- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 1103 reacties, en bestaat uit 45 pagina's. U bent momenteel op pagina 43 van 45.
De laatste reactie is geplaatst op 11-05-2012 08:43.
Kaarsje voor huisdier
- Geplaatst op maandag 24 oktober 2011 11:18jsteen1
haha die Ster ik bedoelde daarmee dat ik voor ons kind heel goed ben geweest en nog als het zo uit komt .
en met mijn honden kind het zelfde soms vinden ze dat ik gek ben
maar voor mijn honden kind doe ik alles om het hem naar de zin te maken en eten geven waar hij zo dol op is ik geef hem gerust een biefstukje zo als vande week met het trekken van zijn tanden
vind ik gewoon ik kan iets pakken en hij niet .
en met vakantie ik regel het eerst voor mijn hondje bij me vriendin en anders ga ik niet weg zij doet het al 9jaar voor me en hij is dol op haar gewoon zijn 2de moeder .
fijne maandag veder .

- Geplaatst op maandag 23 januari 2012 21:25ModLibelle

- Geplaatst op maandag 23 januari 2012 22:18Sterin
Bedankt!
1 van onze honden is gister aangevallen door een andere hond. Zo 1 die niet gelijk weer los laat... Ze heeft nu iets van 13 hechtingen. moet met koker om lopen. (moet de anderen een beetje bij d'r weg houden) Over 2 weken gaan de hechtingen eruit...
Ik bedoel het kan gebeuren, maar...ik vind het erg treurig dat de eigenaar niet zijn verantwoording hierin neemt, en zelfs het verhaal veranderd, terwijl ie zelf er niet eens bij was!
Ik brand een kaarsje voor ons Miepje... dat ze snel weer beter mag zijn.
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 12:55jsteen1

ik brand dit kaarsje voor Jop om dat haar hond van morgen is ingeslapen ik wens jou en je gezin erg veel sterkte met dit verlies van Bruno . - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 12:57jsteen1

voor mijn oude vriend Bruno Rustzacht .
Binkie - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 13:00jsteen1

voor Miepje en Beterschap gewenst
Binkie. - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 15:03Sterin
Voor Jop, Bruno en Giro. Onze dierbare dierenvrienden..
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 13:38Jes50

- Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 19:00jsteen1

voor Bruno ,en al die andere dieren die wij zo heel erg missen . - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 14:05jsteen1

Voor de poes die met giftige olie was overgoten hun baasjes moesten haar in laten slapen en loofd 1000 euro uit om er achter te komen wie dit griewelijke gedaan heeft .
de poes was pas 2jaar . - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 16:30Sterin

Jeeee Wat `erg!quote:jsteen1 schreef op 30 januari 2012 @ 14:05:
[afbeelding]
Voor de poes die met giftige olie was overgoten hun baasjes moesten haar in laten slapen en loofd 1000 euro uit om er achter te komen wie dit griewelijke gedaan heeft .
de poes was pas 2jaar .
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 12:52jsteen1

Voor al die arme kippen die gisteravond verbrand zijn in een schuur
in Brabant .
vreselijk gewoon . - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 13:32jsteen1

voor al de diere die het buiten zo moeilijk hebben om voer /eten te vinden ,en ook drinken met deze vrieskou
help de beesten aub - Geplaatst op woensdag 29 februari 2012 09:50jsteen1

voor al onze dieren die we zo missen . - Geplaatst op zondag 15 april 2012 11:39jsteen1
Ik hoop dat de katter van Jop terug komt of gevonden word
heel veel sterkte .

- Geplaatst op zondag 15 april 2012 11:52jop envelopjohanna we hebben hem weer terug.bedankt voor je medeleven!! ik ben zoo blijtja wat zal ik ervan zeggen?
- Geplaatst op zondag 15 april 2012 11:57Sterin
quote:jop envelop schreef op 15 april 2012 @ 11:52:
johanna we hebben hem weer terug.bedankt voor je medeleven!! ik ben zoo blij
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op zondag 15 april 2012 12:09jsteen1
quote:jop envelop schreef op 15 april 2012 @ 11:52:
johanna we hebben hem weer terug.bedankt voor je medeleven!! ik ben zoo blij
anders ik wel voor jou geniet maar lekker van je schatje
erg fijn voor jou ,krijg je weer wat rust . - Geplaatst op maandag 16 april 2012 13:01jsteen1
voor al die lieve dieren die we erg missen .
jsteen1 wijzigde dit bericht op 16-04-2012 13:02 met 3% - Geplaatst op vrijdag 20 april 2012 08:58jsteen1

- Geplaatst op dinsdag 24 april 2012 14:14jsteen1

voor al onze huisdieren die er niet meer zijn . - Geplaatst op donderdag 26 april 2012 06:08jsteen1
Lieve Cindy
ze hebben jou aangereden gisteravond en je bent met de dieren ambulance weg gebracht naar de dieren arts onder narcose hebben ze vannacht jou achterpoot gehecht en ze gaan vandaag kijken hoe het verder met jou gaat .wat heeft jou baazinnetje veel verdriet
we hebben er niet van kunnen slapen ook om dat je al zo oud bent
je was als een kind voor ons lieverd hou je haaks vandaag misschien komt het nog goed ik brand voor jou een kaarsje en hoop op een goede afloop ook voor jou baasjes .

- Geplaatst op donderdag 26 april 2012 10:48Sterin

Voor Cindy, Dat je maar goed mag herstellen van dit ongeluk!
Ook voor alle dieren die van ons heen gingen...Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op donderdag 26 april 2012 12:22jsteen1
dankje sterin ,het gaat niet goed met Cindy haar achterpoot moet op
nieuw schoongemaakt worden en gehecht het is vreselijk dik geworden en kan niet lopen ze licht aan de monitor bij de dieren arts en ze gaan weer kijken onder algehele narcoze ,onze dochter is er kapot van joh .
als ik nieuws heb hoor je het hier . - Geplaatst op donderdag 26 april 2012 16:37Sterin
Cindy, hou vol!
Alsjeblieft genees!
We hopen zo dat je beter wordt!
Denk aan je-jullie!
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen...
Dit onderwerp heeft 1103 reacties, en bestaat uit 45 pagina's. U bent momenteel op pagina 43 van 45.
De laatste reactie is geplaatst op 11-05-2012 08:43.
Kaarsje voor huisdier