Heeft u problemen met inloggen? Klik hier voor meer informatie.
  1. Johanna nu kan je weer verder.Gr.Tooske

Terug naar Longziekte astma/COPD (1).
    ModLibelle wijzigde dit bericht op 21-01-2012 10:14 met 62%: Link toegevoegd
    Het geluk pluk je,uit kleine vreugden
  1. Het is heel verdrietig als je huisdier overlijdt, Manji. Als je dan de as op komt halen, hoort daar een vriendelijk en meelevend woord bij van de medewerkster. Zo iemand als zij hoort daar niet te zitten.
    Je had zwager goed te pakken met je borstonderzoek.
    De wagen staat hier trouwens ook inmiddels dus ik verwacht binnenkort wel een oproep. :tong:

Fijn dat je man weer wat gegeten heeft, Johanna. Hopelijk is hij snel weer helemaal opgeknapt.

Dus jij hebt de griepprik al gehad, Jes. Ik moet volgende week woensdag. Heb je lekker gezwommen?

Ach Omi wat naar dat het andere oog nu ook ontstoken is. Het lijkt me heel vervelend. Veel sterkte ermee en hopelijk gaat het snel beter.

Lief dat je je vriendin een middag mee uit nam, Jippie. Ze krijgen het wel voor hun kiezen, zeg! Wij zijn sinds de inbraak ook veel voorzichtiger geworden. Zoiets vergeet je niet meer.

Vanmiddag het laatste stuk tuin gedaan. Helaas was het een stuk dat niet meer in de zon komt omdat hij zo laag staat. Maar voor het oog is de tuin weer netjes nu. Ik moet alleen nog een zak (gekregen) bollen in de grond stoppen.

Fijne avond allemaal!
  2. http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/donderdag/animaatjes-donderdag-32233.jpg
    ja ze waren er dit jaar vroeg bij meestal is het pas eind oktober dat ik de griepprik krijg
    ik heb redelijk gewerkt de rust was iets weer gekeerd maar het is wel heftig geweest de afgelopen dagen ben benieuwd wat het vandaag word maar het laatste dagje en dan ben ik weer vrij....
    dus dat overleven we ook wel weer ik heb wel lekker gezwommen alleen waren ze vergeten de sauma aan te zetten daar mag ik de volgende keer gratis in... :cheer:
    ik ga nog even genieten van de zon vanmorgen
    het is ook altijd wat!
  3. Goedemorgen allemaal.

Jippie,het was in het dieren crematorium. Daar ben ik met mijn schoonzusje de as van haar hondje op gaan halen en die ons te woord stond,was alleen maar aan het roddelen over haar familie. Ik kon haar niet goed verstaan,omdat ik te ver weg zat en zij heel zachtjes praatte.
    Toen ik met mijn schoonzusje in de auto zat,vroeg ik haar wat die muts allemaal te vertellen had en toen ik dat hoorde wou ik terug gaan,maar mijn schoonzusje hield mij tegen.
    Jouw vriendin heeft al heel wat nare dingen mee gemaakt. Heel lief van jou om haar mee uit te nemen.

Johanna,jouw man is gelukkig weer opgeknapt. En jouw dochter is een sterke flinke dame.

Sienna,dan mag jij ook weer de bus in. Bij mij was gelukkig de uitslag goed. Ik vind dat altijd spannend omdat ik al 2 keer een negatief bericht heb gekregen,wat later alleen maar een cyste was en die toen verwijderd moest worden,maar dat is geen nare ingreep hoor.
    Heb jij de tuin al winter klaar,daar ben ik nog niet helemaal mee klaar.

Jes,nog een dag werken,maar dan ben je weer lekker vrij. Ik hoop dat je het rustiger gaat krijgen dan de afgelopen dagen.
    Mooi dat je gratis in de sauna mag,is mooi mee genomen. :duim:

Vandaag ga ik met mijn schoonzsje naar het dierenasiel om voer en dergelijke van haar overleden hondje daar naar toe te brengen. Dan moet ik niet bij de dieren gaan kijken want ik ben in staat om er een hondje mee te nemen.

http://i48.tinypic.com/i3e3ht.jpg

4. goede middag allemaal .
    weer van dat mooie weer het was wel erg fris maar ik vind dit heerlijk weer .
    we zijn even samen weg geweest maar manlief is nog niet goed genoeg. ik ben ook alleen weg geweest heb koffie gedronken
    bij een lief mensje ,
    en toen weer naar huis ik moet ook even naar schoonzusje want ik had voor alle vrouwen ponpoenen of te wel sier calabasse gekregen vanschoonzoon , en schoonzus was het vergeten en wij ook vanmorgen haha ik zet mijn schoot binnen en loop zo tegen het tasje aan van schoonzus
    maar manlief breng het zo even ze woond hier vlak bij gelukkg .

Omi beterschap met je ogen hoor ik hoop maar dat je niet of geen pijn heb want dan is het nog ergen .

ja schandalig he manji om zo iemand daar neer te zetten
    er komen allemaal verdietige mensen ze maakt er misbrijk van
    zo iemand hoord daar niet te werken vind ik .

Sienna wat heb je je tuin al vroeg klaar komt vast nu je niet meer werkt he maar wel fijn zal je nog niet tekort snoeien dan bevriest het hoor dus opletten he ik heb nog veel in bloei anders niet .
  5. ach Jes ik vergeet jou hele maal ,voor vanavond werkse hoor .
    en lekker he dat zwemmen heb je dan ook warm water
    ik ben jaren geweest met het astma fonds maar dat is gestopt een jaar of 5 geleden erg jammer en wij hadden warm water op donderavond daar voor gingen de mense met reuma zwemmen
    dus wij hadden het heerlijk warm daar .
  6. Manji, wat een vreselijk mens was dat daar. Zo iemand hoort daar toch niet te werken?
    Morgen moet ik met mijn bril even terug. Ik had gisteren zo'n last van een vleugeltje bij mijn oog.
    Oh, ik ga even naar een quiz op de t.v. Kijken. Tot later!
  7. Hopelijk blijft het vanavond rustig op je werk, Jes. Hierna weer fijn eventjes vrij, geniet ervan!

Fijn dat bij jou de uitslag van de pletbus goed was, Manji. Altijd weer eventjes spannend, hè? Er moet bij mij nog 1 struik gesnoeid worden en een zak bollen de grond in. Dan heb ik nog een halve bak met violen staan maar die moeten nog even wachten tot mijn bolbegonia's zijn uitgebloeid dan mogen de viooltjes in die bakken.

Ja, lekker weer vandaag hè, Johanna? Ik ben ook veel buiten geweest. Voor mijn verjaardag heb ik ook een tas vol pompoenen gekregen. Die liggen nu heel leuk op de tuintafel.
    Vorig jaar was ik ook vroeg met het winterklaar maken van de tuin en toen werkte ik nog. Twee jaar geleden had ik in november nog niks voor de winter gedaan. Toen kreeg ik voor het eerst van mijn leven een flinke griep en direct daarna begon het te vriezen en sneeuwen. De hele winter heb ik mij geërgerd aan de slordige tuin (toen de sneeuw weg was). Dat overkomt me dus niet meer. :D

Bij ons was tot 2 jaar geleden ook reumazwemmen, op woensdag eind van de middag. 's Avonds was het dan zwemmen voor volwassenen met nog steeds verwarmd water. Ze hebben dat helaas afgeschaft, wij gingen bijna elke week.

Volgens de verzekering mag ik ook een nieuwe bril maar ik heb hem nog niet nodig en deze zit nog perfect. Tot later Jippie, veel plezier met de quiz.
  8. We kijken altijd graag naar Astrid Joosten. Dit zijn,helaas, herhalingen.
    Haar man is vorige maand na een kort ziekbed van maar 6 weken aan prostaatkanker overleden. Heel triest!
    Ze komt wel weer met een nieuwe serie, ondanks haar verdriet.

Sienna, onze tuin is ook al ver klaar voor de winter. Nog een keer komt de tuinman voor de heggen. Er moeten ook nog wat andere planten in. Omdat ons huis gespoten is,moesten er planten weg. Jammer genoeg ook de hortensia's.ook onze klimhortensia is van de gevel af. Ik vind het wel jammer,maar nu willen we de gevel clean houden.
    Misschien ga ik nog wat bollen in manden doen...
    Met mijn nieuwe bril kan ik veel beter zien nu. Het was dus echt wel nodig.

Fijne avond dames!
  9. Goedeavond allemaal.

Ik ben er maar even want ik ben dood moe.
    Naar het dierenasiel ging niet door dus heb ik de tuin maar winterklaar gemaakt. Moet ik nog wel de stoepen schuren,maar dat doe ik van de week of anders volgende week wel.

Mijn zwager is gisteren geopereerd en het viel vies tegen,maar ze hebben wel alles in de blaas weg gekregen.
    Chemospoeling ging weer niet omdat er te veel bloed bij de urine zat. Nu zijn ze met water aan het spoelen en gisteren was dat al 280 liter.pffffff.

Mijn zus kwam vanavond na het bezoekuur met haar zoon nog bij mij aan. Als die dan weg zijn zit je daar alleen met je gedachten en emotie's. ;(

Ik ga naar bed.

http://i50.tinypic.com/1gljcp.jpg

10. http://i46.tinypic.com/tan4mq.gif

wat triest allemaal Manji ,dikke knuf vor jou en veel sterkte met je zwager .

ja Jippie Astrid is ook haar man kwijt door die rotziekte he
    genieten jullie maar lekker het gaat gelukkig goed met je man hij
    is er bijna vanaf toch ,ook veel sterkte samen .

Jes lekker vrij vandaag .

Omi moet weer naar de oogarts sterkte er mee .

Sienna fijn gevoel he de tuin winterklaar Manji ook al
    ja jullie hebben gelijk hoor en voor april het ontkruid wiede dan heb je het hele jaar plezier bijna geen onkruid .

zo het is vrijdag en wij gaan straks weg weer lekker naar dochter
    het is nu droog en ik hoop dat het droog blijft .
    het was hier erg slecht weer ik was er wakker van geworden om half 6 zo hart regende het ik heb me lekker omgedraaid en weer gaan slapen .
    voor iedereen een fijne vrijdag ik kom nog wel langs vandaag
    liefs johanna.
  11. Om Je Dromen Waar Te Maken Moet Je Eerst Wakker Worden
  12. http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vrijdag/animaatjes-vrijdag-42306.gif
    goede morgen allemaal en met recht wil ik zeggen goede want er gebeuren teveel nare dingen
    ik ga nu leuke dingen doen zo
    maar goed ik zou vanavond uit eten met twee collega's
    dat gaat niet door broer van een van hen is gisteren bij L tegen een stilstaande vrachtauto gereden heeft het overleeft Goddank
    maar wel veel herstel nodig verder en afwachten he
    Er zijn mensen met relatieproblemen en nu zei ik ben er klaar mee alleen leuke dingen nu
    maarja dan het bericht van manji het ziet er wel goed uit als alles weg is dan maar met water spoelen als het maar helpt meid!
    hoop en bid dat het echt goed gaat komen.
    Johanna neem je mooie bloemen mee?
    ik ga straks mooie kopen hebben we wel verdiend na zo'n week
    De rust was nog niet weer gekeerd ja eerst wel maar toen ik naar huis wilde gisteren begon het gedonder weer dus nog even gebleven en mee gehandeld
    en nu is er koffie!
    het is ook altijd wat!
  13. Goedemorgen allemaal.

Ik moet even wat recht zetten. Mijn zus zei gisterenavond tegen mij dat er 280 liter water was gespoeld. Ik vond dat wel erg veel,dat moet dus 28 liter zijn,scheelt nogal wat hé. :lol: Ze was een beetje in de war denk ik.

Ik ga morgen weer op jullie reageren.

http://i52.tinypic.com/9ay136.jpg

14. Ik dacht het wel Manji vond het al zo veel hè .
    Het val niet mee voor je zus nu ,sterkte allemaal.

Jes gelijk heb je om mooie bloemen tekopen ,ik krijg ze altijd
    Anders zou ik ze ook kopen hoor ik hou erg van bloemen .
    Ja wat een week voor jou geniet nu maar lekker van je vrij

Wij hebben net een boterhammetje op het regend hier bah vies weer
    We hebben geen zin om weg gegaan ik kan beter binnen blijven met
    Dit rot weer .

tot later
  15. Manji, laten we hopen dat het water helpt. Stekte voor jou en je zus en zwager. Het is en blijft een tijd van emotie en spanning,he?

Jes, jij hebt je rust nu wel even verdiend. Verwen jezelf maar,hoor.

Johanna, verstandig om binnen te blijven. Wij hebben nog even de zon gezien,maar nu miezert het weer.
    Vanmorgen zijn we eerst naar het ziekenhuis gegaan voor de bestraling en daarna naar Ikea. Daar lekker eerst koffie met een sauzijzenbroodje en daarna op jacht naar een kastje voor onder de t.v.
    Manlief ligt nu op de grond te puzzelen hoe alles in elkaar moet.

Ik ga hem even helpen..
    Kom later nog terug.
  16. Hoi allemaal Ik kom alleen even gedag zeggen Ik kan door beide ogen heeeel slecht zien vanmorgen weer naar de oogsrts geweest rechter oog ietsiepietsie beter maar moet nog steeds mo de 3 uur druppelen en maandag morgen om 8,30 uur weer terug komen fijn weekend allemaal.en sterkte voor degene die het nodig hebben.
    Pluk de dag
  17. Mijn zwager is vandaag naar huis gekomen.
    Hij moet nog wel bedrust houden en mag ook niet uit bed om te plassen en dat moet hij 3 keer in een uur. Dus dat worden vermoeide dagen en nachten voor hem,maar ook voor mijn zus. Hij wil de eerste dagen dan ook geen visite want hij is zoooo moe en zit er helemaal door heen.
    Er is weer wat op kweek gezet en daar heeft hij over 14 dagen de uitslag van.

http://i45.tinypic.com/2jdfib6.jpgallemaal.
  18. http://www.animaatjes.nl/plaatjes/h/herfst/animaatjes-herfst-76058.png
    goede morgen allemaal
    beterschap omi fijn dat je toch nog wat laat weten
    mooie bloemen gehad johanna?
    ik heb van die hele grote bolchrysanten gekocht waar je nog zo'n zakje af moet halen en een amaryles in de pot met al een knop als ik die zelf wil doen lukt het meestal niet
    manji dat is inderdaad erg vermoeiend voor je zwager
    maar alles voor het goede doel he?
    hoop echt dat hij snel opknapt
    jippie leuk even wat anders dan retourtje ziekenhuis nog even volhouden dan zit het er op en hebben jullie weer wat meer vrijheid
    het is ook altijd wat!
  19. Goede morgen allemaal .

Jes waar haal je die mooie plaatjes vandaag ?

Ja die zijn heel mooi en erg sterk Jes Ik heb vroeger die zakjes er om heen gedaan was een hoop werk maar verdiende erug goed :D
    ik kan zels zien of ze vers geplukt zijn of oud .
    en die bollen is heel makelijk joh je moet ze voor de helfd in de grond zetten dan komt het goed en niet te veel water tegelijk .
    moet je toch een proberen je krijgt er dan ook vaak meerdere
    bloemen in .
    gewoon kopen en ik vertel wat je moet doen dan komt het goed hoor .
    ik heb witte rozen gehad en witte anjers ,
    ik had nog zwarte cala's van vorigeweek en nu heb ik er een zacht zalm kleurtje bij gekregen ik heb ze bij elkaar gezet heel mooi .

OMI IK HOOP DAT JE ER SNEL VAN AF KOMT HET LIJK ME ZO HINDELIJK
    BETERSCHAP EN EEN KNUFFEL

Manji fijn dat je zwager weer naar huis is vandaag zal wel heel vervelend zijn voor hem ,ook beterschap voor jou zwager ik hoop echt dat het geholpen heeft voor hem .

zo ik zit al in de krul mijn haar gewassen en gedouchd .
    manlief is weer helemaal de oude hoor hij is brod halen en even naar een bouwmarkt voor iets kijken .

we hebben het weer erug gezellig gehad bij dochter ik vind haar erg flink ze moet woensdag middag bellen voor de uitslag en in november terug op controlle in het ziekhuis .
    ze ziet er weer beter uit ook nu .
    ik ga de soep op zetten .
    tot later .

http://i45.tinypic.com/4t9i1f.jpg
  20. http://i41.tinypic.com/141ku4i.jpg

Omi,ik hoop dat het weer snel over is met je ogen,het lijkt mij erg lastig.

Jippie hebben jullie de tuin ook al bijna winterklaar.
    Nog even en dan is het voor jouw man voorbij. Dat zal een stuk rust geven,want dat gesjouw naar het ziekenhuis is best vermoeiend.

Jes,zit jij weer gezellig tussen de bloemen,dat vrolijkt gelijk je kamer op.

Johanna,gelukkig dat je man weer beter is. En ook jij hebt weer mooie bloemen in huis. Ik koop nooit bloemen,want ik geef daar niet zo om,dat kunnen jullie je vast niet indenken. :lol: Ik heb dan veel liever een mooie plant met blommekes erin.

Ik ga de vogelkooi schoon maken en als het droog blijft en ik zin heb,wil ik de voortuin winterklaar maken. Moet ook de toilet nog doen.

http://i46.tinypic.com/21ov70l.jpg

21. Goede morgen allemaal
    Johanna als de tekst groot geschreven staat kan ik in derdaad beter lezen. Het verbeterd nog niet veel maar de oogsrts hoopt dat het over 6 weken wel over is Dan gaan we met vakantie. Ik heb geen pijn zie wel kleuren maar alles is wazit komt het meest door de druppels volgens de bij sluiter. het ergste vind ik dat ik niets kan lezen een krant of boek Ik luister maar naar de radio.
    Allemaal een fijn weekend en jullie zijn weer op de hoogte.
    Pluk de dag
  22. JA DAT IS WAAR OMI IK HEB TOEN OOK VEEL NAAR DE RADIO GELUISTERD TV KIJKEN GING EEN BEETJE MET EEN OOG MAAR OOK NIET LEKKER EN MET TWEE ZIEKE OGEN HELEMAAL NIET VERVELEND HOOR BETERSCHAP
    DE PLAATJES KOMEN VAN ANIMAATJES .NL JOHJANNA
    o dat kan wel weer klein :lol:
    het is ook altijd wat!
  23. hoe maak ik mijn letters groter?

Omi, sterkte!

Ja meiden, we moeten nog 1 week en dan komt er wat rust in de tent. Vanmorgen had hij een invalbeurt en maandag moet hij al om 7 uur in de ochtend. Maar dan is de dag niet zo gebroken.
    Johanna, dat lijkt me een heel apart boeket.Fijn dat je man niet meer ziek is en weer gaat klussen.
    Je dochter is gewoon een kanjer. Ik hoop dat ze positieve berichten krijgt volgende week.

Manji, de tuin is nu rondom wel klaar. Alleen moeten de heggen nog gesnoeid worden. Maar dat laten we doen.
    Ik hoop dat je zwager weer snel opknapt. Thuis is het meestal beter dan in zo'n ziekenhuis.

ik wens alle dames hier: Fijn weekend!
  24. Jippie,bij zoomniveau rechtsonder in je pc daar kun je het veranderen.
    Of:bovenin bij Beeld....tekengrootte aanklikken.
    Of: Ctrl en aan je wieltje van de muis draaien.
    Of: Ctrl en de - of + aanklikken op je toetsenbord.

Fijn meis dat het over een week gedaan is voor je man.

OMI HEB JIJ GRAAG DAT WIJ IN HET GROOT POSTEN?
    STERKTE MEID!

Ik ben klaar met mijn huishoudelijke karweitjes en ga nu lekker douchen.

http://i45.tinypic.com/vglao3.jpg
    allemaal.

25. test zijn de letters zo goed,Omi?
    Dank je Manji!

niet gelukt dus!
    jippie_ wijzigde dit bericht op 13-10-2012 16:38 met 16%