijgen we een gezonde kijk op de dingen te zien. Ga daar alsjeblieft mee door.
    Fijn dat je kleindochter het zo goed doet.
    Madelief sterkte.
    Omi gegeliciteerd!
    Verder ben ik te moe om te reageren. Gisteren was mijn hub jarig. Eergisteren hebben we na het koor nog veel te lang na- geborreld en vandaag had ik dagje uit van mijn koor. Door mij georganiseerd. Het was heel erg leuk en geslaagd. Ik kreeg van allemaal zoenen, om te bedanken. Ik ben wel de hele dag gespannen of iedereen het wel leuk vindt. Wel dus.
    Tot morgen.

8. tijsje
    Afbeelding van tijsje

quote:
    Sem is de naam van één van de drie zonen van Noach
    't Is de enige naam die ik heb onthouden van die drie. Gelukkig zet Madelief de andere er nog even bij, waarvoor dank [XD]
    Grappig is wel dat de naam Noa nu ook weer in zwang is en dan nog wel voor meisjes.

Madelief, de verbouwing moet klaar zijn ergens in week 51 (na de keuken en de wc volgt de badkamer nog). Dus in de kerstvakantie kan ik lekker ruimen en soppen...
    Met schoonmama gaat het redelijk. Ze heeft nu nog veel bezoek die ook komt logeren.
    Antwoord maar lekker wanneer je daar aan toe bent.
    Vervelend en naar dat je in een dip zit. Maar ook wel weer begrijpelijk. Hoop dat het gauw over is want het is eigenlijk niet 'des Madeliefs'.
    Je zeurt helemaal niet en je mag er ook geen sorry voor neerzetten. Ik hoop voor jou dat er eens licht aan het einde van die lange donkere tunnel komt.
    Je bent een sterke vrouw en je mag het ook geen zwakte van jezelf vinden dat het nu even niet gaat. Dat snapt toch iedereen!

Cinnemon, ik had je grapje wel doorzien, vond het erg spitsvondig hoor.
    De keukenkastjes zijn een soort van berkenkleur. Met een donker aanrechtblad. We konden een keuze maken tussen verschillende kleuren en deze vonden wij het mooiste bij onze vloertegels staan. Op de vloer (in de keuken dan) liggen twee kleuren tegels in blokverband; terra en crème.
    In de badkamer komen dit keer tegels tot aan het plafond. Ik ben wel goed in Engels, maar wat is mold? Een soort vuil?

Cinnemon, ik denk dat Amerikanen Douwe Egberts niet kunnen uitspreken [XD]

Jippie, bedankt voor het complimente, ik bloos ervan! Jij bent ook lief.

Omi jarig geweest en Jippie viert het vandaag. Felicitaties voor allebei en een goed levensjaar gewenst!

Jippie, je hebt gelijk hoor; als het je lot is ontloopt je het toch niet. Fijn dat je zo positief bent en je niet laat leiden door angst.
    Wat bijzonder dat je kleindochter naar China gaat. Begrijp ik goed dat het via scholen gaat en dus ook zonder ouders? Heel bijzonder allemaal. Daar zal ze haar leven lang profijt van hebben, denk ik. Op onze school hebben we ook een tweetalig vwo.

Zwaluw, ook gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Ook hem wens ik een goed nieuw levensjaar toe.

Ik stop ermee want zit alweer veel te lang achter de pc. Nek en schouders stuiteren op slot, maar ik wilde jullie zo graag allemaal weer even spreken. [:)]

Klinkt het overdreven als ik zeg dat ik me gezegend voel met zulke fijne vriendschappen via internet? Het voelt echt zo voor mij.

9. zwaluw
    Afbeelding van zwaluw

Tijsje dankjewel voor je felicitaties. Het was een gekke verjaardag. Dochter is op vakantie naar Maleisie (ze moest vakantiedagen opmaken) en zoon een weekend naar Praag, met vrienden. Dus geen kind even hier. Verder was het toch wel gezellig.

Tijsje dat is een hele tijd om in de rommel te zitten. Als het maar mooi wordt dan hè?

Ik ken iemand die werkt bij Douwe Egberts in Utrecht en alle vergaderingen gaan daar in het Engels. Dat hoor ik trouwens wel meer in internationale bedrijven. Bij de bank van dochter wordt ook veel Engels gesproken. DE is nu natuurlijkhttp://selectie.nrc.nl/selectiepimgs/t_639.jpg eigendom van Sara Lee, hè?

Jippie wat leuk dat je kleindochter naar China mag. Mijn dochter was daar in maart van dit jaar met vakantie. Bij de NRC is een DVD te koop over China en die krijgt schoonzoon voor zijn Sinterklaas. Lijkt me wel leuk.
    Het zal gek zijn dat ze met Kerst niet thuis is.
    Ja met mijn kinderen gaat het goed. Oudste is veel alleen omdat haar vriend in Dubai is gaan werken. Hij is hard op zoek naar woonruimte, maar die is in Dubai schreeuwend duur. In december komt hij even met verlof thuis. Eind december, dus nog niet in het begin, als ze jarig is. Dat is wel een beetje ongezellig voor haar.
    2e Dochter is in verwachting, dus ik ga oma worden. [:)] Ze had ook trouwplannen. In China had haar vriend haar ten huwelijk gevraagd, maar ze werd sneller zwanger dan ze dacht, dus nu stelt ze het huwelijk maar even uit. Ze zijn al 10 jaar samen.
    En zoon heeft het plan om te gaan samenwonen met zijn vriendin. Hij kent haar nu 2 jaar geloof ik. Hun vakantie was zo fijn dat ze het nu zeker weten. (Ze was veel ziek en toch nog steeds lief [:%])

Scorpi wat fijn dat jij het iets beter redt met antidepressiva.

Madelief wat naar dat het niet goed met je gaat. Tja, ik weet niet wat ik zeggen moet, behalve dat ik je sterkte wens.

Cinnemon ik snapte je wel hoor.
    Ik denk dat de Aldi bij jou anders is. Hier hebben ze juist geen A-merken. Maar wel een beetje alternatieve B-merken. Soms zelfs bijzonder goede B-merken.

Pootje gaat het goed? Nog steeds blij met je splints?

Omi ben je aan het genieten van je nieuwe kleinkind?

Ik ben gisteren naar het Parfummuseum geweest. Kennen jullie dat? Het is zo'n leuk museum. Daarna zijn we uit eten geweest met mijn koor en toen naar een uitvoering van Nikita, een groep die Jiddische muziek brengt. Heel mooi.

Fijne avond allemaal, goedemorgen Cinnemon!

10. OMI64
    Afbeelding van OMI64

Bedankt voor alle felicitaties en degene die ook jarig waren of vierden van harte gefeliciteerd met de verjaardag.

Verder is bij mij de energie helemaal op Ik heb de hele dag op bed gelegen en het lijkt of mijn hele lijf in de brand staat.
    Dus even niet zoveel doen dus ook niet op de pc Groetjes van Omi

Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen.

11. Madelief s

Tijsje schrijft:Klinkt het overdreven als ik zeg dat ik me gezegend voel met zulke
    fijne vriendschappen via internet? Het voelt echt zo voor mij.
    Daar kreeg ik nu net de tranen van in mijn ogen. reken maar dat dit helemaal niet gek klinkt en al helemaal niet overdreven want ik voel het precies netzo,Tijs! Wat hartstikke leuk voor je kleindochter Jippie, dat ze naar China mag!Trotse Oma!!!En nu hebben we al twee verwachtingsvolle oma's in ons midden.Proficiat, Zwaluw!
    Ik ga nu eerst tvNoord kijken , misschien kom ik nog terug vanavond en anders zien we elkaar wel weer.Om halfdrie morgenmiddag word ik geholpen en om vijf uur mag ik hoop ik weer naar huis.Dag,dag.Prettige avond iedereen.

12. hse
    Afbeelding van hse

http://i537.photobucket.com/albums/ff336/hse_album/Met-tekst-pjoetervrienden.gif

gewoon liefs

13. OMI64
    Afbeelding van OMI64

Jippie Alvast gefeliciteerd voor morgen en een fijne dag.
    Omi

14. zwaluw
    Afbeelding van zwaluw

quote:
    En nu hebben we al twee verwachtingsvolle oma's in ons midden.Proficiat, Zwaluw!
    Om halfdrie morgenmiddag word ik geholpen en om vijf uur mag ik hoop ik weer naar huis.
    Dankjewel Madelief en sterkte morgen. Dat het maar allemaal goed mag gaan.

15. scorpi
    Afbeelding van scorpi

Jippie van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!

Madelief heel veel sterkte morgen, ik ga aan je denken en duimen dat je snel opgeknapt bent.

Tijsje je hebt gelijk, internetvriendschappen zijn veel waard, voor mij ook heel veel.

Zwaluw leuk, komt er een nieuw wondertje weer in je leven.

Na de "laatste" beurs gister heb ik alle beurs spullen/kratten uitgezocht en opgeruimd. Pas weer in maart de eerst volgende beurs. Moet dus weer aan de verbouwing beginnen...ha, ha,...voor of na de feestdagen, nu is alles schoon, jammer toch om het weer stoffig te maken voor de kerst, maar met dit weer ben ik iig nog heel de dag buiten, nou van mij mag het zo nog even blijven, de herfstkleuren zijn prachtig!!!

16. OMI64
    Afbeelding van OMI64

Goede morgen

Zwaluw gefeliciteerd met het oma schap. Wordt het de eerste keer.?

Tijsje ik vind internet vrienden ook heeeel belangrijk.
    Elke dag of om de dag even bij kletsen heerlijk.

Madelief veel sterkte vandaag.

Jippie nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag.

Scorpi alle beurs spullen weer opgeruimd In de winter zijn er meestal geen beurzen.

Ik ben weer een beetje bij gekomen. Zondag stond ik stijf van de pijn en een vreselijke migraine aanval.
    Ja en dan helpen pijn stillers niet veel.
    Ik weet wel waar het door komt even niet mijn grensen goed bewaakt. Maar soms kan het ook niet anders. MIjn hoofd wil vaak wel maar mijn lijf niet.

Groetjes en een fijne dag allemaal.

17. zwaluw
    Afbeelding van zwaluw

quote:
    Moet dus weer aan de verbouwing beginnen...ha, ha,...voor of na de feestdagen, nu is alles schoon, jammer toch om het weer stoffig te maken voor de kerst, !

Absoluut jammer, niet doen nu. [:S]

P E R S B E R I C
    H T

Bijna 60% van de
    Nederlanders leeft ongezond en loopt verhoogd
    risico

Diabetes Fonds, Hartstichting en
    Nierstichting verontrust over resultaten eerste Nationale LeefstijlBarometer

Bijna zestig procent van
    de Nederlandse bevolking leeft ongezond en loopt daardoor een verhoogd risico op
    diabetes, hart- en vaatziekten en/of nierfalen. Deze veenbrand van ongezonde
    leefstijl smeult onder alle lagen van de bevolking en niet alleen onder groepen
    met een lage sociaaleconomische status. Ook onderschatten mensen het gevaar van
    een ongezonde leefstijl. Dit alles blijkt uit de eerste Nationale
    LeefstijlBarometer, uitgevoerd in opdracht van het Diabetes Fonds, de
    Hartstichting en de Nierstichting als onderdeel van hun gezamenlijk
    preventieprogramma LekkerLangLeven.
    De resultaten zijn
    volgens de drie fondsen verontrustend, maar bieden ook veel aanknopingspunten om
    de communicatie over gezond leven te verbeteren. Projectleider Judith Dasselaar:
    “Het is nu duidelijker bij wie we welke leefstijlrisico’s moeten aanpakken. Dat
    is pure winst.”

18. zwaluw
    Afbeelding van zwaluw

Patiënten
    onnodig ongerust gemaakt over privacy
    EPD

Een wachtkamerbrief over
    het elektronisch patiëntendossier die huisartsen via hun praktijk onder
    patiënten verspreiden, zorgt voor onduidelijkheid en ongerustheid. Volgens de
    Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) is de brief tendentieus en
    wordt daarin ten onrechte de suggestie gewekt dat de privacy gevaar loopt door
    de invoering van het EPD.

19. hse
    Afbeelding van hse

Jippie, van harte gefeliciteerd.
    En de as. oma's ook!
    http://i34.tinypic.com/1zch98l.jpg

gewoon liefs

20. hse
    Afbeelding van hse

Madelief, heel veel sterkte.
    Nu zit diegene die na mij komt niet ook meer tegen dat flikkerende dag, dag tot later aan te kijken bij beantwoorden.

gewoon liefs

21. jippie_
    Afbeelding van jippie_

Madelief, hoe is het gegaan?
    Heel veel sterkte en beterschap!

Zwaluw, had ik je eigenlijk al gefeliciteerd met je a.s. grootmoederschap?

Bij deze dan:: heel hartelijk gefeliciteerd en ik hoop dat alles goed blijft gaan met moeder en kind.

allemaal een fijne dag!

22. zwaluw
    Afbeelding van zwaluw

quote:
    Madelief, hoe is het gegaan?
    Heel veel sterkte en beterschap!

Zwaluw, had ik je eigenlijk al gefeliciteerd met je a.s. grootmoederschap?

Bij deze dan:: heel hartelijk gefeliciteerd en ik hoop dat alles goed blijft gaan met moeder en kind.

Ja Madelief hoe is het gegaan?
    Nee, je had me nog niet gefeliciteerd geloof ik. Dankjewel. Ik ben er erg blij over.
    Gisteren had ik een volle dag. Was aan de reumalijn. Dan sta ik vroeg op om op tijd weg te gaan. Tussen de middag was er een feestelijke lunch vanwege het afscheid van de voorzitter. Dat is een mevrouw in een electrische rolstoel. Meestal worden mensen in een rolstoel over het hoofd gezien, maar deze mevrouw zorgt ervoor dat ze niet over het hoofd wordt gezien. Ze is heel goed. Ze gaat weg omdat ze voorzitter wordt van de NPCF, het overkoepelend orgaan van alle patientenverenigingen.
    's Avonds had ik een modeshow. Georganiseerd door de 2 vrouwenverenigingen die we hier in het dorp hebben. Ik heb niet zelf de organisatie gedaan, maar ik was wel eindverantwoordelijk. Er waren heel veel vrouwen op af gekomen. De zaal zat tjokvol. Het was heel geslaagd. Mooie mode, gepresenteerd door mannequins uit onze vereniging. Dus geen professionals. Het was een geslaagde avond. Ik kreeg zelf nog complimentjes over mijn eindverhaaltje (afsluitspeech).
    Vandaag doe ik even kalm aan, want morgen is het weer een drukke dag. Dan heb ik bijscholingsdag van de Reumalijn.

23. OMI64
    Afbeelding van OMI64

Madelief Ik was ook benieuwd hoe het is gegaan veel sterkte. Nog bedankt voor je kaart.

ZWaluw wordt jij nu voor het eerst oma?

Verder doe ik nog een beetje rustig aan veel pijn in de gewrichten van mijn heupen en rond mijn enkels. Ik denk dat ik maar weer eens naar de huisarts ga om te vragen of er niet eens een foto gemaakt kan worden van mijn heup

Groetjes voor allemaal. OMI

24. tijsje
    Afbeelding van tijsje

Lieve allemaal,

Even een kort berichtje van mij vanuit de troep. Heb ondertussen ook heel veel last van nek en schouders en ben vandaag naar de fysio geweest. Ik hoop dat hij me er snel af kan helpen want het is behoorlijk naar. Eerst dacht ik dat ik fibropijn had, maar dit is dus toch wat anders. Er zijn wat werveltjes rechtgezet en verder voelt het branderig.

Ik lees geweldig leuk nieuws van Zwaluw; GEFELICITEERD met het aanstaande omaschap.

Madelief, fijn dat jij het ook zo ervaart dat het heerlijk is om zulke leuke vriendschappen via internet te hebben opgedaan.
    Is het meegevallen of niet Madelief, afgelopen dinsdag?

Scorpi, als het verbouwen bij jou begint, zal ik met je meelijden. Lijdt jij nu even eerst met mij mee? [XD]

Omi, ik hoop dat het gauw een beetje beter met je zal gaan.

Zwaluw, even voor de duidelijkheid: die dochter wiens man naar Dubai is gaan werken. Is dat je dochter uit Australië? En is het de bedoeling dat er naar Dubai verhuisd wordt? Niet leuk in je eentje zitten en je man ver weg.

Liefs voor iedereen!

25. Madelief s

Dag, dag, iedereen bedankt voor het medeleven en iedereen beterschap met alle pijn en ongemak. Jippie bagatelliseer jij maar lekker hoor, ik weet wel beter.Hoe is het met je handen?En met je rug?[:)][knip] heb je mijn tuinkaart ook gekregen?
    Tijsje dat is niet leuk om nu de boel op de kop staat, zelf fysiek ook een beetje in de kreukels te liggen. Zwaluw dank voor de info.
    't Gaat sneeuwen in het noorden. beloven ze net op tv noord. wat voor jaargetijde is het nu bij jullie Cinnemon? Breekt de lente al aan?
    Scorpi wat voor beurs moest jij naar toe en iemand vertelde me dat jij daar een website van hebt? ik ben nogal weetgierig of heet dat nieuwsgierig? Ik bedoel het positief.[:D]geinterreseerd, dat woord zocht ik, mag ik het weten???

Hoe het gegaan is dinsdag????
    Laat ik eerst het goede nieuws van woensdag vertellen .Ik ben cum laude geslaagd voor de pacemakercontrole Goed hè!!!!

Tja, hoe is het gegaan? het ging wel goed en het leek even goed te gaan maar kan ik nu alweer terug bij af zijn? Ik wil er niet meer over praten't is gewoon weer knudde.punt!

x
duurt nog: 24:00:00
€34.95
€22.95
x x