- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3014 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2012 19:38. Dit onderwerp is gesloten!
Koffie, lekker bakske koffie
- Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 15:14chester

Maar goed dat het digitaal is, daar kan je net zoveel van eten als je wilt....[xd]quote:Moortje gelijk heb je hoor als we van al het lekkers iets
nemen worden we te rond helaas [IMG]/mijnlibelle/Themes/default/images/emotions/haha.gif[/IMG] - Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 17:06hortensia
Hoi, ik ben weer terug van de braderie. Het was gezellig maar het stormde heel hard. Er is een ijzeren balk van een kraam afgewaaid en tegen een mevrouw haar hoofd gekomen! Zij had een groot gat in haar hoofd en het bloedde flink! De ambulance heeft haar naar het zkh gebracht. Verder hebben dochter en ik het goed naar de zin gehad. Samen leuke oorbelletjes gekocht en voor elk een geurtje. Het ijsje natuurlijk ook nog genomen! En toen we thuis kwamen een glas
Prettige middag!Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart! - Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 17:44Marijo 53
Hoi meiden
Ik ben weer thuis. Clementina gecondeleerd met je vader en heel veel sterkte. Van morgen een gesprek met met mijn werkgeefster gehad. Inverband met mijn burn-out. Ze vind dat er nu eindelijk wat meer vooruitgang moet zijn. Alsof je op de kalender kan kijken en dan zeggen "zo en nu is het over". Volgende maand gaat de bedrijfsleidster op vakantie dan komt de werkgeefster zelf in de winkel. Dan wil ze geen stress als ik dan niet goed genoeg fuctioneer stuurt ze me naar huis. We hebben daar lang over gsproken. Ik weet nu dat dit kan gebeuren. Ben daar mee accoort gegaan. Maar vind het wel moeilijk. Ach het is een heel verhaal. Ik zal jullie daar niet mee lastig vallen komt wel goed. Morgen lekker vrij. We eten vandaag rode bietjes met een speklapje. Dus nu snel aan het koken. Tot later - Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 18:46conny140
quote:Hortensia lekker die lunch , ik neem er ook
maar gelijk iets van okè
Conny leeftijd is niet belangrijk in deze , samen zijn en
gezellig koffie drinken dat is belangrijk , dus welkom
op dit topic en neem zoveel koffie als je wilt [XD]
5 kleinkinderen heb jij al in de leeftijd van ?
In de leeftijd van 7 tot 24 jaar
Oww ja was ik nog steeds vergeten ik ben getrouwd
en heb 2 dochters en 1 kleinkind .
Ik ga stofzuigen en daarna nog boodschappen doen .
- Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 18:53conny140

Neem zo veel als jullie willen. - Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 19:03mariasLekker Conny , maar ik neem toch maar eerst een bakske [knip]

- Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 19:41limboo
Marias ik neem ook één bakske [XD]
Conny dan was jij al op jonge leeftijd Oma . - Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 21:30conny140
Nu achteraf gezien ja inderdaad piepjong eigenlijk, maar vond het heel erg leuk hoor en ik heb de kraam gedaan, nou dat is echt een belevenis, geloof mij maar een heerlijke tijd.[XD] - Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 22:34Marijo 53
Iemand trek in een wijntje??? Voor het slapen gaan.

- Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 23:05Clementina
Lieve meiden,
bedankt voor jullie warme medeleven,
ook al ben ik hier nieuw.
Vanavond hebben we de avondwake gehad en heb ik m.n vader voor het laatst gezien, nu is de kist dicht.
Samen met m'n broer heb ik een levensloop voorgelezen, wel met hardkloppingen maar ik wilde het echt graag doen.
Chester je mag gerust vragen stellen, m'n vader is 92 jaar geworden en heel lang gezond gebleven. Hij had prostaatkanker en dat was uiteindelijk uitgezaaid door zijn hele lichaam. Behalve tranen hebben we afgelopen dagen ook veel met elkaar kunnen lachen, we hebben zoveel om op terug te kijken dus ik heb er vrede mee.
Ik neem nog even een borrel en dan ga ik ook ( proberen ) te slapen.

- Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 23:07chester
Goede avond dames,
Ik kom nog even om het hoekje kijken.
Wat leeftijd betreft Conny, dat maakt toch helemaal niet uit, als we het maar gezellig hebben.
Dat drankje dat je klaar hebt gezet is dat zonder alcohol? Ik hou niet zo van wijntjes (sorry Marijo, maar misschien dat iemand anders het wel lust)
Tjee, Hortensia dat was toch wel schrikken als je daar iemand zo ziet liggen met een bebloed hoofd. Mag ik vragen in welke regio (noord, oost of zuid, west) je woont? Vanmiddag rond de klok van 16.00 uur waaide het hier heel hard (zuid-oost nederland) de party-tent van de buren ging er vandoor....
Nu net een kwartiertje geleden, onweerde het goed en een flinke regen bui met harde wind ging hier te keer.
Marijo, dat is juist verstandig van de werkgeefster, dat als er te veel stress op het werk is, jou naar huis stuurt. Is ook bescherming voor jou.
Ik ben vandaag even naar de stad geweest voor nieuwe laarzen te kopen, mijn andere laarzen daar kreeg ik gisteren de rits niet meer van open, en moest met grof geschut (gereedschap) aan de gang om het los te krijgen. Met als resultaat dat de rits kapot is. Jammer de laarzen zaten zo fijn, maar ik had ze ook al heel lang. Nu heb ik deze gekocht.

Nou ik ga der weer van tussen, 't is zo weer bedtijd.
Truste allemaal! - Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 23:17chester
Clementina, onze berichtjes kruiste elkaar net.
Ik vind het knap dat je samen met je broer de levensloop kon voorlezen.Ik zou het echt niet gekunnen hebben.
Het is toch een prachtig leeftijd die je vader heeft mogen bereiken, als ik het zo mag zeggen, maar het verdriet om het verlies van je vader is er niet minder om. Je hoort het tegenwoordig zo vaak dat mensen overlijden aan kanker, het is z'n rotziekte.
Wel fijn dat je tussen de tranen door ook nog kon lachen en op mooie dingen terug kon kijken.
Nogmaals heel veel sterkte de komende tijd.
groetjes chessie - Geplaatst op woensdag 13 augustus 2008 10:32limboo

- Geplaatst op woensdag 13 augustus 2008 10:45Marijo 53
Goeiemorgen meiden
lekker z'n bakkie Limboo. Ik zal even de koekejs halen.

Ik vond deze ook wel lekker denk ik. - Geplaatst op woensdag 13 augustus 2008 11:23limboo

Marijo die gebakjes bewaar ik effe voor vanavond
okè
Clementina heel mooi wat jij en je broer gedaan
hebben , ik neem mijn petje voor jullie af dat was
mij niet gelukt dat weet ik zeker . Is vandaag dan
de begrafenis van je vader dat zal dan ook nog een
zware dag voor jullie worden , sterkte wens ik jullie .
Chester lust jij geen wijntjes ? Wat vind je dan
wel lekker , een biertje misschien ?
Hortensia goh het zal je maar gebeuren zeg , denk
je gezellig naar een braderie te gaan gebeurt er
zoiets . Maar jij en je dochter hebben het leuk
gehad samen , ik moet je zeggen vroeger ging ik
ook vaker naar een braderie maar het is me te
druk tegenwoordig en daar kan ik niet tegen .
Ik ga aan de koffie , groetjes allemaal - Geplaatst op woensdag 13 augustus 2008 11:50blikopnul

Mothers hold their children's hands a while and their hearts forever. - Geplaatst op woensdag 13 augustus 2008 12:27hortensia
Goedemiddag! Ja, Clementina veel sterkte vandaag! Het is altijd een rotdag! Ik ervaarde het wel als een mooie afsluiting van een kostbaar leven (mijn vader was bijna 87) en ik had er vrede mee dat hij nu bij God was/is. Persoonlijk heeft dat mij veel troost gegeven. Ik hoop dat jij ook op wat voor manier dan ook troost kan vinden! Dikke kus van mij!
Ik ben druk vandaag, net de boodschappen gedaan en ik ga nu snel eten en dan met de bus naar mijn moeder die in een verzorgingshuis woont en 87 jaar is en behoorlijk dement. Elke keer denk ik dat het de laatste keer is dat ik haar zie, zo slecht is zij momenteel.
Vanavond haal ik mijn gehandicapte zoon op om vanavond bij ons te zijn. En dan morgen en overmorgen 2 hele dagen werken. Dus als ik niet reageer weten jullie hoe het komt!
Groetjes!Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart! - Geplaatst op woensdag 13 augustus 2008 12:43Marijo 53
Clementina van mij ook heel veel sterkte ik denk aan je.
.gif)
- Geplaatst op woensdag 13 augustus 2008 18:41mariasWe gaan weer aan de koffie............

- Geplaatst op woensdag 13 augustus 2008 19:34Marijo 53
Lekker, Dankje - Geplaatst op woensdag 13 augustus 2008 21:09Clementina
Hi,
Marijo, Limboo, Hortensia, Chester e.a.
bedankt voor jullie lieve woorden.
Vandaag was de begrafenis en id. een moeilijke dag,
het was een mooie mis en we kunnen er met een goed gevoel op terug kijken, gisteravond en ook vandaag weer waren er zoveel mensen die met ons meeleefden, wel moe van de emoties en het huilen , maar we kunnen er allemaal vrede mee hebben.
Morgen maar weer eens naar m'n werk en proberen het normale leven weer op te pakken.
Meiden, allemaal een fijne avond/nacht
en morgen begin ik de dag weer met een bakkie koffie . - Geplaatst op woensdag 13 augustus 2008 21:16hortensia
Clementina, waarom neem je morgen niet nog een dagje vrij? De meeste mensen zijn 1 weekje vrij hoor bij zulke omstandigheden. Ikzelf had die dagen echt nodig om bij te komen van alle emoties enz.
Fijn dat het een mooie mis was. Fijn ook dat er zoveel meeleven was, dat helpt echt! Ik heb ervaren dat een kaartje krijgen heel fijn was en sindsdien leef ik met anderen ook veel meer mee.
Goedenacht allemaal!Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart! - Geplaatst op woensdag 13 augustus 2008 22:10chester

Nee, Limboo ik hou helemaal niet van wijntjes en ook niet van bier..quote:
Chester lust jij geen wijntjes ? Wat vind je dan
wel lekker , een biertje misschien ?
Wat ik wel lekker vind zo af en toe op een feestje is een mixje, contiki met spa-citroen, of bessen met jus, en veel ijs erin.
Hortensia, dat moet ook moeilijk zijn zo met je moeder. Is ze buiten de dementie ook lichamelijk ziek?
Clementina, ik wilde eigenlijk hetzelfde zeggen als Hortensia. Kan je de rest van de week niet beter vrij nemen/krijgen? Al is het maar om even op adem te komen. - Geplaatst op woensdag 13 augustus 2008 23:03limboo

Voor het slapen gaan een lekker glaasje melk
voor iedereen .
Chester die mix drankjes drink ik eigenlijk nooit
ja in een ver verleden , als het echt warm is vind
ik een biertje heerlijk en anders een wit wijntje
of een rose`tje .
Clementina wilde je zelf al weer gaan werken morgen
of moet je dat ? Ik zou dat denk ik zelf erg
moeilijk vinden , maar ja als het niet anders kan .
Ik wens je veel succes en sterkte morgen .
Marijo sterkte wat betreft jouw werk en denk op de
eerste plaats aan jezelf , een ander heeft makkelijk
praten .
Marias ja dat was het liedje met Rita Corita geweldig,
en inderdaad van koffie knap je wel op .
Blikopnul een gezellige grote mok , heerlijk - Geplaatst op donderdag 14 augustus 2008 10:27blikopnul

Groetjes !Mothers hold their children's hands a while and their hearts forever.
Dit onderwerp heeft 3014 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2012 19:38. Dit onderwerp is gesloten!
Koffie, lekker bakske koffie