Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Ben jij ook zo gemeen?

Dit onderwerp heeft 3012 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 20-10-2010 14:49. Dit onderwerp is gesloten!

Ben jij ook zo gemeen?

Ga naar een onderdeel
  1. titia
    Afbeelding van titia

quote:
    ik zie lege hokjes hier.

Nou eh, ik zie een grote rechthoek, met links boven in een klein vierkantje met daarin een roodkruisje, (en dat dus drie keer onder elkaar) dus volgens mij kan er geen sprake zijn van lege hokjes. Als het leeg is, staan er toch geen rode kruisjes in ?????????? [:^)]
    Wat is dus de defintie van leeg, een hele interessante vraag, lijkt me.

2. hse
    Afbeelding van hse

quote:
    http://www.animatieplaatjes.nl/plaatjesV/verjaardag23.gifhttp://www.animatieplaatjes.nl/plaatjesV/verjaardag23.gifhttp://www.animatieplaatjes.nl/plaatjesV/verjaardag23.gif

En dit is dus alles wat ik zie.

Een streep en dan de voetnoot en that is it.
    Als ik quote gebruik dan zie ik heel even een flits dat er inderdaad plaatjes geplaatst zijn maar er komt dus niets door. Het verdwijnt ook zo snel dat ik het niet kan lezen.

gewoon liefs

3. titia
    Afbeelding van titia

Hse, jij ziet dus niet eens die lege vlakjes met een kruisje??? Vreemd eigenlijk, maar goed ook ik zie geen plaatjes of foto's.

4. hse
    Afbeelding van hse

Ik voel me dan ook zwaar achtergesteld...wat gemeen dat jullie dus meer zien dan ik.
    Ik zie echt geen leeg vakje met een kruisje.

gewoon liefs

5. boekenwurm63
    Afbeelding van boekenwurm63

quote:
    Hse, jij ziet dus niet eens die lege vlakjes met een kruisje??? Vreemd eigenlijk, maar goed ook ik zie geen plaatjes of foto's.

hoho; ben jij beleefder tegen hse dan tegen mij?
    waar heb ik dat aan verdiend?

ik word direct als leeghoofd neergesabeld[:@]
    als ik de boel niet tot op de komma preciseer.

con libello in angello

6. Ellenwiske
    Afbeelding van Ellenwiske

Heel interessant om hier precieze specificaties te lezen van lege hokjes die niet leeg zijn omdat er kruisjes in staan en die bij Hse wel leeg zijn omdat zij ze niet ziet.
    En vooral ook om te vernemen dat hse mij ervan beticht heeft dat ik ze zie vliegen omdat zij ze niet ziet en omdat nu bewezen is dat anderen het net als ik wel zien dus eigenlijk ziet hse ze vliegen omdat ze ze niet ziet.
    Dus wie ziet ze hier eigenlijk vliegen?
    Kom niet met heksen aanzetten. Halloween is al achter de rug.

7. delphy
    Afbeelding van delphy

Tja , hier waar ik nu ben zitten er wel heel veel in het wit [*)]

Zelfs een paar in het blauw en groen..mondkapje naar beneej..oeps er word van mij verwacht dat ik hier serieus werk.. maar mijn gedachten vliegen een btj dus..

Yep zie ze zitten...maar ze weigeren te vliegen..

8. boekenwurm63

klinkt als;

One Flew Over the Cuckoo's Nest

om in de vliegtermen te blijven

con libello in angello

9. titia
    Afbeelding van titia

quote:
    quote:

hoho; ben jij beleefder tegen hse dan tegen mij?
    waar heb ik dat aan verdiend?

ik word direct als leeghoofd neergesabeld[:@]
    als ik de boel niet tot op de komma preciseer.
    Och gossie, ben je een beetje beledigd???

10. boekenwurm63

nee, ik niet,[:x],
    maar mijn lange tenen wel[8o|]
    http://nobodyhere.com/justme/gfx/tenen4.jpg

con libello in angello

11. hse
    Afbeelding van hse

Jij bent dan gemeen lang bezig om al die nagels te knippen.

gewoon liefs

12. Ellenwiske

......en te lakken......

13. titia
    Afbeelding van titia

.

14. titia
    Afbeelding van titia

quote:
    ......en te lakken......
    Dat lijkt me bij zulke wiebeltenen een onmogelijke zaak.

15. titia
    Afbeelding van titia

Libelle is weer gemeen bezig, plaatst een berichtje tijdens mijn schrijven.

16. Ellenwiske

quote:
    quote:
    ......en te lakken......
    Dat lijkt me bij zulke wiebeltenen een onmogelijke zaak.

En dat is nu net de bedoeling dat het onmogelijk is. Maar toch doorgaan en blijven proberen dus. [XD]
    Wil je |Libelle nu al de schuld gaan geven van hetgeen jij zelf schrijft? Kom er maar gewoon eerlijk voor uit dat je het zelf bent. [XD]

17. titia
    Afbeelding van titia

Denk je nu echt dat ik voor iets uit kom, waar ik absoluut helemaal niets aan kan doen????????????????????
    SOms ben ik wel gemeen, meer gemeen tegen over mezelf ......... NOOIT NIET!!!

18. Ellenwiske

Nou dan moet je ons maar eens eerst gaan vertellen wat dat voor een berichtje was dat Libelle plaatste tijdens jouw schrijven waardoor jij dat dus gemeen vond. Denk je dat we je anders geloven? Thomas zou het ook graag meer uitgewerkt willen zien, die opmerking van jou. Want bij Thomas en mij zit libelle er nooit tussen. [XD]
    Wij geloven eerst wat we gezien hebben.

19. titia
    Afbeelding van titia

Nou alleen om die Thomas van je tevreden te stellen .........
    Ik wou jou quoten en dat ging ergens fout, het werd al geplaatst zonder mijn druk op plaats. Daarna klik ik op bewerk en doe mijn ding, plaats en tjakka, wordt het als tweede berichtje geplaatst. Is dat gemeen of niet?

Trouwens, die Thomas van je, heeft die wel een PC. Diegene die ik ken, heeft er zeer zeker geen (gehad). [:^)]

20. boekenwurm63

dat jij je ding doet; hoeven wij hier niet te weten.
    klinkt vies[+o(]

en die Thomas die jij kent; had zeker geen pc nee, maar hoe oud ben jij dan wel niet dat jij hem gekend hebt?

con libello in angello

21. hse
    Afbeelding van hse

Ach, dan mag je die vraag ook direct aan jezelf stellen, Boekenwurm.
    Hoe oud ben jij wel niet want je geeft ook een bevestiging in de zin dat je weet over wie het gaat.[XD]
    Een lekker ding is niet vies.
    Tja, je hebt vaak mensen die overal iets vies achter zoeken.[:|]

gewoon liefs

22. titia
    Afbeelding van titia

quote:
    en die Thomas die jij kent; had zeker geen pc nee, maar hoe oud ben jij dan wel niet dat jij hem gekend hebt?

Ken jij mijn kapper??????????
    Ik weet echt niet over welke Thomas jij het hebt, maar de Thomas die IK ken heeft geen PC of gehad! Wel even goed lezen hé??????
    Ik vroeg alleen maar aan EW of haar Thomas wel een PC heeft.

23. Ellenwiske

Nee die Thomas waar ik het over had had zeker geen PC dat heb je heel goed gezien Titia. Met jou kan ik tenminste praten. Dat Boekenwurm meteen met andere ongelovig klinkende namen op de proppen komt is haar probleem niet het onze. [:x]
    En dat ik Thomas ken is niet omdat ik zo oud ben, ik ken nog wel veel jongere Thomassen dan ik zelf oud ben, maar ik ken hem uit de verhalen. En die heb ik vroeger jaar op jaar gehoord en kan ik dus niet vergeten zijn. Dement ben ik ook nog niet.

Hse, ja een lekker ding is heel wat anders dan een vies ding. Dat heb je weer eens heel goed opgemerkt.

24. hse
    Afbeelding van hse

Het is gemeen dat ik soms heel goed één en één bij elkaar kan optellen en dan weet hoe de vork in de steel zit.
    Ik vind het gemeen dat ik vandaag bemerkte dat er dus tijdens "bepaalde" gesprekken er mensen zijn die er een ander voor willen laten opdraaien en er dan zelf weer beter van worden.
    Zo achterbaks...wat dat betreft heb ik meer respect voor de mensen die je gewoon iets vragen of het aangeven wat ze eigenlijk van je verwachten.

gewoon liefs

25. Ellenwiske

Ik denk dat de meeste mensen het met dat laatste eens zullen zijn.
    Tja, nu het echt gemeen wordt sta ik met mijn mond vol tanden. Ik kan hier geen grapjes over maken.

x
duurt nog: 24:00:00
€34.95
€22.95
x x