Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Boekenclub
  4. Wat lees je nu en hoe vind je het boek?

Dit onderwerp heeft 2076 reacties, en bestaat uit 84 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 84.
De laatste reactie is geplaatst op 11-05-2012 09:09.

Wat lees je nu en hoe vind je het boek?

Ga naar een onderdeel
  1. groenteboerin
    Afbeelding van groenteboerin

Ben nu Italiaans voor beginners aan het lezen van Erica James,leest lekker weg is een makkelijk boek om te lezen,lees dit soort boeken vaak even tussen andere boeken door,kunt niet altijd spannende boeken achter elkaar lezen dus dit soort voor de variatie[knip]Vind Santa Montefiore's boeken ook mooi om te lezen maar zo zijn er natuurlijk nog veel meer op te noemen

2. mechelke
    Afbeelding van mechelke

De dood en de duivel van Frank Schatzing.

Mijn man vroeg waarom er altijd gemoord wordt in de boeken die ik lees.
    Misschien iets voor "gezondheid en PSYCHOLOGIE" ................................

3. valkenoog
    Afbeelding van valkenoog

Ik lees Imprimatur van Monaldi en Sorti. Ik ben niet zo'n thriller lezer eerlijk gezegd, maar dit zit aardig in elkaar. Het is een beetje een sloom boek, moet ook wel want het speelt in de 17e eeuw en dat is wel lekker om even te lezen voor het slapen gaan.

4. Dysstanced
    Afbeelding van Dysstanced

Ik lees op dit moment Het zesde zintuig van Marianne Frederiksson.

Het is een intrigerend boek alleen is het een beetje een zwevend verhaal. Er wordt een familie verhaal verteld verweven met bijzondere gaven die in die familie doorgegeven wordt. Ben er nog niet helemaal uit waar dit verhaal naartoe gaat. Maar het pakt genoeg om het boek uit te willen lezen.

5. froxy
    Afbeelding van froxy

In afwachting van de nieuwe Unni Lindell en Tess Gerritsen lees ik nu Vonne van der Meer - Ik verbind u door.
    Moet er nog even inkomen dus weet nog niet hoe ik het boek vind maar haar schrijfstijl bevalt me meestal wel dus dat zal wel goed komen.

6. melle
    Afbeelding van melle

Ik ben vanavond begonnen in het boek Nachttrein naar Lissabon van Mercier. Het is me door een vriend aangeraden. Kent iemand dit boek? En zo ja: wat vind je ervan??

7. moot
    Afbeelding van moot

Froxy, bedankt voor je tip! Ik heb vandaag via Boekwinkeltje.nl het boek "de chirurg" toegestuurd gekregen. Het ziet er uitstekend uit en dat voor de totale prijs van €7,65
    Ik ben er blij mee.......

Groet Moot

8. froxy
    Afbeelding van froxy

quote:
    Froxy, bedankt voor je tip! Ik heb vandaag via Boekwinkeltje.nl het boek "de chirurg" toegestuurd gekregen. Het ziet er uitstekend uit en dat voor de totale prijs van €7,65
    Ik ben er blij mee.......

Groet Moot

Hee...dat wordt genieten Moot!
    Van sommige boeken vind ik het jammer dat ik het al gelezen heb en deze is er één van.

9. Andre62
    Afbeelding van Andre62

Ik ben zojuist begonnen in De grote Kleine Kapitein, geschreven door Paul Biegel. Ach, het blijft een prachtig mooi jeugdboek.

I want to believe!

10. ienepien
    Afbeelding van ienepien

Ik lees Hokwerda's kind van Oek de Jong. Heftig! Maar ook; herkenbaar. Ongelooflijk hoe die man in het hoofd van een vrouw kan kruipen. Ik vind hem een groot schrijver.

Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest?

11. marijke1
    Afbeelding van marijke1

Het Blokker krantje[knip]

Op het bovenstaande berust copyright©

12. melle
    Afbeelding van melle

quote:
    Het Blokker krantje[knip]
    Het Libelle forum [:D]

13. groenteboerin

ben zojuist in Tot het voorbij is van Nicci French begonnen,dit is het eerste boek dat ik van dit schrijverspaar lees en tot nu toe leest het lekker,ben nog niet zo heel ver maar toch..........

14. memmie
    Afbeelding van memmie

Door jullie ben ik terechtgekomen bij Tess Gerritsen, ik heb nu De Zondares bijna uit, is zeker leuk, ga zeker meer van haar lezen!! (Als je die naam hoort, verwacht je een Nederlandse schrijfster, grappig!!)

15. moot
    Afbeelding van moot

Ik was vanochtend bij de boekhandel en vroeg of ik "de mefisto club" kon bestellen en weet je wat................... vandaag binnen gekomen, dus die heb ik , Jippie!!!!!!!!!!!
    Ook vond ik een ander boek van Tess wat ik nog niet had nl Koud bloed en voor maar €4,95 dus mijn dag kan niet meer stuk.
    Heerlijk dat de herfst is aangebroken ; ik geniet nu van mooie boeken en de knapperende houtkachel.....

16. froxy
    Afbeelding van froxy

quote:
    Door jullie ben ik terechtgekomen bij Tess Gerritsen, ik heb nu De Zondares bijna uit, is zeker leuk, ga zeker meer van haar lezen!! (Als je die naam hoort, verwacht je een Nederlandse schrijfster, grappig!!)

Tess Gerritsen is getrouwd met een Nederlandse man, vandaar...

Ik ben nu zelf net begonnen in De Nachtploeg van Natsuo Kirino. Ik dacht, je zult zien, begin ik in deze dikke pil en komt de Mefisto Club uit en ja hoor, lees ik dat Moot hem al gekocht heeft....dat wordt dan stevig doorlezen[yr]

17. groenteboerin

heb net: Tot het voorbij is uit,lekker boek ga zeker meer van NicciFrench lezen
    Ben net terug van een weekendje Gent ,ben nu in Vogelman begonnen en ga morgen linea recta naar de boekhandel voor de Mephisto CLub,zou het nu niet zo heel erg vinden als ik nog niet mag werken van de bedrijfsarts[knip]

18. bobotie
    Afbeelding van bobotie

Ik ben vandaag begonnen met een boek van Francine Rivers.
    Het is een amerikaanse schrijfster. De titel is : een kind van verzoening. Erg goed geschreven en erg indrukwekkend. Het gaat over een studente die verkracht is en daardoor zwanger geraakt is. Omdat ze christen is vind ze het moeilijk om een beslissing te nemen ivm een abortus.
    Haar omgeving dringt daartoe aan maar......... .

19. lady godiva
    Afbeelding van lady godiva

heb zojuist de Wolvenlus van Nicholas Evans binnen. Oud boek dat wel, maar gekocht via bol.com tweedehands dus, stond allang op mijn lijstje van nog aan te schaffen boeken vandaar. Wil er deze week in beginnen, ben niet zo'n snelle lezer, en het is een dik boek.
    Iemand hem gelezen en wat vond je ervan? groetjes

20. brighton
    Afbeelding van brighton

Ben nu in My Legendary Girlfriend bezig van een of andere Britse jongen - erg lachen een totaal voorspelbaar, maar het leest heerlijk weg...

21. Andre62
    Afbeelding van Andre62

http://beeld.boekboek.nl/DeBezigeBij/internet/omslagen/vdi9789023426202.jpg

Voor meer info over dit boek en de schrijfster: http://www.depers.nl/cultuur/108566/De-buren-zijn-Griekse-goden.html

I want to believe!

22. froxy
    Afbeelding van froxy

quote:
    heb zojuist de Wolvenlus van Nicholas Evans binnen. Oud boek dat wel, maar gekocht via bol.com tweedehands dus, stond allang op mijn lijstje van nog aan te schaffen boeken vandaar. Wil er deze week in beginnen, ben niet zo'n snelle lezer, en het is een dik boek.
    Iemand hem gelezen en wat vond je ervan? groetjes
    Ik vond het een lekker boek, leest als een trein!

23. groenteboerin

pff wat baal ik ,ben al voor de 2e keer naar de boekhandel geweest voor de nieuwe van Tess Gerritsen,mooi dat ie er hier nog niet is[8o|]

24. willy1944
    Afbeelding van willy1944

Heb net het nieuwe boek van Marjan Berk gelezen het heet zout
    hardstikke leuk boek,ze was hier vorige week om het te promoten en ze had ook meerdere boeken van haar bij zich, jammer dat ik niet meer van haar heb gekocht,moet even zuinig zijn, maar ze schrijft heel onderhoudend en echt zo als het is.Zout gaat overde vroegere gastarbeiders die in ons land kwamen en daartegen over schrijft ze dus haar eigen ervaringen in de tijd.Echt een boekje om te lezen,Marjan berk schrijft met zoveel gemak,zo soepel en speels,dat je al lezend over het hoofd dreigt te zien hoe knap-natuurlijk haar dialogen zijn, en hoeveel techniek ze daarvoor in huis moet hebben.

25. job
    Afbeelding van job

Ben net begonnen aan Rode schoenen van Joanne Harris de opvolger van Chocolat en heb net Tirza uit,wat een flutboek,iemand nog interesse in een 2e hands boek?[:%]

x
duurt nog: 24:00:00
€34.95
€22.95
x x