Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Libelle Café
  4. Koffie, lekker bakske koffie

Dit onderwerp heeft 3014 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 113 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2012 19:38. Dit onderwerp is gesloten!

Koffie, lekker bakske koffie

Ga naar een onderdeel
  1. blikopnul
    Afbeelding van blikopnul

Goede morgen dames,

Hortensia,
    Leuk (voor ons) dat je weer terug bent.
    Dat is wel even afzien met het weer zeker?
    Wel fijn dat je er een gratis verzorgd dagje bij hebt gekregen!

Maybe, De coltrui klaar? Moet je verder nog kleertjes maken?
    Mijn kleindochters hebben ook wat met Barbie. Mijn eigen dochter heeft dat nooit gehad. Mijn schoondochter wel als kind, ze had er nog veel van toen ze zelf een dochter kreeg.

Fijne dag, groetjes, Blikje
    http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/405282.gif

Mothers hold their children's hands a while and their hearts forever.

2. hortensia
    Afbeelding van hortensia

Hallo, ik speelde ook graag met Barbie's, in die tijd speelde je eerst met gewone poppen en vanaf ca 10 jaar met Barbie die kwam toen pas in geloof ik. Ik had ooit heel lang gespaard voor een Barbie met groeiend haar! Toen ik haar eindelijk kon kopen, was zij na een dag stuk, het haar wilde niet meer groeien :blond:

Tja, dat zijn van die levenslessen dat je beter iets goeds voor je geld kan kopen, maar toch heb ik die barbie lang bewaard en hebben zelfs mijn dochters nog met haar kunnen spelen, ook al kregen ze er heel veel nieuwe Barbie's en attributen bij. Wij hebben zelfs nog een Barbiehuis en barbie-auto staan! Tjonge, de hele zolder was roze!

Nou, mensen ik ga wassen en zoon bezoeken vandaag. Ook naar de supermarkt, heerlijk he!

Ook slecht bericht gehad, gehandicapt groepsgenootje van zoon die wij al jaren kennen is overleden tijdens onze vakantie, morgen begrafenis.

Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart!

3. maybe4
    Afbeelding van maybe4

http://i43.tinypic.com/3355wqt.jpg

toen ik vanmorgen naar mijn werk ging was het -15 toen ik vanmiddag terug kwam was het -11 , maar het zonnetje schijnt ook t is mooi droog winterweer en daar hou ik wel van .,
    ja ik heb het coltruitje af en nu ga ik aan een bijpassende broek/legging beginnen ik heb zo`n leuke site ontdekt met zooooveel patroontjes ik word er hebberig van hahahaha
    ik ga binnenkort voor hier thuis ook een barbie kopen met schoentjes laarsjes enz. ,als kleindochter dan komt kan ze daar mee spelen .,
    trouwens ik heb mijn oude gewone pop van vroeger nog ,die is al meer dan vijftig jaar oud ...., barbie poppen waren er volgens mij toen nog niet mijn jongste zus had er later wel eentje.

Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag

4. blikopnul
    Afbeelding van blikopnul

Hallo Barbies,
    Mijn kleindochters, ik heb er drie, zijn ook barbiegek.
    De jongste kreeg ooit een hele bruiloft met Ken? en al voor haar verjaardag. Schandalig duur spul, vind ik het. maar ze vinden het prachtig.
    Wat een kou hé? van mij mag het warm water gaan regenen.
    Ik zit niet op een 11stedentocht te wachten. Vind de 4daagse veel leuker! Daar lopen mijn dochter, mijn broer en mijn neef mee mee!
    Hortensia, jij hebt het zeker wel extra koud na alle warmte daar?Ik ben vandaag met mijn lammyjas en mijn bontlaarzen op pad gegaan. Voor het eerst deze winter. Was wel even wennen.

Prettige dag verder,
    groetjes, Blikje

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/405882.gif

5. hortensia
    Afbeelding van hortensia

Hoi dames, vandaag druk met verplichte sollicitaties, ik moet 4x per maand solliciteren van de werkcoach en dat valt niet mee! Er moet maar net een baan te vinden zijn toch? Nu maar overal op reageren ook al voldoe ik niet aan de eisen, belachelijk vind ik dat maar ja.

Vanmiddag naar een begrafenis van gehandicapt jongetje uit zoon's groep. De zoveelste keer van mijn leven dat ik dit doe, ooit zijn wij aan de beurt, verschrikkelijk vind ik dat!

Maar vanmorgen eerst bij de buurvrouw gezellig op de koffie! Er zijn gelukkig toch nog leuke dingen op zo'n dag!

Jullie fijne koude dag gewenst! Ik voel me er nog niet zo lekker bij!

Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart!

6. blikopnul
    Afbeelding van blikopnul

Goedenavond,
    Dat is wel wat dat solliciteren zeg! Je moet toch ook wel adressen hebben of krijg je die?
    Ik vind het wel genoeg geweest met de kou. Van mij mag de lente komen. Jammer genoeg heb ik daar in niets in te brengen.
    Prettige avond en straks een rustige nacht.
    groetjes, Blikje

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/408165.gif

7. hortensia
    Afbeelding van hortensia

Goedemorgen, ja ik vind het hier ook maar een koud landje, niks aan! Ik zit met mijn bruine velletje binnen en niemand die ik het kan laten zien! Het solliciteren is een heel werk, eerst vacatures zoeken vanaf internet en het moet maar net passend zijn en in de buurt. Er is weinig en meestal vragen ze iemand voor 40 uur in de week en ik wil maar 2 dgn werken. Maar goed, ik moet dus overal op solliciteren, vind dat belachelijk! Want daar is niemand mee gebaat een werkgever ook niet! Dat is beetje zonde van ieder's tijd want ik wil zo'n baan helemaal niet en kom dus niet gemotiveerd op gesprek. Raar he!

Maar ja, ik doe maar mijn plicht. Vandaag hoop ik trouwens ook nog even naar de kapper te gaan, het is lang en de laatste keer heb ik zelf mijn haar gekleurd en sommig delen zijn rose geworden! Ja echt! Ik heb er kleurig bij gelopen in de vakantie!

Doei, fijne dag!

8. blikopnul
    Afbeelding van blikopnul

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/408958.jpg

Goede morgen en allemaal een prettige dag!!

Hortensia, je haar zal toch ook wel gebleekt zijn door de zon?
    Laat je het altijd kleuren of doe je het ook wel zelf?

Groetjes, Blikje

9. hortensia
    Afbeelding van hortensia

Hoi, ik laat de laatste tijd mijn haar altijd bij de kapper doen, maar net voor mijn vakantie heb ik het zelf gedaan (vandaar rose) ik had geen tijd meer voor de kapper! Het haar is niet gebleekt door de zon, viel me erg mee!

Hier vandaag gefrustreerd door alle tegenslag die ik had toen ik een sol.mailtje met bijlagen moest sturen. De pc deed niet wat ik wou! Toen maar lekker naar buiten gegaan de kou in en een knuffel gehaald bij zoonlief, daar knapt een mens van op!

10. blikopnul
    Afbeelding van blikopnul

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/409870.jpg

Prettige avond iedereen en voor straks
    Slaap lekker!
    Groetjes, Blikje

11. hortensia
    Afbeelding van hortensia

Eerst een lekker bakkie koffie, ik vind het maar koud! Ik kan voelen dat het vannacht meer gevroren heeft dan die nacht ervoor. Ik doe deze week echt niet veel, kan nog niet op gang komen. Vandaag wel naar de kapper, tis gister niet doorgegaan. Morgen de benedenboel netjes maken want 's-avonds komt visite.

Ach, heel langzaam kom ik weer op gang... Fijn weekend!

12. blikopnul
    Afbeelding van blikopnul

Goede morgen,
    Hortensia, komt je visite kijken of het netjes bij je is?
    Het is zeer koud en zeer zonnig. Ik ben voor zonnig en warm!
    Mijn eten staat al op, zuurkool met spek en worst en warme havermout voor toe, Lust ik wel, en jij?
    Succes met de sollicitatie,
    Iedereen die nog langs komt, groetjes, Blikje

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/410717.jpg

blikopnul wijzigde dit bericht op 10-02-2012 11:52 met 0%

13. hortensia
    Afbeelding van hortensia

Hallo dames, nee de visite komt de boel hier niet controleren hoor, haha! Maar je snapt het wel he, even de kamer weer zuigen en dweilen na al die sneeuwtroep. Bovendien staat dat gezellig, heb net bloemetjes gekocht dus dat is de lente weer in huis. Narcissen en anemoontjes. Ook mijn haar zit weer goed, dus ik voel me ook weer goed! De jetlag is bijna weg, nog wel wat moe soms. Ik heb ook even tijd gehad om de winkels binnen te lopen en wat leuks kunnen scoren voor 70% korting. Ondergoed, topjes en een zomers rokje! Voor als het warm wordt!!!

Nu straks een witlofschotel maken met spekjes, we eten vruchtenjoghurt toe. Als warme pap hou ik meer van rijstepap dan van havermoutpap. Zuurkool ligt ook nog te wachten in de koelkast, is binnenkort aan de beurt net als de snert die we zaterdag gaan eten.

Hier in de straat is alweer een buurman overleden, dit keer een oude man van 93 jr, 2 huizen verderop dus dichtbij. Maar op deze leeftijd accepteer je dat.

14. maybe4
    Afbeelding van maybe4

http://i40.tinypic.com/x10j6t.gif

Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag

15. blikopnul
    Afbeelding van blikopnul

Goedenavond dames,
    Maybe, wat leuk gedaan die kubus met onze avatars.
    Hortensia, is de "keuring" naar wens verlopen? Ik snapte natuurlijk wel wat je bedoelde met :er komt visite.
    Ik kon almaar niet internetten, lastig hoor! Ik heb KPN, en die schijnt zwaar gehackt te zijn. Zojuist kon ik weer op Libelle, dus maar gauw even prettige avond en een goede nacht wensen.

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/411830.gif

16. hortensia
    Afbeelding van hortensia

Hoi, vanavond komt die visite pas en eerlijk gezegd moet ik de boel hier nog doen. Maar we gaan vandaag eerst even lekker eropuit, we willen eerst naar een goede beddenzaak voor advies en wie weet kopen we ook al wat, dan een leuke route maken langs de dijken om een Oudhollands gevoel te krijgen, route Veenendaal, Rhenen, Wageningen. In Wageningen is het deze zaterdag Ouletdag en alle winkels hebben dus koopjes! Nou dan gaan we daar eens shoppen. Als we dan thuis komen moet ik nog even zuigen en de wc soppen en eten natuurlijk. Nou, dat zal allemaal wel goedkomen:)

Jullie ook een fijne dag!

17. blikopnul
    Afbeelding van blikopnul

Een prettige zaterdag iedereen !!

Groetjes, Blikje

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/412425.jpg

18. hortensia
    Afbeelding van hortensia

Goedemorgen! Het is nog koud maar het duurt niet lang meer!

Wij hebben gister goede info gekregen, kregen een meting per computer hoe onze matras en lattenbodem moest liggen, ideaal! Nu nieuw bed gekocht met matras en nieuwe elect lattenbodem. We krijgen het pas in april want we moeten eerst die kamer lichtjes verbouwen en verfen enz. Maar het begin is er!

Visite was ook gezellig, en vandaag doen we een dagje rustig aan en komt onze zoon.

Fijne zondag!

19. blikopnul
    Afbeelding van blikopnul

Goede morgen,
    Een prettige zondag gewenst!
    Wij kregen gistermiddag onverwacht visite, was gezellig, maar gaf mij een zondagsgevoel. Dacht gisteravond even dat het vandaag maandag zou zijn. Viel dus weer mee.
    Hortensia, leuk dat je geslaagd bent voor een bed. Een lattenbodem is wel fijn, verzakt niet.
    Als het bed komt is het alweer lente, heerlijk toch?
    Nu moeten we ons eerst nog even door de sneeuw worstelen.
    Groetjes, Blikje
    http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/413910.gif

20. hortensia
    Afbeelding van hortensia

Hoi hoi, we hebben al jaren een elect lattenbodem maar toch werd ons bed nu slecht, te hard vinden we het. Het verzakt niet maar het is gewoon hard en ik sta stijf op. Nu gaan we dus voor zachtere matras en een nog betere lattenbodem, ben benieuwd want een goed bed is heel belangrijk!

Vandaag een echte saaie zondag, hou niet van zondagen. Zal blij zijn als het weer gewoon maandag is.

21. blikopnul
    Afbeelding van blikopnul

Nou hortensia, gelukkig voor jou is de zondag weer voorbij.
    Een prettige avond en een rustige nacht.
    Gekkie en Jossi zijn denk ik ingesneeuwd! :lol:
    Tot morgen, groetjes, Blikje
    http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/415187.gif

blikopnul wijzigde dit bericht op 13-02-2012 12:28 met 1%

22. hortensia
    Afbeelding van hortensia

Goedemorgen! Ik ben pas net wakker, mijn ingebouwde klokje staat nog niet goed, maar wel heerlijk uitgeslapen!

Manlief komt vanavond pas laat thuis dus ik heb nog de hele dag om alles te doen. Hier wat sneeuw gevallen en de boel ziet er spekglad uit! Ik wacht nog even met eruit gaan. Ja, heerlijk weer een nieuwe week en hopelijk wat warmer!

Ja, we zijn weer even met z'n 2 hier geloof ik. Nou, ze komen vanzelf weer terug! Fijne dag hoor, kijk uit als je naar buiten gaat!

23. blikopnul
    Afbeelding van blikopnul

Goede middag,
    Hortensia, is toch heerlijk een keer lekker lang te slapen? Je verzaakt niets en komt niet te laat op je werk of waar dan ook.De dooi zet lekker door maar de lucht is wel erg grauw. Ik hoop niet dat er veel sneeuw uit komt.

Groetjes, Blikje

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/416607.jpg

24. blikopnul
    Afbeelding van blikopnul

Goede morgen!

Een prettigedag!
    http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/11/418161.gif

25. hortensia
    Afbeelding van hortensia

Ha, dat was een mooi bjipassend plaatje! Maar vanmorgen moest ik vroeg uit de veren! De aannemer stuurde een jongeman om onze ramen op te meten die vervangen moeten worden en dat gebeurde al om 8.00 uur!!! Dus een hele lange dag voor mij! Ik ben nu eigenlijk al bijna klaar met alles wat ik wilde doen vandaag. Alleen nog de boodschappen maar dat doe ik vanmiddag en aan het eind vd dag nog een crematie om 17.00 uur, vreemde tijd!

Verder vind ik de temperatuur al een stuk aangenamer worden en ik hoorde dat we morgen zelfs een lentegevoel gaan krijgen met maar liefst temp. van +5 boffen he!

Fijne Valentijnsdag!

x
duurt nog: 24:00:00
€34.95
€22.95
x x