- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Prikbord
- Geplaatst op maandag 14 februari 2011 21:25inekemulder155
Oproepje/uitnodiging voor een reunie van de ex-leerlingen van de Jacob van Campen Ulo in Amersfoort, eindexamenjaar 1966.
Ben je leerling geweest van de Jacob van Campen Ulo in Amersfoort en heb je in 1966 eindexamen gedaan en lijkt het je leuk om onder het genot van een drankje en een hapje elkaar weer eens te ontmoeten? Laat dan even wat van je horen.
Het lijkt ons leuk om na zoveel jaren oud-klasgenoten weer eens te ontmoeten en vooral om te horen hoe het iedereen is vergaan nadat ze deze school hebben verlaten. Meldt je aub aan!!
Er zijn plannen voor een reunie in 2012!!
Er is nog geen exacte datum vastgesteld , maar laat even weten of je van de partij kunt zijn.
Heel graag tot horens/tot mails!!
Namens Kees van Straalen (vanuit de VS) en Ineke Mulder-Smak
Emailadres Kees: keesvanstraalen@gmail.com
Emailadres Ineke: mulder.ineke@quicknet.nl ( 06-48850445) - Geplaatst op donderdag 17 februari 2011 01:40AaannetVoor een Vriend zoek ik HUBRECHT (BRET) COPOOLSE , hij zal tegen de 50 jaar zijn, hij was toendertijd woonachtig in Amersfoort en woonde samen met LIZ LAMMERS, ze hebben 2 kinderen, mijn vriend Ken zou ontzetten graag met hem in contact komen en zoekt hem all heel lang, email me als je info hebt of als je weet waar Bret is,
Annet Hammond
annethammond@me.com - Geplaatst op woensdag 23 februari 2011 14:53Truus47Voor een reunie van de Heer Danielschool in Rotterdam-zuid zijn we op zoek naar klasgenoten van de jaren 1953 tot 1959. Wij zoeken o.a. nog Ria Geluk, Coby Muller, Tillie Koens, Ellie Quispel en Bep van Leuuwen. Voor meer informatie riaenjanderuiter@gmail.com
- Geplaatst op vrijdag 25 februari 2011 19:28Yve
Woon-zorgcentrum "De Nieuwpoort" te Alkmaar zoekt oud medewerkers voor de reunie in november 2011.
Wilt u meer informatie of wilt u zich aanmelden; reunie@denieuwpoort.nl.
DOEN HOOR!!!!
- Geplaatst op zaterdag 26 februari 2011 21:38CarlaBdV
Graag zou ik eens willen weten wat er van mijn oud klasgenootje Marja Laponder (lagere school, Amsterdam, Van Noortschool) terecht gekomen is. Zij moet nu, net als ik, zo'n 56 jaar zijn. Mijn meisjesnaam is Carla de Vries. Ik woon al vele jaren in het buitenland. Ik zou het leuk vinden eens iets te horen. - Geplaatst op maandag 28 februari 2011 20:49korenaar
Hierbij zijn wij op zoek naar alle oud leerlingen van vroeger de Nat. Chr. School, "nu" CBS de korenaar te Oude Bildtzijl.
Dit jaar viert de school zijn 125 jarig jubileum, en organiseren wij een Reunie op zaterdag 24 september 2011.
Wilt u zich opgeven voor de reünie, dan kan dit tot 1 juli 2011 bij:
Sieger Polstra, e-mail: siegerpolstra@gmail.com of telefonisch 0518 421317
Afke Valkema, telefoonnr. 0518 421580.
De kosten voor de hele dag bedragen ¤35.00 (incl.bbq) of voor alleen de middag ¤15.00.
Voor vragen kunt u ook terecht op de bovenstaande telefoonnummers of email adres. - Geplaatst op maandag 28 februari 2011 20:50korenaar
Hierbij zijn wij op zoek naar alle oud leerlingen van vroeger de Nat. Chr. School, "nu" CBS de korenaar te Oude Bildtzijl.
Dit jaar viert de school zijn 125 jarig jubileum, en organiseren wij een Reunie op zaterdag 24 september 2011.
Wilt u zich opgeven voor de reünie, dan kan dit tot 1 juli 2011 bij:
Sieger Polstra, e-mail: siegerpolstra@gmail.com of telefonisch 0518 421317
Afke Valkema, telefoonnr. 0518 421580.
De kosten voor de hele dag bedragen ¤35.00 (incl.bbq) of voor alleen de middag ¤15.00.
Voor vragen kunt u ook terecht op de bovenstaande telefoonnummers of email adres.
Zou dit zo spoedig mogelijk in de libelle geplaatst kunnen worden
Mvg Jubileum commissie de korenaar te Oude Bildtzijl. - Geplaatst op dinsdag 01 maart 2011 20:45CreatifiaReünie Charles de Foucauld Mavo Hoogvliet / Spijkenisse.
In september bestaat de school alweer 50 jaar. Reden om op vrijdag 7 oktober een grootse reünie te organiseren, waarvoor je je nu al kunt aanmelden. Volg daarvoor de link op de schoolwebsite: www.cdfmavo.nl. Je kunt via de link ook zien welke oud leerlingen en docenten zich al hebben aangemeld. Wacht niet: doe het nu en zegt het voort! Tot 7 oktober. - Geplaatst op vrijdag 04 maart 2011 23:28jenj.1@kpnmail.nl
Ik zou het heel leuk vinden om mijn klasgenoot Annie den Ouden weer eens te spreken. We zaten bij elkaar op school in Oosterhout op de Biencorf. Zij is verhuisd en ik heb altijd aan haar moeten denken en ben heel benieuwd hoe het met haar gaat.
Jacqueline Stawski - Geplaatst op maandag 07 maart 2011 12:07moon1964wie kent Jenny Nijssen.
ze was een oud schoolvriendinnetje van mijn moeder [ Greet Zwart] en zat bij haar in de klas op de sint Jozefschool in amsterdam-sloten.
ze woonden in een hotel of motel aan de sloterweg en ze had erg veel last van oorontstekking.
Mijn moeder wil graag weten hoe het met haar gaat en waar ze nu is.
misschien dat er iemand is die haar kent,graag reactie sturen naar plop3@chello.nl - Geplaatst op dinsdag 08 maart 2011 12:13ZeemanHallo, wij zijn op zoek naar klasgenoten uit de 6de klas, van de Burg. De Monchyschool in de Weesperstraat in Den Haag.
Het jaar dat wij, Joop Lasschuit, Bella (Bron) v/d Berg, Ada (Middendorp)v/d Berg en Riki (Zeeman) v Balen de school verlieten was 1951.
De namen van degen die we zoeken zijn:
Arie v Es, Robby v/d Broeke, Eddy v Asperen, Gerard Baven, Nico Wehrman, Loek v/d Neut, Theo v/d Heiden, en nog een Eddy waarvan we de achternaam vergeten zijn, verder de meisjes Annie Bolle, Janie Heeren en Ria v/d Water. Je kunt ons vinden op “schoolbank.nl” of marizee2@hotmail.com. - Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 20:56joosvangasjesoekOp zaterdag 25 juni 2011 zal er in Nieuwdorp (Zeeland) een reünie gehouden worden voor alle oud-leerlingen en leerkrachten van de openbare lagere/basisschool ‘De Octopus’. Vanaf half één is iedereen welkom in de school en het verenigingsgebouw. De festiviteiten duren de hele middag.
Verdere inlichtingen bij Joos Gelderblom
Telefoon: 0113 213109
e-mail: joosheerebout@hotmail.com - Geplaatst op vrijdag 18 maart 2011 12:28calsschool1968
REUNIE
OPROEP oud leerlingen van de Minister Calsschool te Rotterdam, Alexanderpolder, jaar 1968-1974 A kant.
Voor een reunie die gehouden wordt in november 2011 zijn wij nog op zoek naar een aantal oud klasgenoten.
Wie zoeken wij nog: Ingrid Jacobs, Helma Janssen, Theo Kars, Albert Sanders, Johnny van Spaardonk. Karin Titulaer.
Ben jij degene die wij nog zoeken of kent u een van deze personen of heb jij ook in deze klas gezeten maar nog niks van ons gehoord omdat wij ook niet alle namen meer weten, en wil je er wel graag bijzijn, mail dan naar reunie.calsschool@xs4all.nl en meldt je aan.
Het zou leuk zijn als we helemaal compleet zijn en elkaar weer kunnen ontmoeten. - Geplaatst op vrijdag 18 maart 2011 17:32jorie
Wij hebben nog steeds een leuk forum, voor vrouwen vanaf 40, waar gelachen, gekletst, gehuild wordt en soms hebben we wel eens een beetje onenigheid. Tja, we zijn nu eenmaal vrouwen.
Dit jaar bestaan we alweer 5 jaar. In de afgelopen jaren zijn vrouwen gekomen, sommige zijn weer vertrokken, vele zijn gebleven en sommige zijn teruggekomen.
We vragen ons regelmatig af hoe het met de vrouwen gaat die vertrokken zijn, wat ze nu doen, of ze gezond zijn en of ze nog wel eens aan ons denken.
Omdat het forum dit jaar 5 jaar jong is, leek het ons leuk om een reunie te organiseren om op deze manier te ervaren hoe het met jullie gaat. We zijn van plan om dit in october te doen. (de feestmaand) Het hoe en wat ligt nog niet helemaal vast maar we willen alvast eens polsen wie er er zin in heeft om weer eens met ons te kletsen.
Aan alle vrouwen die ooit eens op ons forum geweest zijn, we zouden het heel erg leuk vinden jullie in october op het forum te zien. Het gaat om het rugzakforum.
Dus wie zin heeft….. even een mailtje naar Inge.
ingetenoever@hotmail.com - Geplaatst op vrijdag 25 maart 2011 23:29mymetten
Hallo aan wie dit leest,
I.v.m. een reünie van de lagere school de Klaas de Vries school in Waddinxveen, ben ik nog op zoek naar de volgende personen.
Rudy van Kampen, Mirjam van Kruisigem, Bert van Gent, Dolf Fahrner, Hans Eterman, Arie de Groot, Rick van Hall,Frans van Es, Inge Zorge, Henk Hardebol, Debby van Lingen, Peter Ernster, Gregory van Lingen, Quirien Velberg, Frank Dullemeijer, Cora Broere, Frank Hengstdijk.
Mocht je één van deze namen herkennen wil je dan contact met mij opnemen via marjametten@hotmail.com
Alvast bedankt namens de rest van de oudklasgenoten. - Geplaatst op zondag 27 maart 2011 15:07NicberOp 1 november 2011 bestaat basisschool St. Martinus in Gaanderen 100 jaar. Dit gaan wij groots vieren met alle mensen die op onze school hebben gezeten en met mensen die onze school een warm hart toedragen! Op 5 november vindt de reunie plaats. Dus geef u op via: www.100jaarmartinusschool.nl
- Geplaatst op zondag 27 maart 2011 15:10chii
Ik ben op zoek naar iemand, spijtig genoeg weet ik zijn naam niet. Hij kan Jeroen Amersfoort of Egbert Groeneveld heten, hij heeft blonde krulletjes en werkt als leraar Sport en Spel op het Drenthe College op de locaties Emmen en Assen. Hij heeft een groen/blauwige fiets en is heel aardig. Waarschijnlijk woont hij in Emmen maar dat weet ik niet zeker. Wie kan me helpen?Ik zoek naast een naam ook verdere contactinformatie. Je mag ook mailen als je een foto hebt of weet waar ik deze man kan vinden. vogelsbrigade@hotmail.com alvast bedankt voor de hulp - Geplaatst op maandag 28 maart 2011 13:51acomk
Wij willen graag in contact komen met oud scholieren van de St.Antonius school in Sappemeer. Deze school bestaat volgend jaar 100 jaar en dat willen we vieren met zo veel mogelijk medescholieren .
Dit willen wij doen op 6 Oktober 2012.
Vindt U het leuk om uw oude klasgenoten na jaren weer te zien, meld U zich dan aan bij ; 100jaarantonius@hotmail.com
Of per post bij Rinie ten Horn-Halsema Hoofdstraat 61 9601 EB Hoogezand. - Geplaatst op zondag 03 april 2011 11:37kuijfjeVolgend jaar is het 50 jaar geleden dat 57 personen eindexamen hebben gedaan aan de RIJKS HBS/MMS te Amersfoort. Dat wordt gevierd met een reünie. Van de 57 personen zoek ik er nog 7, zijnde
Wim van Barneveld, Annemieke Bouman, Axel Köhler, George Kool en Henk Terol van klas 5B en Fokkelien van Ommeren en Marleen van der Toorn van klas 5 MMS.
Bent u één van deze personen of weet u waar ik één van deze personen kan vinden dan hoor ik dat héél graag van u.
Fred Kuijvenhoven - oud leerling klas A5 - Geplaatst op zondag 03 april 2011 15:47hilianrohallo. Wij Jannie schippers en Bertha Stalman zijn op zoek naar (oud) collega`s van verpleeghuis Nieuw Graswijk in Assen. Wij hebben de opleiding gevolgd in maart 1971 en september 1971. Graag willen we weten hoe het met jullie gaat,en als het mogelijk is om elkaar in oktober 2011 eens weer te zien. wie weet waar Antje Ge is gebleven,Willy Doorn,Olga Klaver, Anna Lekatompessy.Grietje Booy
Dus wie iets weet.... mail even naar berthakloppenborg@hotmail.com - Geplaatst op maandag 04 april 2011 10:47BarbaraIlonaMijn naam is Simon Bakker, ik ben 64 jaar oud. In 1955 verbleef ik in een vakantiekolonie in het Gaasterland en had daar veel contact met een meisje uit Naarden of Bussum. Meer gegevens heb ik niet, maar ik ben op zoerk naar haar. Mochten anderen mij uit die periode kennen dan wil ik ook met hen graag contact hebben.
Graag reacties via lony@stellaart.nl - Geplaatst op donderdag 07 april 2011 09:32annie72q
Gezocht worden door Annie Wenneker, Hennie Beuman en Toos Zimmerman alle leerlingen van de 4e klas (1955-1956)
St. Antoniusschool of St Antonis-Mulo Verwersdijk in Delft.
Het zou leuk zijn om t.z.r. een reunie te organiseren.
Schrijf, mail naar onderstaand adres.
Annie Huijbers-Wenneker
Anjerstraat 14
7221AS Steenderen
robh72@hotmail.nl - Geplaatst op donderdag 14 april 2011 21:12ferry52Op 8 oktober 2011 organiseren wij een reunie van 11.00-16.00 uur in het ziekenhuis Rivierenland.
Gaarne uw reacties op het volgende email-adres:
reuniebethesda2011@gmail.com
de reunie commissie
Eveline Hondema/ Nettie Schriever - Geplaatst op zaterdag 23 april 2011 18:36Daphne27
Drumfanfare TTH Hazerswoude op zoek naar oud-leden!
Drumfanfare TTH viert dit jaar haar 40-jarige verjaardag! In het kader van dit jubileum worden daarom veel activiteiten georganiseerd. Zo staat er op zaterdag 29 oktober een reünieconcert op het programma waarvoor wij graag in contact willen komen met oud-leden en oud-bestuursleden van TTH.
Bent u op welke manier dan ook ooit lid van TTH geweest en vindt u het leuk dit concert bij te wonen en naderhand onder het genot van een hapje en een drankje herinneringen op te halen, stuur dan een mailtje naar juco@drumfanfare-tth.nl . Mocht u nog oude beelden van het TTH van vroeger hebben die u met ons wilt delen dan kunt u dit ook per mail aangeven.
Meer informatie over alle activiteiten van Drumfanfare TTH is te vinden op onze website www.drumfanfare-tth.nl . - Geplaatst op zondag 05 juni 2011 16:06annekepaulusma
Hallo,wij zoeken klasgenoten van klas 1 1973 van de LHNO te Garijp,wij zouden graag een reunie organiseren,een datum is nog niet bekend we zijn eerst op zoek naar adressen ,meld je aan
Anneke vd leest-Paulusma
annekevdleest@hotmail.com