- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Prikbord
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:45backpackerWie heeft er C1000 Stars of Football 2012 en de zegels van de AH voor mij.
Dan kan ik weer veel kinderen helpen om hun verzamelingen compleet te maken.
Ik heb veel stickers enz. in ruil. - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:55lia1104
- Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 10:25Ben1
Ik ben Ben Brokschmidt en ben op zoek naar Johanna Preis. Ik heb Johanna leren kennen toen ze in het kindertehuis "de zonnegloren" in Winschoten zat. Dit was rond het jaar 1971, Johanna was toen 18 jaar oud. Ik zou graag weer contact met haar willen hebben, Johanna was van het een op het ander moment weg en ik heb nooit meer wat van haar gehoord. Ik wil graag weten hoe het nu met haar is. Ben Brokschmidt, w.g.deboer@vnn.nl, telefoonnr. 0615538527. - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 20:15SUZEBEESTWie wil voor mij zegels voor de muppets van AH sparen? Ik spaar ze voor de kids op mijn werk. Zij hebben niet zo veel, dus dit is een mooie kans. Ik zou er erg blij mee zijn! Alvast bedankt.
suzannekeij@hotmail.com - Geplaatst op zaterdag 28 januari 2012 11:07eisenhowerWie heeft er nog douwe egberts punten voor mij? Ik wil hier gezellige kopjes voor kopen voor het verpleeghuis waar ik vrijwilligerswerk doe. Zij drinken nu uit die ongezellige glazen bekers.En eens in de zoveel tijd organiseer ik een High tea voor hun en dan wil ik de boel gezellig aankleden.
- Geplaatst op maandag 30 januari 2012 10:19Oranjerie
Haasje voor Amber wil ik graag breien maar hoor niets. Even inloggen kan je je pivé berichten lezen. Groet Marja. - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 13:42ducie
wie heeft er nog geboortekaartjes liggen en doet daar
helemaal niets meer mee ?
hier zijn ze welkom
ik hoor het graag
gr anja
h.vuum@chello.nl - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 09:26imara
De Cavia van mijn zus is overleden,ze is erg verdrietig.
Ze verzamelt alles van cavia's.
Wie heeft er iets leuks voor haar en maakt haar een beetje blij?
Alvast bedankt. - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 20:12diny13VROUWEN
DONDERDAG 8 maart 2012
Internationale Vrouwendag
Van 19:00 tot 22:00 uur in de MUZEVAL Emmen
Thema:
ELK WAT WILS
Ontvangst met koffie & thee
Toespraak wethouder mw. M.Thalens
DANSDEMONSTRATIE: Sara en friends
MODESHOW: Terre des Hommes
Workshops: DJEMBÉ
STANDS MET VEEL INFORMATIE:
Buurtzorg: bloeddruk en suiker meten,
Spiritueel, Permanente make up en tattoo,
Familie opstellingen, tekening van foto,
Voorlichting en meer ;
PowerPoint presentatie over de vrouwenbeweging
vanaf 1980, moet er een nieuwe emancipatie
golf komen?
Voor meer informatie: diny13@home.nl of tel: 349108
Entree 3 euro - Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 15:37vefferwie kan mij helpen aan breigaren,knopen,breinaalden en haaknaalden
ik brei met een aantal personen voor een weeshuis in roemenie - Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 23:32Marjan van der Weijde
Ik ben op zoek naar ouderwetse behang printen.
Liefst ouderwets bloemetjes behang en/of behang met een krul motief.
Heeft iemand nog iets overgehouden van een rol of heeft U een behang boek?
Ik zou het graag willen hebben.
Ik gebruik het n.l. om te scrappen!
Alvast bedankt voor de evt. reacties.
Grt. Marjan vd Weijde - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 21:25Jomariek
Hallo allemaal,
Wellicht vind je het leuk om eens kennis te maken met onze vriendengroep? Met z’n achten (niet rokend, man/vrouw, 23-45 jr, komend uit alle hoeken en gaten in Nederland) gaan we om de twee maanden een weekend weg in binnen- en buitenland. We ondernemen zeer uiteenlopende activiteiten op actief/sportief en creatief gebied.
Van zaterdag 7 t/m maandag 9 april vertrekken we naar Ommen, alwaar we een mooi vakantiehuis hebben gehuurd. Zaterdag zullen we op stap gaan in Zwolle aan de hand van tips van Zwollenaren. Voor deze wandeling zijn 15 Zwollenaren geïnterviewd. Zij hebben uiteenlopende leuke suggesties gegeven wat we zeker niet mogen missen!
De andere dagen zullen gevuld worden met theatersport, GPS-wandeling, koken, fietsen etc. Allemaal leuke dingen die we zelf bedenken&organiseren waardoor de kosten laag blijven. Uiteraard blijft er ruim voldoende tijd over om ’s morgens heerlijk te Paasbrunchen en om iedereen te leren kennen/bij te kletsen. Met dit weekend gaan meerdere mensen voor de eerste keer mee J.
Wanneer bovenstaande je aanspreekt; stuur een mailtje mij een mailtje en dan stuur ik je de uitgebreide info voor het weekend toe. Weet iig dat je van harte welkom bent om de sfeer te komen proeven :-). Lijkt me erg leuk om je te leren kennen!
Veel groeten Marjo
levenenlef@live.nl - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 11:48backpackerWie wil er voetbalplaatjes van de Plus voor mij sparen ?
Ook zegels voor de muppet poppen van AH zijn zeer welkom.
Ik hoop dat ik U in ruil kan helpen met een andere verzameling.
Ik heb geen DE punten wel een paar Pakketzegels van EMTE
Maar ik heb heel veel voetbalstickers van AH, C1000 enz.
Hoop dat we gratis kunnen ruilen.
Jammer dat mensen gratis opgehaalde stickers verkopen.
Kleine kinderen en gehandicapte kinderen kunnen niet bij de deur van de winkel staan om van alles te krijgen en zij willen ook een compleet boek hebben. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 11:57eisenhowerWie heeft er voor mij,klosjes garen,sierband,knoopjes alles wat u in uw naaidoos heeft zitten en niet meer gebruikt ik ben er heel blij mee! tel .0618136645 - 0481841039
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 17:10twveldman
Wie heeft voor mij het boek; Abdisse van Thorn. Ik weet helaas geen naam van de schrijver(ster)
Mijn mail adres;twvweldman@casema.nl
Min naam;E.Veldman. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 22:24iwbVoor mijn moeder zoek ik een borduurpatroon (liefst met DMC) van
een uil of uilen. - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 19:43Marcha1
Twintig jaar geleden had ik ze nog. Heerlijke warme wanten. Suede buitenkant, heerlijk gevoerd. Ik kocht ze destijds bij Zuhorn in Groningen (tussen beide markten). Wie weet waar ik soortgelijke wanten kan kopen. Ik mis ze.
Marcha
mollemamc@hotmail.com - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 08:46janneke53Wie heeft nog zegeltjes over voor het boodschappenpakket van Emté of Golff supermarkt. Ik ken iemand in mijn omgeving die ik met een pakket wil verrassen maar heb net niet genoeg zegels. Wat ik daarna nog over zou houden gaat naar de voedselbank. Portokosten wil ik graag vergoeden.
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 12:20MagdaEshuis
In december 2010 zijn wij onze video camera kwijt geraakt in het Muziekcentrum van Enschede. Er staan dierbare herinneringen op van mijn inmiddels overleden man. Als iemand hem gevonden heeft, dan zou ik daar ontzettend blij mee zijn.
Met vriendelijke groet, Magda Eshuis-Gras - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:23Nourat
Ik ben op zoek naar modellen voor mijn kappersopleiding. Ik zoek vrouwelijke modellen met kort haar of kaaklengte. Dames die bereid zijn om gratis gewassen, geknipt en geföhnd te willen worden. Ik zoek ook modellen die gepermanent willen worden. Dat zal zijn vanaf eind maart op de donderdagavond vanaf 19:00 uur in Amersfoort. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 01:00karin10
Ga jij binnenkort trouwen en kan je wel wat hulp gebruiken,qua regelen en nieuwe creatieve ideen realiseren.
Maar vind je een dure gediplomeerde WEDDINGPLANNER te duur........
bel mij dan..een startende creatieve WEDDINGPLANNER!
Ik ben karin 40 jaar,zelf pas getrouwd en genoeg ervaring om van jou
bruiloft de mooiste dag te maken!!
0365245748/0614499996 - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 13:45mim26
Wie heeft er oude LIBELLE'S over voor het bejaardentehuis bij m'n vader? (liefst niet te oud, ongeveer max. 1 jaar).. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 00:16vicWie is net als ik, na een crematieplechtigheid in Goutum op 5 januari j.l., met een verkeerde Creenstone-jas thuisgekomen?
Er hangt nu héél donkerblauwe jas maat 44 aan de kapstok, maar ik mis mijn zwarte jas, een maatje groter.
Ik hoop van harte dat de jassen weer van eigenares kunnen wisselen!
V.I. Visser-Mulder
Emmakade 95
8921 AH Leeuwarden
tel. 058-2126922 - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 23:10Poekie1945Ik ben op zoek naar mijn nichtje Heidi van der Sanden. Als kind groeide Heidi op in Valkenswaard. Ze volgde een studie in Nijmegen en is daar voor zover ik weet ook woonachtig. Ik zou het heel fijn vinden als iemand mij op haar spoor zou kunnen zetten. Bij voorbaat dank
Poekie1945@gmail.com - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 09:51imara
Wie heeft voor mij een borduur,brei,naai of haakpatroon van een Cavia?
Zou er erg blij mee zijn.
Alvast bedankt!