- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 1221 reacties, en bestaat uit 49 pagina's. U bent momenteel op pagina 48 van 49.
De laatste reactie is geplaatst op 09-05-2012 10:03.
Nordic walking
- Geplaatst op maandag 23 januari 2012 18:22Boekenwurm
2 blote billetjes in het gras want eh..... - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 11:26hse
Wat eh..???gewoon liefs - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 13:13Boekenwurm
'k moest plassen
Maar dat snapte jij heus wel
- Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 09:53hse
Nou ??...dat denk jij.gewoon liefs - Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 18:30Boekenwurm
Wat denk jij anders dat er voor blote billetjes in het gras zouden zijn?
In januari???????
En dan zouden het er 4 moeten zijn
- Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 19:13hse
Ik dacht dat de ander zijn melk opgetrokken had.gewoon liefs - Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 21:55Boekenwurm
nou hahaha dat moet je even toelichten want dat ken ik niet? - Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 22:04hse
Neuh,...want dan ga jij weer met van alles en nog wat aan de haal.
gewoon liefs - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 11:49Boekenwurm
melk
Ik ben er al achter...
Zou maar zo kunnen, meneer is nogal kieskeurig en stads.
Takjes; kou, schei maar uit...

- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:40Ellenwiske
Hahahahaaaaaa ik heb weer heerlijk gelachen om al die berichtjes hier. Wat heeft Hse het trouwens druk met nordiccen en dat met het arme voetje. Had ik niet gedacht.
En wat een heerlijke opmerking op 5 januari. Die kan ik nu wél waarderen
Dat van die blote billetjes snap ik helemaal, maar van die melk? Zou ik wijzer worden van de link van BW????
Even kijken.Ellenwiske wijzigde dit bericht op 26-01-2012 18:07 met 0%: Wijzer geworden van de link!! - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 21:50hse
Alleen even: Ha, ha, ha.gewoon liefs - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 22:29Boekenwurm
Ja
Maar nu word ik toch nieuwsgierig wat dat is met die Storm.
Is er weer wat gebeurd met de stakker? - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 13:20Ellenwiske
Nee, er is niks gebeurd.
(Misschien heb ik het mailtje nog dat ik naar Tijsje gestuurd heb, zal eens kijken, maar die opmerking van 5 januari stond daar eigenlijk los van want ,vrijdag 13 januari was de dag van een verschrikkelijke -gevoelsmatige- orkaan, om in Stormtermen te blijven)
Vandaag heerlijk wandelweer. Was al vroeg aan het lopen met de stokjes onder een lekker warm zonnetje. Want je kunt echt al voelen dat de zon al warmer wordt.Ellenwiske wijzigde dit bericht op 27-01-2012 13:21 met 2% - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 14:37Boekenwurm
Ik ben weer helemaal op de hoogte.
Heerlijk buiten ja; ik was op de fiets naar de stad/markt - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 19:28Boekenwurm
Lekker fris genordicced vanmorgen al, en de grond was op 1 stukje na, nog net niet bevroren.
Volgens meneer wordt het volgende week gewoon wandelen.
Er is vorst op komst. - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 21:29hse
Yes, yes, yes.
Vanmiddag de "stoute"schoenen aangetrokken en een klein rondje gelopen met de stokken.
Let wel: klein rondje...dat was meer dan genoeg.
Normaal zou je er een klein kwartiertje over lopen maar ik denk dat ik ongeveer een klein half uurtje bezig geweest ben...maar ik heb het gedaan en manlief heeft zijn tempo heel goed aangepast.gewoon liefs - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 13:16Ellenwiske
Lief van manlief, want het tempo lijkt me toch wel heel erg aan de lage kant.
Maar fijn voor je dat het weer een beetje gaat.
Ja lopen met de stokjes kan nog wel, maar is lastig. Gisteren schoven de stokjes soms weg en vandaag heb ik ze thuis gelaten omdat ik liever met dikke handschoenen aan wilde wandelen. De wegen en fietspaden zijn wel allemaal goed gestrooid nu.
Het was overigens heerlijk lopen met die zon erbij. - Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 19:15Boekenwurm
Mijn posting op het rondje van Hse is verdwenen.
Ik weet niet meer wat ik schreef , maar vast dat het heel fijn is dat je weer in de lift zit! - Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 22:46hse
Dank jullie wel voor de bemoedigende woorden.
Vooral die eerste zin van Ellenwiske is zo motiverend.
Ik ben wel blij dat ik inderdaad echt in de lift zit wat dit betreft.
Morgen ga ik naar A. en daar een paar schoenen kopen die mij nu goed zitten want ik merk dat een wat stevigere zool beter is voor het goed neer zetten van mijn voet.gewoon liefs - Geplaatst op zondag 12 februari 2012 16:27Boekenwurm
Ben je geslaagd?
het was vandaag gewoon Walken.
Lekker hoor; op de besneeuwde velden en hei. - Geplaatst op zondag 12 februari 2012 21:02hse
Ja, ik ben hartstikke goed geslaagd.
Een paar mooie soepele zwarte leren laarzen met een stevige zool.
Elke morgen doe ik ze zo snel mogelijk aan omdat het lopen dan een stuk beter gaat.
Van de week voelde ik een knak in mijn voet en raar maar waar sindsdien kan ik mijn voet ook beter afwikkelen.
Ik kan nog niet zeggen dat ik als een kievit loop maar het gaat stukken beter....en eh...ssssttt...vanmiddag toch weer de stoute schaatsen aangetrokken en toen ik helemaal alleen was toch weer geprobeerd om te schaatsen en zowaar het lukte.
Vorige week zaterdag had ik het ook geprobeerd maar toen ging het dus echt niet. Ik kon de afzetbeweging niet maken maar NU wel.
Ik heb er ongeveer 10 minuten op gestaan...eh geschaatst en voelde me super. Zwieren lukte nog niet maar ik heb nu het gevoel dat het toch weer goed gaat komen.gewoon liefs - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 12:02Boekenwurm

Misschien dat een en ander nog wat vastzat; spieren ofzo?
En dat dat nu losgeknakt is?
Ik kan me goed voorstellen dat je af en toe het "stil" zitten en kalm aan doen helemaal beu bent.
Als je maar geen brokken maakt....
- Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 22:13hse
Ik ben niet van plan om brokken te maken.
Het gaat goed met mijn voet...ik merk dat het lopen steeds beter gaan...ik kan nog niet zeggen dat het helemaal pijnloos is maar dit is nu gewoon te verwaarlozen.
Volgens zoonlief kan het inderdaad zijn dat een band of pees/spier los is komen te zitten waardoor de afwikkeling er weer kan zijn.gewoon liefs - Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 12:18Ellenwiske
Fijn dat je de voet nu weer veel beter kunt afwikkelen.
Ik ben sinds gisteren weer met de stokken aan het lopen. Niet omdat het eerder niet kon, maar omdat ik te koude handen krijg als het zo koud is als die laatste weken. Nu heb ik tijdens die koudeperiode steeds stevig gewandeld en ik moet zeggen dat ik het toen veel warmer (heet zelfs) kreeg. Dat lukt nu met die temperaturen boven nul en het lopen met de poles echt niet meer.
- Geplaatst op zondag 19 februari 2012 18:29Boekenwurm
Koude handen had ik ook last van EW.
Ik draag dan soms van die dunne handschoentjes van de Zeeman.
Daar heb je geen last van in de poles. Maar als het echt vriest dan is dat te weinig ja. Maar kun je toch niet Nordiccen vanwege bevroren grond.
Hse; hopelijk kun je snel weer aansluiten..
Vandaag bij Nunspeet in de buurt heerlijk gewandeld.
En een kop koffie na.
(Zonder deken
)Boekenwurm wijzigde dit bericht op 19-02-2012 18:29 met 6%
Dit onderwerp heeft 1221 reacties, en bestaat uit 49 pagina's. U bent momenteel op pagina 48 van 49.
De laatste reactie is geplaatst op 09-05-2012 10:03.
Nordic walking