Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. Nordic walking

Dit onderwerp heeft 1221 reacties, en bestaat uit 49 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 49.
De laatste reactie is geplaatst op 09-05-2012 10:03.

Nordic walking

Ga naar een onderdeel
  1. boekenwurm63
    Afbeelding van boekenwurm63

een voorstel?

con libello in angello

2. hse
    Afbeelding van hse

quote:
    je weettoch wel wie die lieverd is, vind ze zelf?
    ze nordict niet, maar kan wel kleren naaien.
    wat haar oogen zien maken haar handen[knip]

okee ik nodig je uit bij deze!
    Je nodigt dus Lievejulia uit????

gewoon liefs

3. boekenwurm63

over stijl- en taalfouten gesproken elders.....

ik geef jou antwoord op je vraag wie de lieverd is, maar dat snapte je vast wel al.
    en ik nodigde jou uit.

okee stijlfoutje; ik had je naam er als aanhef bij moeten zetten.
    net als hier;
    deze posting is gericht aan hse mensen!

maar Julia mag er wel bij hoor,
    Nordic komt ook al met stokken zwiepen, Ew zit nog putjes te scheppen, daar heb ik nog geen enthousiaste reactie van gezien( misschien knapt ze af nu blijkt dat ik geen veranda heb en krijg, maar ik heb wel 2 wc's in huis, dat dan weer wel), en Tijsje moet even de opmerking over het lozen verwerken maar dan komt ze ook zegt ze.

het lijkt wel gemeen hier[knip]
    doen we het nog dit jaar of in het voorjaar?

con libello in angello

4. hse
    Afbeelding van hse

eh...dat gemeen klinkt ook een beetje door bij Daarom ben ik blij maar het was toch echt goed bedoeld.
    en voor de rest....[:%] (ik vind dit nog steeds een blozende kater in plaats van een verliefde kater).
    Tja en dat ik LieveJulia noemde komt ook wel door haar naam (zelfs ook door haar achternaam die ik dus weet) en tja zij is lief en nordicced (pracht woord, nietwaar?!)niet.
    Ellenwiske zit misschien wel vast geslibd aan de WC te wachten op hulp van de installateur met een nieuwe pot.
    Wanneer???...ik wacht nog even de reacties van de anderen af.
    Ga nu nog even snel bij Zelf kleding maken en genieten van die pracht foto van jou.

gewoon liefs

5. boekenwurm63

ach, we hebben het al vaker genoemd hier; soms komen reacties doordat je elkaar niet ziet, en je geen toon hoort, geen mimiek erbij etc. toch iets anders over dan bedoeld.

ik zal het je ronduit zeggen;
    zoals ik je hier heb leren kennen( forum),
    kom je bij mij niet over als iemand die "scherp"is in de zin van een ander willens en wetens bezeren.
    niemand trouwens op deze topics waar wij met een vast clubje rondzwerven.
    wel scherp'zinnig" wat taal betreft.
    en daar houd ik van, en zo schrijf ik hier ook.
    toch komt het af en toe voor dat dingen "net"niet helemaal lekker vallen of overkomen, terwijl toch leuk/lollig/snedig enz. bedoeld.
    zeg ik dat zo goed?
    Ik voor mij; zit hier expres niet op de reltopics, alhoewel ik soms best een menig heb.
    ( ik geloof dat ik dit al eerder heb gezegd)
    ik houd er niet van om elkaar af te branden zoals daar gebeurd.

dat is hier niet aan de orde, maar ik vind het toch jammer dat ik hier soms iets bespeur( geld voor meerdere topics); van
    Hé, nou gaat het al weer over lange tenen, men denkt toch niet echt, etc..
    en daar dan toch weer op reageren.etc.

misschien ook een stukje onzekerheid, omdat je elkaar niet kent.
    bij mij werkt het wel zo, komt ook door verleden, zal ik verder niet op ingaan.

het is dus zo;
    wat mij betreft; niets aan d ehand; en plaagstootjes zijn idd plaagstootjes;
    geen oordelen/veroordelen verkapte kritiek of wat dan ook.

ik "strijd"hier met open vizier.
    what you see is what you get.
    ( behalve mijn bovenste helft dan > voorlopig)

con libello in angello

6. nordic
    Afbeelding van nordic

Nou ik verwacht van jou geen echte gemenigheid hoor en ik denk van de meeste dames( al hoewel we weten ook niet of het wel dames zijn....toch?) die hier schrijven ook niet!
    Maar probeer( dit voor iedereen hoor!) het wel op dat ene topic "gemeen"te houden en niet hier b.v. anders wordt het misschien wel ontzettend verwarrend en je weet dan ook dat je alleen op dat topic zoiets kan verwachten en je kunt er dan zelf voor kiezen er op te reageren of niet.
    Zelf vind ik ook dat je op papier niet echt goed kan zien hoe iemand het bedoelt, daarom werk ik zelf vaak met emoticons, maar het blijft lastig zonder mimiek en intonatie.
    En voor de goede orde gemeen is wat anders dan lollig hè![knip](ja juf[wi])

Verder vind ik het erg leuk het Libelleforum gevonden te hebben, lees er veel op en vind het vaak ook leuk om te reageren en heb het idee dat ik echt hele leuke mensen heb leren "kennen".

Ik heb vanmorgen weer heerlijk gelopen, het was lekker fris in het bos! Wel modderp*ten gekregen!

7. Ellenwiske
    Afbeelding van Ellenwiske

Zal ik dan maar vast verklappen dat ik een man ben. [|-)]
    Trouwens...hier was gisteren de oefening voor de Nordic walk happening van begin december. Ik heb daar wel mailtjes van in mijn inbox gehad van degene waar ik destijds mijn cursus NW heb gehad, maar kon helaas gisteren niet.

Ik ben trouwens ook blij (ander topic) met de openheid van Boekenwurm. Helaas dat ik een man ben dus, anders had ik wel een vriendin van je willen zijn. [XD]

8. boekenwurm63

nou kan ik het even niet meer bijBENEN( even ontopic blijven)
    waar ben ik zo open dan?
    je mag ook zo wel mijn vriendin zijn hoor, ik maak geen onderscheid.

gisteren niet in het bos gestruind, maar gefietst. het was nog heerlijk weer, en ik was wat te moe om te lopen. te veel gewerkt en gedanst op de bruiloft misschien?
    binnenkort maar weer...

con libello in angello

9. hse
    Afbeelding van hse

ELLENWISKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Je zou niet meer liegen!!! Toch???
    Het was een duidelijk stukje, Boekenwurm.
    Ik denk dat wij die hier schrijven elkaar al aardig kennen en dat we toch ook wel het serieuze van de lol kunnen onderscheiden. En dat het gemeen eigenlijk alleen maar de lol is.
    Het is ondertussen wel zo doordat we op dezelfde forums komen dat Gemeen, blij en Niet blij wel eens door elkaar lopen.
    Wees niet bang...ik voel mijn tenen niet zo gauw....heb daar echt regelmatig een dood gevoel in. [XD]
    Ik zit hier op het form ook voor de ontspannning maar ook om regelmatig even mijn ei kwijt te kunnen als iets tegen zit. Ik merk dat het me vaak goed doet om dingen op te schrijven en dan kort daarna een positief berichtje te lezen.

Zo en nu on-topic.....ik hoop dat het straks nog even droog wordt zodat ik ook de benen kan strekken...de stokken zullen wel thuis blijven want ik heb mijn handen dan nodig om een buggy te duwen.

Nordic!!: Wat lees ik nu?...ga jij gauw eens je mond spoelen met water en zeep.
    Jouw taalgebruik gaat hard achteruit.[XD] Je probeert het wel te verdoezelen maar toch...

gewoon liefs

10. Ellenwiske

Liegen over leeftijd kan nog net, maar over geslacht al helemaal niet meer begrijp ik. [XD] Ik wilde dat eerst wel aanhalen, maar dacht "och laat maar zitten,"[:D] Maar dames voor de reünie moeten jullie weten dat ik ouder ben dan ik eruitzie.
    Jaren geleden toen ik voor het eerst op het forum kwam en als eerste Hse tegenkwam heb ik daarom gewoon tien jaar van mijn echte leeftijd afgehaald toen ze daarnaar vroeg. Dat was nog in de tijd vóór de reünies en toen ik dacht een anoniempje te zijn in de wereld die internet heet.
    Dat is toch mijn enige echte leugen geweest voor zover ik weet.
    Ik ben blij dat ik UIT DE KAST ben gekomen. Moest ik ook wel, toen Hse en ik elkaar voor het eerst gingen ontmoeten. Want ik mag er dan misschien wel iets jonger uit zien...tien jaar jonger is toch wel erg veel van het goede.
    Inmiddels weet ook iedereen dat ik oma ben, dus jonger dan dertig kan ik niet zijn. [XD]
    Ik ben blij dat ik wat betreft de tekst van mij van gisteren niet echt uit de kast hoef te komen. Dat was een grapje want jullie wisten natuurlijk al lang dat ik een vrouw ben. Een vrouwelijke vrouw nog wel. [:x]
    Ik kan vandaag niet gaan lopen. Weinig regen, maar veel teveel volk over de vloer.

11. hse
    Afbeelding van hse

Je bent een (h)eerlijk mens!!!
    Ach, ik kan wel begrijpen dat je net zo oud wilde zijn als ikkes.[XD][knip]

gewoon liefs

12. boekenwurm63

en anders kan EW haar geheime spaarrekening nog aanspreken en zich even flink laten botoxen..

verder houd al dat gewalk haar flink jong natuurlijk!

nu het weer omslaat, is het in het bos wel beter lopen.
    als het zo droog is, moet je haast een koelie vooruitsturen om met een pikhouweel de grond wat los te bikken.
    dan heb ik het liever wat natter.

en op mijn leeftijd kan je teint dat ook nog wel hebben[gl]

als we dan toch gaan opbiechten;
    ik ben geen tonnetje, maar vast wel 10 kilo zwaarder dan EW.
    zou ik er die nog afkrijgen voor de meeting, of nemen jullie me zoals ik ben?

con libello in angello

13. nordic
    Afbeelding van nordic

Nou, nou Boekenwurm wilde je het zooooo nat hebben als nu? Het hoost hier gewoon!
    Hier kan je dus echt niet bij Nordic Walken hooguit Nordic Swimmen!!!!!

Ellenwiske wat krijgen we nu....ga je "hem nu zitten knijpen" ? Rustig maar! Nooit meer over je leeftijd liegen hoor! Doe ik ook niet[gl]( lukt me ook niet meer) en ik schat toch dat ik zo'n beetje de oudste ben al ben ik dan( ik hoop nog) geen oma! Ze zeggen toch niet voor niets :"Je bent net zo oud zoals je je voelt!"

14. hse
    Afbeelding van hse

Ik voel me hartstikke jong.
    Ik ben gewoon 18 met 28 jaar levenservaring.[XD]
    De ene dag voel ik me hartstikke jong maar ik heb ook dagen dat ik me oud voel ..bv. als mijn rug weer opspeelt.
    Boekenwurm: Vooruit, ik zal je nemen zoals je bent....doe ik eigenlijk de hele tijd al.[XD]
    Ik zal maar opbiechten dat Tijsje ergens een opmerking gemaakt heeft dat ik mijn gewicht in goud waard ben...heb daar nog wel iets over gezegd maar toen begon ze over Karin Bloemen.
    quote:
    Lieve Ladies,
    Geniet van het leven én van
    je lijf. Mooie volle vrouwen hebben mooie volle decolleté's. Dat vind
    ik bij Karin Bloemen ook zo prachtig. En is zij niet ge-wel-dig?

Tja en nu twijfel ik dus ook heel erg over mezelluf.[:-S]
    Nou Nordic...biecht dan maar op hoe lang je gezegd hebt dat je bv. 40 was.
    Mijn stokjes liggen braaf in de auto te wachten op mooi weer. Ik ga dus echt niet met regen lopen...als het gaat regenen tijdens de wandeling nou ja, ..dan is het pech.

gewoon liefs

15. boekenwurm63

kijk, als het plenst ga ik ook niet, maar wij hebben al diverse keren ondervonden dat het in de bossen minder hard naar beneden komt.
    misschien ligt het wel aan de speciale omgeving hier!
    jullie hadden dat kunnen meemaken, maar ja, we schijnen nu al bij EW via de veranda( derop of deronder , dat laat ik maar in het midden), in de hammam te mogen plenzen.

is het met of zonder badkleding EW?
    ik kan me nog herinneren dat er hier van 't zomer ook enkele exotische badpakken voorbij kwamen ergens

con libello in angello

16. Ellenwiske

Nordic, ik knijp hem niet, echt niet. Dat probleem is juist een jaar of twee geleden al uit de wereld geholpen. Maar ik snap wel dat jij zo reageert, omdat je niet op de hoogte was van het VOORSPEL en Hse kwam daar in haar eerdere stukje summier op terug. Maar ik kan tussen de regels doorlezen. [XD] En Hse bedankt voor je lieve woorden. Net als Tijsje vind ik dat je je gewicht echt in goud waard bent.[:)]
    Al is het dan niet zoveel als dat van Karin Bloemen, je kunt er toch een mooie cent van overhouden op je spaarrekening. En anders laat je je toch het gewicht van Boekenwurm uitbetalen. Dat is dan zeker ook tien kilo goud meer. Maar Boekenwurm dat is toch nog geen reden om niet op een reünie te verschijnen? Met zoveel goud? Ik heb wel aan die eigengemaakte rose sjaal gezien dat je hier nog wel door de deur kunt. Letterlijk wel dus, maar figuurlijk dat valt nog te bezien. [XD]
    Ook al woog je 150 kilo. Of 160...of meer. Zolang je maar blijft Nordiccen .
    Waren dat geen groene badpakken afgelopen zomer? Nee, vandaag voor het eerst mijn winterjas aan gehad.

17. boekenwurm63

nou schatje, ZOveel is het echt niet hoor,
    ik zit onder de drie cijfers gelukkig.

ik doe morgen ook mijn winterjas aan, met de friemelsjaal!

en zondag ga ik nordiccen.

con libello in angello

18. Ellenwiske

99 kilo goud is niet mis. [XD]
    Veel plezier met je jas, je friemelsjaal en met nordiccen.
    Ik heb vanmorgen mijn kleine rondje al weer gelopen.

19. nordic
    Afbeelding van nordic

Boekenwurm ben je nu nog aan het nordiccen?[XD]
    Of heb je dat toch maar niet gedaan vandaag?[:^)]

20. boekenwurm63

nee, niet genordict, Nordic!

dochter belde op, of ze met ons mocht wandelen, vriend moest werken op koopzondag, en ze had na het gedoe op school geen zin om alleen te zitten.
    wij zeiden; dat is goed , kom maar, en dan kan vriend na werk mee-eten.

vond ze het te slecht weer vanmiddag, mijn man ook, zelfs voor een rondje park.
    de watjes.......[:|]

hebben we op zolder zitten neuzen bij de knutselspullen, en net als vroeger zandkaartjes zitten maken.

ook leuk.

con libello in angello

21. Ellenwiske

"De watjes", zegt ze. En wat deed moeder zelf? Alleen een stukje in het park lopen dan maar?
    In elk geval hadden jullie en knusse middag.

22. boekenwurm63

moeder schikte zich maar weer naar man en kind.
    ik ben ook zo volgzaam.

hahahahhahahahahahhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

manlief stelde net nog een rondje voor, ik zei graag, als ik hier klaar ben.
    dat word dus voor bedtijd[knip]
    is ook wel goed voor me, want ik ben na nachtdienst altijd de kluts kwijt.

con libello in angello

23. nordic
    Afbeelding van nordic

Helaas vanmorgen niet met het NWgroepje kunnen lopen omdat ik precies midden op de ochtend voor contrôle naar de tandarts moest!
    En nu was het nog wel droog! Jammer de bammer!!!!!!!

Op zolder snuffelen lijkt me ook heel gezellig, zeker met dochter erbij!
    Ik vind het nog altijd jammer dat mijn kinders daar net iets te ver weg voor wonen. Voorheen vond ik dat altijd heel gezellig zo even aanwaaien voor een bakkie en dan weer verder ieder zijn eigen gang!

24. Ellenwiske

Zou dit de kluts zijn?
    http://tbn0.google.com/images?q=tbn:U1MIYkFlzZbWwM:http://users.telenet.be/joosdr/mode_rokken.jpg

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:e6T1DanyhJmiwM:http://www.oeroe-boeroe.nl/Welkom_bij_Oeroe_Boeroe/nieuws_files/shapeimage_2.jpgZoeken in alle hoeken. je bent net nog pop zolder geweest. Misschien ligt hij daar. Of heft je dochter hem per ongeluk meegenomen/
    Ik heb vandaag zoals altijd weer een lekker stuk genordict.

25. boekenwurm63

het lijkt mij meer een middeleeuws eng werktuig Ellenwiske![8)]
    en ik heb zoals altijd vandaag weer niet genordict

con libello in angello

x
duurt nog: 24:00:00
€34.95
€22.95
x x