- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3002 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 23-11-2010 15:11. Dit onderwerp is gesloten!
Fototopic, tips en vragen
- Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 13:57kati
Eindelijk de foto's op de pc gezet! Waren er nogal wat!
Zondag zijn we gaan wandelen en bleek er een mountainbike wedstrijd te zijn. Er liepen ook een aantal kuddes Hooglanders rond in dat bos, waar ik mooie foto's van gemaakt heb. We hadden de hond aangelijnd daardoor en toen we de bocht omkwamen bleek dat maar goed te zijn, want we daar stond deze jongen:

Die had ons allang gezien/geroken. Wij gingen met een bocht om hem heen,

en daar stond de rest van de kudde,

Wij bleven staan kijken en tot onze stomme verbazing kwamen schreeuwend en wel en stel mountainbikers aangereden, de beesten moesten aan de kant gaan. De bruine (de 2e op de foto) werd geslagen en op zijn rug gebeukd, toegeschreeuwd dat ie opzij moest. De beesten renden weg, achter de eerste stier aan, en de fietsers reden door, maar ik zei nog: lekker diervriendelijk zijn jullie! Zegt die vent: Moeten ze maar opzij gaan! Is verdorie hun bos!
Wij hebben klachten ingediend bij Staatsbosbeheer, en de wedstrijdleiding. Kregen een mail van de boswachter terug of ik geen foto's gemaakt had, nee was zo stomverbaasd dat ik daar niet aan gedacht had! Maandag stond er een stuk over in de krant, over die wedstrijd dan. Ik was nog steeds zo boos dat ik een ingezonden brief gestuurd heb! Die stond tot mijn verbazing gisteren in de krant!
Toch jammer dat ik zo duf met die camera in mijn hand bleef staan! Stomme lui!
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op woensdag 27 oktober 2010 19:54dimormar
Kati, goed gehandeld hoor, fijn dat je brief in de krant staat.
Stelletje idioten..... zulke wedstrijden in natuurgebieden zouden verboden moeten worden. Ook ik zou vergeten foto's te maken, je bent dan zo overdonderd. Deze serie is wel leuk hoor.
Dit is bij ons in de buurt... ook al lekker in de herfstkleurtjes.

Andere kant.

dimormar wijzigde dit bericht op 27-10-2010 19:57 met 17% - Geplaatst op donderdag 28 oktober 2010 13:40kati
Van de week keek ik naar buiten, naar de karmozijnbes en zag een vogel die ik nog nooit in mijn tuin gezien had! Heb door de (vieze) ramen foto's gemaakt om m niet weg te jagen, en later gekeken via Google wat t nou moest zijn! Dat moet een Zwartkopje zijn! Wat leuk en dat in mijn tuin!

De Wingerd is al aardig aan t verkleuren:

De Karmozijnbes ook en hangt volop bessen voor de vogels:
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op donderdag 28 oktober 2010 14:12twinmom_67
Mooie foto's.
Jee wat een eikels Kati ja op zo'n moment sta je perplex of het bos voor hun is net als met wielrenners ook van die rare lui menen dat het hele fietspad van hun is.Gelijk mopperen en schelden zelfs die oude knakkers he met een midlife crisis van hier tot Tokyo in een strakke wielrennerspakkie waar je alles in ziet zitten incl klokkenspel en bierpens.Of je voor hun maar ffe aan de kant gaat mooi niet dus ze stappen maar lekker af.
Goed van je dat je die brief gestuurd hebt en ze hem hebben geplaatst hopenlijk gaan ze er wat aan doen.Niet normaal dat die dieren geslagen worden .
Mountainbiken die gasten maar elders waar ze mens en dier niet tot last kunnen zijn.
Ik denk dat ik met die gasten acuut ruzie gehad had hihihi.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op donderdag 28 oktober 2010 18:10Ellenwiske
Goed gedaan Kati. Ik word daar dus heel boos en verdrietig van. Dat mensen zoiets kunnen doen.
En wat een prachtige foto's hebben jullie gemaakt van herfstachtige dingen. Die egel is ook zo'n gelukstreffer.En die gaasvlieg is natuurlijk ook prachtig.
Hier een paar foto's van mij. Al zou je het niet zo zeggen, maar ook herfst eigenlijk, want die roos met waterdruppels heb ik afgelopen zondag hier in de tuin gefotografeerd en de andere foto's zijn van een wandeling van twee eneenhalve week geleden op de Pietersberg, toen we daar vier mensen gingen verrassen die het laatste deel van het Pieterpad aan het lopen waren. We hebben ze onthaald met champagne. daarna zijn we samen nog een stukje verder gelopen.

Apostelhoeve

Chateau Neercanne

Waterrad bij de Jeker
Ellenwiske wijzigde dit bericht op 28-10-2010 18:11 met 0% - Geplaatst op vrijdag 29 oktober 2010 22:10dimormar
Ellenwiske, Mooi is het daar toch in Limburg, dat glooiende. Leuk om die vrienden te onthalen, dat verdienden ze wel. Die roos is ook super.
Kati, zo'n vogeltje heb ik ook wel eens in onze tuin gezien. Leuk hè?
Nog een vliegenzwam van mij.

Kati, deze is toch weer anders een Zwarte Mees.
dimormar wijzigde dit bericht op 29-10-2010 22:16 met 16% - Geplaatst op zaterdag 30 oktober 2010 13:36kati
Mooi he Limburg, Ellenwiske?
Gisteren zat er zelfs een ekster half tegen de achterdeur aan geplakt zo leek t om insecten en spinnen te eten die daar zaten! had de camera niet zo snel bij de hand!
Die worden toch ook steeds brutaler maar als ze spinnen gaan vangen... van mij mogen ze! 
Op de heide stond deze vliegenzwam 'in zijn uppie'.

Parasolzwam, het was nog erg vroeg, dat zie je aan de dauw

Ook bovenop vol met dauw

zonnestralen door de bomen

Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op zaterdag 30 oktober 2010 19:54Ellenwiske
Ja Kati, vooral Zuid Limburg, maar natuurlijk is er overal wat moois te vinden als je goed kijkt.
Die zonnestralen door de bomen vind ik prachtig. Vooral die laatste foto.
Ook de paddestoel met de dauw op het gras is heel mooi.
Dimormar, wat heeft die vliegenzwam van jou een mooie dieprode kleur. Ben je op de grond gaan liggen om die te maken?
Zwarte mees? Volgens mij heb ik die nog nooit gezien. - Geplaatst op zaterdag 30 oktober 2010 20:18dimormar
Kati, die zonnestralen zijn prachtig. Die tweede foto heeft mijn voorkeur.
Mooie ook van de parasolzwam zo met die dauwdruppels.
Ellenwiske, Hoe raad je het zo...... ik lig op mijn knieën, de ellebogen op de grond, dan weet ik dat ik weer op de been kom.

- Geplaatst op zondag 31 oktober 2010 20:40dimormar
Vanmiddag hadden we nog even de zon, dus naar buiten gegaan.

Een foto van het bungalowpark de Schatberg, zwart wit gemaakt.

Deze foto is gemaakt in de heemtuin, in Capelle a/d IJssel.

Herfst op straat.
dimormar wijzigde dit bericht op 03-11-2010 21:27 met 62% - Geplaatst op vrijdag 05 november 2010 14:04kati
Wisten jullie dat Obama ook een Flickr site heeft? En Rutte ook?
http://www.flickr.com/photos/whitehouse
http://www.flickr.com/photos/minister-presidentBe yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op vrijdag 05 november 2010 21:15dimormar
Van Obama wist ik wel. Bij Rutte moet ik natuurlijk even kijken, bedankt Kati.
Kon het niet laten, heb bij Rutte even een comment geplaats... vond het wel toepasselijk. Even scrollen naar beneden.
http://www.flickr.com/photos/minister-president/5143782752/dimormar wijzigde dit bericht op 05-11-2010 21:19 met 54% - Geplaatst op zaterdag 06 november 2010 14:43kati

Lachen al die commentaren!quote:dimormar schreef op 05 november 2010 @ 21:15:
Van Obama wist ik wel. Bij Rutte moet ik natuurlijk even kijken, bedankt Kati.
Kon het niet laten, heb bij Rutte even een comment geplaats... vond het wel toepasselijk. Even scrollen naar beneden.
http://www.flickr.com/photos/minister-president/5143782752/
IK heb op jouw foto van Obama een comment geplaatst!
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op zaterdag 06 november 2010 21:31twinmom_67
Even een oudje brrrr winter wonderland hier:

Hier een kerkgebouw

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zondag 07 november 2010 21:47dimormar
Kati, daar heb ik gelijk wat onder geschreven...... ik hou wel van een beetje humor.
Twin, mooi winterplaatje, al mag dit van mij nog wel even wegblijven. Maar het blijft een sprookje zo'n witte wereld.
En hier mee kan je niet vroeg genoeg beginnen.
dimormar wijzigde dit bericht op 07-11-2010 21:52 met 24% - Geplaatst op dinsdag 09 november 2010 16:48dimormar
Bad hairday.

- Geplaatst op zaterdag 13 november 2010 13:07wonderful
quote:
Hai allemaal, ben al een tijdje niet geweest, ook niet veel foto's gemaakt. Ja, van mijn kids!
Veel mooie foto's weer hoor!To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op zaterdag 13 november 2010 17:58dimormar
Wonderful...... jammer.... weer een plaatje op de topic er bij is wel zo gezellig..... maar ja, de winter komt er aan..... gelegenheid genoeg om mooie foto's te maken.
Nog een herfst plaatje van mij.

- Geplaatst op vrijdag 19 november 2010 14:18twinmom_67
Met de telefoon gemaakt:

Vanaf het station het stationsgebouw:
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 19 november 2010 22:58dimormar
Twinmom, lieve plaatjes van je kat..... die telefoontjes doen het best tegenwoordig.
Leuk ook van het stationsgebouw.
Deze heb ik van de week gemaakt toen we even een flard mist hadden, daarna scheen de zon weer uitbundig.

Dit was even later.
dimormar wijzigde dit bericht op 19-11-2010 23:00 met 14% - Geplaatst op zondag 21 november 2010 21:14twinmom_67

Vanmiddag gemaakt met mijn fototoestel dus een keer ffe niet met mijn telefoontje
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zondag 21 november 2010 21:35dimormar
Twin, het was heerlijk weer om er uit te gaan met camera. Mooi die ingezoomde.
Vandaag misschien wel de laatste paddestoelen van dit jaar op de foto gezet.

- Geplaatst op maandag 22 november 2010 21:43Moderator1
Beste Dela en andere forumbezoekers,
Dit topic heeft inmiddels 3000 berichten en er mag een nieuw deel worden aangemaakt.
U mag dat zelf doen of anders doe ik het morgen.
Met vriendelijke groet,
Mdoerator1 Libelle.nlNiet meer actief | forum@libelle.nl - Geplaatst op maandag 22 november 2010 22:00dimormar
De klokkentoren in Hindeloopen.

- Geplaatst op dinsdag 23 november 2010 15:11Moderator1
Beste Dela en andere forumbezoekers,
Er is een vervolg aangemaakt van dit topic, namelijk Fototopic, tips en vragen (2). U kunt daar verdergaan.
Dit topic is afgesloten.
Met vriendelijke groet,
Moderator1 Libelle.nlNiet meer actief | forum@libelle.nl
Dit onderwerp heeft 3002 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 23-11-2010 15:11. Dit onderwerp is gesloten!
Fototopic, tips en vragen