- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3012 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 20-10-2010 14:49. Dit onderwerp is gesloten!
Ben jij ook zo gemeen?
- Geplaatst op zondag 26 oktober 2008 16:27Moderator1
Beste ellenwiske en andere forumbezoekers,
Dit topic is een vervolg van eerdere delen (2) op het oude forum en het oorspronkelijke openingsbericht is dus niet meer aanwezig.
Vriendelijke groet,
Moderator1 Libelle.nlNiet meer actief | forum@libelle.nl - Geplaatst op zondag 26 oktober 2008 16:38titia
Gelukkig een nieuw deel ........... zijn we tenminste van dat gezeur over liegbeesten en het op de heupen hebben af. [yr]
Hier kunnen we gewoon heel "vriendelijk" verder gaan, zonder al die rare fratsen.
Hoewel ......??????? - Geplaatst op zondag 26 oktober 2008 16:39boekenwurm63
laat ik dan lekker zo gemeen zijn om hier de eerste posting te plaatsen!!!!!!!!!!!!!
eindelijk , eindelijk ben ik dat stelletje hier een keertje voor!!!!!!!!!!!!!!![wi]
ha!con libello in angello - Geplaatst op zondag 26 oktober 2008 16:40boekenwurm63
[:|] het is niet te geloven, is me die Tiets weer voor, zie ik nu!
hebben ze in Oostenrijk niks beters te doen; edelweiss telen ofzo?con libello in angello - Geplaatst op zondag 26 oktober 2008 16:52titia

Dat telen we niet, want daar is geen lol aan te beleven. Alleen die toeristen uit Nederland zijn er gek op......... voor die halen we een paar Edelweiss in een potje uit Nederland en laten ze daar dan lekker voor betalen. [XD] En die gekken hebben het nog niet eens in de gaten ook.quote:edelweiss telen ofzo? - Geplaatst op zondag 26 oktober 2008 18:35hse
Kijk, zo ken ik Modje 1 weer een beetje.
Ze sluit het topic gemeen te vroeg af maar we gaan in ieder geval op de oude voet verder.
Dachten jullie nu echt dat er iets veranderen zou hier zo?
Vergeet het maar. En wie is er nu zo gek? Titia of Boekenwurm?? Als je ze in een zak stopt en in het water gooit dan komt er geen één van beiden boven.
Ze hebben allebei boter op hun hoofd.
Het valt me een beetje tegen dat Modje 1 Beste Ellenwiske schrijft en geen Gemene Ellenwiske.
(dat werd me tè gemeen, wil niet persoonlijk worden, moderator1)gewoon liefs - Geplaatst op zondag 26 oktober 2008 18:36Ellenwiske
Ben ik ook blij om dat ik het oude niet meer hoef te lezen. En een heel mooi stukje dat 'eerste" stukje van jou Boekenwurm.
Ik heb een keer Edelweiss boven op een berg in mijn handen gehad.................................[:S](en netjes laten staan.)
Nee Hse, de Mod is netjes en aardig. (denk ik [XD]) - Geplaatst op zondag 26 oktober 2008 20:03titia
quote:Ik heb een keer Edelweiss boven op een berg in mijn handen gehad.................................[:S](en netjes laten staan.)
Nou, het is anders niet zo netjes om iets te laten staan, dat heb ik thuis geleerd. [:@]
Tenzij jij een echte bedoelde en niet die in een glas. [knip] - Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 15:29hse
Huh, in je handen gehad en dan laten staan??
Heb je 'm eerst geplukt en toen weer snel misschien wel betrapt in de grond gestopt met de woorden; Groeien!.gewoon liefs - Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 19:35Ellenwiske
Ik wilde hem plukken, maar mijn man zei dat het niet mocht. En ik luister goed [XD] Dat is wel een kleine twintig jaar geleden. Inmiddels weet ik zelf ook wel dat het niet mag.
Maar wat is daar nu eigenlijk gemeen aan?
Niks!
Ik wacht op andere gemeenheden. - Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 19:38titia

Ja, dat dacht ik wel, dat aan het goed luisteren onder tussen een einde gekomen is. Arme Suske.quote:En ik luister goed [XD] Dat is wel een kleine twintig jaar geleden. I - Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 19:39boekenwurm63
kan ik hier nu uit destileren dat jij 20 jaar geleden nog wel goed naar je man luisterde?
moeten we dan nu inmiddels medelijden met de stakker hebben , nu jij geëmancipeerd bent?con libello in angello - Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 19:40boekenwurm63
wel verdraaid!
weer die Tiets ertussen!
snel internet daar; ze kan sneller lezen dan het lichtcon libello in angello - Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 19:41titia
BW, je komt als mosterd ............ - Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 19:42hse
ha, ha, ha...of sneller typen.gewoon liefs - Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 19:50boekenwurm63
vannog sneller typen verslijten mijn vingertoppen, en daar is geen mosterd tegen gewassen!con libello in angello - Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 19:58hse
..mosterd moet je ook niet wassen maar ergens op smeren.
Wat dacht je van op je hoofd??gewoon liefs - Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 20:00titia
Mosterd en boter ........lekkere combi [+o(] - Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 20:02boekenwurm63
wat hebben sommige mensen toch een merkwaardige smaak.
hebben jullie het al gelezen elders?
Nordic gaat verder met een ander!
ik wil niet roddelen maar ze zegt het zelf![:O]con libello in angello - Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 20:05Ellenwiske
En Edelweisss is ook al geen kruid anders was ik nog wel even aangewipt in Voralberg en had er alsnog eentje geplukt, zodat er geen mosterd maar een kruid tegenop gewassen was om dat op het hoofd van Boekenwurm te kunnen smeren.
Tien dagen laten intrekken die mosterd dan en daarna uitwassen met bier. Daarna even drie keer op het kruid springen en vijf keer de grond aantikken. Drie rondjes om de kerktoren en vier kantjes draaien. - Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 20:07Ellenwiske
Na dit laatste berichtje van mij zul je wel niet meer willen vertellen waar ik meer over dat nieuws kan lezen over Nordic, nietwaar boekenwurm? [:x] - Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 20:11hse
Nee. lekker ben jij[XD]...dat komen we nu vast niet meer te weten.
Echt balen dus.gewoon liefs - Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 20:12boekenwurm63
quote:En Edelweisss is ook al geen kruid anders was ik nog wel even aangewipt in Voralberg en had er alsnog eentje geplukt, zodat er geen mosterd maar een kruid tegenop gewassen was om dat op het hoofd van Boekenwurm te kunnen smeren.
Tien dagen laten intrekken die mosterd dan en daarna uitwassen met bier. Daarna even drie keer op het kruid springen en vijf keer de grond aantikken. Drie rondjes om de kerktoren en vier kantjes draaien.
ja, en dan???
moet ik wel even weten voor ik er aan begin!
ik kan trouwens om het blok rennen en dan heb ik geen broek meer aan!
en het is heel gemeen; maar dat van Nordic wil ik wel even delen ; op blij
ze zegt hier het volgende;
Het is me nu duidelijk en ik ga nu verder met een ander!
even daarvoor heeft ze het over een Jip, zou dat de naam van der nieuwe vlam zijn?con libello in angello - Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 20:24hse
Gemeen die Jip en Janneke verhaaltjes.
Zo krijg je dus de gemeenste verhalen in de wereld.[:(]
Arme Nordic.
Ze hebben dus eerder je kroon van het hoofd gehaald dan er weer opgezet.
Ellenwiske vertoeft weer in het verleden en wil dus weer rondjes gaan lopen om de kerk..nou ja. het was toen vliegen.gewoon liefs - Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 20:27Ellenwiske

Boekenwurm als je dat allemaal hebt gedaan, van die mosterd en zo, kun je uit water zelfs sterke drank distilleren.quote:kan ik hier nu uit destileren dat jij 20 jaar geleden nog wel goed naar je man luisterde? Ook toen al!
moeten we dan nu inmiddels medelijden met de stakker hebben , nu jij geëmancipeerd bent? Even kijken.....ja hij is er nog steeds. Ik heb hem niet vastgebonden, dus hij zal wel vrijwillig blijven. (Niet dat ik het zelf snap.)
Dit onderwerp heeft 3012 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 20-10-2010 14:49. Dit onderwerp is gesloten!
Ben jij ook zo gemeen?