- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Prikbord
- Geplaatst op zaterdag 27 november 2010 11:48ariajannetje
Wij, Elti Bronsveld, Neleke Sellink en Ria Vorselman, zijn op zoek naar zuster Veenstra, zij was onze docente in de vooropleiding tot verpleegster van 1963 tot 1966 in het Algemeen Ziekenhuis aan de Coehoornsingel in Zutphen. Ze is naderhand naar Friesland verhuisd. Wie weet waar ze nu woont? Omdat we geen familie zijn kunnen we haar adres niet achterhalen. We willen haar graag ontmoeten, we hebben bijzondere herinneringen aan haar. - Geplaatst op zondag 28 november 2010 17:05peterstok
Hallo, ik ben op zoek naar mijn vroegere buurmeisje René Hol.
We woonden samen in de Alexanderpolder Rotterdam, rond 1965 - 1972. René , haar moeder (familienaam ??) en stiefvader (familienaam HOL) en oudere zus uit het 1e huwelijk van haar moeder en haar 2 broertjes uit het huidige huwelijk, woonden in een eengezinswoning. René was gek op paarden en vaak gingen we samen paardrijden. René was destijds niet zo gelukkig, althans die indruk kreeg ik. Jammergenoeg ben ik haar uit het oog verloren. Graag zou ik weer met haar incontact komen. Wie helpt mij ???? - Geplaatst op woensdag 01 december 2010 13:53Huyben
Hoi wij zijn op zoek naar leerlingen van de opleiding tot kraamverzorgende De Lange Akker te Berkel Enschot van Aug 1986
Ben of ken je iemand laat het ons weten we willen een reunie organiseren gr Marga en Hanny - Geplaatst op woensdag 01 december 2010 14:56maria64
Wij, José Mulder en Marijke Hiddink zoeken klasgenoten van de [b][b]kweekschool voor kleuterleidsters aan de Henri Dunantlaan te Apeldoorn. Het gaat om de jaren 1963 - 1966. Geef je op voor de reunie ! Reacties aan: marijkehiddink@hotmail.com - Geplaatst op maandag 06 december 2010 12:59Cunera1Lieve lezers,
Voor mijn nicht Geraldine uit Australië zijn wij op zoek naar neven en nichten van moederskant. Haar moeders meisjesnaam is Corrie van der Wal (geboren 1-11-1931). De familie leefde rond 1938 in Nederlands-Indië. Na de oorlog is een aantal broers en zussen naar Nederland vertrokken. Corrie is samen met haar man Wim van Oostveen (onze oom) naar Australië geëmigreerd. Geraldine heeft op 10-jarige leeftijd bij ooms en tantes in Nederland gelogeerd, onder wie tante Ciska uit Hellevoetsluis. Onze nicht komt half december naar Nederland en het zou fantastisch zijn als zij familieleden van moederskant kan ontmoeten.
Cunera
(namens de Van Oostveen-familie) - Geplaatst op maandag 06 december 2010 21:31bandie
Ik ben op zoek naar een klassenfoto van mijn kleuterklas in Groningen.
Het gaat om de jaren 1958 en 1959. De kleuterschool was de Prinses Marijkeschool aan de HW Mesdagstraat.
Baukje Meinema - Geplaatst op woensdag 08 december 2010 14:25elsvanderlaarseeen groep ziekenverzorgsters van de opleiding 1971-1973 uit Gouda verpleeghuis Catharina zoekt nog Carla Westrate ,ze zal ongeveer 58 jaar zijn kwam ws uit Weerd en had een vriend die in Woerden woonde wie weet iets van haar?mail mij els-kool@hotmail.com
- Geplaatst op woensdag 08 december 2010 15:39sassemuis
--------------------------------------------------------------------------------
ben voor mn man Toon Verhoeven op zoek naar zijn jeugdvriendin Astrid de Jong...woonde rond 1974 in Mijnsheerenland in de Laan van Moerkerken.....Was dol op paarden en reed ook veel....ze zal nu rond de 45 jaar oud zijn ... Ze is later verhuisd naar Nunspeet.....
Wie kent haar en weet waar ze nu woont????
cobi_verhoeven@hotmail.com - Geplaatst op vrijdag 10 december 2010 01:31yvon46
hallo ik ben yvonne uit utrecht engelen van pijlweerd straat
ik zou zo graag weer eens contakt willen maken met iedereen die bij ons in de staat en buurtje woonde maar ik kan niemand vinden als je het leuk vindt en de namen zeggen je iets mail dan mischien wordthet een prachtige reunie, bianca,ria, jolanda,rooie henny, dan wat jongens hendry, peter ,ja ik ben wat namen kwijt neem me niet kwalijkhopelijk reageren jullie groetjes yvonne - Geplaatst op dinsdag 14 december 2010 18:22wien65he hallo
wij zijn op zoek naar de bewoners van de tweesprong op de detmoldstraat in utrecht vanaf 1983.
zowel leefgroep als het fasehuis ook zouden we het leuk vinden de begeleiding weer eens te spreken of ze nog het zelfde doen.
we hebben daar een leuke tijd gehad en omdat er al een van ons is overleden zijn we al een poosje aan het zoeken neem aub weer contact op misschien leuk eens iets samen te gaan doen - Geplaatst op zondag 19 december 2010 16:36monieki
wij, Anita van Oost en Monique Mastenbroek, willen graag een reünie organiseren van onze klas van de pr. Kohnstammschool uit Schiedam en zoeken nog:
Annemarie Nettenbreijer
Melanie van Keulen
Shirley Kramer
yvonne van Dommelen
Miranda Hoogeveen
Petra van Giessen
Michel Speelman
Sjoerd van der Wal
Miranda den Houting
Marinus Ames
Stefan Euwe
Ferdinand Cabenda
Brigitte Olieberg
Willeke Emons
wij hopen dat iemand deze mensen kent of dat zij zelf reageren.
groeten, monique en anita - Geplaatst op maandag 27 december 2010 19:59Marleni
Voor mijn schoonmoeder Lyda van de Graaf (geboren in 1937, meisjesnaam van der Horst), ben ik op zoek naar een goede vriendin van haar:
Micheline Wernink of Werninck (de spelling weet mijn schoonmoeder niet meer precies). Micheline is rond 1974 in Breugel komen wonen aan de Saturnusstraat 2.
Lyda zou haar heel erg graag nog eens zien en bijkletsen!
Wie kan mij verder helpen?
Alvast hartelijk dank,
Marleen van de Graaf- van Goethem
marleenvangoethem@gmail.com - Geplaatst op dinsdag 28 december 2010 16:17denke
We zijn een reunie aan het organiseren van de St. Nicolaasschool te Heythuysen, we missen de gegevens van enkele nl.Joland Caris
Davey Zwarts, Paul van Hinsberg, Nicole Linssen, Stefan Glazen
Razia Doulare,Marco Thans,Nicole Wijmans, Alexander de Boer.
Als jullie een van de namen herkennen neem contact op met Danny Hendriks - Caris te Heythuysen - Geplaatst op zondag 02 januari 2011 15:37fennekenIk zoek dhr. Paul de Jong. Hij woonde tussen 1960 en 1970 in Hellendoorn aan de Ninaberlaan 52A. Dhr. de Jong moet nu ong. 80 jaar oud zijn. Hij werkte in die tijd als artsenbezoeker bij Centrafarm in Rotterdam. Wie kent Paul en weet waar hij nu woont?
- Geplaatst op dinsdag 04 januari 2011 18:29JAFIn 2011 neem ik na ruim 41 jaar afscheid bij AkzoNobel in Deventer. Een aantal jaren geleden is er een reunie georganiseerd, maar Susan Dieleman en Finy van Polen hebben we helaas niet kunnen bereiken. Zij werkten in de jaren '70 in Deventer, samen met een zus van Finy. Graag hoor ik hoe het met hen gaat. Groeten, Riet IJsseldijk
- Geplaatst op vrijdag 14 januari 2011 15:10lubberman
Wij zijn voor een reunie van de opleidingsgroep(verpleegkundige A) op zoek naar Carla van der Berg. Opleiding gedaan in almelo het elisabeth en hengelo het venderink.
Getrouwd op 7 juli 1981 met Peter.
Verhuist naar ijsselmuiden.
Ken jij of ben jij deze Carla reageer dan svp op hg.wesselink@home.nl
b.v.d. Henriëtte - Geplaatst op zaterdag 15 januari 2011 12:17trees_vandamOrganiseren reünie Sint Fransiscus Xaveriusschool in Bovenkarspel
Ik zoek nog een aantal klasgenoten die in 6 jaar basisschool bij mij in de klas zaten en de volgende zoek ik nog; Anneleen Boon, Jeannette Dudink, Margriet Kuiper, Trudy Windt, Marian Boon, Tineke Zandbergen, Tineke Bakker, Carla Buijsman, Joke Deen, Betty Schrama, Bernadette Laan, Marjan Botman, Tineke Bos , Hilda Wip,
Anja Groot, Margret Reus, Annemarie Smit, Gerda van der Zwaan,
Ellie Dekker(Schuitemaker), Loes Schoon, Marry Tensen.
Wij waren de laatste klas met alleen maar meisjes in 1970/71!
Wie kan mij helpen om achter hun adressen te komen?
Trees van Dam - Hof jjm.vandam@quicknet.nl - Geplaatst op zaterdag 15 januari 2011 13:12mariaschool
Ans Richters, Trudy Meijer en ik vinden het leuk om een reunië te organiseren. Het gaat om de Mariaschool in Zeist, van 1965-1971 of van 1965-1969, doen ging er deel van de meisjes naar de Kees Burgerschool in Zeist. Wie heeft er zin in?
Je kunt je reacties zenden naar Trudy Servaas, serdijk@casema.nl. - Geplaatst op zaterdag 15 januari 2011 17:21wever1954
In 2011 bestaat de RSG Ter Apel 90 jaar. Op 24 september 2011 wordt er een reunie gehouden in Ter Apel. De reüniecommissie is daarom op zoek naar oud-leerlingen en oud-medewerkers.
Wilt u meer informatie over deze reunie of wilt u zich aanmelden?? Stuur een email naar: info@rsgterapel.nl of meld u aan via onze website: www.rsgterapel.nl - Geplaatst op maandag 24 januari 2011 04:12alothDit jaar viert de Hollandse School in Singapore haar 90-jarig bestaan. Ter gelegenheid hiervan wordt een korte film gemaakt. Voor deze film zijn wij op zoek naar oud-leraren en -leerlingen die via e-mail, brief of telefoon/skype vragen willen beantwoorden van leerlingen van groep 8. Ook ontvangen wij graag foto's en filmmateriaal van de periode 1920-2000. U kunt uw reactie sturen naar hsl90@hollandseschool.org of naar Hollandse School Limited 65 Bukit Tinggi Road Singapore 289757. Meer informatie over het HSL 90 jaar vindt u op www.hollandseschool.org
- Geplaatst op maandag 24 januari 2011 17:41henriette snelderwaardTINY DE BOER - PIUS X SCHOOL HAARLEM
Wij zijn op zoek naar onze laatste klasgenoot Tiny de Boer. Zij woonde in de Roemer Visserstraat in Haarlem.
Over 2 jaar willen we weer een reünie houden en zouden haar er heel graag bij willen hebben- dan zijn we compleet!
Henriette Stoop - Geplaatst op dinsdag 25 januari 2011 18:43hiltsje
Van 1972 - 1974 hebben wij opleiding ziekenverzorgster gedaan in het Gerf. Verpleeghuis te Sneek.
Het was een enorm gezellige groep en wij willen graag een reunie organiseren.....
Geke (Hofstee) wordt vlg jaar 60 en het lijjkt me leuk om haar te verrassen !
Heb jij in die periode ook in Sneek gewerkt en heb je adressen, of nog leuker zat jij ook in die groep ! mail me dan !
hoenema@hetnet.nl. Ik ben Hiltsje van den Berg (Oenema) - Geplaatst op woensdag 26 januari 2011 22:30bervoets
Voor een familie reunie van de familie Bervoets ben ik op zoek naar de 2 dochters van mijn ome Oswald:
Eleonora Berends-Bervoets
getrouwd met Wim Berends
laatst bekend woonplaats Eindhoven.
Marjo Smit-Bervoets
getrouwd met Max Smit
laatst bekende woonplaats Culemborg - Geplaatst op woensdag 02 februari 2011 23:00pannenkletser
Hallo lezers en lezeressen,
Iedereen die de achternaam DOING bekend in de oren klinkt mag het volgende berichtje ff doorspitten.
We zijn op zoek naar Ria Doing (meisjesnaam). Ze heeft eind jaren `70 bij Teeuwen in Tegelen gewerkt in de kleiwarenindustrie. Zowel in de fabriek, als op kantoor als ass. bij de inkoop van PVC. Zij kwam uit het westen. Den Haag/Rotterdam??? Heeft toen ook nog in Florida als ass. reisleidster gewerkt. Was daar verliefd geworden. We gingen toen vaker samen uit eten met collegaas en ja, U snapt het al. Dat doen we nog steeds, maar nu zou het Toppie zijn als we haar konden vinden en vragen of ze weer eens mee uit wil gaan Happen. Snuffel rond in Uw kennissenkring en misschien gaan er ergens lichtjes branden. Ik hoor heel graag van U.
Bij voorbaat Hartelijk Dank. Annemie nieuwsbrieven13@home.nl - Geplaatst op zaterdag 05 februari 2011 19:01cormul
Eveline Peters is nog de enige ontbrekende schakel voor een reüniebijeenkomst (voorjaar) van de HAVO-klas (1967 t/m 1969) van de Gemeentelijke HAVO in de Zocherstraat te Amsterdam.
Bart Westerweel was de klassenmentor en gaf zeer inspirerend les.
Klasgenoten waren o.a. Ineke Verdoner, Niko Wijker, Javier Plooij, Peter Mud, Hanneke van der Bom, Rob Wissink, Cor Mulder.
Goede herinneringen aan de zelf georganiseerde werkweek in Dwingeloo in de boerderij van de tante en oom van Cor Mulder.
Eveline woonde in die tijd in Abbenesstraat in Amsterdam.
Wie weet waar Eveline Peters nu is?