- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3014 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 19-03-2012 13:21. Dit onderwerp is gesloten!
Wie lijnt er met mij mee?
- Geplaatst op dinsdag 13 maart 2012 22:32mariekeCH
Draadje, je ziet het goed, bij mij is het net zo: overdag genoeg bezig, maar dan aan het eind van de middag en 's avonds, dan ben je moe en gaat het, bijna iedere keer, weer mis.
Dimama, even voor jou: ik ben 63, heb 2 getrouwde dochters en 5 kleinkinderen tussen de 2 en 9 jaar, 2 meisjes en 3 jongetjes. Ik heb een ziekte die mijn nieren heeft aangetast, en een spierziekte waardoor ik al sinds 2001 prednison slik.
en ... ik lust graag kaas en worst, drink ook graag een glas rode wijn, vandaag zelfs 2!, en ook zoet vind ik lekker, ik ben dus echt een hopeloos geval!
liefs van mij - Geplaatst op woensdag 14 maart 2012 07:42jane
Fijne Woensdag,heb gisteren veel gesnoept ook Groningers worst - Geplaatst op woensdag 14 maart 2012 10:18dimama
hay Marrieke,
leuke familie lekker druk .
wat naar je spierziekte en die nare pillen ..
kom je er nog van af van die pillen of moet je ze voor altijd slikken ?
ik heb zelf 1x zo'n kuur gehad 6kg vocht pppff en dat gaat er dan niet vanzelf af pppff
het word in iedergeval morgen een mooie dag meiden en daar gaan wij
met onze botjes en spiertjes van genieten!!!! afgesproken?
ik ga werken tot straks .. het leren met sam is va volgende week
hahahha stond ik daar met me goede gedrag hahahah !!!!!
draadje alles goed?dimama wijzigde dit bericht op 14-03-2012 10:19 met 9%blij ei ... 30 kg te zwaar (nu nog wel hahahh ) vrolijk en gelukkig ! - Geplaatst op woensdag 14 maart 2012 11:12draadje
Goedemorgen meiden,
Haar weer in de plooi en nieuwe high lights, ik moet er weer tegen kunnen.
Gisteravond had ik naar de cursus gebak meegenomen, heb er zelf nog geen halve van gehad. Goed hè.
Overdag all weinig gegeten. En de hele middag niets gehad, daarbij hoofdpijn dus ik ging 'raar' doen. Gelukkig lag ik op bed, anders was ik onderuit gegaan.
Niet bewust niets gehad hoor, gewoon andere dingen gedaan en niet aan gedacht. Dom dom dom.
Een droge worst Jane?
Jammie, heerlijk, vooral als het goed ingedroogd is. Ik had er altijd een paar te drogen. Maar we aten ze te graag en koop ze nu niet meer.
Haha, jij had er zin aan Di. Een week te vroeg.
Wel fijn dat sam meer kan doen!
Ik ben niet van de wijn. Hooguit een witte mouserende of een mousserende rosé. Het liefst drink ik cola met een tic. Maar koop gewoon geen tic en drink dus alleen cola light.
Saai hè.
Jekkie, merk dat ik weer te laat was met iets eten.
Heb net een roggebroodje op, maar toch is deze nog niet 'opgenomen'. Begin wat zwabberig te worden en ga zweten.
Wederom, dom dom dom.Never give up ................ - Geplaatst op woensdag 14 maart 2012 19:48dimama
wel eten meid!!!! je moet je lijf wel wat te verbranden geven!!!
eet om de 2 en half uur iets 3x een maaltijd en 3x een tussen door tje
veel water cola light is heel slecht voor je..
jaja te veel wijn ook hahhaa ik was gewoon nog 90.5 wwwhhhaaa
maar neem liever 1 glas gewone cola dan die light troep lees eens wat er in zit allemaal chemische rommel,,, net als zoetjes heel slecht.
Er zijn nu nieuwe plantaardige die zijn wel goed.
nou ik ga nog ff aant werk dikke kus en niet snoepen vanavond drink ik geen wijn hahaha lol
blij ei ... 30 kg te zwaar (nu nog wel hahahh ) vrolijk en gelukkig ! - Geplaatst op woensdag 14 maart 2012 20:30draadje
Ik heb nu al zoekneiging.
Erg hè.
Liever cola light dan gewone, daar zit te veel suiker in.
Gaan we morgen vertellen wie wel of niet gesnoept en gedronken heeft?
Fijne avond allemaal.Never give up ................ - Geplaatst op woensdag 14 maart 2012 21:04dimama
draadje ben jij jarig???
blij ei ... 30 kg te zwaar (nu nog wel hahahh ) vrolijk en gelukkig ! - Geplaatst op donderdag 15 maart 2012 08:24draadje
Goededonderdagmorgen allemaal,
* Di,
nee hoor, niet vandaag. Zondag zie ik Sara.
En, heb je de wijn kunnen laten staan?
IK heb nog een mueslireep gehad. Gewoon rond een uur of 8. Keurig hè.
**
Vanmiddag ga ik weg voor een weekendje en kom maandag weer.
Als jullie je gewicht plaatsen dan zet ik maandag het lijstje neer.
Kan mijn gewicht er ook bij. Jammer dat het het gewicht van donderdag is, want anders was er misschien meer af geweest.
Vanmorgen 107,4.
Jippie, eindelijk 2x een - !!
Maar nu een weekend weg. Vanavond nog met z'n tweeën en eten we mijn kippesoep. Kipfilet met heel veel soepgroente. Morgen macaroni, zaterdag snert omdat we dan oudjaar vieren (met champagne) en zondag uit eten.
Qua eten zal het meevallen, ik kan niet veel op.
Maar tussendoortjes, die moeten er voor de jeugd wel zijn. En een borrel zalik zeker wel drinken.
Pfff, dat wordt volgende week hard werken om onder die 107,4 te komen.
Doeii meiden, kom eind van de ochtend nog wel even langs.
KusNever give up ................ - Geplaatst op donderdag 15 maart 2012 10:21mariekeCH
Lekker genieten, Draadje, dat is ook heel belangrijk! Veel plezier. - Geplaatst op donderdag 15 maart 2012 10:53dimama
vind ik ook marieke !
lekker genieten draadje neem gerust die neut ..
ik heb 1 wijntje op er kwam visite en die drinken ook wijn hahaha
dus jij hebt gewonnen meid !!
ik weeg me zaterdag weer ..
blij ei ... 30 kg te zwaar (nu nog wel hahahh ) vrolijk en gelukkig ! - Geplaatst op donderdag 15 maart 2012 11:39draadje
Grrrr, heb ik een stuk geschreven, wordt het niet geplaatst.
Ben ik niet bekend volgens L. NOu ja zeg ....
Ik ga zeker genieten.
Zowel van de borreltjes, het samen zijn, mijn lieven om me heen, de blijde honden, de infraroodsauna, de 2 persoonsbubbelbad en (jeeeeeh) de zonnebank. Die hebben wij niet meer en ik mis hem wel hoor. ZO heerlijk ontspannend en de warmte mmm.
Meids, geniet, daar waar het kan.
Volgende week zien jullie mij weer.
Een dikke knuffel
Never give up ................ - Geplaatst op vrijdag 16 maart 2012 23:07ModLibelle
Beste forumbezoekers,
Dit topic heeft inmiddels 3000 berichten en er mag daarom een nieuw deel worden aangemaakt.
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op zaterdag 17 maart 2012 09:46jane
Fijne Zaterdag allemaal.
Hier schijnt de zon volop,ik weet niet wanneer ik even langs kom fietsen om alles te lezen en te reageren.Had een drukke week - Geplaatst op zaterdag 17 maart 2012 12:10Margreet111
.....ModLibelle wijzigde dit bericht op 18-03-2012 19:07 met 96%: Reclame verwijderd - Geplaatst op zaterdag 17 maart 2012 15:06Jelzie
Och Margreet tobberd, als je op haar link klikt verdiend zijn 0.02 ct, wat zal ze een geld verdienen, pfff. - Geplaatst op zaterdag 17 maart 2012 17:43jane
Draadje geniet maar lekker van je lang week-end.Fijn om te lezen dat jullie zo,n hecht gezin zijn,vind het jammer dat mij gezin niet meer zo is.
Ja ik wil de foto,s op wel Hyves plaatsen,zodat jullie kunnen zien dat ik 38 kilo was.Maar het is echt geen gezicht ,dus ik doe het maar niet want het is echt Magere Hein zo werd ik ook genoemd.
Dimama hoe heb jij je man versierd en is het gelukt,nog gefeliciteerd.
Marieke dat is ook erg heftig wat jij hebt.
Heb net een halve fles wijn op,van de week al 2 x champagne gehad.
Ik drink nou jus de orange anders wordt het te gek want de avond moet nog beginnen.
Fijne avond allemaal,mij mannetje is heerlijk aan het koken - Geplaatst op zaterdag 17 maart 2012 18:15mariekeCH
Lekker Jane, dat je mannetje voor je kookt, dat gebeurt mij niet. Manlief kan veel, maar koken heeft hij nog nooit gedaan. Als ik er een dag niet ben, zoals iedere woensdag, dan eet hij brood, ook al zet ik wat anders, alleen maar op te warmen bijv., voor hem klaar!
Vanmorgen 122,3, dus 6 ons minder dan vorige week.
fijn weekend, - Geplaatst op zaterdag 17 maart 2012 20:54dimama
goed van je marieke!!!
jane hoop dat je lekker gegeten hebt ...
ik was 90.4 hahahahah nou dit gaat even niet hard ..
fijn weekend iedereen
blij ei ... 30 kg te zwaar (nu nog wel hahahh ) vrolijk en gelukkig ! - Geplaatst op zondag 18 maart 2012 11:14dimama
stil hier ...
ik mis draadje !!!
hoop dat je het super leuk hebt ..
nou ik denk dat ik zo eerst met de honden lekker ga lopen
dan zwemmen met de meiden ..
ben net eindelijk naar de wc geweest pppfff was al vanaf dinsdag niet geweest .. dus buikpijn van hier tot Tokio minstens hahah
fijne zondag lieverds en straks weer een verjaardag nu van paps !
blij ei ... 30 kg te zwaar (nu nog wel hahahh ) vrolijk en gelukkig ! - Geplaatst op maandag 19 maart 2012 10:08dimama
goeie morgen dames ,
Alles goed met jullie? beetje kunnen opletten dit weekend
of iets gesnoept maar er af gefietst hahah mooi weer dus het kan!!!
maart zit bij mij vol verjaardagen echt erg 27 mijn man wwwhhaa
en dan 3 april weer .... ik wotrd gek van de vraag ..
wat voor taart wil je ? he doe gezellig een stukje !! ik ben maar een x jarig hoor ?! een stukje kan .mag toch wel .... NEE NEE NEE hou op
gek word ik er van .. en ik had me toch honger bbrr
draadje lekker weekend gehad ?
jane zal ik al die taart naar jou sturen .. of word jij juist andersom gek als jij zegt nee dan zie je die vragende hoofden !!! of valt dat bij jou mee? groetjes meiden ik ga maar eens aan het werk!blij ei ... 30 kg te zwaar (nu nog wel hahahh ) vrolijk en gelukkig ! - Geplaatst op maandag 19 maart 2012 10:35mariekeCH
Hallo dames,
Fijn weekend gehad. Zaterdag lekker rustig met manlief, wat wandelen, stad in en een terrasje genomen, lekker in het zonnetje. En gister kwam mijn oudste dochter langs, met 2 van haar kinderen, haar man bracht haar even met zijn jongste dochter. Gezellig met elkaar naar het Thermaalbad, en toen zijn ze nog blijven eten, en ik heb niet gesnoept!!! Dat vind ik flink van mezelf, schouderklopje!
Dimama, flink hoor dat je de taart aan je neus laat voorbij gaan, want dat is zo lekker.
prettige dag, groetjes - Geplaatst op maandag 19 maart 2012 11:08dimama
nou marieke jij bent ook goed bezig!!!
blij ei ... 30 kg te zwaar (nu nog wel hahahh ) vrolijk en gelukkig ! - Geplaatst op maandag 19 maart 2012 11:52mariekeCH
Vind ik ook, maar nu volhouden, hè, dat is het moeilijkste. Maar ik probeer nu echt om niet meer in mijn oude schema te vallen: dus s'avonds een halve portie, en overdag wat meer,. Maar wat raar is, overdag heb ik eigenlijk helemaal niet zo'n trek, dat begint pas tegen 4, 5 uur. - Geplaatst op maandag 19 maart 2012 12:16dimama
klopt meestal is dat door gewenning en je bent op de dag drukker dus minder tijd om aan eten te denken ..
zo vind ik het heerlijk dat ik een snoep dag heb dat geeft rust ..
al heb ik er zin in het kan niet het is geen zaterdag dus pech !
dat werkt bij mij echt super.
net alsof mijn snoep trek daar weg van gaat .
er is nu al een hoop keus aan fruit gelukkig heerlijk daarvan snoepen haha . gisteren blauwe bessen heerlijk zoet gegeten als tussen door..
sam vond ze ook heerlijk .
Sam heeft het moeilijk ze wil die taart zeg maar moet taart wij geven haar dan een hap van alle taartjes die ze hebben met een thee lepel
beter dan een groot stuk...
ik ga voor 89.7
deze week dat is me streven !!blij ei ... 30 kg te zwaar (nu nog wel hahahh ) vrolijk en gelukkig ! - Geplaatst op maandag 19 maart 2012 13:21ModLibelle
Beste forumbezoekers,
Dit topic heeft inmiddels meer dan 3000 berichten en er is daarom een nieuw deel aangemaakt: Wie lijnt er met mij mee? (2).
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl
Dit onderwerp heeft 3014 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 19-03-2012 13:21. Dit onderwerp is gesloten!
Wie lijnt er met mij mee?