Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. Wie lijnt er met mij mee?

Dit onderwerp heeft 3014 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 19-03-2012 13:21. Dit onderwerp is gesloten!

Wie lijnt er met mij mee?

Ga naar een onderdeel
  1. carocamp
    Afbeelding van carocamp

Goedemorgen...iedereen een goed weekend gehad?????Ik hier kwa eten wel,al had ik bijna naar een zak chips gegrepen of naar een fles whiskey....heb zo'n pech weekend gehad...We kregen een nieuwe geiser,en toen ze m aan het installeren waren viel die boven op de wasmachine....die in 2-en brak...de geiser zelf mankeert gelukkig niets...het is een boiler dus er was 75 liter water in dus ja dat was een enorme klap voor de wasmachine...Maar goed we krijgen het vergoed van de verzekering en eigenlijk was ik wel aan een nieuwe wasmachine toe....maar je moest eens zien wat een troep zeg,plus dat ik gister met kids naar mn tante moest om te douchen en een was te draaien,want ja op zondag wordt dat allemaal niet gemaakt....pfffffff sorry hoor maar moest even mn verhaal kwijt hier.....

Mildy wat een leuk vooruitzicht....ennu je rijbewijs halen goed hoor...Ik kan me mn leven zonder rijbewijs niet voorstellen...Vooral door die lange afstanden hier...Superhandig hoor

2. jumbotje
    Afbeelding van jumbotje

http://i50.photobucket.com/albums/f333/nelleke48/fijneweek.jpg

Today is the first day of the rest of your life.

3. toelam123
    Afbeelding van toelam123

Hallo.

Ik wil ook graag meedoen.
    Er moet ongeveer 10 kilo af.
    Ik ben begonnen met het ega dieet.
    Kijken of dat bevalt, anders ga ik weer beginnen met het dieetiste dieet.

gropetjes jose.

4. draadje
    Afbeelding van draadje

Leuk dat je mee wilt doen Toelam,
    je zult zien dat het bij ieder van ons verschillend gaat. Toch allemaal wel serieus aan de gang.

Kun je mij vertellen wat het ega-dieet is en wat het dieetiste-dieet is?

Never give up ................

5. janera
    Afbeelding van janera

Toelam, welkom [:)]

op het lijstje die zaterdagmiddag op het topic verschijnt staat het startgewicht, het streefgewicht en lengte. En uiteraard wat je bent afgevallen of bijgekomen.
    Als je wilt dat er iets van bovenstaand op het lijstje vermeld wordt dan lees ik dat graag voor zaterdag[:)]

Morgen allemaal een gezellige koninginnedaghttp://i6.photobucket.com/albums/y248/Janera3/libelle/smiley_hollandflag.gif..( voor de kaaskoppies onder ons[knip] )

6. mildy
    Afbeelding van mildy

toelam, welkom bij de club!

jane, als ik jou was zou ik gewoon lekker gaan als je die man vertrouwt, lekker op vakantie... niemand mag je ervan weerhouden om nog lekker verder te genieten van het leven...
    de 2de vrouw van mn opa, opa is 2 jaar geleden overleden, gaat regelmatig met dezelfde man weg, ze zijn altijd samen, zij zijn over de 75 jaar. ze genieten samen nog van hun levven, en dat moet kunnen...zijn net terug van vakantie in het buitenland.

ja maryk, ik ga door hoor! heb net mn theorie al gehaald!! lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    superblij ben ik!! wat goed dat je uiteindelijk toch nog ging rijden, je hebt er nog zoveel plezier van, he!!! toppie!

verder gaat het goed!! genieten van alles, maar afvallen gaat niet zoals gepland hihi

maar ik heb het wel naar mn zin en ik let op dat ik niet aankom!

hopen dat dat voldoende is eigenlijk... heb heel erg de behoefte om te genieten in plaats van me druk te maken om die paar kilo's...

oookal leek ik eerder weer zo gemotiveerd, gek he! maar ik voel me nu prettig, echt gelukkig!!

fijne avond enne, lekker feesten morgen...[XD]

7. mildy
    Afbeelding van mildy

zo, en nu mag ik 1 wijntje, even lekker voor het slapen gaan...[wi]

8. jumbotje
    Afbeelding van jumbotje

Leuk weer een dame erbij, succes.

dames, geniet morgen niet te veel proeven van al het heerlijks dat er op allerlei markten vast wordt aangeboden.

veel plezier, groetjes

9. carocamp
    Afbeelding van carocamp

Goedemorgen....Alle dames in Nederland een hele fijne dag vandaag....Hier vandaag gewoon werken en school,meestal komt wel even op het nieuws dat het in Nederland feest is vind ik altijd wel leuk om te zien...

10. jumbotje
    Afbeelding van jumbotje

Wat jammer dat het buiten zo triest is, vooral voor de mensen op de vrijmarkten.

En ook voor mezelf, had echt wel even naar het dorp gewild.

nu staat de tv maar aan.

Groetjes

11. draadje
    Afbeelding van draadje

Wij hebben gisteren alleen een paar druppen gehad, wat een mazzel hè.
    Gelukkig maar, want daardoor konden de straters bij ons gewoon doorwerken.

Meids, ik ga me vanaf deze week ook weer melden op de lijst, want het lootp de spuigaten uit bij mij. Heb me zelf helemaal niet in de hand. Ik groei en groei. Dus ge zijt gewaarschuwd als ik mijn stand doorgeef.

Fijne dag iedereen.

12. jumbotje
    Afbeelding van jumbotje

Goed zo Draadje, pas op he anders krijg je weer een schop van me[knip]

13. jane
    Afbeelding van jane

Goedenmiddag allemaal.
    Mildy ik zie hem a.s. Zondag weer maar ik wil er niets mee.Hij is er elke week in zijn stamkroeg en ik ben niet van plan elke week te gaan.Ik heb 2 kleinkids uit Rosmalen hier te loeren.Al vanaf Dinsdag ze blijven tot na Pinkesteren.Gisteren met 5 kleinkids en zoon op de kleedjes markt gestan tot 2 uur.Later iedereen bij mijn gegeten + 4 volwassenen erg bere gezellig druk.Mijn zoon is naar huis met dochtertje maar die komen morgen ook weer slapen Heb net de tuin wat gedaan de was draait en 1 hangt al buiten .Hoop dat jullie ook zo genoten hebben gisteren.Allemaal een fijne dag toe gewenst

14. mildy
    Afbeelding van mildy

goeiemiddag allemaal!!
    allemaal bijgekomen van gisteren?
    wij wel, lekker ook nog de hele week vrij!!

jane, gewoon vienden zijn is toch prima, kunnen jullie als vrienden als jij dat wil op vakantie!
    je moet vooral doen waar jij gelukkig van wordt!![:D]

nou draadje, jij ook veel succes!!

ik ga nog even rustig aan doen vandaag, morgen de plantjes netjes verdelen ,heb ik eergisteren gekocht, maar moet nog wat meer aarde hebben.

maandag weer rijles...hihi en mijn vriend weet van niks, is een verrassing!!!!!!!![XD]

prettige dag en succe vandaag!!!!

15. jumbotje
    Afbeelding van jumbotje

Hallo, vraagje, is het makkelijker om op vrijdag het gewicht door te geven, ipv zaterdagochtend?

In ieder geval zal ik het nu vast doorgeven, dan lees ik het wel.

139,6

Ik ben niet echt goed bezig maar dat komt omdat ik weer aldoor last van mijn buik heb, vanmiddag kan ik even bij de dokter terecht.

Maak er een mooie dag van.

16. carocamp
    Afbeelding van carocamp

Gewicht weer hetzelfde 64 kilo.....

Ik vind vrijdag wel makkelijk om gewicht door te geven,op zaterdag is het wat drukker in huis en kan ik niet zo makkelijk op de pc....daar komt nog bij dat ik soms op vrijdag avond toch wel iets lekkers neem en dan heb ik zo'n schuldgevoel als ik me op zaterdag moet wegen.....

17. janera
    Afbeelding van janera

Goedemorgen.

Mildy..gefeliciteerd met het behalen van je theorie!! dat valt tegenwoordig helemaal niet mee om dat te halen.

Draadje, ik zal me alvast geestelijk voorbereiden op je gewicht...[knip]..nee hoor, gekheid.Hardstikke goed dat je weer de spirit heb gevonden.

Jane, net als mildy al schreef, als vrienden op vakantie gaan is niks mis mee, gewoon doen en genieten van alles!

Jumbo en caro en allemaal trouwens, het maakt toch niet uit wanneer je/jullie het gewicht doorgeven? Alleen blijf ik het lijstje op zaterdagmiddag neerzetten; dat zal geen kilo's schelen voor jullie denk ik[:)]
    En ik weet even niet meer wie het was (sorry) maar iemand wilde graag op zaterdag het gewicht neer zetten. Maar nogmaals, maakt(voor mij althans) niets uit.

18. jumbotje
    Afbeelding van jumbotje

Janera, ik denk dat je mij in je hoofd hebt, hoewel dat wel zwaar is hoor[knip]

Voor mij wordt het de vrijdag is nu genoteerd.

Mildy, goed hoor, ik moet er niet aan denken als ik het nu zou moeten doen,.

19. janera
    Afbeelding van janera

Meids, ik ga me vanaf deze week ook weer melden op de lijst, want het lootp de spuigaten uit bij mij. Heb me zelf helemaal niet in de hand. Ik groei en groei. Dus ge zijt gewaarschuwd als ik mijn stand doorgeef.

---------------------------------------------------------------------------------

ik bedoelde dit,Jumbo, was van draadje
    Of bedoel jij nu weer iets anders...[XD]

20. jumbotje
    Afbeelding van jumbotje

Ja, ik bedoel dat ik in het begin had gezegd op zaterdag te willen doorgeven[:)]

21. jumbotje
    Afbeelding van jumbotje

Meisjes, het verbaasde me al dat ik afviel en geen trek
    had in eten, oke zoet dat kan want ik slik al een tijdje
    croomtabletten, maar ik heb waarschijnlijk een ontsteking aan mijn
    darm. Heb sinds een dag of wat af en toe koorts en voel me niet fit.

Morgen om 10 uur bij de weekendarts zijn, maar mocht ik me eerder beroerder voelen, moet ik meteen bellen.

Dus als ik er ff niet ben, heb me bij deze vast afgemeld[:)]

22. janera
    Afbeelding van janera

he gad Jumbo :-((
    En zo voor het weekeind.....
    ach, geen ene dag is leuk om zoiets te hebben eigenlijk.
    veel sterkte bij deze.http://i6.photobucket.com/albums/y248/Janera3/tekeningetjes/04039.gif

23. groenteboerin
    Afbeelding van groenteboerin

Zo meiden,ben dr weer hoor,alleen niet op de schaal gestaan vandaag(had ik niet bij me[XD])probeer het morgen ochtend nog wel ff te doen en dan ook nog door te geven.Heb het heerlijk gehad,al was het weer niet zo lekker maar toch ,even weg helemaal niks doen,zalig.nou maar weer stinkend mijn best gaan doen,ga al over 3 en halve week op vakantie...............tot schrijfs allemaal en een goed weekend ,de voorspellingen voor het weer zijn in elk geval goed

24. draadje
    Afbeelding van draadje

Oefff,
    dat is zwaar k*t,
    ik heb me gewogen.

Weeg, schrik niet, 102.9.

25. groenteboerin
    Afbeelding van groenteboerin

pff draadje niet alleen bij jou hoor,bij mij stopt ie bij 105! ga van schrik heel de dag op water en brood![|-)]

x
duurt nog: 24:00:00
€34.95
€22.95
x x