Prikbord

Gezocht

1. backpacker
    Afbeelding van backpacker

Wie heeft er C1000 Stars of Football 2012 en de zegels van de AH voor mij.
    Dan kan ik weer veel kinderen helpen om hun verzamelingen compleet te maken.
    Ik heb veel stickers enz. in ruil.

2. lia1104
    Afbeelding van lia1104

Gezocht muppet zegels van AH

liaveerling@hotmail.com

3. Ben1
    Afbeelding van Ben1

Ik ben Ben Brokschmidt en ben op zoek naar Johanna Preis. Ik heb Johanna leren kennen toen ze in het kindertehuis "de zonnegloren" in Winschoten zat. Dit was rond het jaar 1971, Johanna was toen 18 jaar oud. Ik zou graag weer contact met haar willen hebben, Johanna was van het een op het ander moment weg en ik heb nooit meer wat van haar gehoord. Ik wil graag weten hoe het nu met haar is. Ben Brokschmidt, w.g.deboer@vnn.nl, telefoonnr. 0615538527.

4. SUZEBEEST
    Afbeelding van SUZEBEEST

Wie wil voor mij zegels voor de muppets van AH sparen? Ik spaar ze voor de kids op mijn werk. Zij hebben niet zo veel, dus dit is een mooie kans. Ik zou er erg blij mee zijn! Alvast bedankt.

suzannekeij@hotmail.com

5. eisenhower
    Afbeelding van eisenhower

Wie heeft er nog douwe egberts punten voor mij? Ik wil hier gezellige kopjes voor kopen voor het verpleeghuis waar ik vrijwilligerswerk doe. Zij drinken nu uit die ongezellige glazen bekers.En eens in de zoveel tijd organiseer ik een High tea voor hun en dan wil ik de boel gezellig aankleden.

6. Oranjerie
    Afbeelding van Oranjerie

Haasje voor Amber wil ik graag breien maar hoor niets. Even inloggen kan je je pivé berichten lezen. Groet Marja.

7. ducie
    Afbeelding van ducie

wie heeft er nog geboortekaartjes liggen en doet daar
    helemaal niets meer mee ?

hier zijn ze welkom
    ik hoor het graag ;)

gr anja
    h.vuum@chello.nl

8. imara
    Afbeelding van imara

De Cavia van mijn zus is overleden,ze is erg verdrietig.
    Ze verzamelt alles van cavia's.
    Wie heeft er iets leuks voor haar en maakt haar een beetje blij?
    Alvast bedankt.

9. diny13
    Afbeelding van diny13

VROUWEN

DONDERDAG 8 maart 2012
    Internationale Vrouwendag
    Van 19:00 tot 22:00 uur in de MUZEVAL Emmen

Thema:
    ELK WAT WILS
    Ontvangst met koffie & thee
    Toespraak wethouder mw. M.Thalens

DANSDEMONSTRATIE: Sara en friends
    MODESHOW: Terre des Hommes
    Workshops: DJEMBÉ

STANDS MET VEEL INFORMATIE:
    Buurtzorg: bloeddruk en suiker meten,
    Spiritueel, Permanente make up en tattoo,
    Familie opstellingen, tekening van foto,
    Voorlichting en meer ;

PowerPoint presentatie over de vrouwenbeweging
    vanaf 1980, moet er een nieuwe emancipatie
    golf komen?

Voor meer informatie: diny13@home.nl of tel: 349108
    Entree 3 euro

10. veffer
    Afbeelding van veffer

wie kan mij helpen aan breigaren,knopen,breinaalden en haaknaalden
    ik brei met een aantal personen voor een weeshuis in roemenie

11. Marjan van der Weijde
    Afbeelding van Marjan van der Weijde

Ik ben op zoek naar ouderwetse behang printen.
    Liefst ouderwets bloemetjes behang en/of behang met een krul motief.
    Heeft iemand nog iets overgehouden van een rol of heeft U een behang boek?
    Ik zou het graag willen hebben.
    Ik gebruik het n.l. om te scrappen!
    Alvast bedankt voor de evt. reacties.

Grt. Marjan vd Weijde

12. Jomariek
    Afbeelding van Jomariek

Hallo allemaal,

Wellicht vind je het leuk om eens kennis te maken met onze vriendengroep? Met z’n achten (niet rokend, man/vrouw, 23-45 jr, komend uit alle hoeken en gaten in Nederland) gaan we om de twee maanden een weekend weg in binnen- en buitenland. We ondernemen zeer uiteenlopende activiteiten op actief/sportief en creatief gebied.

Van zaterdag 7 t/m maandag 9 april vertrekken we naar Ommen, alwaar we een mooi vakantiehuis hebben gehuurd. Zaterdag zullen we op stap gaan in Zwolle aan de hand van tips van Zwollenaren. Voor deze wandeling zijn 15 Zwollenaren geïnterviewd. Zij hebben uiteenlopende leuke suggesties gegeven wat we zeker niet mogen missen!
    De andere dagen zullen gevuld worden met theatersport, GPS-wandeling, koken, fietsen etc. Allemaal leuke dingen die we zelf bedenken&organiseren waardoor de kosten laag blijven. Uiteraard blijft er ruim voldoende tijd over om ’s morgens heerlijk te Paasbrunchen en om iedereen te leren kennen/bij te kletsen. Met dit weekend gaan meerdere mensen voor de eerste keer mee J.

Wanneer bovenstaande je aanspreekt; stuur een mailtje mij een mailtje en dan stuur ik je de uitgebreide info voor het weekend toe. Weet iig dat je van harte welkom bent om de sfeer te komen proeven :-). Lijkt me erg leuk om je te leren kennen!

Veel groeten Marjo
    levenenlef@live.nl

13. backpacker
    Afbeelding van backpacker

Wie wil er voetbalplaatjes van de Plus voor mij sparen ?
    Ook zegels voor de muppet poppen van AH zijn zeer welkom.

Ik hoop dat ik U in ruil kan helpen met een andere verzameling.
    Ik heb geen DE punten wel een paar Pakketzegels van EMTE
    Maar ik heb heel veel voetbalstickers van AH, C1000 enz.
    Hoop dat we gratis kunnen ruilen.
    Jammer dat mensen gratis opgehaalde stickers verkopen.
    Kleine kinderen en gehandicapte kinderen kunnen niet bij de deur van de winkel staan om van alles te krijgen en zij willen ook een compleet boek hebben.

14. eisenhower
    Afbeelding van eisenhower

Wie heeft er voor mij,klosjes garen,sierband,knoopjes alles wat u in uw naaidoos heeft zitten en niet meer gebruikt ik ben er heel blij mee! tel .0618136645 - 0481841039

15. twveldman
    Afbeelding van twveldman

Wie heeft voor mij het boek; Abdisse van Thorn. Ik weet helaas geen naam van de schrijver(ster)
    Mijn mail adres;twvweldman@casema.nl
    Min naam;E.Veldman.

16. iwb
    Afbeelding van iwb

Voor mijn moeder zoek ik een borduurpatroon (liefst met DMC) van
    een uil of uilen.

17. Marcha1
    Afbeelding van Marcha1

Twintig jaar geleden had ik ze nog. Heerlijke warme wanten. Suede buitenkant, heerlijk gevoerd. Ik kocht ze destijds bij Zuhorn in Groningen (tussen beide markten). Wie weet waar ik soortgelijke wanten kan kopen. Ik mis ze.
    Marcha
    mollemamc@hotmail.com

18. janneke53
    Afbeelding van janneke53

Wie heeft nog zegeltjes over voor het boodschappenpakket van Emté of Golff supermarkt. Ik ken iemand in mijn omgeving die ik met een pakket wil verrassen maar heb net niet genoeg zegels. Wat ik daarna nog over zou houden gaat naar de voedselbank. Portokosten wil ik graag vergoeden.

19. MagdaEshuis
    Afbeelding van MagdaEshuis

In december 2010 zijn wij onze video camera kwijt geraakt in het Muziekcentrum van Enschede. Er staan dierbare herinneringen op van mijn inmiddels overleden man. Als iemand hem gevonden heeft, dan zou ik daar ontzettend blij mee zijn.

Met vriendelijke groet, Magda Eshuis-Gras

20. Nourat
    Afbeelding van Nourat

Ik ben op zoek naar modellen voor mijn kappersopleiding. Ik zoek vrouwelijke modellen met kort haar of kaaklengte. Dames die bereid zijn om gratis gewassen, geknipt en geföhnd te willen worden. Ik zoek ook modellen die gepermanent willen worden. Dat zal zijn vanaf eind maart op de donderdagavond vanaf 19:00 uur in Amersfoort.

21. karin10
    Afbeelding van karin10

Ga jij binnenkort trouwen en kan je wel wat hulp gebruiken,qua regelen en nieuwe creatieve ideen realiseren.
    Maar vind je een dure gediplomeerde WEDDINGPLANNER te duur........
    bel mij dan..een startende creatieve WEDDINGPLANNER!

Ik ben karin 40 jaar,zelf pas getrouwd en genoeg ervaring om van jou
    bruiloft de mooiste dag te maken!! :duim:
    0365245748/0614499996

22. mim26
    Afbeelding van mim26

Wie heeft er oude LIBELLE'S over voor het bejaardentehuis bij m'n vader? (liefst niet te oud, ongeveer max. 1 jaar)..

23. vic
    Afbeelding van vic

Wie is net als ik, na een crematieplechtigheid in Goutum op 5 januari j.l., met een verkeerde Creenstone-jas thuisgekomen?
    Er hangt nu héél donkerblauwe jas maat 44 aan de kapstok, maar ik mis mijn zwarte jas, een maatje groter.
    Ik hoop van harte dat de jassen weer van eigenares kunnen wisselen!
    V.I. Visser-Mulder
    Emmakade 95
    8921 AH Leeuwarden
    tel. 058-2126922

24. Poekie1945
    Afbeelding van Poekie1945

Ik ben op zoek naar mijn nichtje Heidi van der Sanden. Als kind groeide Heidi op in Valkenswaard. Ze volgde een studie in Nijmegen en is daar voor zover ik weet ook woonachtig. Ik zou het heel fijn vinden als iemand mij op haar spoor zou kunnen zetten. Bij voorbaat dank
    Poekie1945@gmail.com

25. imara
    Afbeelding van imara

Wie heeft voor mij een borduur,brei,naai of haakpatroon van een Cavia?
    Zou er erg blij mee zijn.
    Alvast bedankt!

x
duurt nog: 24:00:00
€34.95
€22.95
x x