Heeft u problemen met inloggen? Klik hier voor meer informatie.
  1. Dank je wel moderators, voor het doorgeven dat deel 3 vol is.

Hierbij alweer deel 4.

Johanna gefeliciteerd met je leuke topic alweer het 3e deel!
    Kozoroh wijzigde dit bericht op 22-07-2013 14:58 met 14%
  1.  Ha,ha,ha hoe noemen jullie haar dan,Gertine?

yes veel plezier! Af en toe moet je gewoon eens mensen zien.he?

johanna zorg je wel goed voor jezelf,meis? Je moet in goede conditie zijn zaterdag,hoor. Laat je maar goed verzorgen door je mannetje. Verstandig dat je een rustdag neemt vandaag.
    ik ben wel naar fysiosport geweest en heb alles rustig gedaan. Niet te veel met mijn arm,want ik moet vanmiddag ook weer naar de fysiotherapeut.

we zitten heerlijk in de tuin. Het windje is aangenaam. Zo mag het van mij zeker blijven. Misschien wat minder wind voor de fietsers.

mijn vakje is weer vol. Tot later meiden!
  2. Goedemorgen allemaal.

Johanna, groot gelijk dat je niet gaat sporten, rust thuis maar lekker uit.
    Oh, komen die knoppen pas in het voorjaar uit, hahaha, ik heb geen verstand van planten en bloemen, weet wel dat ze water en af en toe voeding nodig hebben en dat vind ik al heel wat. :lol:

Vonzie, gelukkig is het een vetbult en niks ernstig bij je katjes.

Omi, wij hebben hier wel creatieve dames hoor, dat kun je van mij niet zeggen.  :nee: Veel plezier met schilderen.

Gerti, ik heb geen Truus en ook geen Fatima, ik doe het zelf. Ik heb dan ook geen hekel aan afwassen. Zoon wel, die moet nu mee afdrogen. :D  Het is heerlijk op de fiets ,ook zonder vest, ofschoon er wel veel wind staat hier. Veel fietsplezier.

Kozoroh, jullie hebben er wel mooi weer op, voor het dak. Schiet het al op?

Yes, stond alles verkeerd bij je, maar is nu weer in orde. Ben benieuwd of ze op het werk wat karweitjes voor je hebben die je kunt doen.

Strijkzwager ook weer tevreden dat zijn wassen zijn gestreken. Ik kreeg vakantiegeld van hem en dat was niet mis, ik schrok ervan toen ik thuis de enveloppe open maakte, dat mocht ik namelijk bij hem niet doen. Nu snap ik waarom niet, want dan had ik effe gezegd dat dit niet normaal is en hem bellen haalt ook niks uit. Ik zal direct een E-card naar hem sturen.

Draait nu het beddengoed van zoon en gaat aan de droogmolen. Yes, heb jij een droogmolen of lijnen gespannen van paal naar paal?

http://i48.tinypic.com/ddck05.jpg

3. Het is heerlijk weer nu ik kan lekker buiten zitten nu geen last van de hitte gelukkig .
    wij gaan zo eten manlief staat te persen voor de vitamientjes :mmm:
    de eitjes staan op dus het is bijna klaar ik heb trek .
    nee jippie vorige week was ik niet lekker geworden met de sport en toen heb ik gezecht als het zo warm blijft kom ik af en toe niet want ze hebben een gloed nieuw gebouw ,net 3jaar oud en geen erco er in dus puffen daar .
    nou hier is het lekker hoor alles staat open en niet warm .

Manji dat is heel erg aardig van die zwager kijk hij waardeer je en daar gaat het om nietwaar
    koop maar lekker wat moois voor je zelf je heb het gewoon verdiend .
    ik ga eten tot later
    Morgen kan het over zijn dus Pluk de dag en geniet .
  4. Yes, realiseer ik me net dat jij nu zeker geen dekbedhoes op kunt hangen vanwege je hand. :schaam:

Johanna, dat waren ook zijn woorden toen hij de enveloppe gaf, maar zaterdag vertel ik wel meer daarover, help het maar onthouden, want mijn bovenkamer is af en toe net een zeef. :D
    Ik heb hier vanmorgen om 7 uur buiten de schermen naar beneden gedaan en binnen de rolgordijntjes, kan ik ook nog de overgordijnen dicht doen, maar dat maakt het zo donker. Het is hier nu lekker koel binnen.

Heel goed dat je thuis blijft. Het is niet verstandig om te gaan sporten nu. Ik ga ook maar eens iets eten, want mijn maag gaat te keer.

5. http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goedemiddag/animaatjes-goedemiddag-1689133.gif

Zou best een eendje willen zijn, heerlijk weg glijden op het water.

Dak zit er op meisjes, en het staat mooi! Was nog even best gezellig met de duiven buurman, komt niet veel voor dat we over veel dezelfde mening hebben. We zijn erg blij met die buurtjes, hoeven maar te kikken en ze helpen.
    Zag dat ik gisteren een link zette van geluid kippies, hier komt de echte: Geluid hard aan.
    http://dintelkat.webnode.nl/allerlei/

Johanna, goed van je dat je het even rustig aandoet, je hebt het zo druk gehad. Heb het ook gezien op het nieuws, ben er blij mee dat het Longfonds iets gaat doen aan de smerige lucht. Dat was voor ons de reden om hierheen te verhuizen. Met dit weer merk ik het ook hoor, steeds hoesten en ook wat benauwd. Toen we hier woonden hoefde ik na 2 weken geen AB meer nu zelfs zonder inhalatie medicijnen.

Manji, wat lief van je zwager, en je hebt het zo verdiend. Altijd maar zorgen voor anderen, en druk met van alles. Knuffel! (nog 3 1/2 dag :hyper: ).

Vonzie mooie foto's. Blaasontsteking bij ex katers komt vaak van gruis. Struvietvoer helpt goed. Ik gebruik er wel Berberis voor als hij klachten krijgt. De onze heeft geen plasser meer, toch al 18 jaar. Een bult in de lies zou ik na laten kijken, zeker in combi met diarree. Knuf voor je schoonheden, en beterschap.

Mis toch schrijfstertje hier, hoop dat ze opkikkert. Sterkte meis, en beterschap.

Ommie, je had weer een oppasdag las ik een pagina terug, vandaag ook een dagje rust?

Jippie, jij hebt een dagje fysio, best zwaar. Zeker met dit weer. Elders las ik dat je arm niet meer zoveel pijn doet, gelukkig maar.

Sienna, lastig zulke rare dagen. Hier meestal op dinsdag, dan komt alles tegelijk. Dolle dinsdag zeg ik vaak. Jij krijgt een heel drukke week, succes met het afscheidsfeest van dochter, en jij met oppassen en andere drukte. Heb wel achteruit staan bidden met die koolrabi knollen, eerst koken dan uithollen. Geduld ben ik slecht in dus brandde steeds mijn handen. Was lekker maar niet weer!

Yes, ik heb compabiliteitsweergave weer aan gezet. Door de andere provider moet ik weer inloggen, maar smileys werken en de nare link is weg. Mooie foto van Nikis, verstoppertje in het groen. Fijn gesprek vanmiddag!

Gertine, zoals Vonzie op de motor voorbij sjeest, doe jij het op je snorfiets, zonder jas of helm. Lekker is dat met dit weer. Onze keukenmeid werkt ook prima, ik ben er heel blij mee.

Man is alles aan het afwerken en dichtkitten. We willen die grote conifeertak afzagen maar pas in het najaar. Zagen dat buuf zelf ook takken heeft afgezaagd. Ik hou mijn gemak vandaag. Bakken vloeren eten doen, en nog wat naaien.

fijne dag allemaal!
  6.  Fijn Kozoroh dat het dak bijna klaar is nu.
    ik zal schrijfster vanavond wel een  email sturen  en ze de groeten van hier doen 

ik lich lekker buiten in de schaduw  heb ook even geslapen heerlijk ,manlief kwam net thee brengen ,hij is bezig aan de schuurdeur .

Veder niks te melden van hier .
    tot later.
  7. Kozoroh, fijn dat deze link het wel doet. Ik wou je daar niet mee lastig vallen, omdat je het al zo druk hebt. Ik denk dat het gekakel van jullie kippen door ons zaterdag wordt voort gezet. :D  
    Is het dak bijna klaar, wat zal het mooi worden meis.

Johanna, het is lekker buiten. Binnen kreeg ik koude voeten en die zijn buiten weer helemaal bekomen. Ik kan buiten wel een beetje doezelen, maar echt slapen lukt me niet, ik moet het bed voelen.

Nou ik vind het eigenlijk teveel wat zwager heeft gegeven, want met mijn verjaardag kreeg ik hetzelfde bedrag ook al. Maar als ik er iets van zeg wordt hij kribbig, dus houd ik mijn mond maar. :lol:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/f/fijne-dag/animaatjes-fijne-dag-8011119.gif
  8. Wat leuk Kozoroh die kippentjes haha die donkeren vind ik erg mooi .
    ik heb even de spinazie gewassen en klaar gezet ,vandaar ik even ging kijken naar de kipjes .
    leuk hoor hahaaaaaa

Manji geen gemaar je heb het gewoon verdient je gaat door weer en wint zelfs afgelopen winter ging je gewoon strijken gewoon lief van je klaar .
    het is een aardige zwager voor jou .
  9. :stoom: nou wat voor me te doen ze willen dat ik naar een andere afdeling ga
    met de handen op de rug werken :stoom:
    dan loop je maar een half uur want dat is niet hun probleem
    desnoods kom je met een taxi en die mag je dan ook zelf betalen
    moet morgen weer met mijn oude hoofd bellen die zit daar nu
    ik wil best dingen doen heb vanmiddag ook op de computer dingen geregeld
    maar die houding he..... :stoom:
    ik denk wacht niet tot zaterdag hiermee dan houden we het gezellig.
    heb mij zelf verwend ga mooi een nachtje in een hotelletje slapen
    dan kan ik de volgende dag makkelijker ergen anders heen
  10.  Poeh, dat is zeker niet leuk,Yes! Waarom is dit dan? Omdat je nu niet met beide handen kan werken of gewoon een overplaatsing? Ik snap dat je woedend bent. Gaan ze tegenwoordig zo om met de mensen? Ik hoop dat je een oplossing vindt. Sterkte.
    goed idee van dat hotelletje. Ga je dan naar de kust?
    ik was net toch wel even inmslaap gevallen in de stoel. Meestal lukt me dat niet,maar ik was ook een beetje moe.
    manji wat leuk zo'n meevaller. Moeilijk om iets aan te nemen,he? Maar je hebt het zeker dubbel en dwars verdiend,meis.
    kozoroh, ik ga zo eens naar de kippetjes luisteren. Wat een fijne buurman hebben jullie. Fijn dat het dak er nu opzit. Vakje is weer vol.
    tot later!
  11. Och Yes, wat is dat toch tegenwoordig, dat kan toch wel op een andere manier. Jij werkt altijd zo hard en wat krijg je dan.....stank voor dank.
    Je hebt groot gelijk dat jij je zelf verwend met een overnachting in een hotelletje. Goed van je meis. :duim:

Oh ja, vergeten te vertellen over het bezoek dat zoon kreeg van de controle dienst toen hij ziek thuis was. Toen hij gisteren weer op het werk kwam, is hij gelijk naar de directeur gestapt om te vragen of ze hem niet vertrouwen.
    Het is daar de procedure, als iemand langer dan een week ziek thuis is er controle komt. Nou kan dat wel, want het is een mega grote onderneming, dus zullen we dat dan maar geloven.

http://i44.tinypic.com/a3yw0m.jpg
  12.  Manji dat is inderdaad de gewoonte om na een eek controle te krijgen.
    yes dat is heel vervelendvoor jou, moet je helemaal ergens op een andere plek werken, neem je vrijdag een hotelletje ???? Sterkte hoor 
    Johana ik was ook al zo moe na de fitness vanmiddag ik denk ook door de warmte. Jij hebt lekker buiten liggen slapen heerlijk hoor.

kl.zoon heeft het redelijk nr zijn zin gehad vandaag mr bij het gedecolleteerd was die gevallen en uitgeschakeld een grote schaafwond op zijn knie ,hij mocht kijken van de juf, met de bus mee vond die el erg leuk.

verder niets te melden. Fijne vond.
  13. Ben ik weer, even een lekkere douch genomen hartjes gewassen en gelijk op gefrist .

Yes wat rot voor je meis ,het word er niet beter op voor de ouderen he ,
    wel knap dat je je zelf trakteert op een hotelletje gelijk heb je .
    neem het er maar even van straks moet je weer hart werken he .

Omi ik ben niet geweest hoor vandaag naar de fysio mij tewarm .

lekker he Jippie even een tukkie doen ik lag lekker uit het zicht ook onder de parasol heerlijk ik werd door manlief wakker gemaakt voor de thee ,vond ik niet erg hoor . :D
    tot later
  14. ik kan natuurlijk wel wat doen
    ik wilde zelf wachten dat ik weer kon fietsen
    maar dat wordt je niet gegund het kost geld he ook omdat het zo lang duurt
    en het is dan tijdelijk op een afdeling waar je alleen toezicht moet houden
    en anders ga ik wel met 1 hand fietsen denk dat het tegen die tijd wel kan hoop ik.
    maar had liever mijn eigen collega's ontlast
  15. Yes dat kan ik me goed voorstellen. Ze kunnen zo hard zijn,he?
    Sterkte meid!
    Ik zit me toch zo te ergeren aan dit forum....!!!!
  16. Jippe  ik  moet ook  elke keer opnieuw inloggen op de iPad , bij mijn laptop niet.
    smileys gt ook niet.
    veel mensen hebben toch een iPad of tablet 

fijne avond allemaal 
  17. ja het is gewoon heel slecht op de ipad ik snap niet dat ze het nog niet goed hebben ze hadden het vorige week beloofd maar niks gedaan voor de mensen met een ipad .
    het is heel vervelend he .
    voor allemaal alvast een fijne avond .
  18. ik heb al een paar keer een vraag gesteld bij Vraag en Antwoord. Noppes dus!
    Ik vind het gewoon onbeschoft dat ze nooit antwoord geven.
    Ik heb ook gevraagd of ze zelf eens willen testen met een ipad.

Ik ga maar eens lekker lezen. Husby zit een serie te kijken. Buiten is het nu koud aan het worden.
    Morgen naar de kapper samen.

fijne avond allemaal.
  19.  Ze zijn ook erg onbeschoft ,ik vind dat ze het gewoon even kunnen zeggen we weten het niet 

Fijne avond en tot morgen .
    jsteen wijzigde dit bericht op 09-07-2013 21:45 met 14%
  20. Nou, voor een tukkie had ik vandaag echt geen tijd, hoor. Nu pas tijd om even achter de laptop te gaan zitten. Nou ja, vanmiddag wel een uurtje maar dat was voor een spoedklusje.

Ah joh Vonzie, ik herkende de foto niet, haha. Dacht dat het hier ergens in Nederland was, aan het IJsselmeer ofzo. Het had heel goed de man van Kuki kunnen zijn, net zo'n postuur. Ja, het was toen schitterend weer voor oktober, hè?
    Gaat het vandaag weer beter met je darmen? Ik denk aan een virusje want zondag hadden zoonlief en ik het ook. Ik kreeg het toen ook zo koud. Na een paar uur ging het beter. We zouden bbq'en maar hebben dat toen maar niet gedaan. Fijn dat het bultje van de kat loos alarm lijkt te zijn.

Groot gelijk dat je vanmorgen thuis bent gebleven, Johanna. Als je moe bent, heb je er toch niet zoveel aan. Kijk uit wat je schrijft hoor (techkn**zen). Gertine heeft om een soortgelijke benaming een keer een ban gekregen. :bloos:

Dit weer met deze temperatuur vind ik ook prima, Gertine. Je kunt zonder het te warm te hebben, van alles doen. Heerlijk!

Het is hier nu windstil, Jippie. Vandaag ook niet veel wind gehad. Misschien bij jullie wat meer.

Je hebt die beloning van strijkzwager verdiend hoor, Manji. Stel je voor dat het andersom was en iemand elke week voor jou moest komen strijken. Dan had je dat er toch ook graag voor over? Hij is blij met jou!!

Fijn dat het dak erop zit, Kozoroh. Het was een hele klus. Ik mis Schrijfstertje ook, fijn dat Johanna de groeten van ons aan haar doet. Was het vandaag weer dolle dinsdag of viel het mee? Ik ga zo even naar je link luisteren.

Dat is niet leuk, Yes. Ze kunnen je toch niet verplichten om zo'n eind te gaan lopen naar je werk? Ik zou niet met 1 hand gaan fietsen, hoor. Straks val je en dan ben je nog verder van huis. Kunnen ze nou echt geen klusjes op je eigen afdeling voor je verzinnen?

Ach, wat vervelend die schaafwond op je kleinzoon z'n knie, Omi. Hopelijk is hij daar sneller vanaf dan de wond op mijn scheenbeen maar dat gaat nu heel goed.

Ik krijg de correcties van de trouwkaart net binnen. Ga ik eerst maar doen want ze willen ze eind van de week op de post hebben (sommigen denken er erg laat aan om ze te bestellen).
    Fijna avond nog en tot morgen!
  21. Wat was het weer een heerlijke dag! Vanochtend het restant van de huiselijke beslommeringen afgewerkt, wasje gedraaid en buiten opgehangen, boodschapjes gedaan. Buiten mijn voeten een heerlijke verwenbeurt gegeven, boekie gelezen, gelunched. Op de fiets gestapt en een rondje gereden, onderweg even bij een tuincentrum gestopt om wat onderzoek te doen, daarna een glazen kat opgehaald, die ik besteld had tijdens een open atelierroute. Thuisgekomen de was opgevouwen, eten gekookt (zalm, gekookt aardappeltje en sla uit eigen tuin met toebehoren). Meneer vonzie ging naar de toneeluitvoering van kleindochter die hiermee haar basisschooltijd afsluit. Er waren maar vier kaarten beschikbaar dus dochter vond het leuk om de "echte" opa en oma mee te nemen.

Kozoroh, de bult van de kat is gewoon spekvet waarschijnlijk, zeg maar de beruchte rolletjes!
    Hij heeft ook geen diaree meer. Bij het minste of geringste verandering staan we bij de huisarts!
    Fijn dat de ren klaar is en ook fijn dat jullie het goed met de buurtjes kunnen vinden.

Libelle heeft niet zo veel respect voor de trouwe forummers, dat blijkt wel weer ladies!

Yes, om spinnijdig van te worden, lucht het maar hier hoor of zaterdag, je vindt altijd een luisterend oor (of twee!). Leuk dat je een hotelletje hebt geboekt.

Johanna, nogmaals goed op jezelf passen hoor, van jou is er maar eentje en dat is erg uniek!

Jippie, fijn dat alles een heel klein beetje beter wordt. Rottig maar het heeft zich ook een poos opgebouwd, dus er vanaf komen duurt nog langer.

Sienna, druk dametje, maar la douce France begint al te lonken en dus wordt het drukke draagbaar toch!?

Omi jij ook een beetje rustig aan doen hoor!

Manji, ook de boel weer schoon in de kast. Ergens kan ik het mij voorstellen dat na een week ziekte controle volgt, zeker bij een groot bedrijf. De goeden lijden zoals gewoonlijk weer onder de kwaden.

Bengel
    http://farm8.staticflickr.com/7056/6798614852_3414e14dfb.jpg

Sputter
    http://farm8.staticflickr.com/7042/6944745035_e86e424ae1.jpg

Voor straks welterusten voor allemaal!
  22.  Vonzie wat zijn het toch mooie rode katers .
    fijn dat het weer goed gaat met ze .
    voor straks welte rusten allemaal .
  23.  nog een late goedenavond we zijn deze dagen heel de dag buiten, dus weinig hier.

Heb even gelezen wat jullie hebben geschreven maar zag dacht ik geen nare dingen.

dus als ik niet veel kom buurten komt dat door het weer ha-ha

slaap lekker voor straks 
  24. Goedenavond.

Na uitleg van zoon zijn baas snappen wij dat ook hoor, maar wij dachten dat controle nooit meer gebeurde. 

Vonzie, wat heb je mooie katjes.

Yes, met een hand fietsen, dan hoop ik dat je een geen handremmen hebt. Kijk je wel uit meiske.

Ik wens jullie allemaal een fijne nacht.
    Slaap ze!
  25. Goede morgen allemaal .
    wat een heerlijk zonnetje als je wakker word ik was er al vroeg uit heb gegeten haar in de krul dus ben al op geschoten haha het zou niet zo warm worden vandaag en morgen ,
    duimen jullie dat we iets kunnen vinden ,we gaan straks weg shoppen samen
    ik weet ook niet hoe laat ik weer hier bent maar dat zien jullie van zelf .

Kirsten natuurlijk ben je lekker veel buiten met dit weer geniet er van hoor .
    we zien je wel komen .

Sienna ik had het maar even weg gehaald want ja ik kan jullie niet meer missen he :D

Yes wanneer ga je weg naar je hotelletje en maak er een fijne dag van hoor nu heb he nog
    erg mooi weer .

ik heb nog geen tijd gehad om schrijfster te mailen maar vandaag ga ik dat wel doen .

voor iedereen een mooie dag nog en een lekker ontbijtje voor jullie .

en tot later
    http://i40.tinypic.com/bduv42.gif