- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3014 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2012 19:38. Dit onderwerp is gesloten!
Koffie, lekker bakske koffie
- Geplaatst op maandag 11 augustus 2008 17:12Marijo 53
Wij eten brocolli met een hamburger en gekookte aardapppeltjes.
Ik ben Marijo 54 jaar twee dochters en 33 jaar gelukkig getrouwd.
Beroep drogist helaas met een burn-out maar dat komt ook wel weer goed. Werk al weer 16 uur per week.
Ik vind het hier super gezellig. Dankje voor dit topic Limboo

- Geplaatst op maandag 11 augustus 2008 17:22limboo

Cappucinno vind ook ook af en toe
wel lekker dus dat komt goed uit .
``werk alleen maar lekker thuis, als algemeen leidinggevende``
ik begrijp hem wel Chester heb hetzelf ook 17 jaar gedaan,
daarna 12 jaar voor een baas gewerkt en nu weer mijn oude
baan opgepakt [:D] en dat bevalt heel goed .
Smakelijk eten allemaal - Geplaatst op maandag 11 augustus 2008 18:16chester
Hortensia, het werk als leidinggevende is meestal tussen 7.00 en 8.30 en na 16.00 uur en weekende hele dagen.... Tussen door moet ik mezelf af en toe leiding geven.
Ik heb voordat m'n dochter geboren was bij de beroemde gloeilampen-fabriek gewerkt, helaas kon je daar na de zwangerschapsverlof niet terug komen voor 20 uur. Daarom heb ik toen uiteindelijk gekozen om voor de kids thuis te zijn. Achteraf gezien een hele goede keuze, mijn zoon bleek Pdd-nos te hebben en dat heeft me de nodige energie gekost. Nu gaat het best goed en hij zit op een ZMLK school.
Om nu zo weer aan de bak te kunnen, dan zal ik eerst omscholing moeten doen. Ach wie weet, komt dat nog.
Wij hebben vandaag
gegeten met verse worst en gekookte aardappels en puree. als toetje hebben we slagroomvla vanillie en caramel op.
Limboo, wat doe je nu voor werk?
Hoi Moortje en Marijo, jullie hadden ook behoefte aan koffie?*lol* - Geplaatst op maandag 11 augustus 2008 18:20Marijo 53
Sorry vergeten te vragen Limboo. Ik hoop dat ik welkom ben. Ik was ook op je vorige topic waar mee het helaas niet zo goed afgelopen is. - Geplaatst op maandag 11 augustus 2008 18:59anjer
bedankt voor de thee lekker!
de boontje zijn zeker in de aanbieding [XD]die hebben wij ook gegeten. iets nieuws met macaronie tomaat gehakt en kaas en dan in de oven
ik ben anjer 42, woon samen geen kids geen huisdieren . en ik werk 2 dagdelen per week.
we zouden gaan fietsen maar hubs heeft een lekke band en dat noemen ze dan een antilekband [:|]dus die is nu aan het band plakken en dan mss nog fietsen. - Geplaatst op maandag 11 augustus 2008 19:02anjer
volgens mij ben ik de einige zonder kinderen - Geplaatst op maandag 11 augustus 2008 19:16Marijo 53
Broccoli is macaroni geworden en stond schimmel op de broccoli. jakkes. Mijn dochter vond het geen straf. Die was allang blij.[:P] - Geplaatst op maandag 11 augustus 2008 19:58hortensia
Ha Chester ik had het verkeerd begrepen! (lijk wel blond!)
Ons leven lijkt wel wat op elkaar! Ik heb 3 kinderen en de middelste, een zoon, is meerv. gehandicapt en heeft altijd op een dagverblijf gezeten en woont nu inmiddels alweer 4 jaar in een instelling. Hij is nu 21 jaar. Dit heeft altijd veel zorg en tijd gekost en in ben pas gaan werken toen hij uit huis ging. Daarom waardeer ik het enorm dat ik nog een baan kon krijgen en vind ik het jammer als het straks weer ophoudt.
Ons eten vanavond bleef hetzelfde maar het toetje was gewoon joghurt of vla zonder fruit!
Nu moet ik nog 3 wasmanden vouwen en strijken! Pff, ik heb geen zin meer het is immers al 20.00 uur. Ik denk dat ik ze wegzet tot morgen!Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart! - Geplaatst op maandag 11 augustus 2008 20:18limboo
Hortensia je zou nog genieten van jouw laatste
vakantiedag [knip] tenminste dat schreef je
vanmorgen , maar ja nu heb je morgen nog een dagje
vrij tenminste als het dan stil is bij de buren .
Marijo eigenlijk is iedereen hier welkom , alleen
wil ik geen herhaling van het vorige topic , als jij
of wie dan ook iets met iemand ``uit te vechten ``
hebt wil ik dat niet weer hier op het topic want
dat is niet leuk voor niemand niet okè
Want daardoor heb ik het vorige topic laten sluiten,
ik en vele andere forummers komen hier voor ons
plezier en zo wil ik het ook houden , dit is niet
persoonlijk bedoeld maar geld voor iedereen maar
het is omdat je het erover had anders had ik er ook
niets over gezegd .

- Geplaatst op maandag 11 augustus 2008 20:27limboo
Chester ik werk nu dus alleen maar lekker thuis . als
algemeen leidinggevende [:D]
Anjer dat zou best eens kunnen , en ik ben volgens mij
hier de oudste met mijn 53 jaar [XD]
Zijn jullie nog gaan fietsen en doen jullie dat veel ?
Hortensia en Chester dat zal vast niet makkelijk
geweest zijn met jullie kinderen , ik neem mijn petje
voor jullie af hoor en dat meen ik oprecht .
Zo en dan is er

- Geplaatst op maandag 11 augustus 2008 21:14Clementina
Hoi Limboo,

een topic over koffie en een plaatje en een praatje lijkt me heel gezellig en het zal wel toeval zijn maar wij hebben vanavond ook boontjes gegeten.
groetjes. - Geplaatst op maandag 11 augustus 2008 22:11Marijo 53
Lieve Limboo
Ik heb gelukkig met niemand iets uit te vechten. Ik ben alleen zo oer dom geweest om te denken dat ik 2 partijen bij elkaar zou kunnen krijgen. Nou ik heb mijn les geleerd. Dus lieverd. Het wordt hier super gezellig.
Slaap lekker allemaal Tot morgen moet dan wel een paar uur werken.

- Geplaatst op maandag 11 augustus 2008 23:03chester
quote:Ha Chester ik had het verkeerd begrepen! (lijk wel blond!)
Ik had al zo'n donkerblauw vermoeden[xd] maar das niet erg hoor! Ik vind het altijd zo grappig klinken...algemeen leidinggevende... klinkt net wat interesanter als huisvrouw.
quote:Hortensia en Chester dat zal vast niet makkelijk
geweest zijn met jullie kinderen , ik neem mijn petje
voor jullie af hoor en dat meen ik oprecht
Dank je wel, Limboo. Het was en is idd niet altijd even makkelijk maar voor je kids doe je alles en ook krijg je er ook veel voor terug.Ik heb gelukkig een heel begripvolle omgeving en dat is ook veel waard.
Lekker zo'n bakje cappuccino....daar had ik nou echt zin in.
Ik wilde eerder deze avond nog oliebollen halen voor bij de koffie (hier in het dorp is het nu kermis) maar heb me toch maar ingehouden.Ik had me gisteren al niet bij de viskraam voor de paling kunnen inhouden. Die was trouwens overheerlijk, ik heb in tijden niet zo'n lekkere paling op.

Hallo Clementina, Idd het lijkt wel of de boontjes in de aanbieding waren....hier kosten ze € 0,69 de pond was een maandje geleden wel anders.
M'n dochter vind ze zo lekker, dus vandaar dat ik ze gekocht had.
Ze vind de boontjes lekker met uitgebakken ontbijtspek.
Slaap lekker, Marijo.
Voor iedereen welterusten.....
Groetjes chessie - Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 08:55Clementina
goeiemorgen allemaal,
Chester, die boontjes kreeg ik van m'n schoonvader uit eigen moestuin, hij voorziet ons elke dag van verse groente, ik ben gewoon verwend.
Vandaag ga ik maar eens wat minder koffie drinken, afgelopen vrijdag is m'n vader overleden en sinds die dag drink ik met broers en zus en verdere familie liters koffie.
Hortensia, leuk jou hier weer te ontmoeten.
Zo, ik ga er weer vandoor , er staat hier nog vanalles te doen pfff..
Fijne dag allemaal. - Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 09:19limboo

- Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 09:31hortensia
Ach Clementina! Van harte gecondoleerd meisje! Heel veel sterkte gewenst in deze tijd en ook je familie! Je weet dat het bij mij nog maar een half jaar geleden is dat mij het zelfde is overkomen. Ik voel dus met je mee!
Ja, gezellig om je hier ook tegen te komen!
Mensen, ik haal zo een bakje koffie!
Groetjes!Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart! - Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 09:31limboo

Goedemorgen allemaal , om de dag te beginnen heb ik
hier voor elk wat wils neer gezet [XD]
Hortensia geniet vandaag van je laatste vakantiedag okè
Marijo werk ze vandaag maar niet te hard ja .
Clementina volgens mij bestaat ``toeval`` niet hoor .
Moortje gelijk heb je hoor als we van al het lekkers iets
nemen worden we te rond helaas [XD]
Marias samen weer een bakkie doen ? [XD]
Blikopnul het is gezellig hier dus komt dat zien komt dat
zien [:D]
Groetjes allemaal - Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 09:56blikopnul

Ik wens iedereen toe dat zij krijgt waar zij behoefte aan heeft.
Kracht, medeleven of liefde. Groetjes.Mothers hold their children's hands a while and their hearts forever. - Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 10:35conny140
Goede morgen, ik zou graag een bakje koffie mee willen drinken, of is de koffie aan leeftijd gebonden??
Clementina gecondoleerd meisje hou je sterk. - Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 11:37hortensia
Goedenmorgen Conny! Volgens mij kan iedereen hier op de koffie komen hoor! Of ben je te jong om koffie te mogen drinken?
Hier heb ik weer even een rustpuntje voor ik ga stofzuigen! Vanmiddag ga ik iets leuks doen hoor!
Ik ga naar een braderie/markt met mijn dochter. Houden jullie daar ook van? Ik vind het altijd wel gezellig, natuurlijk gaan we ook alle winkels in en een ijsje kopen. Maar het mag wel eerst even droog worden want anders wordt het niks.
Doei!Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart! - Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 12:25conny140
Nee hoor niet te jong, ik ben 69 jaar en sinds één jaar alleen en heb twee getrouwde dochters en 5 kleinkinderen en ben gek op koffie,
en het word hier erg donker en moet nog boodschappen doen brrr. - Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 12:41hortensia
Hoi Conny, wat leuk dat je zoveel kleinkinderen hebt! En wat fijn voor je dat er tegenwoordig internet is! Dat geeft hopelijk wat meer gezelligheid voor je! Het zal niet altijd meevallen om alleen te zijn.
Hier gaat de zon al schijnen hoor!
Mensen ik ga lunchen!
Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart! - Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 12:54limboo
Hortensia lekker die lunch , ik neem er ook
maar gelijk iets van okè
Conny leeftijd is niet belangrijk in deze , samen zijn en
gezellig koffie drinken dat is belangrijk , dus welkom
op dit topic en neem zoveel koffie als je wilt [XD]
5 kleinkinderen heb jij al in de leeftijd van ?
Oww ja was ik nog steeds vergeten ik ben getrouwd
en heb 2 dochters en 1 kleinkind .
Ik ga stofzuigen en daarna nog boodschappen doen . - Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 14:46marias

Koffie, koffie, lekker bakkie koffie
Jongens wie lust er een kop
(Nelis jij?)
Wat knapt de mens daarvan op
Je kan heel lang leven en blijft ook gezond
Als je maar nooit op de koffie komt
Wat knapt de mens daarvan op

- Geplaatst op dinsdag 12 augustus 2008 15:09chester
Tjee, Clementina toch, bij deze nog gecondoleerd met je vaders overlijden.Vind je het onbeleefd als ik vraag waaraan je vader is overleden, en hoe oud was hij? Mijn vader was 6 aug. anderhalf jaar geleden gestorven.Hij had geheel onverwachts een zeldzame vorm van Non Hodgkin. Hij is 3 weken voor zijn 71e verjaardag gestorven.
Heel veel sterkte en kracht toegewenst en een
groetjes chessie
Dit onderwerp heeft 3014 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2012 19:38. Dit onderwerp is gesloten!
Koffie, lekker bakske koffie