- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 1215 reacties, en bestaat uit 49 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 49.
De laatste reactie is geplaatst op 16-05-2012 23:29.
Anne-Wil
- Geplaatst op dinsdag 05 augustus 2008 19:25itne61Ja en we maken er van dat manon er met de buurman vandoor gaat ,,de man van de valse buuf dus en de broer van die brutale dievigge hahahaha[XD]
- Geplaatst op dinsdag 05 augustus 2008 19:45miss_MP

Nee dat is weer zielig. Die dievegge is misschien een "jammere-mevrouw" en wou alleen stelen voor dat cadootje dat ze niet kon betalen. Dan is Annewil effe enger dan de dievegge als ze gaat slaan. Ik zou het beter vinden als Annewil eens "fuck off" zou zeggen tegen die vervelende vriendin van de gestorven-vrouw van Geert of tegen Manon, of Geert als hij de zeur gaat uithangen.quote:Misschien ben ik wel erg hardvochtig maar ik had het wel spannend gevonden als Annewil nu eindelijk eens uit de band was gesprongen en de dievegge met de gestolen kandelaar op haar hoofd had geslagen [:)] - Geplaatst op dinsdag 05 augustus 2008 22:07anemoon57
Nou ik vind Geert over het algemeen wel een reële vent. Annewil zou inderdaad Manon eens flink de waarheid moeten zeggen en die akelige Ineke (dat is toch die vriendin van de vroegere vrouw van Geert) zou ze ook eens lik op stuk moeten geven.Always look on the bright side of life - Geplaatst op donderdag 07 augustus 2008 07:16itne61Ach en eigenlijk denk ik dat die relatie met annewille en geert op vroeg of laat ook wel weer gaat sneuvelen.
Daar word ook wel weer een draai aangegeven,en zal annewill eerst weer een tijdje alleen blijven en dan vind ze wel weer een nieuwe liefde en ga zo maar door.
Dat zie je ook bij de margriet,Het verhaal van sanne was altijd ook heel leuk,,tot dat de verhaallijn te belachelijk werd met ontvoeringen van sanne totdat de camping in de fik vloog en daarna de man van sanne ontplofte in de auto.Toen was de zgn werkelijkheid van t verhaal af.Sindsdien heb ik t niet meer verder gevolgd en echt gelezen dus.
Misschien is t verhaal nu weer wat normaler?
Annewill moet inderdaad eens wat harder op gaan treden,,en geert mag haar daar best eens op gaan wijzen,die ontziet haar ook steeds in alles.
Maar toch morgen weer de nieuwe libelle en ik ga t dan toch weer ff lezen om te kijken of t weer wat feller kan allemaal.[knip](ik las t al een tijdje niet meer,maar doordat we er nu weer wat over zeggen onderling bekijk ik t verhaal weer met andere kritsche ogen hihi[:D]) - Geplaatst op vrijdag 08 augustus 2008 21:30boekenwurm63
de vreselijke buurvrouw is weer in zicht[:|]con libello in angello - Geplaatst op vrijdag 08 augustus 2008 22:27anemoon57
Wat ik nou zo'n flauwekul vind is dat die buurvrouw dat kleine hondje de schuld geeft van allerlei dingen. Daar trapt toch niemand in? Ik vind dat een zeer zwakke plot, slaat echt nergens op. Tineke B. moest beter weten dat een beetje lezeres dit soort rare draaien aan een verhaal om het nieuw leven in te blazen nergens op slaan.Always look on the bright side of life - Geplaatst op zaterdag 09 augustus 2008 17:39valkenoog
ja, ze denkt zeker dat wij debiel zijn. Maak er dan een soort maandboek van, zo interessant is het leven van de meeste mensen niet dat je er elke week een leuk verhaal van kunt maken. maar dat gezeur van dei honden. Straks komt er nog een buurtcommittee om te beslissen dat bobbie afgemaakt moet worden.
Dat kan wel weer leuk worden[gl] - Geplaatst op zaterdag 09 augustus 2008 18:25anemoon57
Of Annewil gaat zo over de rooie omdat ze haar ievelingetje aanvallen dat ze de hond van de buurvrouw een doodschop verkoopt of stiekem vergiftigt! Zulke bedeesde types zijn tot alles in staat als je aan hun hartelapjes komen.Always look on the bright side of life - Geplaatst op zaterdag 09 augustus 2008 18:26jumbotje
Leuke verhaal lijnen suggereren jullie, wie gaat het schrijven?[:)]
Kan niet wachten, want inderdaad op dit moment is het niet veel.Today is the first day of the rest of your life. - Geplaatst op zaterdag 09 augustus 2008 20:45boekenwurm63
meisjes>>>>>>tip; sla de collumn gewoon over de volgende keer.[:D]
eerlijk gezegd, ben ik toch elke week weer benieuwd wat er nu weer komt.
ik wEEt dat het nep is, en toch denk ik af en toe;
MENS, zeg er wat van; of
DOE iets, maar blijf niet zo aardig.
sneu, ik weet het.
( ik geloof eigenlijk ook nog in Sinterklaas.....)[knip]con libello in angello - Geplaatst op zaterdag 09 augustus 2008 21:20miss_MP
Ach nee, hondtjes schoppen of vergiftigen is helemaal geen leuke verhaallijn, echt niet. Men kan ook op een andere manier "pittig" zijn zonder ordinair over te komen. Ik denk dat het niet zo makkelijk is om telkens een leuk verhaal te schrijven dat over een saai persoon gaat. Annewil heeft een "andere tegenslag" nodig die haar tot inzicht brengt. Ze moet het beu worden alsmaar de voetveeg te zijn, maar tegelijkertijd moet ze niet te ver van zich zelf afdwalen. Ik hou er wel van om te lezen wat een degelijke vrouw te vertellen heeft. Ik vind een vrouw van bijna 60 in een ouwerwetse plisee-rok boeiender dan een vrouw van bijna 60 met een korte witte broek, witte cowboyhoed en een diepe decoleté met opgepush-te borsten. Dat vind ik zo nep als maar wat. - Geplaatst op zondag 10 augustus 2008 02:24itne61Aha de valse boze buuf heet dus martine,dat las ik net in de libelle.
En heel voorzichtig lees je al de spanningen die geert en annewill gaan krijgen in hun relatie.
Maar zoals we wel op onze vingers kunnen nakijken is t natuurlijk een feit dat geert en annewill niet altijd samen zullen blijven.Dat maakt t verhaal te makkelijk op den duur.
Ik denk dat na een poos annewill erachter komt dat geert eigenlijk een slappe zak is, die liever geen ruzie wil in de buurt en dus annewill wil veranderen.
Dan zal t op een gegeven moment wel gaan over t feit dat hij bobbie weg wil doen,en dan komt er dus echt de klad in hun relatie.Wie weet papt hij wel een liefdesrelatie met die martine aan.
En gaat annewill dus weer verhuizen,en heel toevallig kan ze weer terug naar haar oude huisje,,of in ieder geval in die straat weer wonen.
Geert blijft natuurlijk in het nieuwe huis wonen en de relatie word beindigd.
Anne will weer happy met haar oude buurtjes en met bobbie en dan zal ze zich wel weer gaan richten op haar kinderen en/of kleinkinderen die weer van alles aan de hand hebben.Dan zal ze weer een andere man ontmoeten die haar lover gaat worden.
Zoiets zal t wel gaan worden.
Zo en nu naar me bed toe,,had verjaardagfeestje van mijn man,,iedereen is weg nu,zit nog ff achter me lappie en ga afsluiten.Truste - Geplaatst op zondag 10 augustus 2008 02:34scorpi
Ach jee, Anne Wil met al haar relaties, hoe oud zal ze inmiddels zijn? net zo oud als Tinneke zelf?? en is ze ook al toe aan een huisje in Frankrijk??(scorpi wil dat het bekend is dat zij een ban heeft en daarom niet meer kan reageren, moderator1) - Geplaatst op zondag 10 augustus 2008 13:50brittfan
het is een 'Peyton Place' achtig verhaal, maar toch is het altijd een van de eerste dingen die ik lees - Geplaatst op zondag 10 augustus 2008 16:25anemoon57
Ik denk dat Annewil zoveel heimwee krijgt naar haar oude huis dat ze teruggaat. Bovendien is Judith er nog die volgens mij een ziekte onder haar leden heeft. Annewil zal haar wel gaan verplegen, tegen de zin van Geert in.Always look on the bright side of life - Geplaatst op zondag 10 augustus 2008 18:23miss_MP
Die Geert wil alles zoals hij het wilt. Eerst moet alles zoals het was met zijn overleden vrouw, en dan is de vriend van zijn dochter niet goed genoeg, dan als Annewil te veel gaat oppassen op de kleinkids, en inderdaad hij zou er op tegen zijn als Annewil iemand zou gaan verplegen denk ik, ik vind het een zeur.Maar zo ziet Annewil het...ze vertaalt het ook zo zonder echt de woorden uit te spreken. Eerst was Manon een model-dochter en nu is het een bitch en verwend kreng. Het klopt niet. Annewil zegt niet gauw eens "O wat heb ik toch een blunder begaan", het ligt altijd aan de anderen. Voorbeeldje: Als zij met een weduwnaar omgaat moet ze niet klagen dat die man een weduwnaar is, en dit geval eentje die nog vast klit aan zijn overleden vrouw inclusief vriendin-van-overleden-vrouw. - Geplaatst op maandag 11 augustus 2008 21:06itne61Mmmm wie weet gaat judith wel dood en erft annewill haar huis,zodat ze toch weer in haar oude straatje komt te wonen en erg goed op kan gaan schieten met de mensen die in haar oude huis wonen,,en natuurlijk hebben die weer een leuke broer of vriend die dan aan annewill gekoppeld gaat worden.End goed all goed hihi[XD]
- Geplaatst op vrijdag 15 augustus 2008 18:51itne61Ohoh ik voorzie de verhaallijn alweer,,die alice met haar gebroken arm,,die gaat er op den duur met geert vandoor,,en annewill die komt dus weer terug in haar eigen straat,,via judith of via dat de bewoners van haar oude huis het huis weer gaan verkopen,aan annewill dus dan.
Die alice komt heel sneu over met haar weduwe verhaal,,maar die krijgt echt wel een relatie met geert,dat voel ik aan me huh eh grote teen. - Geplaatst op zondag 17 augustus 2008 13:54itne61hahha of laat annewill met sanne uit de magriet en nog eens die mieke uit de flair,,een clubje opzetten tegen mensen met geld en kakmadams.
- Geplaatst op zondag 17 augustus 2008 20:45jokehammannKan iemand mij vertellen waarom Manon haar vrien weg is. Vaag heb ik iets gelezen over een dochter, maar Anne Will heeft naar mijn mening niet erg veel hierover verteld.Misschien in het dagboek van Manon.
- Geplaatst op zondag 17 augustus 2008 21:15mariaw
quote:Die Geert wil alles zoals hij het wilt. Eerst moet alles zoals het was met zijn overleden vrouw, en dan is de vriend van zijn dochter niet goed genoeg, dan als Annewil te veel gaat oppassen op de kleinkids, en inderdaad hij zou er op tegen zijn als Annewil iemand zou gaan verplegen denk ik, ik vind het een zeur.Maar zo ziet Annewil het...ze vertaalt het ook zo zonder echt de woorden uit te spreken. Eerst was Manon een model-dochter en nu is het een bitch en verwend kreng. Het klopt niet. Annewil zegt niet gauw eens "O wat heb ik toch een blunder begaan", het ligt altijd aan de anderen. Voorbeeldje: Als zij met een weduwnaar omgaat moet ze niet klagen dat die man een weduwnaar is, en dit geval eentje die nog vast klit aan zijn overleden vrouw inclusief vriendin-van-overleden-vrouw.
Miss-MP; dit vind ik nou eens heel scherp gezien. Je legt voor mij precies de vinger op de zere plek. Telkens als ik Anne Wil lees erger ik me, jouw uitleg verklaart voor mij een heleboel.
Bedankt [:D] - Geplaatst op maandag 18 augustus 2008 13:38bIET
wat zijn jullie gemeen!je hoeft het niet te lezen.ik lees het elke week graag. - Geplaatst op maandag 18 augustus 2008 13:45itne61??????????????
?????????????? - Geplaatst op maandag 18 augustus 2008 21:08miss_MP

Daarom kan je het ook elke week gewoon lezen hoor. En je hoeft hier niet te lezen als je niet wil. Het verhaal van Annewil staat in de libelle en niet op dit forum. Niet iedereen is het met je eens, maar als je liever wilt dat we roepen "ga zo door Annewil" "wat weer een spannende aflevering deze week zeg" dan zal "Annewil" altijd jou versie blijven schrijven en zal ze nooit eens de echte mening van de anderen lezen. Ook van kritiek kan men leren.quote:wat zijn jullie gemeen!je hoeft het niet te lezen.ik lees het elke week graag. - Geplaatst op maandag 18 augustus 2008 21:13itne61[XD]
Dit onderwerp heeft 1215 reacties, en bestaat uit 49 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 49.
De laatste reactie is geplaatst op 16-05-2012 23:29.
Anne-Wil