- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 1221 reacties, en bestaat uit 49 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 49.
De laatste reactie is geplaatst op 09-05-2012 10:03.
Nordic walking
- Geplaatst op maandag 15 september 2008 18:50Moderator 2
Beste forumbezoekers
Dit topic is een vervolg van eerdere delen op het oude forum en het oorspronkelijke openingsbericht is niet meer aanwezig.
Vriendelijke groet, moderator 2 Libelle.nlNiet meer in functie. Niet te verwarren met Moderator2 (zonder spatie). - Geplaatst op maandag 15 september 2008 21:09Ellenwiske
Niet te geloven. wat hebben wij al veel afgenordict. 1000 berichten!!!!!!!!!!!!!!
Helaas heb ik vandaag alleen maar op de computer aan stoklopen gedaan. Ik had die dingen niet bij me in Maastricht en ook geen tijd want ik had de kinderwagen al vast als ik ging lopen. - Geplaatst op maandag 15 september 2008 21:16boekenwurm63
de stang van de kinderwagen is toch ook een soort stok?
je hebt vast allerlei smoesjes verzonnen om met het wurmpie naar buiten te kunnen......
zou ik ook doen.
mocht je er alleen mee weg, of alleen onder toeziend oog van pa en/of ma?[knip]con libello in angello - Geplaatst op dinsdag 16 september 2008 21:16boekenwurm63
happy birthday Nordic alvast; jarig de 17e!!
con libello in angello - Geplaatst op dinsdag 16 september 2008 22:19hse
Nog één nachtje slapen, dus.gewoon liefs - Geplaatst op woensdag 17 september 2008 17:44hse
Nordic, VAN HARTE GEFELICITEERD.
Ik hoop dat ze je verwend hebben.gewoon liefs - Geplaatst op donderdag 18 september 2008 12:35nordic
Hartelijke dank voor de felicitaties Boekenwurm en HSE! Leuk!
Gisterenmiddag gevierd met vriendinnen, dat was erg leuk, oud- collega's, vriendinnen nog van de P.A. , buurvrouwen, winkelvriendin enz. Dat geeft altijd verrassende gesprekken hoor! Zoveel verschillende interesses! 'sAvonds nog familie en ik kreeg zelfs vandaag op de school van mijn dochter nog een feesthoed, tekeningen, bloemen, chocola enz.
Het komend weekend vier ik het met man, kinderen en aanhang in het Heyderbos en de poles neem ik mee! Ik heb in mijn hoofd daar op zondagmorgen met man te gaan lopen als de kinderen uitslapen, ik ben benieuwd! - Geplaatst op donderdag 18 september 2008 18:43Ellenwiske
Hé Nordic, dat is hier kort in de buurt! Alleen is de Maas een barrière, dus zal ik je wel niet zien lopen. En trouwens zondagmorgen moet ik hier vast een heleboel opruimen.
Trouwens nog van harte gefeliciteerd meid. Ik was helaas te laat hier om je nog op tijd geluk te wensen, maar het is evengoed gemeend. !7 september hebben wij twee verjaardagen te vieren. Die van een vriend en die van een broer van mij. Gelukkig wonen ze allebei in hetzelfde dorp zodat we het kunnen combineren.
Boekenwurm, ik mocht helemaal alleen wandelen. [:)]Zoon zat in Amerika en schoondochter moest verder met het correcties aanbrengen in haar proefschrift. Dat moet over een week klaar zijn en daarom waren wij ook daar zodat ze wat tijd voor zichzelf zou hebben en wij dus heel veel voor Timo. - Geplaatst op donderdag 18 september 2008 18:59nordic
Ellenwiske, jij ook nog bedankt hoor voor je felicitatie! Ik dacht al dat het bij je in de buurt zou zijn. Wij, man en ikkes, zijn er al eens vaker geweest daar in het Heijderbos en hebben er toen veel in de omgeving gefietst! Hebben toen voor het eerst kennis gemaakt met de knooppuntenroutes inmiddels hebben wij dat ook al een paar jaar op de Veluwe en Gelderse Vallei!
En lekker zeker hè alleen zo tutten met Timo! - Geplaatst op vrijdag 19 september 2008 20:13Ellenwiske
Zeker weten!!!!!!!!!!!
Geniet van het weekend, Nordic! - Geplaatst op zondag 21 september 2008 21:08boekenwurm63
vandaag met nicht een stuk gewandeld, ik nog half met de stokken, maar het was een smal pad en veel hei, nou dan weten julie het wel.
maar wel lekker buiten.con libello in angello - Geplaatst op maandag 22 september 2008 14:54nordic
Het weekend was heerlijk! Schitterend weer, echt boffen. Gisteren nog gewandeld in de bossen bij Heijen, zonder stokken!!!!! Die waren met veel moeite de auto ingegaan! Maar.....manlief wilde liever zonder stokken lopen zodat de stokken er gisterenavond pas thuis weer uitkwamen[:(]
Liepen we daar toch heerlijk rustig in de natuur een zandheuvel op ....opeens een oorverdovend geknetter, kwamen er een stuk of 6 ronkende motoren aan....oerendhard!!![8)] We konden ternauwernood opzij springen! - Geplaatst op maandag 22 september 2008 14:58boekenwurm63
had je nou die stokken maar gehad; had je er mooi 1 kunnen spietsen voor op de BBQ
[XD][:D]con libello in angello - Geplaatst op maandag 22 september 2008 15:10nordic
Yeah![yr] - Geplaatst op maandag 22 september 2008 15:15boekenwurm63
Nordic![8)]con libello in angello - Geplaatst op maandag 22 september 2008 15:17nordic
Maar....ik had die stokken toch niet!!!!![:O] - Geplaatst op maandag 22 september 2008 15:24boekenwurm63
quote:Yeah![yr]
nee, het was hierom....
dat klonk wel heeeel enthousiast[XD]
moest trouwens aan Bennie Jolink denken; met dat oerend hard.
heb ik in een grijs verleden wel eens live gezien.....con libello in angello - Geplaatst op maandag 22 september 2008 17:04nordic
Ja , ik begreep je geschrokkenheid wel hoor!
Daarom schreef ik ....Yeah, had ik moeten doen!!!!!! Kan ik makkelijk zeggen want jij wist dat ik die stokken niet bij me had[XD]
Snap je het nog? Dit gaat erg diep hoor!!!!![knip] - Geplaatst op maandag 22 september 2008 17:05nordic
Errug!!!! Diep!!!!!!! - Geplaatst op maandag 22 september 2008 17:23Ellenwiske
Ja errug diep en ik weet dat Heijen niet in het heuvelland ligt, dus ik vind het knap dat jullie toch zo diepgaand bezig zijn. - Geplaatst op maandag 22 september 2008 21:59boekenwurm63
wij hebben veel meer diepgang dan jij vermoed..EW.
( ik vooral als ik in bad lig....)
Nordic, ik snap hem volkomen[knip]con libello in angello - Geplaatst op dinsdag 23 september 2008 11:08Ellenwiske
Dan ben ik blij dat ik op een ander topic verneem dat je gisteren weer diepgang gehad hebt.
Ik heb gisteren twee keer een flink eind gelopen. 's morgens mét en 's middags zonder stokken.
Zaterdag op mijn verjaardag hadden we het nog over die afgezaagde opmerkingen als je met stokken loopt. En dan zondag weer de volgende opmerking horen onder het lopen: "Moet dat hondje ook geen stokjes hebben?" [8o|] Ooh wat zijn ze toch leuk en vooral orgineel.
"Nee, die heeft er al vier" [|-)]
"Ooooooh" - Geplaatst op dinsdag 23 september 2008 11:23hse
...eh wij zijn eigenlijk alleen maar aan het klussen en 's avonds is manlief echt bekaf zodat ons rondje lopen er de laatste weken er behoorlijk bij inschiet.gewoon liefs - Geplaatst op dinsdag 23 september 2008 16:03Ellenwiske
Dat komt wel weer Hse en klussen is eigenlijk toch ook al lichaamsbeweging genoeg. - Geplaatst op dinsdag 23 september 2008 17:01nordic
Hé Ellenwiske smiesperd, laat je op deze manier even weten dat je ook jarig was de afgelopen week! Nog van harte gefeliciteerd hoor!!!!!!!
Ik vierde het extra dus vanwege een kroonjaar, met kinderen en aanhang j.l.weekend in het Heijderbos.Hadden het als we gewild hadden samen kunnen vieren![knip]
Gisterenochtend na het NWalken met wandelvriendinnen koffie en vlaai genuttigd![:P]
Dit onderwerp heeft 1221 reacties, en bestaat uit 49 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 49.
De laatste reactie is geplaatst op 09-05-2012 10:03.
Nordic walking