Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. Wie lijnt er met mij mee?

Dit onderwerp heeft 3014 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 19-03-2012 13:21. Dit onderwerp is gesloten!

Wie lijnt er met mij mee?

Ga naar een onderdeel
  1. Moderator 2
    Afbeelding van Moderator 2

Beste forumbezoekers
    Dit topic is een vervolg van eerdere delen op het oude forum en het oorspronkelijke openingsbericht is niet meer aanwezig.
    Vriendelijke groet, moderator 2 Libelle.nl

(lees hier over de topicstartster, moderator1)

Moderator1 wijzigde dit bericht op 22-10-2009 13:53 met 30%
    Niet meer in functie. Niet te verwarren met Moderator2 (zonder spatie).

2. jumbotje
    Afbeelding van jumbotje

http://i50.photobucket.com/albums/f333/nelleke48/58.gif

Hallo, dat is best snel gegaan, deel 1 vol.

Dat er in deel 2 maar veel kilo's mogen verdwijnen.

Groetjes.

Today is the first day of the rest of your life.

3. janera
    Afbeelding van janera

nou dames...

http://www.deventer.nl/NR/rdonlyres/9959996F-39BC-46B6-ACE8-0E902FDB56EA/7778/weegschaal.gif
    dat de schaal in dit 2e deel maar heel vaak de goede kant uit helt[:)]

4. jane
    Afbeelding van jane

Ik heb een vreetbui brood,appelstroop en koekjes.

5. jumbotje
    Afbeelding van jumbotje

Jane, wat jammer. weet je de reden?

wil je je ei ff kwijt hier of per mail?

Zeg het gerust.

Sterkte meis en morgen weer een dag, niet schuldig voelen dame.

6. draadje
    Afbeelding van draadje

Goh, een nieuw deel.

We gaan er met z'n allen tegenaan meiden.

Een vrolijke dag gewenst.

Never give up ................

7. carocamp
    Afbeelding van carocamp

Jane....wat vervelend,kom op meid!!!!!

Nou ik zal in dit tweede deel dan maar beginnen met mn gewicht.....64 kilo...dus niks eraf maar gelukkig ook niks erbij

Succes iedereen
    xxxx

8. maryk
    Afbeelding van maryk

Hallo dames,
    Zo, terug van onze vakantie in Nederland. Heb nog geen tijd gehad om jullie berichten van de laatste 4 weken te lezen, doe dat wat later. Vrienden en familie in Nederland weer gezien, dat doet goed. Heb mijn dropjes kunnen beperken, daarvoor liet ik ze in de auto, en omdat we niet zo vaak in de auto zaten, heb ik in 4 weken 4 zakjes drop gegeten, dus dat valt nogal mee. Wel appeltaart gegeten als we koffie gingen drinken, maar ook dat beperkt tot 2 x per wwek. En dan de kroketten, ja die hebben we ook genomen, een smaak die ik me nog zo goed herinner van vroeger. Maar goed, we hebben ons plaisir gedaan,zonder te overdrijven.

Op de dag dat we naar Nederland zouden gaan,kreeg ik heftige hoofdpijn in de slapen, dus toch nog maar even naar de dokter. Ik slik prednison voor de spierziekte die ik heb, en ik mocht iets minder nemen, omdat het vrij goed ging. Die spierziekte gaat vaak gepaard met een andere auto-immune ziekte, de ziekte van Horton en waardoor je zelfs blind kunt worden. Die heb ik er nu dus bij en moet met mijn dosis prednison omhoog. Heb nu daar door een ronde kop gekregen, en omdat er zich vocht en vet in de weefsels ophoopt, vooral om de taille, kan ik geen broek meer dicht krijgen, heb dus elastiekjes in het knoopgat.

Mijn doel is om in de tijd dat ik de prednison mpet slikken, ongeveer 2 jaar, niet aan te komen, maar of dat met zo'n hoge dosis cortisone zal lukken, weet ik niet, ik ben nu in ieder geval aan het uitdijen. Zal me morgen wegen.

Jane,die vreetbuien ken ik ook, en soms is er een reden,maar ook vaak komt zo'n bui opzetten zonder dat ik hem daarvoor uitgenodigd heb.

sterkte voor iedereen, samen moet het ons toch lukken om die kilo's de baas te worden!

marieke

9. groenteboerin
    Afbeelding van groenteboerin

nou ik voel me wel schuldig,weer 6 ons erbij,en iedereen elkaar maar oppeppen hier en ik toch nog lekker door snaaien.....................stom stom stom! moet het weekend nog werken en maandag dinsdag ook en dan lekker een paar dagen ertussen uit!als het lukt kom ik nog ff langs en anders voor iedereen gezellige dagen en veel lijn succes

10. janera
    Afbeelding van janera

Momenteel zit ik ook met een bakje chips..gewoon een handje,niet de hele zak.
    en die eet ik met smaak op[:)] Ik doe zulke dingen juist om snaaimomenten tegen te gaan,maar het lukt me ook niet altijd hoor. We zijn nog altijd mensen van vlees en bloed en geen machines.

Marieke,welkom weer.
    Het is best moeilijk dan om er de moed nog in te houden he? ik bedoel,je wordt zo wie zo dikker door de medicijnen,erg frustrerend lijkt me dat.

Jane, tja,makkelijk gezegd maar haal dan ook niet zo veel in huis. Ook niet voor een ander. Is hard maar een betere bescherming voor je zelf kan ik anders ook niet bedenken..
    Of een kasje kopen met slot,daar het snoepwerk in doen en de sleutel aan iemand anders geven..(en dan natuurlijk niet naar de winkel rennen om nieuw te halen..)
    uiteindelijk is beheersen toch het allebeste...(zegt ze met 2 chippies in d,r mond...[:$] )

Groenteboerin,alvast hele gezellige dagen gewenst[:)]

http://i6.photobucket.com/albums/y248/Janera3/lijn%20plaatjes/QTNXCARW0CD1CAAAZC3RCAKXOFOYCA0Z9D0.jpg

11. jane
    Afbeelding van jane

Schrik niet ik weeg 64.5 kilo,doe veel en wandel,zwem maar toch aan gekomen.Ik ben een emotie eter.Jumbo ik heb al zovel gepraat met mijn sphy.en begeleidster er word gewoon gezegd de knop omdraaien.Heb nog wel veel onverwerkt verdiet bij me.Ik reager later op de anderen ben even Dr.Phil aan het kijken.

12. mildy
    Afbeelding van mildy

hoi dames,

het is zulk mooi weer, genieten jullie er ok zo van??

ik lees al van alles van verschillende verhalen, ik hoop dat het verder goed met je gaat maryk, en heb er dan maar een beetje vrede mee, als je dat lukt.
    je kan er tenslotte niet alles aan doen, en meer doen als je best is voldoende...
    je moet ook nog kunnen genieten van het leven.
    dat is het belangrijkste!!

met mij gaat het heel goed, ik eet gezond, met ook mijn lekkernijen tussendoor, hoor.
    ik blijf gewoon lekker eten.
    vanaf morgen ga ik weer geregeld sporten, zal me goed doen, want door het stoppen met roken, is mijn (beetje raar praatje misschien) stoelgang wat van slag.
    ik woog vanochtend 63,5 kilo, iets aangekomen dus, terwijl ik goed oplet en ik echt minder snoep.
    trek me er dus niet al te veel van aan, komt over een tijdje wel weer goed.

ik heb geen echt vreetkicks meer gehad de laatste tijd, maar ik denk dat dat komt omdat ikk idd niet zo streng meer ben voor mezelf.
    ik leef gezond, ga dus ook weer geregeld sporten en meer kan ik toch niet doen.\echt lijnen daar word ik depri en echt ongelukkig van.
    ik denk dat al dat lijnen niet goed is...

we moeten maar ook van de lente genieten dames, maak lekkere wandelingen, geniet van de zon.
    komt het wel weer goed!!!

ik hoop dat iedereen hier een fijne avond zal hebben enne, neem gerust iets lekkers, maar gewoon een beetje op de hoeveelheid letten...

ik weet het, klinkt erg makkelijk, ik weet het, ken het jammergenoeg maar al te goed!

13. mildy
    Afbeelding van mildy

enne, op vrijdagavond eten wij standaard patat, lekker en makkelijk!!
    mmmmmmmmm[:D]

dus ik ga nu de pan aan doen....

wat betreft die andere plannen,
    1 daarvan is dat ik deze zomer ga trouwen!!!

en dat ik mijn rijbewijs ga halen dit jaar, dat is zeker!!!!

en dat andere komt nog, kan ik nog niks over zeggen...moet erst zekerheid hebben!!

...Ik hoop dat iedereen zich net zo goed voelt als mij, dan zit het wel goed....

[knip]

14. mariaw
    Afbeelding van mariaw

Ik zal nu alvast de stand dorgeven van vandaag want morgen vertrek ik voor een week vakantie in Noord frankrijk en dan komt het er beslist niet van.
    Ik woog vandaag 90.3 kilo.
    Wel iets eraf maar niet heeeeeel erg veel.

Tot over een ruime week allemaal en sterkte met het lijnen meiden. we kunnen het !!!!!!

15. jumbotje
    Afbeelding van jumbotje

140,1

Is de stand vandaag. Iedereen een fijn weekend of een fijne vakantie.

Jane, gaat het weer wat beter?

Ik ga proberen nog wat te slapen, heb mijn hond, die bij mijn ex is blijven wonen, te logeren, maar die was erg aan het snurken. Maar ja kan ook niet anders hij is van het mannelijke geslacht[knip]

Nu zegt men dat ik zelf nog beter en luider kan snurken, maar ja daar heb ik natuurlijk geen last van.

16. angel37
    Afbeelding van angel37

Goeiemorgen!
    Gisterochtend woog ik 64½ niks eraf maar het goeie nieuws, ook niets erbij haha!
    Verder wens ik iedereen een fijn weekend!

Astrid

17. mildy
    Afbeelding van mildy

wat lekker zeg!! mariaw, ik zou ook wel een weekje naar frankrijk willen.
    geweldig land....

ik ga straks even sporten, maar de zon laat zich nog niet zien hier.
    ach ja, fijne dag allemaal!![:D]

18. draadje
    Afbeelding van draadje

Mildy, wat een leuk vooruitzicht, geweldig.

Je komt 25 jaar achter mij aan. Het is een dag die je niet zo snel vergeet. WIj hadden stralend mooi zeer warm weer. Alleen daardoor is iedereen al in een goed humeur. Heb je al een datum?

Gisteren ben ik flink aan het werk geweest. Heb nu dan ook pijn aan alle kanten. Heb dus te veel gedaan. We hebben het graf van mijn schoonmoeder helemaal opgeknapt. Alle beplanting eruit, jeetje wat zat dat vast. Toen leuke rode bandjes erin, kiezeltjes en leuke plantjes. 5 uren werk. Toen we klaar waren is mijn shcoonvader wezen kijken en hij was er blij mee. Prima dus.
    Maar owee, vanachtvan de pijn niet kunnen slapen. En nu denk je, goed Draad, is goed voor de lijn, maar deze dame heeft alle energie er gewoon bij gesnoept. Dom hè.

Never give up ................

19. maryk
    Afbeelding van maryk

115,2 vanmorgen.

Wat een leuke vooruitzichten, Mildy, vooral trouwen, hoewel je rijbewijs halen ook een belangrijke stap is. Ik heb de mijne pas met 45 jaar gehaald. Ik had een zwaar ongeluk gehad toen ik 28 was, totaal 6 maanden ziekenhuis, daarna rolstoel, 2 krukken , 1 kruk, en nu loop ik weer bijna gewoon. Maar ik ging alleen met bibberende benen een auto in. Toen de knoop doorgehakt en mijn rijbewijs gehaald, ben er trots op.

Wanneer ga je trouwen?

Deze oma wordt over een week 60, en heeft 3 kleinkinderen, die , hoewel ze alleen frans spreken,me toch oma noemen. Een trotse oma dus.

En,Draadje, als je blij bent met het werk wat je gedaan hebt, dan is het goed. Onze kilo's teveel zullen altijd een strijd blijven,daar leven we mee.

De zon schijnt, het is mooi weer,ik ga eens kijken hoe mijn plantjes er bij staan.

prettig weekend,
    marieke

20. janera
    Afbeelding van janera

goedemiddag.

naamstart26 april19aprilErbij/afstreeflengte
    astrid6664.564.5gelijk601.63
    carocamp686463.5+5ons621.72
    draadje107.8ffniet97.7 1.73
    groenteboerin 104103.4+6ons901.76
    jane 64.562.1+2.1kg601.70
    jumbo141.5140.1140.4-3ons1351.78
    maryk115115.2113.6+1.6kg751.70
    mariaw106.490.391.4-1.1kg851.80
    mildy 63.562.4+1.159
    pieternel66.764.263.9+3ons581.58

jane,ik ben bang dat je toch ff meer eet als dat je verbrand qua beweging..En ook ik ben een emotie eetster maar ik moet toch niet proberen om zoveel te eten want dan ben ik binnen de korste keren weer 150+...probeer het nu eens in de light produkten en dan niet in kilo's maar in onsjes iets eten...

Mildy, wat een leuke vooruitzichten! Dat beloofd een leuke tijd te gaan worden[:)]
    mariaw, een hele leuke week gewenst, geniet er van he?

iedereen weer heel veel suc6 voor de komende week.

http://i6.photobucket.com/albums/y248/Janera3/weekeind/samp252513ce5dead8cf.jpg

21. jumbotje
    Afbeelding van jumbotje

Dames, een fijne zonnige dag en het is zondag dus iets lekkers mag echt wel.

Groetjes.

22. janera
    Afbeelding van janera

quote:
    Dames, een fijne zonnige dag en het is zondag dus iets lekkers mag echt wel.

Groetjes.

[:D] tis alleen zo jammer dat er elke week een zondag is he? [knip]

maar je hebt helemaal gelijk, pak een dag waarop je gewoon iets neemt waar je waanzinnig van houd of trek in hebt. Voor de 1 is dat de zondag voor de ander weer de vrijdagavond.
    En als er dan iets genomen wordt...geniet er van! en niet achteraf "spijt" hebben, is nergens voor nodig[:)]
    Ik ben zelf ook weer op de schaal gestaan...+ 2 ons...dus nu 121.7 Nou ja, volgende keer weer beter,hoop ik.

23. jane
    Afbeelding van jane

Lieve allemaal.
    Ik heb echt genoten vandaag veel gedanst en eigenlijk teveel gedronken.Maar heb voor die tijd wel goed en stevig gegeten.Er is een man die mijn een moordwijf vind en met mijn met vac.wil nar Bonaire.Heb mij dochter gebeld en die ziet het niet zitten ze zegt dat doe je toch niet ik zei ja ik moet toch verder met mij leven.En als ik dat niet doe is het ook niet goed.Fijne avond allemaal.

24. jumbotje
    Afbeelding van jumbotje

Jane, als je niet alleen durft, ga ik wel mee hoor, om jullie drankjes te halen.

Wie weet kom ik daar een leuke man tegen, zij houden van "veel" en dat heb ik[knip]

Vast een plaatje om in de stemming te komen.

http://i50.photobucket.com/albums/f333/nelleke48/bonaire.jpg

En waar ga jij dansen als ik vragen mag, en welke leeftijds groep is het daar?

Weltrusten allemaal.

25. jane
    Afbeelding van jane

Nou je komt maar hor ik heb slaapplaats genoeg.Hoe meer zielen hoe meer vreugde.Het is van de jaren 60 leeftijds groep alle leeftijden.Maar die ik ken zijn allemaal in 1950 + geboren ik ben van 51.En de man die ik heb leren kennen is al met pensioen.Dus leeftijd zegt niets.Het mooiste van alles is de zanger die ik ken toen ik 14 jaar was zijn zoon was bevriend met mijn zoon en hij kwam hier altijd bij ons thuis.Kun je zien hoe klein de wereld is hij is 40 en mijn zoon wopdt in nov.40.Heb ok tegen zijn vader gezegt dat zijn zoon altijd bij ons kwam.Zijn vader woonde waar ik ben geboren een straat verder.En die zoon is daar geboren vindt het allemaal zo klein die wereld.Nou je zegt maar wanneer je kom a.s Zondag spelen ze weer ik hoor wel.Heb net even en half uur gelegen heb veel hoofdpijn/

x
duurt nog: 24:00:00
€34.95
€22.95
x x