- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 172 reacties, en bestaat uit 7 pagina's. U bent momenteel op pagina 7 van 7.
De laatste reactie is geplaatst op 02-06-2010 08:02.
Je eigen boek uitgeven
- Geplaatst op dinsdag 24 november 2009 08:33kings crownhallo,
sorry dat ik zolang niks heb laten horen, ben nogal druk.
maar de uitgeverij voor mijn verhaal was pamac. en ik heb het gevonden op internet daar staan allemaal schrijfwedstrijden op. als je intikt schrijfwedstrijden krijg je er genoeg . voldoende om een keuze te maken. er staat nu een goeie wedstrijd in victim zero moet het gaan heten, en zij zeggen waar het over moet gaan. ik laat liever mijn eigen fatasie los.
groetjes miny. - Geplaatst op woensdag 02 december 2009 22:46biene
Hallo beste mede schrijfsters ,
even een hiep hiep hoera voor mij zelf . Vandaag heb ik de laatste zin aan mijn manuscript geschreven . Het heeft 1 jaar geduurd , maar het is af .
Ja , wat nu ? Ik zal een uitgever moeten zoeken . Alleen , het is niet voor de verkoop . Als wij 50 jaren getrouwd zijn wil ik het mijn kleinkinderen aanbieden . Op deze manier leren zij hun Oma kennen toen deze nog jong en verlegen was .
Ik kom nog wel eens terug . Laat dit topic niet inslapen . Het heeft mij echt op weg geholpen
Groetjes van Biene
Wie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op zondag 06 december 2009 21:56jeannetanna
Wat een leuk forum is dit. Ik heb met veel belangstelling jullie berichten gelezen. We hebben elkaar allemaal nodig. blijkt wel weer. ook ik heb al jaren schrijf kriebels en heb dit najaar een cursus kinderboekschrijven aan de volksuniversiteit gevolgd met veel plezier. het was een bijzonder proces. Ben met hoofdstuk 4 bezig. Door omstandigheden ligt het schrijven stil maar het zal niet verdwijnen. - Geplaatst op vrijdag 22 januari 2010 11:23biene
Goede morgen beste mede schrijfsters,
Waar zijn jullie ?
Ik heb mijn boek naar een uitgever gestuurd en nu maar afwachten .
Groetjes , BieneWie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op maandag 01 februari 2010 21:51katrienaik had je bericht niet goed gelezen, die vraag was overbodigkatriena wijzigde dit bericht op 04-02-2010 21:57 met 67%
- Geplaatst op vrijdag 19 februari 2010 15:18xScorpio
Heb je al een reactie ontvangen van de uitgever, Biene? - Geplaatst op zondag 21 februari 2010 19:55biene
Ja xScorpio , het loopt prima .
Wel heb ik er nog veel werk aan . Ik heb het zeker 10x gelezen en weer verandert . Nu woorden mijn foto`s van de uitgever bijgewerkt en die moet ik dan als ze terugkomen weer tussen het verhaal plaatsen . Ik ben niet zo heel handig op de pc dus voor mij is het allemaal heel veel werk , maar bijzonder leuk .Wie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op zondag 21 februari 2010 21:48xScorpio
Leuk dat het al zover is. Welke uitgever is het geworden?
Heb je het verhaal ook al laten nalezen door wat andere mensen? Je leest namelijk heel snel over je eigen typ- of taalfouten heen. - Geplaatst op maandag 22 februari 2010 11:15biene
Hallo xScorpio
wat leuk dat jij interesse hebt voor dit topic . Schrijf jij ook ?
Ja ik heb mijn manuscript aan twee mensen laten lezen . Dat heb ik wel nodig , dat weet ik .
Zij zijn beiden heel goed in de NL taal en staan niet dicht naast mij . Ook dat is goed .Wie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op maandag 22 februari 2010 16:41dini
Hallo allemaal. Ik kom even buurten. Kennen jullie deze website?
http://www.schrijvers4fun.nl/
Ik kwam deze site laatst ergens tegen, maar het leuke is dat mijn eigen website nu bij de bezoektips een plaatsje heeft gekregen, en daar ben ik best een beetje trots op.
Maar behalve dat, er staan veel interessante zaken op voor schrijvers en schrijfsters, ik zou er zeker even kijken als ik jullie was... - Geplaatst op dinsdag 23 februari 2010 02:01xScorpio
Ja, Dini, die site heb ik al eerder gezien. Zal er binnenkort weer eens 'n kijkje nemen.
Klopt, Biene, ik schrijf ook.
Er heeft vorig jaar een interview van mij -samen met de medeauteur van mijn/ons tweede boekje- in de Libelle gestaan. Bij de rubriek: 'VrouwenPower'.
Ongeveer in dezelfde tijd hebben we ook samen één week lang geblogd, op de website van de Telegraaf.xScorpio wijzigde dit bericht op 23-02-2010 02:07 met 21% - Geplaatst op zondag 28 februari 2010 11:46biene
Didi , ik kende die site niet maar heb nu alles gelezen .
Wat leuk voor je dat je er ook op staat .
xScorpio, ik vind het heel jammer maar ik heb niets van je gelezen .
Vorig jaar ben ik- naar 45 jaren -gestopt met Libelle. Kan ik het nog ergens lezen ?
Ik wens jullie heel veel succes .
Ik heb nu de cover voor mijn boek getekend en hoop dat de uitgever ook deze accepteerdWie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op maandag 01 maart 2010 14:56xScorpio
@ Biene
Het stond in de Libelle nr. 44 blz. 86 (2009).
Misschien kun je die nog vinden bij de bibliotheek bij jou in de buurt. - Geplaatst op woensdag 10 maart 2010 19:31biene
Het is heel vervelend xScorpio, maar ik kan het niet meer vinden maaaaar ik blijf zoeken .
Mijn cover is akzeptiert en daar ben ik heel blij om . Hij was een bestanddeel van het boek . Nu moet ik verder wachten .Wie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op vrijdag 16 april 2010 20:16harryindewarry
biene ik heb hier 'n beetje nagelezen. over jou boek . en zo 'n beetje wijzer geworden.
over plagiaat . je leest altijd voorin boeken. niets in deze uitgave mag gecopiëerd worden etc. weet niet of je zoiets vast moet leggen , ik praat ook maar na dat ik verstand heb. groetjesDe wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkantoor - Geplaatst op vrijdag 23 april 2010 15:14biene
Ja Harry , de uitgever heeft het eringezet . Ik heb de eerste druk al gezien . Over 14 dagen heb ik het in huis . .,Wie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op zaterdag 08 mei 2010 23:43biene
Beste mensen ,,
ik moet even iets kwijt . Mijn boek is vandaag bij mij afgeleverd .
Jullie kunnen mij verwaand vinden , maar het is prachtig . Het is precies zo hoe ik het wilde .
Nooit had ik dat voor mogelijk gehouden .Maar ik had dan ook een prima uitgever die mij op afstand begeleidde . Alleen maar lof voor hem ,ook al heb ik alles zelf gedaan en kostte het veel tijd en moeite . Maar wie heeft dat niet over voor de "geboorte van het eerste kindje "
Allen die mij in het begin op dit topic geholpen hebben , bedankt
Ik zou iedereen aanraden , geef je droom niet op . Als je het graag wilt , dan kan je o zoooooooooooo veel .
Lieve groeten van BieneWie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op dinsdag 11 mei 2010 20:57xScorpio

Nee hoor, je bent helemaal niet verwaand, het is ook écht iets om trots op te zijn... Gefeliciteerd!quote:biene schreef op 08 mei 2010 @ 23:43:
Jullie kunnen mij verwaand vinden , maar het is prachtig .
Hoe heet je boek en bij welke uitgever is het verschenen? - Geplaatst op zaterdag 15 mei 2010 19:55biene
quote:xScorpio schreef op 11 mei 2010 @ 20:57:
[...]
Nee hoor, je bent helemaal niet verwaand, het is ook écht iets om trots op te zijn... Gefeliciteerd!
Hoe heet je boek en bij welke uitgever is het verschenen?
Hartelijk dank !
xScorpio , ik denk niet dat ik het hier mag schrijvenbiene wijzigde dit bericht op 15-05-2010 19:57 met 2%Wie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op zondag 16 mei 2010 08:38melle

Je kunt xScorpio een inbox sturen met het antwoord op haar vraag.quote:biene schreef op 15 mei 2010 @ 19:55:
[...]
Hartelijk dank !
xScorpio , ik denk niet dat ik het hier mag schrijven - Geplaatst op dinsdag 01 juni 2010 17:18annemariebun
Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Sinds vier jaar heb ik een chronische darmziekte en vanaf dat moment ben ik tot de ontdekking gekomen dat het lezen van verhalen een van de machtigste manieren is om waarden te (her)ontdekken en deuren te openen naar nieuwe mogelijkhen. Dit is de reden dat ik ben begonnen met een verhalenbundel over moeders die de keuze hebben gemaakt om volledig thuis te blijven en te zorgen voor hun gezin, part-time zijn gaan werken of een bedrijf vanuit huis zijn gestart. Onderwerpen in mijn boek zijn: de beslissing, dagelijkse beslommeringen, plezier vinden in alledaagse dingen en het behouden van je eigenwaarde, het starten van een eigen bedrijf vanuit huis en verhalen vanuit de invalshoek van dankbare kinderen en echtgenoten. Als je interesse heb om je verhaal in te sturen kijk dan op mijn website, als je annemariebun googled heb je me zo gevonden. - Geplaatst op dinsdag 01 juni 2010 22:56benthe
Hallo Annemarie. Zojuist heb ik een blik geworpen op jouw website: een leuk initiatief!
Onder de pijler Werk & Studie vind je het topic Dames met een eigen bedrijf. Daar delen we onze ervaringen: als zelfstandig ondernemer maar ook als partner, moeder en gewoon vrouw. Op dat topic schrijven o.a. twee tekstschrijvers, waaronder ikzelf, een vertaler en een aantal vrouwen uit andere beroepsgroepen. Voel je welkom om daar mee te schrijven. - Geplaatst op woensdag 02 juni 2010 08:02annemariebun
Hoi Benthe,
Bedankt voor je uitnodiging ik ga straks even kijken.
Groetjes Anne-Marie
Dit onderwerp heeft 172 reacties, en bestaat uit 7 pagina's. U bent momenteel op pagina 7 van 7.
De laatste reactie is geplaatst op 02-06-2010 08:02.
Je eigen boek uitgeven