- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Prikbord
- Geplaatst op donderdag 10 mei 2012 17:44Tahira
Hallo, ik zoek het Playmobil poppetje: jonge vrouw/moeder met baby in draagdoek.
Het model is uit de collectie. Wellicht weet u een winkel waar het nog te koop is of wilt u het zelf aan mij overdoen.
Het is bedoeld als cadeautje het moet dus in (bijna) nieuwstaat zijn.
Ik kijk uit naar een reactie. Mijn emailadres is ritaobaid@gmail.com Groeten, Rita - Geplaatst op zaterdag 12 mei 2012 09:52MarianneSwaneveld
Ik heb op 31 maart jl. of in Gouda of in Hellevooetsluis mijn gouden armband met 4 briljantjes verloren. Ik wil hem heel graag terug. - Geplaatst op zaterdag 12 mei 2012 11:51da-mar
Omdat onze dochter Ronnie Schenk dit jaar 50 jaar wordt,
zou ik haar graag willen verassen met haar kwijtgeraakte poëziealbum.
In de periode 1974/1975 zat zij op de Casianusschool of Groen van Prinsterer MAVO te Enkhuizen.
Haar schoolvriendin Petra de Waal is destijds verhuist en heeft hoogstwaarschijnlijk
dit poëziealbum ongemerkt meegenomen. Wij hopen dat dit inderdaad het geval is en
zij dit poëziealbum nog in haar bezit heeft.
Haar broer/zus heet Edmee de Waal. Haar vader werkte destijds bij de koekfabriek
in Enkhuizen.
Groeten Alie Schenk - Geplaatst op zaterdag 12 mei 2012 20:07Lieveheersbeestje
Wie heeft er spulletjes over voor het goede doel?
Mijn vriendin Marietje verkoopt vanuit huis allerlei spullen en de totale opbrengst gaat naar de stichting FOK, die daar allerlei zaken voor kinderen met taaislijmziekte van organiseert en bekostigt.in Zeeland . Het mag vanalles zijn zoals: Hobbyspulletjes bijv. voor kaarten maken, lintjes, strikjes en kantjes, bierviltjes, balpennen met reclameopdruk, beschreven en onbeschreven ansichtkaarten, restjes wol, haakgaren, postzegels uit allerlei landen, ansichtkaarten, boeken (maakt niet uit welk genre), boekenleggers, zeep uit hotels enz. enz. Kortom, alles wat u maar kunt missen.
Helaas kunnen Marietje noch ik hier een vergoeding tegenover zetten.
Heeft u iets voor haar stuur dan even een privéberichtje waarna ik u haar adresgegevens toestuur.
Voor informatie over de stichting FOK kunt u op internet kijken. - Geplaatst op zondag 13 mei 2012 18:50wil25Helaas stond dit jaar Miche -tassen- niet op de Libelle week, dus:
Ik ben op zoek naar omslagen van de Miche bag (normale maat)In het bijzonder naar een blauw en groen expemplaar. Maar ook alle andere aanbiedingen hoor ik graag.
Reacties kun je achter laten op deze site, of via timbwill@hotmail.com
Groet, Wil - Geplaatst op zondag 13 mei 2012 22:34riab61Hallo,
Ik ben Ria en op zoek naar Elly Kampen. Zij woonde in de jaren 70, begin jaren 80 in Vleuten. Ze is nu 51 jaar. Ik weet dat ze van Vleuten naar Alphen aan de Rijn is verhuisd. Ik zou heel graag willen weten hoe het met haar gaat. Ik heb inmiddels schoolbank.nl, facebook, hyves en google doorgelopen maar haar helaas niet gevonden en hoop echt dat het via deze weg gaat lukken. - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 11:29annatomineGevonden: April 2012 in Roosendaal. Een gouden armband (type Closed For Ever), met plaatjes waaronder 1 plaatje met daarop twee tandjes. Voor reactie: e-mailadres jrooi@xs4all.nl
- Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 22:17Jola59
Beste mensen, ik wil eigenlijk alleen kwijt dat het NIET netjes is om niet te reageren op berichtjes in de inbox. Helaas kan de redactie van deze site hier niks aan doen. Jammer dat er dames zijn die het voor anderen verpesten. Je krijgt gauw de neiging om niets meer voor een ander te doen. Ik heb dit wel meerdere keren gelezen op deze site van Libelle. Jammer.....maar toch. Reageer op een berichtje in je inbox. Dat is het minste wat je kan doen.
Een trouwe lezeres van deze site.
Jolanda - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 09:49imara
Ik zoek het naaitijdschrift: Fashion Trends 3.
Van wie kan ik hem overnemen?
Alvast bedankt. - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 13:08mariaho
Jola 59, helemaal met je eens. Ik heb ook vaak de neiging om maar niet meer te reageren als ik iemand kan helpen maar.... ik vind de gebruiksaanwijzing van de site niet echt duidelijk... Heb hierover al vaker naar Libelle gemaild. Als men hier voor de eerste keer komt is het lastig hoe je de site gebruikt. Niet helemaal een excuus natuurlijk maar toch.... Vroeger kon je op de naam van de inzender klikken en dan kon je iemand rechtstreeks een mail sturen, dat werkte toch beter. Maar goed ik wacht af of ik nog een reactie krijg.... - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 14:25nans61
Wie heeft er dinsdagochend 15 mei mijn zilverkleurige dames horloge gevonden, v.a. Ginneken naar Hogeschoollaan - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 17:03annatomineGevonden: April 2012 in Roosendaal. Een gouden armband (type Closed For Ever), met plaatjes waaronder 1 plaatje met daarop twee tandjes. Voor reactie: e-mailadres jrooij@xs4all.nl
Herhaalde mededeling wegens foutief e-mailadres. - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 19:16Mo Hier
Helemaal eens met de opmerkingen die hierboven geplaatst worden over mensen die nooit even iets laten horen als je op hun oproep reageert. Ik denk echter niet dat het alléén aan het systeem hier op de site ligt (dus dat onhandige systeem dat je via de site moet reageren als iemand geen mailadres vermeldt), want ik reageer al veel langer op oproepen hier. In de tijd dat iedereen hier nog wel met mailadres stond en je dus rechtstreeks naar de mensen kon mailen, was het ook minstens 80% van de mensen teveel moeite om even iets van zich te laten horen. Sommigen van die mensen adverteren hier nog steeds alsof hun leven ervan afhangt, om de zoveel oproepen staat er wéér iets van die personen, altijd willen ze dat een ander hen helpt, maar ik weet uit ervaring dat er nog geen dank je wel afkan. Dat soort mensen staat bij mij dus allang op de zwarte lijst, ook al zou ik ze kunnen helpen, dat doe ik niet meer.