- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 958 reacties, en bestaat uit 39 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 39.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2011 21:56.
Anne-Wil
- Geplaatst op zaterdag 21 juni 2008 16:32ManonmamavanLucasenStijn
Ik hoorde het een poos geleden van mijn moeder, maar ik blijf het leuk vinden om te lezen! Ik weiger alleen 10 euro te gaan betalen voor een wekelijkse mail, en je weet niet eens echt van wie haha Dat vind ik zo'n onzin, om daarvoor te betalen!
Maar ik lees Anne-Wil graag en mijn moeder ook. Ik zal eens aan haar vragen wat zij er nu van vind.
En hier zitten allemaal mensen die graag schrijven [:)] - Geplaatst op zaterdag 21 juni 2008 16:33ManonmamavanLucasenStijn
Harry Potter vind ik trouwens niks, daar kom ik niet doorheen, maar smaken verschillen
- Geplaatst op zondag 22 juni 2008 19:28Xian
AnneWil is gewoon een vervelende ouwe tut geworden. Altijd het juiste antwoord paraat.
Altijd maar fietsen en theedrinken.
Ik heb zo schoon genoeg van dat verhaal met die correcte antwoorden en gedragingen.
Nooit eens een...... mens hou je ......
Het oneens zijn met haar partner en dan geen pittige discussie houden..... Brrrr, het hele verhaal (de vrouw) wordt ongeloofwaardig - Geplaatst op dinsdag 24 juni 2008 17:54dorineg
Ik vind Anne-Wil ook een vreselijk mens en lees de verhalen dus al heel lang niet meer. Dat Tineke ze geschreven heeft verbaast mij want ik vind dat die veel meer in haar mars heeft. Dat boek over die vrouw die een dodelijk ongeluk veroorzaakt heeft (ben even de titel kwijt)....geweldig vond ik dat. Maar ja, ieder heeft zijn/haar eigen smaak gelukkig.wat je zegt ben je zelluf - Geplaatst op donderdag 26 juni 2008 13:01itne61Anne-will moet lekker op de koffie gaan bij Sanne uit de magriet,,alle2 de verhaallijnen zijn nl verschrikkelijk geworden,ik lees ze ook niet meer,,soms even heel vluchtig nog bij anne-will,maar die van Sanne niet meer,,dat verhaal is in 2 jaar zo mal geworden.
Wij hebben de leesmap vandaar dat ik beide bladen lees,,maar wat die Anne-will en Sanne allemaal meemaken is niet normaal meer,vooral toen die man van Sanne ineens opgeblazen werd.Het hele verhaal sloeg werkelijk nergens meer op,,ook niet toen haar zgn verzonnen schoondochter(toen dacht ik nog dat t echt was),,verongelukte met haar 2 kinderen en het kind van de zoon van Sanne gespaard bleef,en er eigenlijk meteen nooit meer over die schoondochter en kinderen gepraat werd.En zoonlief in notime alweer een ander had en blabla.
BIj anne-will draait t wat de kinderen betreft vooral veel om manon.
In anne-will zie ik voor me een vrouw met een grijs kapsel en van die enkellange rokken aan,schortje voor en haar in de knot.In ieder geval komt ze bij mij niet modern over.ik heb in ieder geval geen plaatje in mijn hoofd van een leuke frisse moderne vrouw .
Het leukste in t verhaal van Sanne vond ik Schaapje,maar aangezien ik t al tijden niet meer lees ,,zit me dat ook wel ruig eigenlijk.
Dat mieke van maerle ook al nep blijkt te zijn,nou pfft dat las altijd zo lekker in t vroege begin van FLair.Met haar exvriendje ronald enz.
TOen geloofde ik t ook nog.
Sanne en annw-will,,moeten dus maar lekker samen op de koffie bijelkaar dan kunnen ze beiden lekker dom door kletsen en t nog ongeloofwaardiger gaan maken.Wie weet kan Manon wel een relatie krijgen met Wichard,,de zoon van Sanne. - Geplaatst op donderdag 26 juni 2008 13:30miss_MP
Ja maar het punt is dat manon bij mij over komt als een omhoog gevallen wanna-bee-moderne-jonge-vrouw. Ik vind haar onsympathiek en je krijgt geen hoogte van haar als persoon omdat de schrijfster haar steeds weer anders laat reageren. Wat Manon vind, denkt of doet interreseert me geen biet.
Bij Annewil zie ik geen grijse vrouw met enkellange rokken, maar een vrouw van plusminus 58 jaar, met een donker gekleurd kapsel. Met trilenka broeken en twinsetvesjes en pantykousjes in de pump's. Ach en dat vind ik best heel grappig en boeiend. Ik zie zoveel glitter en nepkleding, burka's en hoofddoeken, aso'geklede mensen en legging's, tatoo's en piercings, merkkleding en design, dat ik best wel het verhaal van een degelijke Hollandse vrouw wil horen. Het hoeft zeer zeker geen doktersroman te zijn, (want ook die vrouwen en mannen zie ik net iets te veel), maar het moet wel leuk zijn.Het moet vooral geen vrouw zijn die over zich laat lopen.Die tegen de kassiëre durft te zeggen dat ze te weinig geld terug kreeg, die in de friture zich niet laat voorkruipen, die "nee" zegt tegen Geert (die zijn dochter aanbid) als hij de zeur uithangt. - Geplaatst op donderdag 26 juni 2008 13:48valkenoog
Ik vind die Annewil een beetje een tuthola. Nietszeggende kleding, waarschijnlijk keurig netjes, idd rokken, twinsets en pumps, haar regelmatig geknipt, maar al jaren in hetzelfde model en nu grijzig geworden.
Die manon komt inderdaad vervelend over, die wordt er echt zo bijgesleept om die nieuwsbrief over haar leven te verkopen met allemaal van die zgn interessante hints. - Geplaatst op woensdag 02 juli 2008 19:55miss_MP
Misschien is het "stilte voor de storm". - Geplaatst op vrijdag 11 juli 2008 14:20anemoon57
Ik kan me herinneren dat we op het oude forum zelf een verhaal hebben gemaakt over Anne Wil. Iedereen kon een stukje eraan vast plakken en het werd almaar gekker en kolderieker. Ook Sanne met haar hele sleep kennissen werd in het verhaal gebruikt. Was best lollig maar het werd op een zeker moment zo onzinnig dat we er maar mee gestopt zijn.
Ik vind Anne Wil ook een beetje een tutje, ik schat haar van mijn leeftijd, gezien de leeftijd van haar kinderen. Ik zie haar niet in een spijkerbroek en op gympen (heb ik toevallig momenteel zelf aan!).Always look on the bright side of life - Geplaatst op zondag 13 juli 2008 20:02miss_MP
hihi Anemoon, dat hadden we hier al besproken. - Geplaatst op zondag 13 juli 2008 20:15jippie_
Het is net als GTST allemaal soap!
Goed idee om die twee samen te voegen. Margriet en Libelle in een bed,ha,ha,ha.
Tineken Beishuize heeft, volgens mij, gewoon de opdracht om het zo lang mogelijk vol te houden en het allemaal uit te smeren over jaaaaaaaaren!
Mamon lees ik ook niet meer. Ik ga toch zeker geen geld betalen voor lucht?? - Geplaatst op maandag 14 juli 2008 14:10anemoon57
Ben ik het helemaal mee eens Jippie, die manon interesseert me geen barst. Ik vind het eigenlijk maar een verwend nest.
Als die columns zo lang duren moeten ze steeds iets verzinnen om het leuk te houden. Daarom bij Sanne al die drama's. Ben benieuwd wat ze nu weer verzinnen bij AnneWil, ik denk dat die Judith een ernstige ziekte onder haar leden heeft. Wat denken jullie?
Ik vind Juul nog wel te pruimen. Ze is behoorlijk realistisch ook al bestaat ze niet echt.Always look on the bright side of life - Geplaatst op maandag 14 juli 2008 23:40jippie_
Je kon wel eens gelijk hebben, Anemoon. Krijgen we een triest ziekteverloop van Judith?
Ik weet niet wat ik moet denken van Juul. Een tijdje geleden wilde Arthur ineens emigreren of zoiets. Daar lees je nu niets meer over.
Ik las vroeger de belgische Flair en daar stond altijd een column van Mieke van Maerle.
Ook een van Thomas. Ze waren echt realistisch en waar gebeurd. Toen er een nederlandse Flair kwam heb ik ook geprotesteerd en hem later opgezegd. Toen ging Tineke Beishuizen ineens Mieke schrijven. Een heel andere stijl. - Geplaatst op woensdag 16 juli 2008 12:01itne61hehe in libelle 29 bleef ik voor t eerst weer even hangen in t verhaal van annewill,dit keer was ie wel weer aardig,,maar hahaha ja wat er wel stond, annewill had in dat verhaal inderdaad een .......jurk aan![XD]Met of zonder bloemetjes,dat weet ik niet.
- Geplaatst op vrijdag 18 juli 2008 13:43erigeron
Nou ja, iedereen snapt toch dat het een verzinsel is, die hele anne wil.Je moet het gewoon als een feuilleton beschouwen! Ja, als je alles gelooft wat in de roddelbladen staat,dan denk je natuurlijk dat ze echt bestaat! Ga maar door, hoor Tineke, ik lees je wel! Hanny[:P] - Geplaatst op vrijdag 18 juli 2008 14:16wibootje
Itne .. ik weet al heel lang dat Tineke het verhaal schrijft, maar toch blijf ik uit gewoonte lezen. Het blad zit nu eenmaal in de leesmap en die heb ik al 27 jaar. Sleur? Ach .. het is er zo ingesleten, haha. Maar ik hoop eigenlijk dat jij .. of iemand anders .. die het verhaal leest, mij kan vertellen hoe of de dochter van die Marcel nou is overleden? Want ondanks dat ik dus wekelijks lees, heb ik dàt dus kennelijk gemist. Ineens las ik (ik loop 7 weken achter .. dus heb nu week 22) een week of 2/3 geleden dat die dochter kennelijk was overleden. Hoe dan? Of is dat een foutje van Tineke en heeft ze haar betaalde verhaaltjes van Manon even verwisseld met die van de papieren Libelle?Er komt vanzelf wel weer wat op je pad .. - Geplaatst op vrijdag 18 juli 2008 21:28boekenwurm63
hee Wibootje, diezelfde vraag heb ik ook!
ik had ook zoiets van HUH????
iemand de oplossing??con libello in angello - Geplaatst op vrijdag 18 juli 2008 21:39itne61Oei.dat zou ik echt niet weten ,ik heb t nl een tijdje niet meer echt gelezen,,ik zal eens gaan googelen daarover ,wie weet kom ik er dan wel uit
- Geplaatst op vrijdag 18 juli 2008 21:45boekenwurm63
moet jij jniet naar de bibliotheek dan
boeken uitzoeken????
[knip]con libello in angello - Geplaatst op zondag 20 juli 2008 00:16miss_MP
Vorige week en nu deze week alweer.....de libelle samen met een ander tijdschrift in één koop. Libelle met Margriet of de libelle met een of ander ander blad. Als ik de libelle wil kopen dan wil ik alleen de libelle kopen en niet "samen met een ander weekblad". Het kan dan wel voordelig zijn, maar je bent nog altijd duurder uit als je dat andere blad niet hoeft.Dus heb ik het deze week weer niet gekocht potjandikkie. Dus ik heb het niet gelezen van die bloempjesjurk.
Oja dat met die dochter heb ik me ook afgevraagd. Ik dacht al dat ik iets over het hoofd had gezien of dat ik net die libelle niet heb gekocht. - Geplaatst op zondag 20 juli 2008 12:40wibootje
Miss MP .. volgens mij is dat een weloverwogen aktie. De leesmapcentrales zijn nl. 3 weken dicht (ik weet niet of dat landelijk is tijdens de bouwvakvakantie) en dus zal de ervaring wel zijn dat veel abonnees bepaalde bladen los kopen. Ik ben ook zo iemand. Lees van de 14 leesmapbladen eigenlijk alleen de Libelle, Margriet, Viva en Vriendin en de laatste 2 blader ik eigenlijk alleen door. Dus die koop ik niet los, maar wel de L. en M. En als ik zou moeten kiezen, zou ik alleen de L. kopen. Bij een combi-aanbieding koop ik ze dus beide en dat levert Sanoma dus per saldo meer inkomsten op. Maar ik ben het met je eens dat je de keus moet hebben om de afzonderlijke bladen los te kopen.
Verder denk ik dat het ontbrekende stukje info over de overleden dochter een blunder is van óf Tineke B., die haar copij niet goed inleverde .. óf van de Libelleredactie, die m.i. toch de aangeleverde verhaallijn dient te controleren .. ook al krijgen ze een stapel van tig weken vooruit (weet niet of dat zo werkt, maar dan nog). Dit stukje ontbrekende info is nu heel duidelijk, maar ik heb in het verleden ook vaak staan twijfelen aan mezelf of ik nou dingen gemist had, omdat het verhaal ineens niet meer klopte. Nou ja .. het is maar fictie .. maar toch blijft het bijzonder slordig en een rectificatie in de vorm van aanvullende informatie zou op zijn plaats zijn.Er komt vanzelf wel weer wat op je pad .. - Geplaatst op woensdag 23 juli 2008 04:24jumbotje
Volgens mij, kun je behalve de aanbieding ook de nummers gewoon los kopen zo een week.
het heeft denk ik met de vakantie te maken, er is nu ook iedere week voor 2,95 te koop" het blad vriendin, weekend en de autoweek.Today is the first day of the rest of your life. - Geplaatst op vrijdag 25 juli 2008 14:51itne61
Ja heb t net gelezen in de libelle 31 en inderdaad die dochter blijkt aan een overdosis te zijn overleden.Nou ik heb dat helemaal niet meegekregen omdat ik dat laatste weken het verhaal niet meer las.quote:Itne .. ik weet al heel lang dat Tineke het verhaal schrijft, maar toch blijf ik uit gewoonte lezen. Het blad zit nu eenmaal in de leesmap en die heb ik al 27 jaar. Sleur? Ach .. het is er zo ingesleten, haha. Maar ik hoop eigenlijk dat jij .. of iemand anders .. die het verhaal leest, mij kan vertellen hoe of de dochter van die Marcel nou is overleden? Want ondanks dat ik dus wekelijks lees, heb ik dàt dus kennelijk gemist. Ineens las ik (ik loop 7 weken achter .. dus heb nu week 22) een week of 2/3 geleden dat die dochter kennelijk was overleden. Hoe dan? Of is dat een foutje van Tineke en heeft ze haar betaalde verhaaltjes van Manon even verwisseld met die van de papieren Libelle?
En dat die marcel dus weg is bij manon en zijn zoon ook nooit meer ziet, dat annewill heimwee heeft naar haar oude huis en buurtje.
Maar dat durft ze geert natuurlijk weer niet te vertellen pfft. - Geplaatst op vrijdag 25 juli 2008 18:31anemoon57
Eigenlijk is Annewil een verwend over het paard getild rot-nest!!!!
Heeft ze een fantastische man, een prachtig huis en is ze nog niet
tevreden! En dat die manon zoveel pech heeft is voor driekwart haar
eigen schuld. Ook al zo verwend door haar mammie die haar alle
problemen bijna uit handen neemt! Sorry hoor maar dat is toch niet van
deze tijd!!!Always look on the bright side of life - Geplaatst op vrijdag 25 juli 2008 18:45jumbotje
Ook al zo verwend door haar mammie die haar alle problemen bijna uit
handen neemt! Sorry hoor maar dat is toch niet van deze tijd!!!
Anemoon, daarom staat het in de libelle, voelen wij ons weer een stuk beter (ofzo)Today is the first day of the rest of your life.
Dit onderwerp heeft 958 reacties, en bestaat uit 39 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 39.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2011 21:56.
Anne-Wil