Prikbord

Aangeboden

1. 12341234
    Afbeelding van 12341234

Tijdens een strandwandeling een ring gevonden? Huisraad over? Hier kunt u het aanbieden.

Commerciële oproepen zijn niet toegestaan. Oproepen kunnen door de redactie verwijderd worden.

2. nathaliedev
    Afbeelding van nathaliedev

daar ben ik en Web of Dreams
    Dichtbundels in het Nederlands en in het Engels met humoristische, emotionele en fantasievolle gedichten, geïnspireerd door de schoonheid van de natuur, veranderende jaargetijden en dromen.

Te koop via lulu.com en ook te bestellen via uw plaatselijke boekhandel.

voor meer informatie, zie ook: http://www.wix.com/ndevogel/officialwebsite

3. backpacker
    Afbeelding van backpacker

Als U Het Huis Anubis kaarten nog niet compleet hebt, kan ik U helpen.
    Ik hoop dat mensen de C1000 voetbalkaarten voor mij willen verzamelen, zodat ik weer veel kinderen gratis kan helpen.
    Jammer dat veel mensen deze verkopen en niet ruilen, al was het maar voor iets anders ruilen.
    Hoop dat ik U ook met een verzameling kan helpen.
    Ik spaar van alles om heel veel kinderen door heel Nederland te helpen.
    Het is een uit de hand gelopen hobby maar wel een dankbare hobby.
    Als U iets weg wil gooien, denk dan ook aan de voedselbanken.
    Hier zijn veel lieve mensen die veel werk besteden om deze kinderen iets moois te kunnen geven.

4. allegaartje
    Afbeelding van allegaartje

Wie kan ik blij maken met 2 toegangskaarten voor Born to be Wild in Theater Omniversum te Den Haag (geldig t/m 8 januari)?
    :idee: Deze zijn gratis af te halen.

In Kenia en op Borneo leven twee bijzondere vrouwen, die hun leven gewijd hebben aan het opvangen van olifanten- en orang oetanweesjes. Met hart en ziel zetten zij zich in om deze jonge dieren en hun leefomgeving te redden. Zij doen dit op een bijzondere en liefdevolle manier.

Deze hartverwarmende film neemt u mee naar het regenwoud van Borneo waar primatoloog Dr. Biruté Mary Galdikas werkzaam is en naar de savannes van Kenia waar Dame Daphne M.Sheldrick, een autoriteit op olifantengebied, haar opvangcentrum heeft. Deze dames en hun teams redden en rehabiliteren de weesjes en brengen hen weer terug in het wild.
    De film is geschikt voor alle leeftijden en Nederlands ingesproken door Carice van Houten.

Info: frenkel18@gmail.com :duim:

5. gaichat
    Afbeelding van gaichat

heeft iemand interesse in een Marjolein Bastein ongebruikte natuur agenda van 1986,

6. Nelleke52
    Afbeelding van Nelleke52

Hallo!
    Ik verzamel al jarenlang prentbriefkaarten van het merk "Art Unlimited Amsterdam" en heb er intussen zo'n 12.000 stuks. Daardoor heb ik vrij veel dubbele exemplaren. Wie spaart deze kaarten ook en wil met mij ruilen? De kaarten zijn aan de achterkant genummerd, b.v. A-126 of C-350 Het makkelijkst is om via die nummers te ruilen.
    Ben benieuwd wie erop af komt!!!
    Enne......gelukkig nieuwjaar allemaal.

7. Diana69
    Afbeelding van Diana69

Gedichtenbundel met gedichten over rouwverwerking, hooggevoeligheid, onzekerheid, verliefdheid en eenzaamheid. In begrijpelijke taal. Kijk voor meer informatie op mijn persoonlijke website: www.dianadivera.net/Bestellen.html Ik geef mijn boeken in eigen beheer uit en hoop dat velen zichzelf, of mensen uit hun omgeving, kunnen herkennen in mijn neergeschreven gedachten en gevoelens. In elk geval bedankt!http://www.dianadivera.net/Om-te-zijn-waarvan---.html

8. pinklabelle
    Afbeelding van pinklabelle

TIP!!!!

KNETTERVETTE SALE bij Pink Labelle!!!!

Pink Labelle is een origineel kledingmerk wat staat voor onwijs hippe, aparte en eigenstijlse kleding. Alle ontwerpen zijn uniek en van ieder item is maar 1 exemplaar, dus je zult nooit iemand in hetzelfde tegen komen.
    Het is een mix van verschillende stijlen, of je nu op zoek bent naar hip& trendy, retro, stijlvol, klassiek of lekker heel anders…Pink Labelle heeft het.

Pink Labelle heeft een ruime keuze aan jurken, rokken, jassen, vestjes, leuke accessoires en zwangerschapskleding. Bovendien komen er zeer regelmatig nieuwe items bij.
    Stuk voor stuk unieke ontwerpen die je beslist nog nooit eerder hebt gezien.

De kleding is online te bekijken en te bestellen, op de site van www.pinklabelle.nl

9. volleberg
    Afbeelding van volleberg

Voor ¤.26,00 (incl.verzendkosten) heb ik nog 2 treinkaartjes te koop, welke geldig zijn tot 5 februari 2012, voor een dagje onbeperkt treinreizen in Nederland.

phj.volleberg@planet.nl

10. Formsma
    Afbeelding van Formsma

We hebben een kinder kledingkast voor stoere jongens of meisjes! Heeft geen hanggedeelte, wel voldoende planken en een aparte la. De kleur is blauw. Thuis op te halen.
    Margriet Formsma

11. Formsma
    Afbeelding van Formsma

We hebben een kinder kledingkast voor stoere jongens of meisjes! Heeft geen hanggedeelte, wel voldoende planken en een aparte la. De kleur is blauw. Thuis op te halen.
    Margriet Formsma
    forms@wxs.nl

12. Rianne1953
    Afbeelding van Rianne1953

Hallo allemaal, ik heb de stap gewaagd ondanks de crisistijd en ben een eigen bedrijfje begonnen in Uitgeest! Ik werk met vilt en wil 2 exclusieve lijnen per jaar uitbrengen voor de verkoop. Daarnaast geef ik workshops in eigen atelier maar ook aan huis voor mensen die slecht ter been zijn. Ik organiseer leuke vriendinnendagjes, incl lunch en je gaat met een mooi viltwerk naar huis, eigenlijk is het teveel om op te noemen maar wel ontzettend leuk om te doen. Heb je interesse om eens te komen vilten of wil je meer informatie? Mail geheel vrijblijvend naar FYO-feltwear@live.nl en je krijgt antwoord op al je vragen!! Groet Rianne Vermeulen

13. volleberg
    Afbeelding van volleberg

Voor een eventuele liefhebber heb ik nog twee (2) treinkaartjes liggen voor een dag onbeperkt reizen met de trein op een zaterdag of een zondag.
    De kaartjes zijn geldig tot of t/m 5 febr.2012
    Ze kosten (incl.verzendkosten) ¤.26,00.
    Eventueel een tip voor iemand die met de trein naar de vakantiebeurs in Utrecht wil.
    Reactie naar: phj.volleberg@planet.nl

14. arnhem1964
    Afbeelding van arnhem1964

Gevonden, jaren geleden in Ulft, in de dansschool.
    Gladde geelgouden trouwring met naam MONICA, datum: 13-01-....
    Wie kan het jaar vertellen en het karaatgehalte, die krijgt hem terug.

15. mren
    Afbeelding van mren

Hallo allemaal! Bent u ook op zoek naar hét vakantieadresje in Nederland waar je helemaal tot rust komt en heerlijk kunt genieten van al het moois wat de natuur ons biedt? Kom dan naar De Weyde!! Een heerlijk ruim familie vakantiehuis voor 2 tot ca. 11 personen, landelijk gelegen bij onze kwekerij van snijheesters en pioenrozen. Naast de woning is een dierenweyde, een voetbalveld, volleybalveldje, grote zandbak, schommels, hangmat en o.a. twee terrassen (zon en schaduw). Voor de kinderen is er zelfs een eigen speelcaravan!

Geniet zelf en laat uw kinderen genieten van de rust, de ruimte en het heerlijke landleven! U zult gastvrij worden ontvangen. En ook heel belangrijk: geen stress en geen files in deze stoplicht-vrije omgeving.

De ruime woning is van alle gemakken voorzien en met veel zorg in een landelijke stijl ingericht. Voorzien van veel extra's, zoals o.a. afwasmachine, wasmachine, wasdroger, combi-magnetron, pooltafel, voetbalspel, kinderfietsjes, skelter, internetverbinding, spelletjes in de kast, enz. De houtkachel zorgt voor extra warmte en sfeer bij donkere dagen.

Het huis is gelegen in Westerwolde, op de grens van Groningen, Drenthe en Duitsland. Een prachtige bosrijke streek waar vooral de fietsliefhebbers in elk geval een keer geweest moeten zijn! In de omgeving is verder genoeg te doen voor groot en klein (zie website onder omgeving / links)

Het vakantiehuis is voorzien van vijf slaapkamers en twee nette, nieuwe badkamers. Eén slaapkamer met badkamer (v.v. vloerverwarming) op de begane grond waardoor de woning ook geschikt is voor minder validen. De bedden zijn goede nieuwe boxspringbedden, extra lang en breed (90 x 210). Elke slaapkamer heeft twee bedden, voorzien van 4-seizoenen dekbedden, een extra deken en kussens. Eén slaapkamer heeft drie bedden.

De woning staat op een zeer ruime kavel van ca. 5000 (!) m2. U heeft daarnaast vrij toegang over de graspaden van onze kwekerij, boeiend en bloeiend in elk jaargetijde. Elk seizoen heeft zijn eigen schoonheid! Rond de woning staan veel fruitbomen en vruchtbossen, zoals appels, peren, frambozen, rode, witte en zwarte bessen, kruisbessen, kersen.... als ze rijp zijn mag u ze plukken!

Ideaal voor families met kinderen, voor familie-vakanties of familieweekenden, maar ook heerlijk met z'n tweeen: de prijs is aangepast naar het aantal personen dat in de vakantiewoning verblijft. Verder bent u tijdens uw huurperiode de enigste huurder van de vakantiewoning, optimale privacy dus! Kijk vooral eens op onze mooie website van het vakantiehuis (tevens website van onze kwekerij en caravanstalling): www.deweyde.nl Hier kunt u de prijzen en beschikbaarheid bekijken.

Tot ziens!

www.deweyde.nl

16. annabelus
    Afbeelding van annabelus

Beste jongen moeders en a.s. moeders.

Ik heb een leuke pagina gemaakt voor jonge moeders met haar kids en a.s. moeders.
    Dus een pagina voor jonge gezinnen.
    Er staan veel tips en acties op.
    Velen van jullie hebben er misschien wat aan, zeker in deze tijd wanneer alles alleen maar duurder word.
    Wil je op vakantie, dan staat er zeker wat leuks te lezen, onder andere ook over de UV zwemkleding wat beschermd tegen de zon.
    Neem even de tijd om lekker rond te neuzen en misschien is er wat voor jullie bij want er staat genoeg op.
    Veel kijkplezier op de volgende link.: baby en kids pagina

Groetjes en tot de volgende keer, Ans

17. petralijn
    Afbeelding van petralijn

Wij verhuren een mooi houten chalet in Midden-Portugal.
    Gelegen tussen de gezellige stadjes Oliveira do Hospital en Seia.
    Uitzicht op het schitterende Serra da Estrela-gebergte.
    Het gebied leent zich uitstekend om mooie wandelingen te maken.
    Wie van rust en natuur houdt zal zich hier prima thuisvoelen.
    Er is n mooie houtgestookte sauna aanwezig , en ook n fijn zwembad.
    Wij hebben geen website omdat we het kleinschalig willen houden.
    Voor informatie en foto s kunt u n mail sturen naar ons.
    petralijn@hotmail.com
    Wie weet tot ziens.
    Ciao.

18. herstel
    Afbeelding van herstel

Kijk je rijk op www.reizenverrijkt.nl

Kijk op mijn website www.reizenverrijkt.nl om inspiratie op te doen voor je eigen reis. 30 bestemmingen, varierend van Borkum, via Sint Maarten, de graancirkels van Wiltshire, Oman en Thorn naar Zwitserland. Meld je aan voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van mooie bestemmingen, ver weg of dichtbij. Op reis is altijd wel iets te zien of te beleven. Verrijk je leven !
    Liefs, Ank Herstel
    http://www.reizenverrijkt.nl[/img]

19. hvooijen
    Afbeelding van hvooijen

Heeft iemand interesse in oude jaargangen van Libelle?
    Vanaf 2000 nr. 1 t/m 2010 nr. 42.

Ik was van plan om ze met het oud papier mee te geven, maar misschien kan ik er nog iemand een plezier mee doen.

Maak een afspraak om ze op te komen halen via onderstaand e-mailadres.

gmvanooijen@hotmail.com

20. ans immink
    Afbeelding van ans immink

Hallo libelle-lezeressen,
    Op zoek naar een leuke betaalbare vakantievilla in de Algarve Portugal?Wij verhuren onze villa CASA DA LUZ, een 6 persoons villa mét groot zwembad, prachtig gelegen in het achterland van de Algarve, terwijl het vertier van de kust met z'n prachtige zandstranden op 15 km. afstand ligt. Rust, ruimte en privacy! Ideaal voor gezinnen met kinderen!
    Kijk op onze website voor foto's en meer informatie:
    [URL="www.quintasantaluzia.info"]www.quintasantaluzia.info[/URL]

21. hemelskoekje
    Afbeelding van hemelskoekje

T.k. 'Het Komplete Handwerken', deel 1,2 en 3. In perfecte staat en volledig.

22. MelissaBS
    Afbeelding van MelissaBS

Hai lezers,

Graag promoot ik mijn manuscript op Tenpages.com.
    Houd je van thrillers? Van een gokje wagen zonder risico? Koop dan een aandeel, ¤ 5,- per stuk, in de superspannende thriller Virtuele Tango op Tenpages.com. Als het wordt uitgegeven, ga jij ook verdienen met de boekverkoop! Op naar de gevraagde 2000 aandelen!
    http://www.tenpages.com/manuscript/virtuele_tango

Groetjes,
    Melissa

23. hemelskoekje
    Afbeelding van hemelskoekje

T.k. 'Het Komplete Handwerken', deel 1,2 en 3. In perfecte staat en volledig

24. lensfra
    Afbeelding van lensfra

Kunst Kerstboom

Mooie volle kunst kerstboom.
    Bestaat uit 3 delen, met kleurcode op te bouwen.
    Takken opklapbaar, makkelijk op te bergen.
    Inclusief metalen 4 poot standaard.
    Hoogte +/- 1.80 m.

Kosten bij ophalen ¤ 50,--

25. SannesArt
    Afbeelding van SannesArt

Ken je dat, heb je bijna je armband vast, glipt hij net weer weg. Ik heb hiervoor een uitvinding gedaan, de haakM. Hiermee kan je snel, eenvoudig en zonder ergenis je armband omdoen.
    Benieuwd? Op www.hulpmiddel.blogspot.com staan wat foto's. De haakm is vanaf twee stuks te bestellen (ook via de genoemde site) voor slechts ¤ 2.95/stuk.

x
duurt nog: 24:00:00
€34.95
€22.95
x x