- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 2180 reacties, en bestaat uit 88 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 88.
De laatste reactie is geplaatst op 13-05-2012 21:59.
Zelf kleding maken
- Geplaatst op zaterdag 05 april 2008 14:09Moderator1
Beste forumbezoekers,
Dit topic, 'Zelf kleding maken', is een vervolg van 1 eerder deel op het oude forum. Het oorspronkelijke openingsbericht is dus niet meer aanwezig.
Vriendelijke groet,
Moderator 3 Libelle.nlNiet meer actief | forum@libelle.nl - Geplaatst op zaterdag 05 april 2008 15:33lievejulia
deel 2[XD] - Geplaatst op zaterdag 05 april 2008 18:45boekenwurm63
julia; deel 2!;
hoe krijg je em vol?
@hemelskoekje;
dit was de vraag waar je je licht over mocht laten schijnen;( staat op deel 1)
ik heb vroeger veel genaaid, maar nog nooit wat gewassen van te voren, ja 1 keer, vond ik wel een gedoe, moet je het helemaal strijken, en als ik leuke stof had en een leuk patroon had ik zo'n zin om te beginnen dat ik me die moeite niet gunde.
ik zag er ook het nut niet van in toen.
wel waste ik het kledingstuk(je) alvorens het te (laten) dragen.
is dit wassen nu alleen tegen de krimp of is er nog een goede reden.?
misschien wil profesional Hemelskoekje haar licht hier ook nog even over laten schijnen?
(niet spottend bedoeld)[IMG]/mijnlibelle/Themes/default/images/emotions/knipoog.gif[/IMG]con libello in angello - Geplaatst op zaterdag 05 april 2008 21:45hse
uh uh. em vol maken....dat heb ik dus gedaan met het onderstaande berichtje....[XD]
"..wil je echt gaan oefenen als lantaarnpaal, Hemelskoekje?
Tja, als dat je vak is..??!!"[knip]gewoon liefs - Geplaatst op zaterdag 05 april 2008 22:15boekenwurm63
uh uh, je hebt deel 1 volgemaakt hse.
wel even bij de les blijven he.
hoe krijgen we deel 2 vol? is the question..
[wi]con libello in angello - Geplaatst op zaterdag 05 april 2008 22:29lievejulia
als het forum werkt dan wel,maar het gaat heel slecht met het forun[:(] - Geplaatst op zaterdag 05 april 2008 22:35boekenwurm63
het werkt langzaam he?
fijn weekend julia
en anderen [:D]con libello in angello - Geplaatst op zondag 13 april 2008 22:07hse

...wij allemaal, volgens mij.
Er is al heel lang niets nieuws vermeld.
Daarom maar een foto van de rok die ik te danken heb aan een uitstapje met LieveJulia in Den Bosch.
...kan zij ook weer een beetje [:D]worden.gewoon liefs - Geplaatst op zondag 13 april 2008 22:12boekenwurm63
ik zou toch zweren dat ik een JASJE zie;
even de oogkleppen af[8-|], ah , het rokje hangt eronder.
mooi rokje.
kost een paar centen, maar dan heb je ook wat[knip]con libello in angello - Geplaatst op zondag 13 april 2008 22:16lievejulia

haha,dat wil je niet weten wat dat rokje heeft gekost[:D]quote:ik zou toch zweren dat ik een JASJE zie;
even de oogkleppen af[8-|], ah , het rokje hangt eronder.
mooi rokje.
kost een paar centen, maar dan heb je ook wat[knip] - Geplaatst op zondag 13 april 2008 22:21boekenwurm63
heeft hse zo 'n dure smaak?
ze "rijdt in zo 'n gammel auto-tjecon libello in angello - Geplaatst op zondag 13 april 2008 22:25lievejulia
ja, het is of het een of het ander,ik ging ook voor de rok hoor[:D] - Geplaatst op zondag 13 april 2008 22:25hse
Tja. jullie zijn ook een stelletje.
Ik dacht toen ook: Ik maak een stelletje.
Een jasje en een rok.[XD]
Ik denk dat het allemaal wel meevalt met die dure smaak.
De rok was bij lange na nog geen ......
Ik weet het eigenlijk al niet eens meer.
In ieder geval een stuk goedkoper dan de panels die een keer in de Knip stonden.
.gewoon liefs - Geplaatst op zondag 13 april 2008 22:26lievejulia
[XD] - Geplaatst op zondag 13 april 2008 22:30boekenwurm63
even serieus;[wi]
heb je dit zelfgemaakt dan?
uit je tekst dacht ik dat je het gekocht had tijdens het uitje met Julia.
maar je kunt toen natuurlijk ook stof hebben gekocht....
ik vind het er in ieder geval leuk uitzien.
dames, ik ga naar beneden, want er word protesterend geroepen van he gezellig-erd.
zou een kwartier geleden al komen..[:)]
verslaaaaaaaaaaaaafd!con libello in angello - Geplaatst op zondag 13 april 2008 22:40naaister
super gemaakt hoor! Kijk je ook wel soms op sancho.nl? Heel leuk! - Geplaatst op zondag 13 april 2008 22:43lievejulia
dat heeft hse zelf gemaakt,en ik weet van de rok[XD],was heel veel werk[:D] - Geplaatst op zondag 13 april 2008 22:50boekenwurm63
dan zal ik even door het stof moeten kruipen voor hse
om mijn excuses aan te bieden.con libello in angello - Geplaatst op zondag 13 april 2008 22:57lievejulia
ik dacht dat je naar beneden moest komen[:^)] - Geplaatst op maandag 14 april 2008 12:07boekenwurm63
nou, je ziet het!
het is me gelukt de computer verder ongelezen uit te zetten[*)]con libello in angello - Geplaatst op maandag 14 april 2008 14:12hemelskoekje
Julia [XD]
Mooi setje hoor hseDroom wat je niet doet en doe wat je niet durft... - Geplaatst op dinsdag 15 april 2008 10:40hse
Dank je.gewoon liefs - Geplaatst op dinsdag 15 april 2008 14:09boekenwurm63
quote:even serieus;[wi]
heb je dit zelfgemaakt dan?
uit je tekst dacht ik dat je het gekocht had tijdens het uitje met Julia.
maar je kunt toen natuurlijk ook stof hebben gekocht....
ik vind het er in ieder geval leuk uit zien!
hse , kan ikhet nog goed maken?
zie tijdstip[:(]con libello in angello - Geplaatst op dinsdag 15 april 2008 18:38hse
Hier wel, hoor.gewoon liefs - Geplaatst op dinsdag 15 april 2008 20:47boekenwurm63
zegmaar hoe;
bloemetje?
vleierijtje?
appeltaartje? zelf gebakken natuurlijk....
ik vind het echt een mooi setje; zelf begin ik momenteel niet aan zulke grote projekten.( herstellende van Burn-out nl)
hoe heb je die figuurtjes op die rok gekregen?
speciale machine zeker?
ik heb zelf een gewone H*sckv*rna, waar ik trouwens wel mijn eigen trouwjurk op heb genaait[wi]con libello in angello
Dit onderwerp heeft 2180 reacties, en bestaat uit 88 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 88.
De laatste reactie is geplaatst op 13-05-2012 21:59.
Zelf kleding maken