- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 113 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 02-10-2010 17:00. Dit onderwerp is gesloten!
Reumatische aandoeningen
- Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 23:12Madelief s
Tijsje, ik denk toch echt niet dat de meeste vluchtelingen veel te kiezen hebben. En ik proef hier en daar een beetje een generaliserend toontje.Zullen we er alsjeblieft geen politiek topic van maken?Ik leef mijn leven zo blij als ik kan.Madelief,6 maart2011 - Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 00:47cinnemon
Oh.. Sjie... was ik bijna te laat voor het Hollands nieuw op sbs, ik zag net nog dat er kassen in Holland onder water staan en toen het ophalen van geld voor Pakistan, ja.. verschrikkelijk.
Tijs, ik moest lachen om op je opmerking, OMI je puber in de trein en dan de krantekoppen, lilly vermoord de hele familie, ha..ha.. sorry.
Wat zijn brownie's?, lijkt lekker, zoet. altijd goed.
Tijs ik wilde helemaal geen mobile phone, hoevaak vergeet ik dat ding mee te nemen, maar hij vind dat ik er een moet hebben, dan kan hij me bereiken in Holland, begrijp je, maar net als bij Zwaluw, het is zo ingewikkeled, ben ook nog steeds aan het studeren, het is al moeilijk om het nummer in te tikken, laat staan de lijst te vinden van al mijn nummers, heb bedacht, ik ga nu naar mijn dochter en zij kan mij les geven, mijn man kan niet les geven, je moet n.l. zoiets in je eigen hand hebben en dan zelf indrukken, het is net als auto rijden, dat kun je ook niet leren als je er naast zit, je moet zelf dat stuur vast houden,,begrijp je ? en een lesgeef gave heeft niet
iedereen.
Zwaluw, wat heb ik bewondering voor jouw, ik geloof dat ik me om zou draaien en weg lopen, laten ze het zelf maar uitzoeken, zoveel tegen werking en dan ook nog beleefd blijven, geen begrip en medewerking van hun kant, het klinkt raar, maar....ik voel me hier nog steeds een gast en zo probeer ik me hier ook te gedragen en aan te passsen , ik ben hier n.l. niet geboren, het is een eer dat ik hier mag wonen, begrijp je.
Hier, in de tachtiger jaren toen ik in een autoshowroom kwam met mijn man, de verkoper liep regelrecht op mijn man af en gaf hem een hand, mij bekeek hij niet, maar aangezien mijn man toen nog niet zo goed met engels was, moest hij toch het woord met mij voeren.
Daarna heb ik met verschillende mensen hier over gesproken, ze gaven allemaal verschillende verklaringen, 1 heb ik toen nog onthouden,"vroeger toen gaf de arbeider alleen de baas een hand, maar niet zijn vrouw, omdat zij altijd schone handen had en hij (de arbeider) niet".
Zwaluw, dat hebben we allemaal, ze laten allemaal een puinhoop achter, want onze huizen zijn niet ingericht voor kleintjes!!, ze zijn hardstikke leuk, maar het ook fijn als je ze weer kan terug geven zo dat we weer een beetje kunnen bij komen, helemaal uitgevloerd ha..ha.. dus jij bent zo JONG als Gertine, nog maar 62. ha..ha..
Joek, 42+24, Joek is het niet mogelijk als je op de heen weg naar Zeeland ons even passeert, bezoekt ?, we zitten tenslotte op 25 Sept. bij Hse in het midden van het land, ik denk dat je over Utrecht naar Zeeland gaat.
Ik kom zo terug voor de rest, ..............ben er weer...dus toe gevoegd !!
Omi, het kleine meisje zei tegen haar vriendje, "dus je gelooft niet dat ik een meisje ben, nou kom maar mee", hij liep achter haar aan de trap op, (de moeder volgde, wat zou hier gebeuren ?), ze opende de kastdeur en zei," zie je, allemaal jurken" ha..ha..
Maar het verschil is, als je aan een jongen vraagt, zal ik je even helpen, zegt hij, "graag",
als je het aan een meisje vraagt, zegt ze, "Nee, ik doe het zelf".
Madelief, dit wordt geen politiek topic, het was alleen een beetje toetsen hoe een ander over het plobeem denkt, soms kun je je mening aan iemand toetsen en veranderen van mening omdat de ander iets vertelt wat ook logisch lijkt, maar... dit was geen advertentie.
Ik ben toch heel blij dat Zwaluw haar verhaal vertelt, ze moet ook haar "ei" kwijt, als we gaan praten dat het een politiek verhaal gaat worden, durft ze niets meer te vertellen en dat zou ik jammer vinden.
Ik vind het naar voor je dat je niet lekker zat bij de voorstelling, maar het maakte veel goed, dat je met je zoon ging, want dat is toch ook een bonus? en een lange Posting wegggggg....., ja dat heb ik ook meegemaakt, dan begin je gewoon weer de volgende dag en intussen heb je de pee.... in
Jippie, heb vertrouwen het komt goed, alleen het duurt een beetje lang, maar..., "als de nood het hoogst, is de redding nabij".
Gertine ik heb ook 4 kleinkinderen van 2 kinderen, ze zijn nog heel klein, 11 maanden, 4, 5, 7 jaar, mijn schoondochter komt nu met de kinderen terug van Londen, haar moeder is overleden, ze hebben gisteren de begravenis gehad, ze was een aantal maanden weg, de kinderen daar al naar school, zijn dochter was de beste van de klas, dus eigenlijk "voor", zijn zoon de slechtste, omdat hij nog niet lezen en schrijven kon, maar dat krijgt hij volgende jaar febr. hier.
Ik heb jullie in het verleden verteld, dat ze hier op visite bij mijn zoon was voor 8 weken, toen ze hier ontdekten dat ze kanker had, nu is ze dus overleden. Ja.. en het leven gaat gewoon door
Dames, allemaal een prettig weekend, ook degenen die ik vergeten ben.cinnemon wijzigde dit bericht op 27-08-2010 03:40 met 38% - Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 11:38joek
Asielzoekers zijn net mensen! Je hebt er heel lieve en heel vervelende tussen, net als met Nederlanders. Zwaluw kan dit vast beamen.
En ga alsjeblieft geen Wilders stemmen, Jippie! Alleen dat gekke kapsel al van hem.
Ik heb een pracht van een mobiel. Ik ben dan ook gek op gadgets! Ik kan mijn mail ophalen, ik kan buienradar zien, ik kan hem zelfs een liedje laten horen en dan zegt hij wie de zanger en wat de titel is!
Geweldig. Maar ik geloof dat ik een uitzondering ben, de meeste (vooral) vrouwen snappen niets van het feit dat ik van de knopjes en de nieuwe snufjes ben.
Cinnemon, ik ga vrijdag al weg naar Zeeland, we overnachten in een leuk hotel op Bergen op Zoom. Zo zijn we 's ochtends goed op tijd om iedereen te ontvangen op de familiedag. Ik hoop maar dat het leuk wordt en dat iedereen het gezellig heeft.
Enne...ik kan heel goed rekenen hoor. Het was maar een grapje
Goh, Zwaluw, heb je een peesontsteking of komt het van de reuma? Heel vervelend wanneer je je arm niet goed meer kunt gebruiken.
Tijsje heeft een killercat.
Omi, ik wil je eigenlijk nog vragen of de zalf tegen de zenuwpijn werkt. Ik heb een schoonzusje, die enorm veel last van zenuwpijn in haar voeten heeft. Ze wil geen medicijnen slikken, maar misschien kan ik haar overhalen een zalfje te gebruiken.
Ze legt zich helemaal neer bij de situatie en wil niet verder zoeken of er iets aan te doen is. Ik wil haar graag helpen, dus ik zoek voor haar.
Ik hoop dat het helpt en dat ik dit door kan geven.
Heee Pootje, lang niet gezien.
Ik ben vanochtend gebeld door een mediator van de gemeente. Ik heb namelijk een uitritvergunning aangevraagd voor naast mijn nieuwe woning. Man en ik hebben allebei een auto, dus dan is het wel fijn wanneer we nog een parkeerplaats hebben. Het stuk grond naast ons huis wordt anders maar een grintpad of zo.
Maar goed, de gemeente heeft het dus geweigerd, ik heb vervolgens een bezwaarschrift ingediend, waarin ik alle punten van weigering kon weerleggen.
Ik heb ze van de week weer gebeld, en de persoon van de gemeente kon niet zeggen dat ik geen gelijk had, maar het werd toch weer afgewezen.
Nu ben ik dus net gebeld: er komt helemaal een hoorzitting. Daar kan ik mijn zegje doen en er zitten drie onafhankelijke personen in een commissie die advies gaan geven.
Ik vind het eigenlijk te zot voor woorden, dat de gemeente zo ver gaat. Wat denk je dat het kost? Maar ik ga zeker heen, de arrogantie van onze gemeente gaat redelijk ver.
Iedereen een fijne dag, ik ga nog gauw even werken. - Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 13:38jippie_
Joek, geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt, maar somssnap je de gedachten niet van die mensen.
Hier in de straat is het zelfde gebeurd. Een buur heeft bij de aanleg van de straat gewoon aan de stratenmakers gevraagd of er nog een oprit gemaakt kon worden. Die hebben dat gewoon gedaan, maar andere buren hebben het officieel aangevraagd en..... nee hoor! Het is n.b. hun eigen grond en ze wilden alleen dat de stoeprand verlaagd werd. Hier is er heel veel mis gegaan met het parkeerprobleem. We hebben veel te weinig parkeerplaatsen, omdat niemand zijn auto in zijn garage zet. Ik kan je nog een mooi verhaal vertellen over onze gemeente. Maar dat kan later nog.
Cinnemon, wij hebben 2 kleindochters van 16 en 9 jaar. 2 kleinzonen van 7 en 10. De jongste kleinzoon is ook veel "dommer"dan zijn nichtje van 6 in Spanje. Maar idd zijn meisjes vaak veel steberiger en in Spanje moeten de kinderen al op de creche hun naam kunnen schrijven en het alfabet kennen.
Toch is ons kleinzoontje een spontane schat en ik zou hem niet anders willen zien. Ze mogen op deze leeftijd van mij ook speels zijn.
Zwaluw hoe gaat het nu? Ik hoop dat de pijn minder is.
Madelief jij ook sterkte met alles. En.... sosm is het onvermijdelijk om over politiek te praten. Ook in de zorg is er veel mis. Maar soit, ik stop er mee.
Fijn weekend allemaal! - Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 14:10pootje
hahah Joek, ik ben ook gek op snufjes, knopjes en electronica, dus we kunnen elkaar de hand schudden!!(niet te hard...)
Verder okee hier hoor. Ik ben gisteren lekker uit eten geweest, tjonge mijn buik staat er nog bol van..Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 19:11tijsje
Madelief, ik wil er ook helemaal geen politiek topic van maken hoor. En je hebt waarschijnlijk ook gelijk dat er weinig te kiezen valt. Ik bedoel ook te zeggen dat deze mensen zelf waarschijnlijk ook moeilijker gelukkig kunnen zijn in een werelddeel waar de mensen heel anders in elkaar steken en de dingen die jij als normaal en vanzelfsprekend beschouwd in je 'nieuwe' land toch heel anders opgevat kunnen worden. Dat wilde ik toch wel even benadrukken.quote:als we gaan praten dat het een politiek verhaal gaat worden, durft ze niets meer te vertellen en dat zou ik jammer vinden.
Ik ook!
Cinnemon, wat een giller van het meisje dat ze haar jurken liet zien. En moeders had vast wat anders in haar hoofd. Zo de waard is...
Wat verdrietig dat de schoonmoeder van je zoon is overleden. Dat is toch snel gegaan als het in februari is ontdekt.
Begrijp ik goed uit jouw verhaal van de autoverkoper dat jouw man ook een Nederlander van oorsprong is? Komt hij mee?
Joek, wat een verhaal. Onzinnig dat jij hun argumenten om niet akkoord te gaan met de uitritvergunning kunt weerleggen en ze dan nog 'nee' zeggen. Om het nee-zeggen an sich, denk ik dan
Het is prima als een beslissing goed onderbouwd is, maar als dat niet zo is kun je niet halsstarrig blijven zeggen; daarom niet.
Ik hoop dat je iets met een hoorzitting kunt bereiken. Heeft de gemeente wel zelf de mediator in geschakeld? Dat vind ik dan wel weer goed. Al is het natuurlijk wel wat belastingverspilling want het zal geen goedkoop akkefietje zijn. Succes in elk geval en laat ons even weten wat de uitkomst is t.z.t..
Jippie, ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen met een garage zo'n ding zo weinig gebruiken. Ze zetten deze ruimte zo veel met andere spullen (hebben ze geen schuur?) dat de auto er niet meer bij kan. Maar.... hebben mensen met een garage dan geen eigen oprit voor hun garage op eigen grond? Daar zou dan een parkeermogelijkheid moeten zijn. Dat zie je toch ook vaak?
Wat ik hier onlangs zag vind ik ook bespottelijk; van de voortuin een parkeerplek gemaakt. Geen gezicht als je het mij vraagt. Als ik ernaast zou wonen zou ik de gemeente vragen of zoiets wel mag. Het kan een buurt zo naar beneden trekken. Maar dat is mijn mening. Parkeren is in veel plaatsen erg moeilijk. We hebben teveel auto's en de grond is te duur dus worden er veel huizen neergezet zodat de projectontwikkelaars goed verdienen. En ja, parkeerplaatsen brengen minder op.
Er zijn wel meer mensen die van snufjes houden hoor. Ook vrouwen. Ik ben er niet een van, haha. Gewoon geen interesse. Zo zijn er ook vrouwen die gamen. Doe ik ook niet. Ieder zijn meug natuurlijk.
Auto's vind ik daarentegen wel weer leuk.
(mét parkeerplek
)
- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 21:25joek

Hmm Tijsje, euh, onze auto komt ook niet in de garage.quote:tijsje schreef op 27 augustus 2010 @ 19:11:
.
Jippie, ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen met een garage zo'n ding zo weinig gebruiken. Ze zetten deze ruimte zo veel met andere spullen (hebben ze geen schuur?) dat de auto er niet meer bij kan. Maar.... hebben mensen met een garage dan geen eigen oprit voor hun garage op eigen grond? Daar zou dan een parkeermogelijkheid moeten zijn. Dat zie je toch ook vaak?
[/fgcolor]
Maar de motor wel, is dat dan ook goed? - Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 22:02zwaluw
quote:tijsje schreef op 27 augustus 2010 @ 19:11:Madelief, ik wil er ook helemaal geen politiek topic van maken hoor.
Ik maak er ook geen politiek topic van, maar ik schreef wat over de wederwaardigheden van de dag. Dat is wat me bezighield.
En ik ben het met Tijsje eens dat vluchtelingen meestal beter af zouden zijn in hun buurland. De cultuurverschillen zijn te groot om in een generatie te overbruggen.
Ik ga er maar van uit dat ze er nu eenmaal zijn en hulp nodig hebben om zich hier te kunnen vestigen.
Quote Joek: Asielzoekers zijn net mensen! Je hebt er heel lieve en heel vervelende tussen, net als met Nederlanders. Zwaluw kan dit vast beamen. Ja dat klopt, maar wat ik al schreef, je hebt ook nog enorme cultuurverschillen met sommige volken.
als we gaan praten dat het een politiek verhaal gaat worden, durft ze niets meer te vertellen
Ja dat klopt.
Tijsje wat een tijger heb je.
Goed van jou om me op mijn avatar te wijzen. Die moet ik als leidraad nemen hè? Het gaat nu wel met mijn schouder.
Gertine dankjewel voor het kusje. Zoiets helpt altijd.
Ik weet niet of het van de reuma komt. Ik was vorige week bij mijn reumatoloog en toen had ik het nog niet, dus ik kan het niet vragen.
Ja Jippie ik sjouw wat af met hem. En hij weegt nu al 11 kilo. Vandaag was hij er weer en maandag komt hij ook. Dan is het nieuwe huis klaar, want dan wordt de keuken geplaatst. Volgend weekend beginnen ze met verhuizen. Over een week dus.
Joek wat stom dat je geen uitrit mag hebben. Ik ken iemand met een garage en die wilde ze tot logeerkamer maken, voor opvang van iemand in nood. Dat mocht niet want dan verdween er een parkeergelegenheid. Ze mocht ook niet haar garagepad vol planten zetten.
Kan je niet gewoon zelf een schuine kant leggen. Niemand die er naar kraait.
Wij hebben de auto ook niet in de garage. Er is een parkeerplaatsje naast mijn huis en daar staat de auto. In de garage bij ons ook een motor en een paar fietsen, de surfplank van zoon, een rolstoel en nog het een en ander.
Madelief jammer dat je stukje wegraakte. Balen is dat hè?
Ik vind mobieltjes en andere gadgets wel leuk, maar ze worden wel steeds moeilijker. Dan denk ik dat ik er te dom voor ben. Maar ik wil het wel kunnen en uiteindelijk komt het goed. Maar ik heb geen instructeur in huis. Mijn man is een analfabeet op gadget gebied.
Cinnemon wat jij met de autoverkoper had, had ik met de makelaar. Toen ik op huizenjacht ging dacht de makelaar dat ik door mijn man was gestuurd. Sommige makelaars bejegenden mij denigrerend. Dan zocht ik een andere. M'n eerste auto heb ik alleen gekocht. Dat was nog voor dat ik mijn man kende. En ik heb nog korting gevraagd ook (en gekregen). Zag ik ze ook denken: "dit kleine meisje wil een auto?" Ik was 20 en had net mijn rijbewijs en goed gespaard.
Cinnemon wat erg voor je schoondochter.
Ik ben vandaag geintervieuwd voor een nieuw blad. Als ik er meer van weet zal ik er over vertellen.
Jippie ik wens je alvast een fijne vakantie!
Fijn weekend allemaal. Ik heb morgen een feest bij vrienden van heel vroeger, die ik al jaren niet meer gezien heb.zwaluw wijzigde dit bericht op 27-08-2010 22:06 met 1% - Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 22:38Madelief s
Nee,nee,nee,nee,,nee,Zwaluw begrijp me niet verkeerd dat deed jij ook helemaaaaaal niet.Het waren de laatste reacties die mij deden huiveren.Met een beetje de schrik : Welke kant gaat dit op?
Komt de last van je schouder misschien door overbelasting? Tillen van je kleinzoon?
Joek dat is zeker wel een joekel van een huis? Ik kan me voorstellen dat je baalt.
Jippie nog twee nachtjes slapen dan ga je weer lekker met vakantie?
Ik wens je nu al veel plezier en prachtig weer.
Cinnemon wanneeer kom je nu naar Nederland?
En heb je ook een correspondentieadres?
Mijn zoon heeft vandaag zijn rijbewijs in één keer gehaald na één maand lessen.
Gisteren zaten we op gymnastieklokaalbankjes. Dat heb ik geweten !!! Ik voel het nog.
de nieuwe medicijnen helpen echt maar hier konden ze ook niet tegen.
Verder zijn de bijwerkingen erg vervelend (o.a. opstipatie) maar daar zijn dan weer pilletjes voor die misschien ook wel weer bijwerkingen hebben en zo blijven we gezellig aan de gang.
Ik hoef me nooit te vervelen.
Gertine,
Mijn kinderen zijn : (dochter) 31jaar (zoon )26 geen kleinkinderen.
Zelf hoop ik aan het eind van de volgende maand de pensioengerechtigde leeftijd te bereiken. Daar ben ik heel blij mee.
Eindelijk een beetje eigen geld, nu ik geen inkomen van mijn shawls heb dit jaar.Ik leef mijn leven zo blij als ik kan.Madelief,6 maart2011 - Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 22:55hse
Alles wel zo een beetje gevolgd maar ik ben te moe om er op te reageren.
Fijn, Madelief dat zoonlief zijn rijbewijs gehaald heeft.
Heerlijk!!
Joek, sterkte met de bureaucratie. Succes!!
Slaap lekker voor allemaal.gewoon liefs - Geplaatst op zaterdag 28 augustus 2010 19:30tijsje
Zwaluw, ik wil je toch met klem verzoeken om te blijven schrijven over wat je bezighoudt. Ik denk dat we best hierover van gedachten kunnen wisselen zonder te gaan ruziën. Mijn ervaring is dat we allemaal respect voor elkaar, en elkaars mening hebben. We halen de politiek er doorgaans niet bij. En wie wel of niet op Wilders stemt doet ook niet ter zake. Al wil ik best vermelden dat ik niet op hem gestemd heb. Ik heb dit keer helemaal niet gestemd omdat ik er maar niet uitkwam. Uiteindelijk ben ik er wel voorstander van dat er een minderheidskabinet komt van CDA en VVD, met gedoogsteun van Wilders. Ik heb er hoge verwachtingen van. Maar ze moeten wel opschieten nu.
Ik ben niet racistisch (mijn moeder trouwens wel
), maar een beetje bang voor islamisering ben ik eerlijk gezegd wel.
Ik zeg dit niet om op te ruien. Maar om jullie te laten weten hoe ik in elkaar steek. Dan weet je wat je aan mij hebt. Maar ik sta over het algemeen open voor ieders gedachtegoed.
In dialoog blijven lijkt mij heel belangrijk.
Ja ja, die auto's en hun garage
Als ik genegeerd zou worden bij een aankoop (een huis, een auto, een fiets of een tv voor mijn part) zou ik er rustig wat van zeggen hoor. Zo van; als u ons als klant wilt hebben zult u mij wel als gesprekspartner moeten accepteren. Goedemiddag!
Ik stond eens in gesprek met een verkoper van wasmachines. Ik hoef nog geen nieuwe maar ik wilde wel geïnformeerd worden over de mogelijkheden. En ik vond het erg leerzaam. Toen brak er een jonge verkoper in, over een klant die bij de balie stond te wachten op de man met wie ik sprak. Daar zei ik wat van tegen de jongeman. Zo van: ik ben in gesprek met uw collega hoor. Ik vind het vervelend dat u interumpeert. En de verkoper met wie ik sprak gaf mij gelijk. Als hij dat niet had gedaan had ik zeker in deze winkel never nooit wat gekocht. Nu ben ik toch geneigd om terug te gaan als mijn machine het begeeft. Zo werkt dat
(althans bij mij).
Jippie, veel plezier op vakantie
Madelief, gefeliciteerd voor je zoon met het behalen van zijn rijbewijs. Mijn oudste is ook aan het lessen nu. Eerst zag hij er tegenop maar nu vindt hij het erg leuk.
Een poos op een laag houten bankje zitten zou voor mij ook funest zijn hoor. Dan krijg ik het letterlijk op mijn heupen
Maar ja, ik snap je wel; je gaat toch zitten.
Ik ben vandaag naar een plantenbeurs voor buitenplanten geweest. Het was een vakbeurs waar de laatste dag particulieren welkom waren. Het was echt een ontdekking; ik wil volgend jaar weer. Erg leuk om te zien.
Hse, rust maar lekker uit in het weekend. Ik hoop van harte dat dat voldoende helpt...
tijsje wijzigde dit bericht op 28-08-2010 19:31 met 1% - Geplaatst op zaterdag 28 augustus 2010 20:08jippie_
dag allemaal! Ik ga zo uitloggen en op tijd naar bed.
Wij gaan zeker en vast genieten en onze accu weer opladen in Portugal.
Jullie wens ik allemaal heel veel plezier met alles en sterkte voor de meisjes die het nodig hebben.
Bedankt voor de lieve wensen!
dag,dag! - Geplaatst op zondag 29 augustus 2010 14:42Madelief s
Zwaluw hoe is het met je schouder?
Wat een vreselijk nare pijnlijke ontsteking is dat hè? Een injectie helpt wel goed is mijn ervaring.Ik hoop voor dat het wat tot rust gekomen is.
Jippie is gevloegen nu letterlijk en figuurlijk. Ik hoop voor haar dat ze prachtig weer zal hebben.
Tja Tijsje, ik hoop persoonlijk dat dit kabinet er helemaal niet komt. Ik denk namelijk dat ons land er slechter dan ooit aan toe zal zijn met deze combinatie.
En meer wil ik er absoluut niet over kwijt op dit topic.
Leuk die plantenbeurs.Grappig zulke ontdekkingen.
Wij reden gisteren ergens in the middle of nowhere in het prachtige Groninger land, met zijn schitterende wolkenluchten, toen we vanuit de verte twee dames naar ons zagen gebaren , angstig, heel angstig bleek toen we dichterbij kwamen.
Bang voor een hond die luid blaffend op een erf met sloot ertussen heen en weer liep, en volgens de dames zó over de sloot kon springen en het op hen gemunt had.
Of wij ze alsjeblieft naar de openbare weg wilden brengen.
Nou zó'nheldendaad wilde mijn man wel verrichten natuurlijk.
Ze waren hem eeeuwig dankbaar
Er gaat iets mis met tinypic dus de foto van het groninger platteland houden jullie te goed. Prettige zondag allemaal.
ps regent het bij jullie ook zoveel?.
Madelief s wijzigde dit bericht op 29-08-2010 14:45 met 1%Ik leef mijn leven zo blij als ik kan.Madelief,6 maart2011 - Geplaatst op zondag 29 augustus 2010 14:51tijsje
Oké Madelief, we houden er over op.
Je foto is trouwens toch goed geplaatst én goed gelukt.
Hier regent het ook af en aan. Niks aan. Je zou er somber van worden
Angstig voor de dames die voor de hond wilden vluchten. Gelukkig troffen ze superman op hun pad
Fijne zondag allemaal.
- Geplaatst op zondag 29 augustus 2010 15:04hse
Een goedemiddag voor jullie allemaal.
Het is hier ook heel erg nat en het water heeft nog nooit zo hoog gestaan. Nog even en dan ontmoet het water elkaar over het land.
Ik schreef al ergens anders dat wij steeds minder grond krijgen en steeds meer water.
Ik wil ook nog even melden dat ik er heel veel zin in heb om jullie allemaal te ontmoeten. Nog maar een paar weekjes.
Tevens wil ik dan ook melden dat ik hoop dat we met heel veel van hier elkaar zullen ontmoeten.
Een uitnodiging dus voor allen die hier schrijven.
Ik meen dat Pootje en Gertine nog geen reactie gegeven hebben.
Ook jullie horen erbij...met andere woorden: We zouden het leuk vinden als jullie er ook bij aanwezig kunnen zijn.
Ik hoop natuurlijk wel dat het gauw minder nat wordt want anders moeten jullie wel laarzen aantrekken....maar ja...het duurt nog eventjes voordat het 25 september is.
Ik heb nu zin om mijn bed in te kruipen...bbrrr. het lijkt wel herfst...tijd voor een winterslaap.
Allemaal nog een fijne dag.gewoon liefs - Geplaatst op zondag 29 augustus 2010 15:42pootje
Uitje??? Oei... heb me er niet bezig gehouden. Vertel?? 25 sept...Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op zondag 29 augustus 2010 17:29Madelief s
ZATERDAG25 SEPTEMBER
Cinnemon
Zwaluw
Jippie
Omi
Tijsje
Benthe
Gertine?
Pootje?
Madelief
Welkom bij Hse voor een gezellige dag op haar landgoed.
En nu hoop ik toch echt dat ik niemand vergeten ben. Zet dan jezelf er nog maar even bijMadelief s wijzigde dit bericht op 29-08-2010 17:33 met 7%Ik leef mijn leven zo blij als ik kan.Madelief,6 maart2011 - Geplaatst op zondag 29 augustus 2010 19:34pootje
Hoe graag ik jullie allemaal wil leren kennen ik ga het niet doen. Ik ben de komend weekenden al onder de pannen en na dat weekend ook alle weekenden tot eind november. Dat ga ik niet trekken. Jullie plannen vast nog wel een keer wat, en dan ik misschien wel mee.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op maandag 30 augustus 2010 18:56tijsje
Jammer Pootje. Ik had best wel weer eens gezellig met je willen kletsen. Dat is tenslotte ook al weer twee jaar geleden (waar blijft de tijd?
).
Nu weet ik waar de term powernap vandaan komt. Vanmiddag zat ik op de bank te lezen en werd overvallen door slaap. Iets onderuit gezakt (kon niet echt heel lekker gaan liggen want poes lag op schoot en dat vond ik wel zo gezellie) en ja hoor; in slaap gevallen. Alleen kwam oudste een minuut of 10 hooguit 15 later thuis en werd ik dus weer wakker. Gek genoeg ben ik er wel van opgeknapt.
- Geplaatst op maandag 30 augustus 2010 22:20Madelief s
Zou het dan door het weer komen Tijsje? Ik dacht dat mijn medicijnen er debet aan waren. Ik val om de haverklap aan tafel in slaap, achter mijn laptop in slaap achter de krant in slaap zelfs tijdens het ontbijt zit ik te dutten.
Ja jammer Marjan, maar een volgende keer is ook goed.Ken jij haar dan al tijsje?Ik leef mijn leven zo blij als ik kan.Madelief,6 maart2011 - Geplaatst op dinsdag 31 augustus 2010 07:10joek
Madelief, wij hebben elkaar al eens ontmoet via een ander forum. Daarna zijn pootje tijsje en ik bij mamske geweest. Het zo inderdaad erg leuk zijn geweest om jullie weer te zien.
Ik stop, ga mijn krantje lezen en dan werken. - Geplaatst op dinsdag 31 augustus 2010 09:23hse
Jammer Pootje, jammer Joek dat jullie er niet bij kunnen zijn.gewoon liefs - Geplaatst op dinsdag 31 augustus 2010 12:41cinnemon
Ik ben het helemaal met HSE eens, ik vind het ook jammer dat Joek en Pootje er niet bij kunnen zijn.
Ik heb de flu, mijn familie had het in de afgelopen weken en ik dacht, ik niet, maar nu, mijn neus loopt en ik kuch, maar ik heb goede medicijnen gekocht, dus het duurt niet lang, heb het ook druk,
Maandag 4 mannen over de vloer, 2 voor een solar hotwaterketel en 2 voor de electriciteit, dus koffie, koffie en nog eens koffie.
Vandaag de hele dag bij mijn dochter geweest, waarvan 1 uur mobilefoon les ha..ha..we moesten nog ontdekken wat de mogelijkheden waren.
Morgen weer 2 mannen, nu voor Solar power, weer op het dak zonnepanelen etc., dit is een speciale regeling met de regering
M a.w. ik heb het druk, allemaal dingetjes regelen, betalen, opbellen etc. Zondag avond 11 uur gaan we in het vliegtuig, de volgende morgen zijn we dan in Tapei (Taiwan) voor 2 nachten, (hoop dat daar enkele mensen zijn die engels spreken, want ik ken geen woord Chinees), want het vliegtuig gaat niet eerder naar Europa, ze moeten eerst overal mensen vandaan verzamelen en als het vliegtuig vol is gaat hij naar Europa.
ik heb er echt zin, om jullie nu eens goed in levende lijve te zien en te spreken, ik waardeer het ook heel erg, dat Hse zo gastvrij is, om ons te hebben.
Nu ga ik vermoedelijk voor 25 sept. al naar noordHolland om mijn familie te zien, dat ik dan misschien combineren met Joek.
Ik ga als ik in Deventer ben ook naar Nijmegen en vermoedelijk daarna naar Zuid brabant.
Joek zou je en eventueel anderen als ze willen, je telefoon nummer in mijn inbox zetten, dan kan ik altijd je bellen om een afspraak te maken wanneer het je past.
Ik zal nog proberen voor zondag te posten, maar als het niet lukt, dan wil ik gewoon zeggen allemaal (ook Gertine) TOT ZIENS op 25 Sept. - Geplaatst op dinsdag 31 augustus 2010 13:31hse
Hoi allemaal.
..misschien dat degenen die komen mij even een inbox willen geven als je mijn adres ed. nog wilt weten en dan hoef ik alleen maar te beantwoorden.
Cinnemon, sterkte met het regelen en de gezondheid.hse wijzigde dit bericht op 31-08-2010 13:32 met 14%gewoon liefs - Geplaatst op dinsdag 31 augustus 2010 14:02joek
Cinnemon, natuurlijk wil ik je graag ontmoeten, maar het weekend van de 25ste ben ik vrijdag, de 24ste al op weg naar Zeeland, dan ben ik daar ook de 25ste, 's avonds terug. En op 26 september (ben ik jarig) heb ik een etentje met mijn schoonmoeder die dan 82 wordt. Dus dat weekend zit ik hartstikke vol!
Jij heel veel sterkte met de griep, ik hoop dat je snel weer opknapt. Rustig aan met de drukte en alvast een goede vlucht.
Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 113 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 02-10-2010 17:00. Dit onderwerp is gesloten!
Reumatische aandoeningen