Prikbord

Aangeboden

1. pinklabelle
    Afbeelding van pinklabelle

Een vrolijke tip!!

De nieuwe zomercollectie!
    Mijn bedoeling van deze zomercollectie is om lekker veel kleur en print tot leven te laten komen, hier en daar een knipoog naar de jaren ‘60/ ’70 en gewoon een beetje anders. Jurkjes en rokjes waarvan je lekker blij wordt. Uiteraard unieke ontwerpen uit eigen atelier en van ieder item maar 1 exemplaar!!
    En ik kan je zeggen…ja hoor…je wordt er zeker blij van. Graag wil ik je uitnodigen een kijkje te nemen en zelf te voelen wat ik ermee bedoel. Ik hoop dat je er net zo vrolijk van wordt als ik…

Klik op: www.pinklabelle.nl en laat je inspireren.

*** check ook de SALE…veel leuke Pink Labelle items vanaf 20 euro.. ***

2. pukes
    Afbeelding van pukes

Ik heb over : Alles schoon,vlekvrij en komt uit een rookvrij en diervrij huis.
    - zwangerschapskleding , maat 38/40
    - (zomer) babykleding maat 50/56 t/m 86,zowel voor jongens als voor meisjes.
    oa rompertjes,blousjes,broekjes,truitjes,pyama-tjes,spuugdoekjes(schoon/nieuw) warme jasjes

Voor foto's stuur me even een privebericht.

3. backpacker
    Afbeelding van backpacker

olle kortingskaarten voor de Efteling, Walibi en Dolfinarium,
    Ik help kinderen met allerlei verzamelingen compleet maken en spaar postzegels enz.voor kennissen.
    Ik hoop dat ik U blij kan maken met een iets goedkopere dagje uit en dat U stickers, mini's, postzegels of wat U misschien anders weg gooit.
    Zonder dat lieve mensen mij helpen kan ik niet zoveel kinderen gelukkig maken.
    Ze zijn zo blij als hun voetbalplaatjes, gogo's enz. compleet zijn.
    Ik heb geen DE punten in ruil en ik help iedereen gratis of tegen porto kosten.

4. jeannie1962
    Afbeelding van jeannie1962

Ik heb op een braderie een fietsje gewonnen, helaas zijn mijn kinderen te groot voor deze fiets. Ik heb geprobeerd de fiets om te ruilen maar helaas is dit niet gelukt. Wie een leuke Alpina Clubb 20 Jongens Geel voor 150 euro wil hebben, neem contact met mij op.
    Omgeving Gouda, jeannette1962broer@hotmail.com

5. allegaartje
    Afbeelding van allegaartje

Dames, doordat ik veel afgevallen ben, heb ik mijn kledingkast doorgespit en kan ik enkele kledingstukken aanbieden van diverse merken.

Ga voor een overzicht naar http://verkopers.marktplaats.nl/6866102 en bekijk al mijn advertenties maar.

Fijn weekend.

Groet,

frenkel18@gmail.com

6. vivian55
    Afbeelding van vivian55

Mooie yoga kleding

Graag maak ik hier het yoga merk ladeva bekend. het is ontworpen door nederlandse yoga dames en eindelijk iets voor mijn leeftijd en figuur. mooie broek met omslag randen en rok randen. wikkeltop en elegant.http://www.ladeva.nl/yogakleding/webshop/yoga-kleding-tops/p-1/111-2-031--yoga-top-lounge-wear.html[/img

7. annie1953
    Afbeelding van annie1953

Wie kan ik in Vlaanderen blij maken met het boek ' laat mij maar zwerven " van Fenand van den Oever , het is met illustraties van Anton Pieck ,met tekeningen van oude huisjes van Vlaanderen ,het verhaal gaat over een schipper die op zee vaart .
    annie.vanalphen@upcmail.nl

8. Television
    Afbeelding van Television

Wij zijn drie studenten die studeren aan Hogeschool Inholland, opleiding Media & Entertainment Management. Op dit moment zitten wij in Rookie, dit is het leer/werk bedrijf van Hogeschool Inholland. Binnen Rookie hebben wij ons eigen bedrijfje opgericht genaamd 24Television.

24Television is een televisieproductiebedrijf. In opdracht van Hogeschool Inholland zal 24Television een nieuw televisieformat ontwikkelen.

Het televisieprogramma dat 24Television aan het ontwikkelen is, houdt zich bezig met het thema scheiden. In dit televisieprogramma wil 24Television op een mooie en verantwoordelijke manier in beeld brengen hoe verschillende partijen na een scheiding verder leven en hoe de scheiding het leven van alle partijen heeft beïnvloed, zowel positief en/of negatief.

Het televisieformat wordt alleen gebruikt binnen Hogeschool Inholland en zal niet worden uitgezonden op televisiezenders.

24Television is opzoek naar mensen die hun verhaal willen vertellen en ons een beeld gunnen in het leven na een scheiding.

Bent u geïnteresseerd en bent u beschikbaar in de periode 14-05-2012 t/m 14-06-2012? Laat het ons weten via 24Television@hotmail.nl.

Met vriendelijke groet,

Bram Reusken
    24Television
    Bijdorplaan 15
    2015 CE Haarlem
    023- 541 2522 ( ma t/m do 10.00-16.00 bereikbaar)
    24Television@hotmail.nl

9. GeertjeTim
    Afbeelding van GeertjeTim

Aangeboden een nieuwe broodbakmachine. Merk AFK. Voor elk aanemelijk bod..
    geartsjet@hetnet.nl

10. YvieLane
    Afbeelding van YvieLane

Mijn eerste roman komt uit begin juli maar hij is nu al te bestellen bij freemusketeers voor 17,95.

Het debuut van Yvie Lane

In Zonnehoed & Manetranen neemt Yvie Lane de lezer stapje voor stapje het leven binnen van een oudere vrouw die terugblikt op de haar toegeworpen ervaringen. Een reis vanuit Nederland, via het Midden en Verre Oosten naar de oostkust van de Verenigde Staten waar zij op een vroege ochtend ontwaakt in haar bloementuin en waar zij besluit nog even een ogenblik verder te dromen.

Yvie Lane (Amsterdam, 1957) put haar inspiratie voornamelijk uit alles dat de natuur biedt. Schrijven, schilderen en fotografie zijn daar uitingen van. Naast haar drukke fulltime baan in het basisonderwijs probeert zij zoveel mogelijk tijd vrij te maken om met open ogen en een open hart op deze wijze creatief bezig te zijn.

Zonnehoed & Manetranen, Yvie Lane
    Aantal pagina's: 188
    ISBN: 978-90-484-2490-0
    Verkoopprijs: ¤ 17,95
    Verzendkosten: ¤ 3,20 (NL) ¤ 5,44 (EU)

Uitgeverij Free Musketeers B.V.
    Herenwaard 177-A Zoetermeer,
    Zuid-Holland 2716 XV
    +31 (0) 79 - 320 35 90

Copyright © 2012

Zonnehoed & Manetranen op Facebook

11. mariaho
    Afbeelding van mariaho

Te koop Trichem textiel verf. Is al 15 jaar oud en is de voorloper van de easyflo van nu. Op de website staat dat deze tubes verf nog helemaal goed zijn en nieuwe puntjes zijn nog steeds leverbaar. Deze verf is een hele poos niet meer gebruikt dus de puntjes zullen schoongemaakt cq vervangen moeten worden.
    Voor meer info of foto's graag een privebericht met mail adres dan kan ik het sturen.

12. tesson
    Afbeelding van tesson

Te koop aangeboden z.g.a.n. lichtgrijs TV meubel met lade en glazen tussenplaten t.e.a.b.
    noldatesson@gmail.com

13. anenhenk
    Afbeelding van anenhenk

Hallo.
    Ik heb nieuwe wandelschoenen hoog model .
    De kleur is licht bruin en schoenmaat 40.
    Wie wil deze van mij overnemen??????.
    Groetjes Anja.
    h.veldhoen1@chello.nl
    :hyper:

14. KidzZondag
    Afbeelding van KidzZondag

Date & Dine
    Een nieuw, uniek concept in het datingsbestaan! Het is geen speeddaten, maar een culinaire wandeling over het terrein.

Heb je zin in een heerlijk 4-gangendiner en wil je kennis maken met vier goede matches in vier verschillende restaurants? Dan is er nu ‘Date & Dine’ op het Westelijk Handelsterrein in Rotterdam. Dit unieke concept is nog nooit eerder gedaan in het datingsbestaan!

Wanneer men aanmeldt op www.wht-rotterdam.nl worden zij gekoppeld aan 4 ‘matching’ dates. Op een avond heeft de gast dus vier dates. Kletsen, eten en na elke gang wisselt de gast van restaurant zodat hij of zij weer met de andere match en restaurant kennis maakt.

Date & Dine
    Een nieuw, uniek concept in het datingsbestaan! Het is geen speeddaten, maar een culinaire wandeling over het terrein.

Heb je zin in een heerlijk 4-gangendiner en wil je kennis maken met vier goede matches in vier verschillende restaurants? Dan is er nu ‘Date & Dine’ op het Westelijk Handelsterrein in Rotterdam. Dit unieke concept is nog nooit eerder gedaan in het datingsbestaan!

Aanmelden of meer informatie? Stuur een e-mail naar Sales@wht-rotterdam.nl

x
duurt nog: 24:00:00
€34.95
€22.95
x x