- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 1103 reacties, en bestaat uit 45 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 45.
De laatste reactie is geplaatst op 11-05-2012 08:43.
Kaarsje voor huisdier
- Geplaatst op vrijdag 27 april 2012 22:52jsteen1
Dankje wel Jop ,
Cindy is vanavond weer schoongemaakt en op nieuw verbonden
de wond is wat ontstoken zij ze er kwam wat witte pus uit maar is niet zo erg ze moet er op rekenen dat het wel 14 dagen gaat duren
ze heeft ook moeite om te eten maar dat komt door spierpijn en kneuzingen ze moet morgen weer om 10 uur er zijn schoonmaken en op nieuw verbinden ze wilde het maandag er aflaten en een kap
op doen maar dat vind dochter niks ze is zo verzwakt dat ze haast niet kan lopen ze heeft zeer zware pijnstillers die krijg ze rond 11uur in de avond en die werken wel 12 uur dus ze slaapt er heel de nacht op gelukkig ,ze moet geholpen worden om op te staan en om weer te gaan liggen alleen in de mand laat ze zich zo vallen op haar kussen
het eten moet in kleine stukjes en gevoerd worden ,de dieren arts denk dat ze morgen weer zelf iets kan eten .
ik heb een foto gemaakt van cindy toen ze net thuis was van de dieren arts ,maar ik moet hem nog op mijn pc zetten dus morgen zet ik hem neer . - Geplaatst op zaterdag 28 april 2012 16:05jsteen1

hier de beloofde foto ze was nog zo suf joh ,
ze is van morgen weer geweest en de da vond het er goed uitzien ze zij het is al aan het genezen .
morgen weer terug komen .
ze kan nu ook wat beter eten dan gisteren gelukkig en drinken ook .
en alleen haar achterpoot zit in gepakt de rest wat gehecht is niet ze komt er niet aan nog gelukkig .
allemaal bedankt voor het meeleven met Ciny ook namens het baasje van Cindy ,ze vond het zo lief van jullie . - Geplaatst op zaterdag 28 april 2012 17:50Sterin
Wat een mooi hondje!
En fijn dat het weer wat beter lijkt te gaan!
Bedankt voor de update!Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op zondag 29 april 2012 20:23jsteen1
vandaag was het weer niks met Cindy ze kan bijna niks eten
en de DA weet niet hoe het komt ze moet nu dinsdag avond terug.
ze heeft een stukje gelopen buiten maar ze kon niet meer terug lopen van middag . - Geplaatst op zondag 29 april 2012 23:07Sterin

Voor Cindy, een dubbel kaarsje. Dat het gauw weer beter met je mag gaan!Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op maandag 30 april 2012 08:34jsteen1
dankje wel Ster ,ik heb nu nog geen nieuws maar bellen straks weer met elkaar en dan hoor je het .
wens jou en je kinderen en man een fijne dag vandaag
het is gelukkig zonnig dus lekker genieten he
liefs

- Geplaatst op maandag 30 april 2012 16:46Sterin
Bedankt! Hebben zelf op de markt gestaan en ook nog wat verkocht.
Hoop dat er goed nieuws is over cindy!Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op maandag 30 april 2012 17:38jsteen1
nou nee ster niet zo ze kan zo slecht eten joh en niemand weet waarom dochter praat dan met haar en dan kijk ze je met die grote ogen aan zo van het gaat niet ,morgen moet ze weer naar de DA
maar laat om half 7 geloof ik .
ze heeft wel lekker in het zonnetje gelegen van middag .
dat vind ze erg fijn .
leuk dat je nog wat heeft verkocht,nog een fijne avond . - Geplaatst op maandag 30 april 2012 17:56Sterin
Een combi van vervelende factoren dus...
Hopen op beterschap!

LiefsBlijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op dinsdag 01 mei 2012 20:10jsteen1
het gaat met de poot van Cindie redelijk goed de DA is daar dik over tevreden .
maar de rest niet ,ze heeft gisteren veel gespuugd allemaal gal en slijm ze wil niet eten of een heel klein beetje ze heeft nog voor 3dagen pijnstillers gehad en ze moet de antibiotica afmaken
ze heeft een blikvoer open gemaakt en haar laten eten maar ze wil het niet ze likt er aan en klaar ,ze kijk het nu een week aan dan terug komen en als het zo blijft gaan ze kijken of haar nieren wel goed werkt ,ze heeft ook maagzuurremmers gekregen want het kan van de pijnstillers komen ,ze slikt nu 4pillen perdag .

- Geplaatst op dinsdag 01 mei 2012 21:20Sterin
Ai ai ai Arme Cindy...al ze nu maar wat wil/kan eten...
Ster~kte!Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op woensdag 02 mei 2012 14:19jsteen1
het gaat hele maal niet goed met Cindy ze eet helemaal niet meer sins gister avond nou ze is normaal net een klieko zeg dochter wel eens alles gaat bij haar op ze lust ook alles en dat baard ons grote zorgen ik ben bang dat er iets met haar lever of mild is , ze moet nu dinsdag pas terug maar ik heb gezecht bel op en laat bloed prikken dan weet je wat ,dit is voor de hond ook geen leven het is net een dood vogeltje joh pfffffffffff ik vind het zo erg voor Cindy joh .
en ook voor dochter hoor . - Geplaatst op woensdag 02 mei 2012 16:27Sterin
Als ik dit zo hoor, dan is het einde in zicht?
Arme Cindy...
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op woensdag 02 mei 2012 18:16jsteen1
JA STER DAT DENKEN WIJ OOK ,erg he .
dat een beest wat gezond was ineens door een zware klap zo ziek kan zijn joh ik ben er ook stuk van

- Geplaatst op woensdag 02 mei 2012 19:28Sterin
Het kan...
Hoop in ieder geval niet dat ze 'moet lijden'.
(Ik heb een kat gehad die 16 1/2 jaar was, toen ie ineens niet meer wou eten en drinken. Al snel is ie heengegaan.
)
Heel veel Ster~kte!Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op donderdag 03 mei 2012 18:22jsteen1
Ster ,Cindy heeft een beetje tartaar op en een honden snoepje
en het bleef er in ze gaat straks kijken of ze weer iets van brokken wil ze krijg ook zachtvoer maar daar houd ze niet zo van .
ze heeft vanavond de laatste pijnstiller en de maagzuur remmer gaat nu zijn werk doen denk dochter ik ga er morgen weer heen en ik ga dan een kipfile voor haar koken dat vind ze heerlijk dus ik hoop dat ze het dan ook op eet maar dat laat ik je wel weten hier . - Geplaatst op donderdag 03 mei 2012 19:53Sterin
Fijn dat ze weer wat gegeten heeft.
Bedankt voor de info!
Ster~kte!Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op vrijdag 04 mei 2012 06:39jsteen1
hoera voor Cindy ,ze heeft gisteravond laat nog wat brokken gegeten ze werd lastig dus dochter heeft haar verwend met eten ze had wat hart op en dat ging er met smaak in ,maar ze dacht laat ik haar niet overvoeren nu maar mevrouw kwam steeds met haar kop op schoot van ik heb honger joh dus wat brokken gegeven en ze heeft ze met smaak weer op dus het lag aan de zware pillen die ze kreeg ze moet wel een poos die maagzuur remmers gebruiken had de DA gezecht en dan zijn hele duren dingen want die krijgen mensen ook voor dieren bestaan ze niet helaas maar als het haar maar helpt joh .
dochter is zo blij dat ze weer wat gaat eten ,wij gaan er vandaag heen en dan is ze zo blij als een kind joh ik zal lekker iets lekkers voor haar maken ik hoop dat haar eetlust terug blijft nu .
Ster ik zal je vanavond of morgen nog even laten weten hoe het ging vandaag .
zo zie je maar dat de kaarsjes wel helpen he .
bedankt meis en een fijne dag .
liefs - Geplaatst op vrijdag 04 mei 2012 10:32Sterin
quote:jsteen1 schreef op 04 mei 2012 @ 06:39:
hoera voor Cindy ,ze heeft gisteravond laat nog wat brokken gegeten ze werd lastig dus dochter heeft haar verwend met eten ze had wat hart op en dat ging er met smaak in ,maar ze dacht laat ik haar niet overvoeren nu maar mevrouw kwam steeds met haar kop op schoot van ik heb honger joh dus wat brokken gegeven en ze heeft ze met smaak weer op dus het lag aan de zware pillen die ze kreeg ze moet wel een poos die maagzuur remmers gebruiken had de DA gezecht en dan zijn hele duren dingen want die krijgen mensen ook voor dieren bestaan ze niet helaas maar als het haar maar helpt joh .
dochter is zo blij dat ze weer wat gaat eten ,wij gaan er vandaag heen en dan is ze zo blij als een kind joh ik zal lekker iets lekkers voor haar maken ik hoop dat haar eetlust terug blijft nu .
Ster ik zal je vanavond of morgen nog even laten weten hoe het ging vandaag .
zo zie je maar dat de kaarsjes wel helpen he .
bedankt meis en een fijne dag .
liefs
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op zondag 06 mei 2012 13:33jsteen1
cindy eet iets beter nu ze wil geen tartaartje meer rouw wel gebakken ,dochter heeft voer gehaald dat je kan weken met water of met jus en dat gaat wel beter nu brokken kan ze niet goed kouwen dus werden heel door geslikt en daar had ze ook weer last van .
het lopen is nog niet zo veel maar ze wil wel uitgelaten worden
dinsdag terug bij de DA ben zo benieuwd wat ze te zeggen heeft .
fijne zondag - Geplaatst op zondag 06 mei 2012 13:39Sterin
Bedankt voor de opdate!
Mooi dat het gaat.
Fijne zondag!Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op woensdag 09 mei 2012 07:01jsteen1
De hechtingen zijn er gisteravond allemaal uit gegaan het geneest mooi maar het zal een hele poos duren voor er weer haar groeid
op haar poot dat heeft best veel tijd nodig .
ze heeft haar weer helemaal goed nagekeken en bloed afgenomen
ze heeft oorontstekking en dan kan de oorzaak zijk van niet willen eten het kan ook zijn dat ze het nu fijn vind om gevoerd te worden
alles in haar bek is goed zelfs haar gebit is nog mooi en gezond voor een oude damen ze heeft haar een blikje gevoerd ze wilde niet eten maar wel gevoerd worden ,nou haar bloed waardens zijn na 20 minuten bekent en de lever was iets verhoogd maar veder heel gezond voor een hond van bijna 11jaar .
ze mag helemaal niet zwemmen met haar poot ze heeft nog wel last van spierpijn en kneuzingen .
nu gaan we volgende week op vakantie en zij gaat niet mee kan niet tegen de warmte meer dus doet schoonzoon zijn moeder haar vandaag en morgen nemen kijken hoe het gaat en als het goed gaat blijft ze daar logeren .
anders hebben ze nog een opsie ,haar vaste goede aderes
kan niet helaas omdat ze daar vrij mag doen en laten en dan gaat ze zwemmen en dat mag niet jammer voor haar maar ja ze moet nog een poosje mee .
dikke knuffel van Cindy .
en tot donderdag avond dan heb ik nieuws van het logeren .
fijne woensdag vandaag . - Geplaatst op woensdag 09 mei 2012 09:47Sterin
Zal even op 'de dierenclub' antwoorden, anders is het zo off topic...Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op woensdag 09 mei 2012 15:59jsteen1
je heb op het andere topic berichtje terug ,Sterin bedankt hoor meis . - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2012 08:43jsteen1

voor al onze goede lieve huisdieren
Dit onderwerp heeft 1103 reacties, en bestaat uit 45 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 45.
De laatste reactie is geplaatst op 11-05-2012 08:43.
Kaarsje voor huisdier