- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3014 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 19-03-2012 13:21. Dit onderwerp is gesloten!
Wie lijnt er met mij mee?
- Geplaatst op zaterdag 03 mei 2008 13:29janera
Goedemiddag
naam start 3 mei 26april Erbij/af streef lengte astrid 66 64.5 60 1.63 carocamp 68 64 64 gelijk 62 1.72 draadje 107.8 102.9 97.7 +5.2kg 1.73 groenteboerin 105 104 +1kg 90 1.76 jane 64.5 60 1.70 jumbo 141.5 139.6 140.1 -5ons 135 1.78 maryk 115 115.2 75 1.70 mariaw 106.4 vakantie 90.3 85 1.80 mildy 63.5 59 pieternel 66.7 64.2 58 1.58
Nu niet de moed laten zakken hoor,Draadje en Groenteboerin!
Zie dit als een dip die je gelijk overboord gooit.
Voor allemaal weer veel succes. Geniet van het heerlijke weer[:)]

- Geplaatst op zaterdag 03 mei 2008 23:31jane
Lieve allemaal.
Heb 3 kleinkids en zoon hier al een week,dus kon niet eerder langs komen.En het was ook zo rare week.Ik weeg 64 kilo maar doe het de volgende week maar weer op het lijstje.Allemaal een fijne Zondag - Geplaatst op zondag 04 mei 2008 08:37draadje
Ik vind het niet vrolijk staan hoor Janera.
Ik had liever gezien dat bij het gewicht van vorige week niets stond of pauze ofzo.
5 kilo in 1 week is wel heel raar.
Maar nee, ik laat de moed niet zakken.
Doe zeker mijn best. Heb me voorgenomen om toch maar iedere dag op de weegschaal te staan, zo houdt ik het beter onder controle.
Jij wilde toch ook op het lijstje Janera? Of doe je dit vanaf volgende week?
Fijne lijndag iedereen.
Never give up ................ - Geplaatst op zondag 04 mei 2008 09:05jumbotje
Hallo allemaal,
Draadje even reageren, 5 kilo in een week is veel, ga eens denken of je veel zout hebt gegeten of gesnoept.
Of je te weinig water hebt gedronken?
Of je veel minder beweging hebt gehad?
je hoeft het hier niet neer te zetten, maar ik denk dat als je goed nadenkt wel kunt achterhalen waar het vandaan is gekomen.
Staat je weegschaal op een andere plek,? s middags gewogen ipv s morgens?
NOEM maar op, ga even zitten schrijf het desnoods op.
Wil je het hier wel kwijt kom maar op, ik kijk straks wel weer even, moet nu weer naar de dokter toe.
Kop op meis, je kunt het.Today is the first day of the rest of your life. - Geplaatst op zondag 04 mei 2008 21:10mildy
goedenavond,
dank jullie, ik ben erg blij dat ik al zover ben!!!!
ik ga nu verder met de rest!!
nu, mijn gewicht niet meer gewogen, te druk geweest, maar ik denk hetzelfde!!
rustig aan allemaal, wees niet te streng v oor jezelf, probeer ik ook niet te zijn....
prettige avond.... vakantie weer [|-)]voorbij!!!! - Geplaatst op maandag 05 mei 2008 07:17draadje
Gelukkig ben ik niet in 1 week 5 kilo aangekomen Jumbotje.
Ik heb me een aantal weken niet gewogen en in deze weken ben ik zoveel aangekomen.
En ik weet waar het van komt;
te veel snoepen (Rustig een zak drop) en te weinig beweging doordat ik momenteel veel last van de fybro heb. Daarbij nogal wat dingen die met emoties te maken hebben, dus stress, waardoor ik meteen alles vasthoudt.
Ik moet me niet zo laten lijden door allerlei zaken, ik weet het. Alleen is het gemakkelijker gezegd dan gedaan. Daarbij kunnen manlief en jongste alles eten zonder waarder te worden. En manlief is sinds 5 week gestopt met roken en lust nu zoveel lekkers................
Hoe is het met jou?Never give up ................ - Geplaatst op maandag 05 mei 2008 09:41jumbotje
Iedereen een goede verstandige week!!
ik hoef er geen moeite voor te doen, ik ben weer lichter dan vrijdag.
Aan een kant is het lekker, maar voelde ik me maar niet zo beroerd.
Gelukkig Draadje, ik was al geschrokken, en fybro, stress werken aardig tegen ons, maar kom laat de drop staan en hier komt ze nog een keer speciaal voor jou[gl]
Today is the first day of the rest of your life. - Geplaatst op maandag 05 mei 2008 16:15mildy
hoi iedereen, nou de week is weer begonnen...
mijn verkantie is voorbij, jammer, het wordt zulk mooi weer.
maar ja, ach, toch lekker!!!
ik woog vanochtend 63.8 kilo.... mm niet echt wat ik wou.
maar het zal ook wel te maken hebben met stoppen met roken, hoop dan maar dat ik niks meer aankom.
verder gewoon gezond doen...
hoop dat iedereen een fijne dag heeft...[:D] - Geplaatst op dinsdag 06 mei 2008 07:09draadje
Dat je je zo beroerd voelt is niet prettig Jumbotje.
Het enige wat je momenteel kan doen is positief denken over je lijn, om zo toch eea vol te houden.
Uhm, dank je voor mijn spiegelbeeld Jumbo.....................
Mildy,
niet alles tegelijk hoor.
Stoppen met roken is altijd belangrijker en gezonder dan vele kilo's willen afvallen. Dit komt vanzelf. Gun het even tijd. Desnoods een paar weekjes.
Drink je ook veel water? Dit wil wel helpen als je gestopt bent met roken. En de meeste mensen komen niet aan van water.
Ik ben begonnen met het nemen van chroom.
Overdag niet echt trek aan verkeerde dingen. Ben er ook te druk voor. Maar de avond is nog wel een aandachtspunt. Ik blijf mijn best doen.Never give up ................ - Geplaatst op dinsdag 06 mei 2008 08:55carocamp
Goedemorgen iedereen....Jeetje het gaat niet zo goed hè de laatste weken met de dames hier.....Nou ik heb geloof ik "eindelijk" de knop weer gevonden...komt door het mooie weer hier,dus ben me heel netjes aan het gedragen,heb helemaal niet gesnoept ,en eet veel fruit...Ben benieuwd hoe lang dit weer gaat duren...
xxx - Geplaatst op dinsdag 06 mei 2008 10:35jumbotje
Hallo dames,
Draadje "graag gedaan" [knip] Als het maar helpt.
En inderdaad is stoppen met roken veel gezonder dan de paar kilo'tjes minder, zolang het er niet meer dan 10 zijn, denk ik.
Chroom helpt echt als je een zoetekauw bent, niet als je drop of kaas snoept.
Een goede dag allemaal.Today is the first day of the rest of your life. - Geplaatst op dinsdag 06 mei 2008 20:36jane
Lieve allemaal.
Ben de hele dag met 3 kleinkids in het zwembad geweest.De en die hier woont wou mee ,zijn opa en ik gingen naar zijn huis.Niemand thuis opa had de sleutel niet bij zich.Heb ik voor hem nog even een zwem broek gekocht.Afijn de 2 kleinkids die morgen naar huis gaan willen graag nog blijven.Ander kleinkind slaapt ook hier omdat de 2 meisjes hier nog zijn.Zijn moeder heeft zijn toilet gebracht.Het is hier bere gezellig druk,kom niet aan mezelf toe vandaar dat ik niet terug lees.Fijne avond allemaal en geniet van de zon morgen - Geplaatst op dinsdag 06 mei 2008 20:52groenteboerin
vraag me af of ik de enige ben die het weer vreselijk moeilijk vind allemaal,heb alleen maar trek in iets ,heb vanmiddag een waterijsje genomen,het minst erge dacht ik toen maar................de tijd gaat dringen en er moet nog zoveel af.................. - Geplaatst op dinsdag 06 mei 2008 21:49mariaw
Nee hoor groenteboerin. Ik heb zin in vanalles verschrikkelijk zeg.
Gisteren een lunch waar ik niet onderuit kon, wel opgelet maar toch ook foute dingen genomen.
Zoals kaaskoekjes......... Mjammie die had ik al een tijd niet gehad. 2 x glaasje champgne met red bull.....ik stond bijna op mijn kop want ik had al 6 weken geen drank gehad. Deegflapjes met kerrie bonen vulling en heerlijke verse broodjes en sateetjes en salades en ga maar door. En als afsluiter heb ik nog een glas rode wijn genomen.
Al met al was ik vanochtend een KILO zwaarder. En ik moet donderdag om me te laten wegen bij mijn begeleidster..
Jammer maar helaas. het was wel allemaal erg lekker hoor, dat wel [knip]. Ik heb wel genoten
Zet hem op meid, kiezen op elkaar.
doeiiiiii - Geplaatst op woensdag 07 mei 2008 07:26draadje
Het gaat redelijk bij mij.
Ik moet gewoon zorgen dat er niet te veel in huis is.
Gelukkig merkt manlief dat zijn broeken iets strakker gaan zitten, hij vroeg gisteren al aan me wat zijn maxima mag zijn.
Hopelijk (voor mij) houdt zijn snoepen eerdaags op.
Groenteboerin,
waterijs is het minst schadelijk voor de lijn. ALs je toch zin aan ijs hebt, kun je misschien zorgen dat je zelf ijs maakt? Weet je meteen wat er zoal in zit. Waterijs van vruchten of suikervrije limonade?
Na een drukke bezigheid smaakt een pilsje ook zo lekker, toch doe ik dit bijna niet. En ja hoor, gisteren (voor het avondeten aan) maakte manlief er twee open. Ik heb maar gezegd dat ik dit toch zo veel mogelijk wil beperken voor mezelf.
Zaterdag zal blijken of het resultaat heeft.Never give up ................ - Geplaatst op woensdag 07 mei 2008 08:16mildy
idd, ik doe het rustig aan. ik wil echt graag stoppen met roken, maar ook niet teveel aankomen.
gisteren over de 64 , nu net 63.8 weer.
hou het toch maar wel in de gaten.
hoop dat het allemaal zal lukken.
ik fiets op en neer wat betreft mn werk, dus dat is ook wel goed.
een waterijsje moet af en toe toch kunnen?
vaak staat er op de verpakking bij hoeveel calorieen erin zitten.
een hele fijne dag voor iedereen, geniet van het zonnetje!! - Geplaatst op woensdag 07 mei 2008 08:48carocamp
Goedemorgen......Het gaat nog steeds goed hier...Wilde eigenlijk proberen of ik in een superstrakke broek pas,maar durf niet zo goed,want als tie niet past ga ik me weer erg depri voelen ben ik bang....Ik wacht nog een paar daagjes af..
Ijsjes....mmmmmmm.....Ik koop ze maar niet en voor de kids doe ik ze zelf maken met vruchtensap,of kleine yoghurtjes....Die ik dan zelf ook eet en das nog gezond ook...
Iedereen succes..... - Geplaatst op woensdag 07 mei 2008 20:48jumbotje
meiden,
ik kan weinig zeggen over mijn eten, het is nog steeds vla,pap kwark.
Vandaag een echo en een scan gehad, het is niet helemaal goed, maar hij kon niet zeggen wat het wel was.
volgende week hoor ik meer, de foto's worden morgen nogmaals besproken.
moet rustig aan doen, opletten met eten, nou een verkeerde hap en je voelt het, dus dat doe ik wel.
ik ben blij dat hij niet onmiddellijk riep tjee wat een ontsteking of erger.
we wachten maar weer af.Today is the first day of the rest of your life. - Geplaatst op donderdag 08 mei 2008 07:43draadje
Ik vind het toch heel ongerust klinken hoor Jumbotje.
En dan pas volgende week meer horen, vin'k lang duren.
Sterkte meid.
Je zult ons wel flink voorbij schieten met het afgevallen gewicht. [:D]
Bij mij ging het de afgelopen dagen goed, alleen gisteravond een terugval.
Dit moet natuurlijk niet, dus hup, Draadje geeft zichzelf een schop onder de kont.Never give up ................ - Geplaatst op donderdag 08 mei 2008 08:25mildy
goeiemorgen!
63.4 kilo, zonder er wat voor te doen....
prettige dag allemaal!!! - Geplaatst op donderdag 08 mei 2008 08:31carocamp
Jumbotje....Wat duurt dat weer lang zeg,nog een week wachten....maar als het iets ernstigs zou zijn zouden ze je dan zolang laten wachten????Nee toch...En idd. ik denk ook wel dat je flink zal afvallen deze dagen... - Geplaatst op donderdag 08 mei 2008 08:48jumbotje
Ik denk ook dat als ze alsnog iets zien, ze mijn dokter wel bellen.
Vandaag ga ik toch wel een gebakje eten en een heerlijke asperges soep.
Mijn vriendin (nep moedertje) hier in de flat wordt 80!!!. daar ga ik zo heen voor een flink aantal uurtjes.
geniet van het mooie weer.Today is the first day of the rest of your life. - Geplaatst op vrijdag 09 mei 2008 00:50jane
Jumbo hoop dat ze gauw de oorzaak zullen vinden,veel sterkte.
Heb er ook niets voor hoeven te doen 62.2 kilo.Heb drukke maar gezellige dagen gehad.De 2 kleinkids zijn naar huis sinds Woensdag.Heb heerlijk 2 dagen met 3 kleinkids gezwommem,hele dag.Zit nou aan mijn derde rose,hoop er op te kunnen slapen.Nou de rust is weer gekeerd begint mijn hoofd weer te halen.Fijne Vrijdag allemaal. - Geplaatst op vrijdag 09 mei 2008 07:11draadje
Ik geef mijn gewicht ook vandaag alvast door omdat het morgen een drukke dag wordt en Janera niet onnodig zit te wachten.
101.6,
niet zomaar, wel wat voor moeten laten. Maar de goede kant op.Never give up ................ - Geplaatst op vrijdag 09 mei 2008 07:15angel37
Goeiemorgen!
Het lijnen gaat matig. Veel bbq'en en alhoewel ik er wel op probeer te letten is dat natuurlijk nooit echt goed! Vandaag met nog 2 moeders en hun kinderen de hele dag naar een grote speeltuin. Dus terwijl de kinderen lekker spelen kunnen wij lekker bijkletsen in het zonnetje!
Mijn gewicht was vanochtend 66 kilo.......
Groetjes en een fijn weekend
Astrid
Dit onderwerp heeft 3014 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 19-03-2012 13:21. Dit onderwerp is gesloten!
Wie lijnt er met mij mee?