Dit onderwerp heeft 2866 reacties, en bestaat uit 115 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 115.
De laatste reactie is geplaatst op 08-09-2010 19:50.

quote:Zwaluw, wat bedoel je voor een kerstknutsel? Voor volwassenen of kinderen?
Misschien kan je gewoon googelen? Voor volwassen vrouwen. Het is voor het kerstnummer van het maandblad van mijn vrouwenvereniging.
Tijsje, wij gaan vaak pas na 12 uur naar bed. Husby is wel vroeg wakker, maar ik doe het meestal rustig aan als ik niet weg moet. Doen wij ook zo, maar ik sta het eerste op. Maar als ik niet weg hoef, niet zo vroeg.

Goede tip Jippie. Nee ik bedoel geen workshop, maar een leuk, makkelijk uitvoerbaar ideetje. En ook een makkelijk maar lekker recept.quote:Zwaluw, tik eens kerstslingers of kerstdecoratie in.
Er zijn ook workshops, maar dat zal je wel niet bedoelen.
Succes!

Gekrabbeld?quote:Verder heb ik iets heel stoms gedaan zag ik toen ik vanochtend in de spiegel keek maar dat vertel ik nog wel.
quote:Zwaluw, haar man heeft heel andere talenten, hij is goed met cijfertjes, net zo als ik, hij houd wel van koken, niet als ik en denkt precies als ik, het huis staat er langer dan hij. ha..ha..

dat is niet te zien [XD]quote:De eerste en tweede schelen drie jaar met elkaar

quote:Wat ik voor supersupersuperstoms heb gedaan zondag???
Ik heb voor het eerst en het laatst van mijn leven mijn bovenlip geharst

| Week van de Chronisch Zieken op 275 plaatsen in het land |
Van vrijdag 7 november tot en met donderdag 13 november is het Week van de Chronisch Zieken met 600 activiteiten in 275 plaatsen. ![]() Ook bij u in de buurt is dus iets te doen voor chronisch zieken, gehandicapten of mantelzorgers. U vindt een alfabetisch overzicht van de 275 plaatsen waar activiteiten zijn op www.chronischziek.nl Het getal achter de plaatsnaam geeft aan hoeveel activiteiten er zijn in de betreffende plaats. Ook de Reumapatiëntenbond neemt actief deel aan de week van de chronisch zieken. Tijdens deze week geven we onder andere praktische tips rondom hulpmiddelen. |

Dit onderwerp heeft 2866 reacties, en bestaat uit 115 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 115.
De laatste reactie is geplaatst op 08-09-2010 19:50.