- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 514 reacties, en bestaat uit 21 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 21.
De laatste reactie is geplaatst op 01-01-2012 00:17.
Show je huisdier
- Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 09:431Astrid
Dierendag, show je huisdier

Hallo,
Mijn katten zal ik alvast laten zien.

Gijs

Floris

Fred

Tommie

Bobbie

op een kluitje bij elkaar
WIE VOLGT! - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 10:16miec
Dit is Smookie, onze cavia

En dit is Blue, onze parkiet

- Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 10:22lapjes kat
hier komen de mijne:

zoe.........

nookie..........

en dit is Bambi die dit jaar op 8 maart is doodgereden die ik juist op deze dierendag heel erg ga missen..................
ze mocht maar 2 jaar worden.................
het waren oma moeder en dochter.....................Vrouwen en katten doen alles wat hun hartje wenst, mannen en honden moeten daar maar aan wennen. - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 10:231Astrid
Leuk, miec en lapjes kat. - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 10:28lapjes kat

ik mis haar natuurlijk elke dag en mijn schoonzusje die kittenopvang doet heeft al een paar keer gevraagt willen jullie al een nieuw poesje..........
ik het nog niet over mijn hart kan verkrijgen om een nieuw monster aan te schaffen.
ze zijn heel leuk maar bambi is echt nog niet uit mijn hoofd dus ook nog niet te ' vervangen'................Vrouwen en katten doen alles wat hun hartje wenst, mannen en honden moeten daar maar aan wennen. - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 10:351Astrid
quote:
ik mis haar natuurlijk elke dag en mijn schoonzusje die kittenopvang doet heeft al een paar keer gevraagt willen jullie al een nieuw poesje..........
ik het nog niet over mijn hart kan verkrijgen om een nieuw monster aan te schaffen.
ze zijn heel leuk maar bambi is echt nog niet uit mijn hoofd dus ook nog niet te ' vervangen'................
Lapjes kat. Waarom zou je geen nieuw katje nemen?
Je moet het niet zien als vervanging van je overleden kat.
Ik heb al heel veel katten verloren en heb iedere keer weer een kitten er bij genomen. Dat zie ik niet als vervanging van, maar omdat ik altijd vijf katten heb gehad.
Vergeten doe je ze nooit en dat hoeft ook niet. - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 11:29lapjes kat
Ik heb al heel veel katten verloren en heb iedere keer weer een kitten er bij genomen
ik heb dit gevoel ook nooit eerder gehad bij de andere katten die dood gegaan zijn,
ik denk dat heeft te maken met: de vorige heb ik alle 4 zelf de beslissing moeten nemen om ze te laten inslapen en bij bambi kwam het zo onverwachts.
staat daar op een ochtend in een keer een dierenambulance voor de deur!Vrouwen en katten doen alles wat hun hartje wenst, mannen en honden moeten daar maar aan wennen. - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 11:29froxy
Help, ik wil mijn lieve hond showen maar hoe krijg ik de foto bij mijn berichtje????? - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 11:40tooske2

Dit is mijn lieverd Tommy 6 jaar oud[knip]**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 11:44tooske2
froxy je heb een berichtje met uitleg in je inbox[XD]**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 11:44tooske2
froxy je heb een berichtje met uitleg in je inbox[XD]**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 11:51job

De poes Noesie en Boris de shih tzu

Boris en Jeff de kat van mijn zoon.

En Zwendeltje die ik in april heb moeten laten inslapen,ze is 19 jaar geworden. - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 12:02nita

Minoes 9 jaar oud

Roja (spreek uit als roga) helaas een paar maanden geleden op 5 jarige leeftijd overleden aan een hartkwaaliedere dag een lach - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 12:05froxy
[IMG]/mijnlibelle/forums/C:\Documents and Settings\Beheerder\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\Adobe\Foto's digitale camera\sem april 07[/IMG]
Nou, dit zou hem dan moeten zijn, volgens mij is het alleen maar een rood kruisje......ik zal het later nog eens proberen....moet gaan werken... - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 12:12froxy
Nou, hier is ie dan, dit is Boy.

- Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 12:37essetut
Help!!!!!!!
Kan iemand mij op een makkelijke manier uitleggen hoe ik een foto moet plaatsen? Het lukt me nog steeds niet!!! - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 13:32pieternel1
Onze Samoyed pup, Kira van bijna 12 weken oud.
"Live in each season as it passes; breathe the air, drink the drink, taste the fruit, and resign yourself to the influences of each." ~Henry David Thoreau - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 13:43job
Essetut doe het hier eens eerst op bladeren,daar doe je de foto in uit eigen bestand.
http://imageshack.us/
Nel wat een lekker ding!! - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 13:48pieternel1
He Job, dat lekkere dingen is wel een :"hand-ful" hoor. Maar wel heel lief!
Ik heb mijn foto's in albums bij www.snapfish.com zitten van daaruit kan ik ze gewoon naar hier copieren. Simpeler kan niet."Live in each season as it passes; breathe the air, drink the drink, taste the fruit, and resign yourself to the influences of each." ~Henry David Thoreau - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 14:02janera

Dit in onze schobbejak
Anco . En hopelijk wordt hij 4 oktober 10 jaar.
Tis een kruising. Z,n moeder was een Mechelse herder en z,n vader een Hazewind.
Maar hij heeft zeer duidelijk de trekken van z,n moeder. Qua uiterlijk maar ook in z,n karakter. - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 14:56antonia

Dit is mijn Jordie, 12 jaar.

En dit is Jasper. Ook 12 jaar, maar 8 maanden jionger dan Jordie. - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 16:24cxcdfd
Dit zijn Misty en Spook, een half Pers en een half Noorse Boskat.

Hier nog een keer.

En dit is Monty een soort Maine Coon, maar net niet helemaal.....
- Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 16:40ijsvogelte
Wat een hoop katten hier zeg!
Pieternel: wat een ontzettend hoog aaibaarsheidsniveau heeft dat hondje van jou! Ik zou hem helemaal doodknuffelen, denk ik....
Is het familie van de keeshond? - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 16:48essetut

Bedankt Job het is me gelukt!
Dit is mijn kooikerhondje Gijs! Een gezellige lieve hond die dol is op apporteren en zwemmen. Ik geniet elke dag ontzettend van hem.
Pieternel wat een schat!
groetjes essetut - Geplaatst op maandag 01 oktober 2007 16:52casrc

dit is onze sammie ze is 11 jaar en hier onder is pukkie zij is 9 maanden
Dit onderwerp heeft 514 reacties, en bestaat uit 21 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 21.
De laatste reactie is geplaatst op 01-01-2012 00:17.
Show je huisdier