- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 392 reacties, en bestaat uit 16 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 16.
De laatste reactie is geplaatst op 19-09-2010 13:35.
Broodbakmachine
- Geplaatst op zondag 13 januari 2008 12:53lievejulia
drumster - Geplaatst op zondag 13 januari 2008 13:25drumster
quote:drmster,ik ruik hier een wit brood[:P]
hoe kan jij mijn brood ruiken..???
hahaha - Geplaatst op zondag 13 januari 2008 13:25drumster
is al weer op.....
was lekker... - Geplaatst op zondag 13 januari 2008 13:31steekje los
Doen jullie ook suiker bij het deeg?
Ik heb ook geen idee hoeveel zout je erin moet gooien, wat doen jullie erin? - Geplaatst op zondag 13 januari 2008 13:33drumster
ik gebruik gewoon de kant en klaar mixen, waar alleen water bij moet, of net als de rozijnenbrood, waar dan nog rozijnen bij moeten. - Geplaatst op zondag 13 januari 2008 13:40steekje los
Ik heb al diverse merken geprobeerd, vind ze vaak zo zoutloos. (ook van Appie) - Geplaatst op zondag 13 januari 2008 14:18pootje
Ik vind ze juist helemaal niet zoutloos. Eeerder wat teveel. Kwestie van smaak denk ik. Maar de rozijnenbakmix van de appie is erg lekker!Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op zondag 13 januari 2008 14:24drumster
ik vind ze ook niet zoutloos hoor!!
die rozijnbrood is verrukulijk!! - Geplaatst op zondag 13 januari 2008 16:03pootje
Drumster ik heb er laatst inplaats van 200 gram rozijnen maar 150 ingedaan en de rest aangevuld met noten. was erg lekker. Toen hij klaar was snel de spijsvulling er ingerold en laten rijzen en afbakken. Heerlijk!!!!Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op zondag 13 januari 2008 16:18blikopnul
Met Kerst heb ik een rozijnenbrood met spijs gebakken. Was goed geslaagd. Vanmorgen twee bruine broden gemaakt, gebruik zelden broodmix kant en klaar. Meng zelf verschillende soorten bloem door elkaar en doe er wat zaden, zoals zonnebloemzaad en lijnzaad door. Op die manier heb je veel variatie door steeds andere hoeveelheden te nemen.
Hier op het forum las ik eens over Euroshopper broodmix, dat koop ik nadien nogal eens gekocht en meng dat weer met gewone tarwebloem. Die mix is er goedkoop en wel goed. Kost maar € 0.99 per kilo en je haalt er twee brodem uit.
Allemaal veel broodbakplezier. groetjes.Mothers hold their children's hands a while and their hearts forever. - Geplaatst op zondag 13 januari 2008 16:36drumster
dat was ik toen ,die over euroschopper mix had.
Is zeker goedkoop en lekker,alleen maar eenkeuze uit twee, witbrood of meergranen...
Maar daar kan je natuurlijk ook noten,zaden en weet ik veel door heen gooien - Geplaatst op zondag 13 januari 2008 17:39lievejulia

ik ruik heel goedquote:quote:drmster,ik ruik hier een wit brood[:P]
hoe kan jij mijn brood ruiken..???
hahaha - Geplaatst op zondag 13 januari 2008 18:41blikopnul
Steekje los. Hier nog even antwoord op je vraag over suiker in het te bakken brood. Ik doe er altijd 3 lepeltjes suiker in , na de gistpoeder. Het brood wordt dan luchtiger , Zout doe ik een lepeltje, maar als ik mix heb waarin al zout zit, dan niet.Mothers hold their children's hands a while and their hearts forever. - Geplaatst op donderdag 17 januari 2008 22:17pootje
Lieve julia was jij dat niet met die stokbroden en bakblikken daarvoor??? Of laat mijn geheugen me nu in de steek?! Zo ja wat , waar en hoe?????Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 17 januari 2008 22:21lievejulia
pootje,een goed geheugen[:D]ik heb ze bij de boerenbond gekocht,ik zal het recept hier neer schrijven - Geplaatst op zaterdag 19 januari 2008 19:25pootje
Julia?? waar is het recept??? Of ben je nog steeds aan het zoekenAls je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op zaterdag 19 januari 2008 22:29lievejulia
pootje,doe ik morgen even - Geplaatst op maandag 21 januari 2008 14:48tuingek66
hebben jullie ook recepten gepost?
Ik zie door de reacties even het bos/recept niet meer. Zoek
recepten van krentenbrood, mueslibrood, hartig brood (met olijven of tomaten) of iets anders lekkers voor in het weekend. - Geplaatst op maandag 21 januari 2008 17:00coontje
Hallo tuingek,kijk eens op 3kleur.nl (is een korenmolen) daar staan veel lekkere recepten o.a. olie bollenbrood,heb ik gisteren gemaakt hmmmmm. - Geplaatst op maandag 21 januari 2008 17:03knorretje49

- Geplaatst op dinsdag 22 januari 2008 12:28lievejulia

500 gr meel,310 dl water,10 gr gist,2 tl zout,10 gr malsmakerquote:Julia?? waar is het recept??? Of ben je nog steeds aan het zoeken - Geplaatst op dinsdag 22 januari 2008 12:47pootje
Thanx![:)]Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op dinsdag 22 januari 2008 12:55coontje
Pootje,ik gebruik frans krokant van soezi om stokbrood te bakken,heb zo'n speciale vorm gebruikt maar hier vinden wij het lekkerder om er een dun vlechtbrood van te maken en dan in de oven afbakken zonder vorm. - Geplaatst op dinsdag 22 januari 2008 12:59steekje los
500 gr meel,310 dl water,10 gr gist,2 tl zout,10 gr malsmaker
Julia wat is dat malsmaker? - Geplaatst op dinsdag 22 januari 2008 13:33lievejulia
malsmaker is om het brood mooi mals temaken,ik doe het in al het brood,verkopen ze bij de molen
Dit onderwerp heeft 392 reacties, en bestaat uit 16 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 16.
De laatste reactie is geplaatst op 19-09-2010 13:35.
Broodbakmachine