- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Prikbord
- Geplaatst op woensdag 29 november 2006 11:3012341234
Tijdens een strandwandeling een ring gevonden? Huisraad over? Hier kunt u het aanbieden.
Commerciële oproepen zijn niet toegestaan. Oproepen kunnen door de redactie verwijderd worden. - Geplaatst op dinsdag 01 maart 2011 11:59vlinder79Handgemaakte en niet alledaagse hars sieraden te koop.
De sieraden worden gemaakt door zelf uitgekozen of persoonlijke kleine voorwerpen van 1.5cm groot in te gieten in hars. Deze wordern geschuurd en geslepen tot ze mooi glad zijn.
Alle sieraden zijn E14.95 per stuk
Tree of life

Afgelopen zomer geplukte planten

Golfje water

Aziatisch meisje

Palmbomen - eigen design

- Geplaatst op dinsdag 01 maart 2011 12:00vlinder79emailadres is sjemmie5 at hotmail.com
- Geplaatst op dinsdag 01 maart 2011 19:56chii
Ik ben een meisje van 17 jaar, ik woon in Assen en ik ben op zoek naar een oppasbaantje. Woont u in Assen of omgeving en zoekt u een oppas? Aarzel niet om mij te mailen: kimvijf@hotmail.com - Geplaatst op dinsdag 01 maart 2011 21:14ellenstassenshopOp zoek naar de ideale tas voor jezelf en je vriendinnen??
De leukste, trendy en betaalbare tassen vind je hier!!
Neem nu snel een kijkje op:
WWW.ELLENSTASSENSHOP.NL - Geplaatst op woensdag 02 maart 2011 16:15maria54te koop aangeboden
diverse boeken, in goede staat en een hotelbonvoucher, is
geldig tot 30 juni 2011
mb887@hotmail.com - Geplaatst op donderdag 03 maart 2011 21:25ibizamode

- Geplaatst op vrijdag 04 maart 2011 17:11kramer51
Voor de echte verzamelaar van sigarenbandjes van vroeger:
1 groot album Willem II + Jasneva uit januari 1959, niet vol, 157 stuks
1 groot Album Willem II 3e druk januari 1965, niet vol, 197 stuks (bloemen/vlinders, wapens, vogels)
Verder nog een doosje met zeker 100 losse bandjes van de series die in een ander boek thuis horen maar die ik niet in mijn bezit heb. - Geplaatst op vrijdag 04 maart 2011 17:38Vasco84
Gratis kidSOS polsbandje voor mama's met smartphone die meedoen aan onze enquete over een nieuwe dienst waarmee je op je telefoon je verdwaalde kindje terugvindt.
http://lassie.servers.myr ... elsupport/kidsos/enquete/ - Geplaatst op zaterdag 05 maart 2011 20:44steng048als schrijfster maak ik gepersonaliseerde gedichtenalbums op maat, helemaal van eigen bodem en geheel naar wens. Toto nu toe heb ik al een flink aantal van die albums naar diverse mensen toe laten gaan en veel dankbaarheid daarbij ontvangen.
Is het wellicht ook iets voor u? Heeft u al lang de wens iets heel bijzonders voor uzelf of als geschenk voor iemand anders te willen hebben? Neem via de mail contact met me op en we komen vats wel tot elkaar. - Geplaatst op zaterdag 05 maart 2011 21:23ivapijl
NHA cursus Spaans met CD's
de eerste 12 lessen zijn gebruikt,de rest is nieuw.
Er is mogelijkheid de gemaakte huiswerk op te sturen naar een persoonlijke docent.
Prijs in overleg.
vraag? e-mail naar ivana_pijl@hotmail.com - Geplaatst op zondag 06 maart 2011 10:40MANSVELD
Zonneschijn, je hebt een berichtje geplaatst voormij, maar helaas kan ik dit niet bekijken, wil je alsnog reageren mail me dan even op tjm.mansveld@casema.nl - Geplaatst op zondag 06 maart 2011 10:45MANSVELD
Ouderwetse trapnaaimachine in kast met 3 laden.
Ik hoef hier echt niet de hoofdprijs voor te hebben, maar een leuke attentie is goed.
mail naar tjm.mansveld@casema.nl - Geplaatst op zondag 06 maart 2011 11:52vellieIn Makkinga(Friesland) heeft mijn moeder een zilveren armbandje gewonden met 4 bedels, waarvan o.a. de namen zijn Antje, Gert. Wie de andere twee namen weet, mag het kettinkje komen ophalen.
Met vriendelijke groet, Lammie Veldhuizen, Wemeweg 3, 8423TK Makkinga - Geplaatst op dinsdag 08 maart 2011 20:08sfsmit
Een gebonden jaargang uit 1946 van het maandblad FOTO,het is de eerste jaargang van dit blad.Wie heeft er interesse in? Het boek is nog in zeer goede staat. - Geplaatst op woensdag 09 maart 2011 11:40riaeschIk heb een Witte spiegel,uit de jaren zeventig
Heeft iemand interesse ( 20EURO)
51X51CM - Geplaatst op woensdag 09 maart 2011 12:39hemelskoekje
Aangeboden: Hoogslaper en bureaustoel. Elk 25 euro. - Geplaatst op donderdag 10 maart 2011 13:251aapjesHOMMAGE AAN ROGIER VAN OTTERLOO (VANAVOND 10/03)
Super lastminute: Heb 2 (per Email)kaarten voor een concert in Vredenburg (Utrecht)met het Metr.Orkest, Rita Reys, Louis van Dijk en Thijs van Leer!!!!
Als u belangstelling hebt stuur ik u de mail toe en dan kunt u met de uitgeprinte mail vanavond om 19.45u. de kaarten aan de kassa afhalen. Concert begint iom 20.15 u.
Graag evt. een kleine donatie in het potje voor mijn kleinkindjes.
Snel reageren dus! Wie het eerst komt, het eerst maalt!
josje.ten.bosch@gmail.com - Geplaatst op donderdag 10 maart 2011 16:40anja wilmsen
Er staat een doos vol jongens kleding klaar voor iemand die ik er een plezier mee kan doen. Het zijn vnl shirts in de maten 164 tot en met een XS. Allemaal een seizoen gedragen en nu te klein.
Ik hoef er niet de hoofdprijs voor, maar vind het zonde om ze zo weg te doen.
Wie heeft er belangstelling????
Anja - Geplaatst op donderdag 10 maart 2011 16:48slamona1mooie leren broek maat 40.
Helaas te groot gekocht.
Is in goede staat , netjes, geen scheuren, vlekken, gewoon keurig.
Prijs 35,00 euro.
Foto's kan ik mailen. - Geplaatst op donderdag 10 maart 2011 21:41jveenvandijkIk heb nog een massief grenen keukenbuffet in de aanbieding
ht 180cm br 120cm voor 50 euro mag hem halen
Ook heb ik nog een keramisch fornuis+ovenwagen merk siemens
br 60cm diep 60 cm en hoog 83 cm prijs 70 euro
Nog een leuk koopje Radio,Cassette Dack,Geintegreerde Versterker
30watt+2boxen ook 30watt Kan er eventueel cassette bandjes bij
leveren
Tel 0183616233 - Geplaatst op donderdag 10 maart 2011 23:19lianne1987
Wie o wie kan mij helpen om mijn stapel merkbroeken over te nemen. Ik heb ze amper kunnen dragen omdat ik na een stressvolle periode ben afgevallen en er niet meer in pas. Het gaat vooral om de maat 28 a 29 en lengte 32. De merken zijn: G-STAR, Esprit, Only en Mexx. Model skinny. Ik heb eventueel wel foto's van alles dus mail me gerust. Dan maak ik er een mooi prijsje van. Want ik wil er niet meer tegen aan kijken
Groetjes Lianne - Geplaatst op zondag 13 maart 2011 11:45MANSVELD
vellie ik kan helaas je berichtje niet vinden. Neem kontakt op a.u.b.
tjm.mansveld@casema.nl - Geplaatst op zondag 13 maart 2011 11:57JRijkTe Koop:
Caravan Beyerland Sprinter 380 B
Bouwjaar 1995. Zeer goed onderhouden door dealer.
Voorzien van luifel, fietsenrek, stabilisator, aardlek, eenvoudig systeem om waterpas te zetten.
Prijs ¤2500,- - Geplaatst op zondag 13 maart 2011 15:49petralijn
Ideaal voor natuurliefhebbers.
Mooi,rustig gelegen chalet te huur.
Uitzicht op het Serra da Estrela-gebergte in Midden-Portugal.
Houtgestookte sauna en zwembad aanwezig.