- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Prikbord
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 18:06ans leupen - te wiltik wil graag een workshop hapjes en amuses geven. mail me voor informatie leupe06@planet.nl
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 18:07ans leupen - te wiltik wil graag een workshop hapjes en amuses geven. mail me voor informatie. leupe056@planet.nl
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 10:34Tweety1964
3 IPL Behandelingen bij Salon Hairless voor bikinilijn of oksels of 1x IPLonderbenen
Graag ruilen tegen DE pnt of Bakkerij 't stoepje zegels,rocks vijfjes of Gouda Glorie zegels. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 10:45Tweety1964
1 Intertoys cadeaubon twv 15,00 graag ruilen tegen een bol.com cadeaubon of 3 rocksvijfjes of gouda gloriezegels. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 11:42backpackerAls U nog stickers of kaarten zoekt om Uw verameling compleet te maken, kan ik U misschien helpen.
Voetbalstickers, Superdieren, Het Huis Anubis en nog meer.
Een half volle boek is niet leuk. En als het in de papierbak belandt is het jammer.
Dan kunt U het beter weggeven.
U kunt er vast iemand blij mee maken.
Als U de nieuwe Muppet zegels niet zelf spaart, wil U ze dan voor mij aanpakken. Ik kan dan weer veel kinderen blij maken. - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:41jolanda47gevraagd
koelkast met diepvries vak op korte termijn voor ongeveer 40 euro?
reageer naar jolanda_mertens@hotmail.com - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 12:23A van WeeghelUnox Boerenbontzegels
Ik heb 5 zegels liggen. Wie kan ik hier blij mee maken?
Evt. ruilen voor PLUS voetbalplaatjes.
Adrie
mijn mailadres is: adrie64@zonnet.nl - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 22:02pinklabelle
TIP:
Na een periode van ontzettend hard werken, is het nu dan zover: de nieuwe collectie is klaar en online!! Heel veel hippe vestjes (lange vesten, korte vestjes, wikkelvestjes), waanzinnige rokjes, aparte jurkjes en een origineel jaren `60 ontwerp positiejurkje.
Op de site www.pinklabelle.nl vind je unieke en originele kleding. Van ieder item is er maar eentje gemaakt. Lekker hip en eigenstijls en...ontzettend goed betaalbaar!
Een kijkje nemen is beslist de moeite waard. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 12:48fijatja
te koop: metalen hondenbench 50 bij 70 cm, goed bod en je mag hem ophalen fija@meelbox.nl - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 01:06karin10
Ga jij binnenkort trouwen en kan je wel wat hulp gebruiken,Qua regelen en nieuwe creatieve ideen realiseren!
Maar vind je een dure gediplomeerde wedding planner te duur.........
bel of mail mij dan,ben een startende creatieve WEDDING PLANNER,met genoeg ervaring om van jou bruiloft de mooiste dag te maken!
karinkrazykat@gmail.com
0365245748 - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 09:24LiesbethjeValentijnsdag 2012... Verras jouw Allerliefste!
Yapok.nl Sieraden Veilig en Snel!
http://www.yapok.nl/ - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 10:21Bernarda
Wie o wie kan ik blij maken met mooie grote maten kleding in de dames maten 54 veelal zwart ...ik ben super veel afgevallen al 28kg.... en heb veel mooie kleding te koop 2e hands !
mail mij als je wat zoekt!
nardy20@msn.com
groetjes bernarda - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 14:25Lin1702
Je energiebalans en je focus verbeteren, leren ontspannen of herstellen na ziekte? Probeer eens Chi Neng Qigong (bewust bewegen).
Chi Neng Qigong is een Chinese bewegingsleer, goed voor lichaam en geest.
Elke maandagochtend 9.00 - 10.15 uur, maandagavond 19.15 - 20.30 uur en donderdagavond 19.15 - 20.30 uur geef ik les in Hengelo Ov. Een proefles kost EUR 5,00 per persoon. Iedereen is welkom, jong en oud. Kijk voor meer informatie op www.linspraktijk.nl en meld je aan.
Ik hoop je te mogen verwelkomen tijdens 1 van de lessen!
Warme groet,
Lin - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 14:38apsjeWil je de elfstedentocht 2012 schaatsen of meebeleven en zoek je nog een overnachtingsadres? In onze B&B nabij Heerenveen is nog ruimte.
¤ 27.50 ppp.n
0513551511-0640094800 - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 08:50ValentijnRTVDrenthe
Wil jij je geliefde verrassen met een GRATIS muzikaal cadeau op Valentijnsdag? Vraag een verzoeklied aan bij de liefdespianist van Radio Drenthe. Hij speelt jullie lied live op de vleugel in de uitzending van Radio Drenthe! Alleen de meest bijzondere aanvragen hoort u terug in de uitzending. Wees er snel bij en kijk op www.rtvdrenthe.nl/valentijn of stuur een e-mail naar debrink@rtvdrenthe.nl. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:29petralijn
Wie op zoek is naar n betaalbare vakantie in Midden-Portugal is bij ons aan het juiste adres.
Wij verhuren n houten chalet ( 2-4 pers.) gelegen aan de voet van het Serra da Estrela-gebergte.
Mooi en rustig gebied , ideaal voor wandelaars en rustzoekers.
Gelegen tussen Seia en Oliveira do Hospital , dit zijn 2 hele gezellige stadjes.
Houtgestookte sauna en zwembad aanwezig.
Wil je meer informatie , stuur dan n mailtje naar : petralijn@hotmail.com
Wij hebben geen website.
Wie weet tot ziens.
Ciao. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 13:05dakken----- Te Koop -----
2 (gewonnen) dagkaarten voor de Huishoudbeurs in de Rai in Amsterdam van 18 t/m 26 februari a E 18,00 per stuk.
Prijs E 17,50 - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 18:10Maureen HoffmanCursus Nordic Walking in Winterswijk
Deze cursus bestaat uit 5 achtereenvolgende lessen van anderhalf uur en wordt op zaterdag 17 maart van 9.30 tot 11.00 uur gegeven. Aan deze cursus kan iedereen mee doen. Wil men het optimale uit het Nordic Walking halen moet men bij de basis beginnen. Er wordt gelet op loophouding, een juiste voetafwikkeling en ademhaling. Ons doel is om zoveel mogelijk mensen de positieve gevolgen te laten ervaren van regelmatig actief bewegen. Wilt u gezellig sporten, het hele jaar door, met wie en wanneer u wilt, of wilt u serieus aan conditie en krachttraining doen? Het kan allemaal. Men wordt deskundig begeleidt door KNAU instructeurs (Koninklijke Nederlandse Atletiek Unie).
Het enige wat men van u vraagt is om gemakkelijke kleding aan te trekken en schoenen waarin u lekker loopt. De kosten hiervoor zijn ¤ 60,00 p.p. incl. gebruik van de poles. Voor opgave kan men zich in verbinding stellen met: M. Pecht-Hoffman, tel. 0543 - 532158.
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 18:30Maureen HoffmanDeze cursus bestaat uit 5 achtereenvolgende lessen van anderhalf uur en wordt op zaterdag 17 maart van 9.30 tot 11.00 uur gegeven. Aan deze cursus kan iedereen mee doen. Wil men het optimale uit het Nordic Walking halen moet men bij de basis beginnen. Er wordt gelet op loophouding, een juiste voetafwikkeling en ademhaling. Ons doel is om zoveel mogelijk mensen de positieve gevolgen te laten ervaren van regelmatig actief bewegen. Wilt u gezellig sporten, het hele jaar door, met wie en wanneer u wilt, of wilt u serieus aan conditie en krachttraining doen? Het kan allemaal. Men wordt deskundig begeleidt door KNAU instructeurs (Koninklijke Nederlandse Atletiek Unie).
Het enige wat men van u vraagt is om gemakkelijke kleding aan te trekken en schoenen waarin u lekker loopt. De kosten hiervoor zijn ¤ 60,00 p.p. incl. gebruik van de poles. Voor opgave kan men zich in verbinding stellen met: M. Pecht-Hoffman, tel. 0543 - 532158.

- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 21:02hanning-nijhof-TE HUUR- LUXE CHALET in Noord Italië.
op camping in Porlezza, direct aan het meer van Lugano, Italië.
Kijk ook op onze website, www.casaviacomo.nl en kijk op "de beschikbaarheid".
Inrichting chalet: Het chalet is nieuw en compleet ingericht voor vakantieverblijf van 4(-5) personen, en voorzien van 2 slaapkamers (en evt. 1 slaapplaats in woonkamer), een douche/toilet, woonkamer/keuken, en een grote overdekte veranda met kunststof scherm, en compleet tuinstel en strandstoelen.
Er is een prive parkeer-plaats voor uw auto, maar u mag de auto ook vóór het chalet plaatsen. Ons chalet is voorzien van o.a. sat.schotel met LCD-TV (dus met Ned. zenders !)/ DVDspeler/ Radio-CD/ koelkast met vriesvak/ gaskookplaat/ combi magnetron-oven, en een koffiezet-apparaat (Senseo).
Het nieuwe kunststof scherm om de gehele veranda, kunt u zelf dicht doen in bijv. het voor- of naseizoen, zodat u altijd lekker lang buiten kunt zitten!
Gebruik van gas, water, elektra, toeristenbelasting, en toegang tot het zwembad is geheel inclusief !
Eindreiniging: tegen betaling (¤30), door eigen Italiaanse schoonmaakster.
Ligging chalet: Op slechts 30 meter van het strandje van het meer van Lugano, aan een gezellig paadje met meerdere nieuwe houten chalets van zowel Nederlanders als Italianen. Rustige ligging, veilig voor uw kinderen, en veilig om te zwemmen (zeer schoon water).
Wilt u met meerdere families op vakantie, dan kan in overleg een chalet schuin tegenover ons ook gehuurd worden.
Ligging camping: Op slechts enkele kilometers van de Zwitserse grens, tussen het Comomeer en het Lago Maggiore, ligt International Sport Camping, bij het plaatsje Porlezza, direct aan het meer van Lugano.
Het is een typisch Italiaanse camping en ligt in het Alpengebied. De afstand van Utrecht – Porlezza is 975 km. De camping is i.v.m. de uitgebreide mogelijkheden geschikt voor bezoekers van jong tot oud.
Faciliteiten van de camping: Groot waterparadijs met 3 glijbanen, deze is geopend van begin Juni tot begin September. Toegang hiervan is gratis! Verder zijn een receptie, pizzeria, campingwinkel, tennisbaan, voetbalveld, kleine speeltuin, bar aan het strand aanwezig. Voorts is bij het meer een kiezelstrand (zeer geschikt voor kinderen!) en een aanlegsteiger voor boten (reserveren voor eigen boot is mogelijk) aanwezig. Watersportmogelijkheden: zoals zwemmen, surfen, zeilen, en motorboten zijn toegestaan. Verder ideaal om van hier steden te bezoeken zoals Como, Milaan, Lugano en Locarno, meerdere musea en bijv. naar Fox Town shopping centre.
Wilt u meer informatie, kijk op onze website, bel of mail ons, wij staan u graag te woord !
Fam. J. Hanning Enschede
• E mail adres: j.hanning@versatel.nl
• Tel.: 053-4336978 of Mobiel: 06-50604528
• Website: www.casaviacomo.nl - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 13:31bloemenvrouwBen in het bezit van `n herdenkingsmunt van het vrouwenkamp
van Ravensbruck.
De munt heeft `n doorsnee van circa 5 cm,is onbeschadigd
mede door `n beschermhoes van hard plastic.
De munt is van `n tin legering.
De voorstelling op de munt is,man,vrouw met kind en op de andere zijde de eeuwige vlam.
uw reactie naar breitenstein@hetnet.nl - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 13:59andra1
Cadeaubon voor Burgers'Zoo in Arnhem; maximaal 4 personen.
Geldig t/m zaterdag 31 maart 2012.
Wie wil een dagje uit? - Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 21:10lucievbeekaantal strips van suske en wiske ong, 50 stuks 1.00 per stuk en een zonnebank inklapbaar van philips voor 150,= en gratis aftehalen een grote hoeveelheid donald ducks
- Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 21:16lucievbeeksorrie vergeten lucievbeek@gmail.com als je mij een berichtje wilt sturen over de suske en wiske of zonnebank
- Geplaatst op zondag 12 februari 2012 10:52saskia1402Dolce vita ! : genieten van lekker eten, kunst en de mooie natuur. Te huur ons mooie vakantiehuis gelegen op de grens van Toscane en Umbrie aan het Trasimeense Meer.
Volledig gerestaureerd en in stijl gemeubileerd met rondom een grote omheinde tuin. Het huis is voorzien van alle comfort : centrale verwarming, vaatwasser (2x), wasmachine, wasdroger, magnetron (2x), satelliet-tv en gratis internet.
Deuren en ramen zijn voorzien van horren.
Het huis is geschikt voor maximaal 6 personen.
Voor meer informatie kunt u kijken op onze website : www.casalungolago.nl, of bellen op 0655730304.