Prikbord

Gezocht

1. petralijn
    Afbeelding van petralijn

Wie wil er nu niet helemaal tot rust komen in n schitterend , rustig gebied?
    Wakker worden met vogelgeluiden?
    Wij verhuren ons chalet graag aan mensen die van rust en natuur houden.
    Wandelaars kunnen hier hun hart ophalen.
    Gelegen in Midden-Portugal vlakbij het Serra da Estrela-gebergte.
    Sauna en klein zwembad aanwezig.

2. i klavier
    Afbeelding van i klavier

Wie heeft er zaad van de parkietenplant? (Asclepia) De zaaddos lijkt wel op `n parkietje , ze worden ook wel aan `n glas gehangen , dan is `t net of er `n parkiet uit `t glas drinkt. Wie helpt> BVD. i.klavier@gmail.com

3. JoCa48
    Afbeelding van JoCa48

hoe ontmoet ik hier mensen?

4. spalings
    Afbeelding van spalings

Lieve lezeressen,
    Wie wilt er helpen en gelijktijdig opruimen van de kinderkamers?
    Ik zoek spaaritems en incomplete verzamelingen waar de kinderen niet meer naar omkijken.
    Ik zit bij een verzamelkring die dus spaaritems van supermarkten verzamelen. Wij maken er (complete) setjes van en geven die vervolgens aan instanties als Voedselbanken, tehuizen voor geestelijke en/of lichamelijk gehandicapten, (kinder-)ziekenhuizen, dagcentra en dergelijke. Ook kleine(re) projecten vanuit de kerk of school komen voor. Wie heeft er spaaritems over en zou die willen doneren (liefst ook de verzendkosten) voor de kinderen. Voorbeelden van spaaritems: (voetbal-)stickers (ook van plaatselijke clubs), poppetjes, bandjes, knikkers...en vrijwel alle supermarkten doen mee...AH, C1000, Super de Boer, Plus, Deka, Boni, Spar maar ook de Bruna heeft een landelijk spaaractie gehad (Nijntjes)! Ik zou alles wel willen hebben zolang het maar heel is!
    Helpt u mee? Bij voorbaat dank! Hartelijke groet, Sammy spalings@hetnet.nl

5. van dijk
    Afbeelding van van dijk

Onze rode gecastreerde kater is spoorloos.
    vermist in tilburg, Reeshof R buurt
    Hij is gestreept en gene echte buitenpoes. Wie heeft hem gezien of in huis genomen??? We zijn totaal ontredderd. De kinderen zijn erg verdrietig!!!
    Heeft u hem gezien of kent u iemand die plotseling een rode kater heeft, laat hij mij weten!!!

6. nicolette1971
    Afbeelding van nicolette1971

Wie heeft voor mij het boek "Het leven van Juul" van Els Rozenbroek
    te koop? ISBN 9789044616354
    Het is niet meer te koop in de boekhandel.

nicolette1971@online.nl

7. serphia
    Afbeelding van serphia

ik spaar geboortekaartjes heb een verzameling van 30.000 kaartjes wie helpt mijn verzameling nog groter te maken.
    ik ben met alles blij oude ,nieuwe, zelfgemaakte het maakt niet uit
    mail me maar als je wat voor me heb op fkoster@chello.nl

groetjes ser

8. Boekenwurm
    Afbeelding van Boekenwurm

Beatrixxx
    wat betreft de Bernette 440; kijk even hier
    Op google is de gebruiksaanwijzing wel in het Engels te vinden, en je kunt ook mailen naar een bedrijf voor de gebruiksaanwijzing zag ik.
    Even kijken of je hierboven er mee uit komt en anders even verder googelen.
    Succes.

9. anna_scarlett
    Afbeelding van anna_scarlett

Gevraagd;ervaringen met A.Vogel produkten.....helpt het echt?Groeten Anna

10. onderzoeknaargeluk
    Afbeelding van onderzoeknaargeluk

Met een groep van 8 studenten van de Universiteit Leiden doen wij een onderzoek naar Geluk. Is het mogelijk dat u zich voor langere tijd gelukkiger voelt, door gedurende 1 week elke avond een eenvoudige oefening te doen? Zou u met ons onderzoek mee willen doen? Dan maakt u ook nog kans op een geldprijs van 100 euro, of 1 van de 2 prijzen van 50 euro.
    U kunt zich aanmelden door een mailtje te sturen naar onderzoeknaargeluk@gmail.com.
    Alvast ontzettend bedankt!
    Onderzoeksgroep ‘Geluk en welbevinden’
    Instituut Psychologie
    Universiteit Leiden

De onderzoeksgroep staat onder leiding van dr. Jos F. Brosschot, Associate Professor Klinische, Gezondheids- en Neuropsychologie.

11. Toermalijn
    Afbeelding van Toermalijn

Hallo allemaal, ik ben op zoek naar de complete Libelle-jaargang van 1975. Ik heb deze ooit gehad (gevonden op een zolder van een oud pand), maar mijn schoonzusje had ze te leen en heeft ze per ongeluk weggegooid bij de verhuizing.
    Ik zou ze zo graag weer hebben, heeft iemand ze en wil je ze verkopen, of heb je een andere tip hoe ik er aan kan komen, mail naar
    toermalijn1@hotmail.com

Alvast bedankt!

12. gevano
    Afbeelding van gevano

iwe heeft voor mij geboortekaartjes van na 2000? misschien een verloskundige of iemand die bij een kinderdagverblijf werkt waar de kaartjes na verloop van tijd bij het oud papier worden gegooid?
    mariagevano@hotmail.com

13. saskia welmoed
    Afbeelding van saskia welmoed

BREIEN/HAKEN VOOR HET GOEDE DOEL
    Wie kan ik een plezier doen met resten wol.....bijv.iemand die dekentjes breit voor Roemenië o.i.d.
    Graag je reactie naar Saskia, email:
    vanderduim@hotmail.com

14. anita53
    Afbeelding van anita53

ik ben op zoek naar henk de vree
    uit amsterdam (osdorp) hij was vroeger bij ons thuis op vakantie was toe een project van school ik heb het over een jaar of 40 geleden een jaar of 20 geleden is hij nog met drie vrienden in helvoirt geweest wie o wie kent hem wij willen hem nog graag eens ontmoeten voor al ik

15. debski
    Afbeelding van debski

Docenten Workshops

Voor een kleinschalige club zijn wij op zoek naar mensen die workshops willen geven tegen een geringe vergoeding op locatie (regio Drechtsteden). Het gaat hier om alles wat crea-bea's zoal doen. Mail mij voor meer informatie.

16. masp
    Afbeelding van masp

Heeft er iemand kortingskaarten voor de musical Soldaat van Oranje?
    We willen graag met 2 personen op een zaterdagmiddag....
    margo.spriensma@gmail.com

17. lollypop14
    Afbeelding van lollypop14

Hallo!
    Ik ben op zoek naar de coca-cola codes (Coca cola 125 jaar). Deze zitten onder de dop bij elke 1.5 liter fles.
    Heeft u van deze codes en maakt u hier geen gebruik van wil ik ze graag hebben!
    Alvast bedankt!!
    Lisa

18. grandbru
    Afbeelding van grandbru

We zijn op zoek naar oud personeel en gasten van Hotel Camping Grand Bru; in het weekend van 24/25/26 juni organiseren we een Reünie; kijk op http://reuniegrandbru.wordpress.com/ voor meer informatie!

19. vlinder611
    Afbeelding van vlinder611

Hallo allemaal,
    Voor degene, die graag in de Editie Enigma puzzelt is dit bericht.
    Wie kan me helpen bij de blokpaspuzzel(nr. 16) op blz 36. Ik kom er echt niet uit.
    Alvast bedankt!
    h.meerkerk2@kpnplanet.nl

20. webstertje
    Afbeelding van webstertje

Voor mijn opleiding huidtherapie zoek ik iemand met spataderen, die met mij drie keer mee naar school kan/wil voor het aanmeten van therapeutische elastische kousen. het is geheel gratis en de kousen kunnen gedragen blijven worden, deze blijven dus ook in eigen bezit. de kousen zijn er in allerlei kleuren, dus niet lelijk om te zien. ben/ken jij iemand? stuur mij dan een berichtje weber600@telfort.nl
    Data krijgen we zsm door het is in iedergeval overdag bij de Hogeschool in Utrecht

21. SariaFleur
    Afbeelding van SariaFleur

Wie heeft de boeken
    Auteur: Ruth Ainsworth
    Titel: het vogeltje dat te ver vloog
    en
    Titel :Klop klop, wie is daar?
    Auteur :Tan Koide
    misschien wel thuis in de kast staan , doet er niks mee en wil ze aan mij verkopen om voor te lezen aan mijn kleinzoon ?
    Wij zouden er samen ontzettend veel plezier aan beleven
    s.werkman@chello.nl

22. wilna50
    Afbeelding van wilna50

wie heeft het programmaboekje van de laatste show van Karin Bloemen.
    wmartens@hotmail.com

23. soloopal
    Afbeelding van soloopal

Wie heeft er Gourmet spaarpunten voor ons?
    Doet u er zelf niets mee dan kunt u ons er heel blij mee maken.

Friends of Animals is een non-profit stichting die zich inzet voor dieren in nood in Spanje. Ons doel is steun te verlenen aan de plaatselijke organisaties en zo de leefsituatie te verbeteren van de dieren ter plaatse. Denk dan aan het opbouwen van asiels, voer- en sterilisatie projecten, adoptie op afstand en met de opgehaalde donaties de leefomstandigheden verbeteren in Spanje. Wij halen GEEN dieren naar Nederland.
    Ook sturen we 4x per jaar een transport met hulpgoederen naar de asielen. Daarom hebben wij het idee opgepakt om Gourmet barcodes / spaarpunten te gaan verzamelen. Hoe werkt het: Het kost u alleen een postzegel en een envelop om ze op te sturen. Elke streepjescode / spaarpunt is er 1!

Wilt u meer informatie of wilt u mee sparen stuurt u dan een email naar: nanja@friendsofanimals.nl

Help ons Helpen

Alvast hartelijk bedankt!

24. judith1991
    Afbeelding van judith1991

coca cola drinksters onder ons,

Voor mijn schoonmoeder ben ik op zoek naar actiecodes die in de dop van de coca cola actieflessen (limited edition) staan! Jullie zouden mij en vooral haar er erg mee helpen! Dus drink je veel cola maar hoef je de actiecodes niet? Mail ze dan naar: judithvanveenhuisen@hotmail.com

Alvast bedankt!

Liefs, Judith

25. RCA_Mauer
    Afbeelding van RCA_Mauer

Voor een 83 jaar oude dame in Amsterdam-Noord ben ik op zoek naar de verblijfplaats van haar 58-jarige zoon Peter Mulder. Peter heeft zo'n 38 jaar geleden korte tijd gewoond in Andijk op de Rose Luisantestraat en is daarna verhuisd naar Amsterdam-Noord.
    Gees Mauer