- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 131 reacties, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 31-01-2011 19:04.
TV series
- Geplaatst op vrijdag 30 juli 2010 19:22farah
Hm, dacht even dat ik ze zag vliegen maar het is weer zo;n pop-up.
Zal die van de Beatles dan maar even opzoeken alhoewel ik toch al weet wat de uitslag is.
Ik kan er alleen niet achter aan zitten. Om in te kopen. De pc start moeizaam op, heb 2 uur moeten wachten voor ik bij outlook kwam.
De mail kwam niet binnen, ik kon verder ook niet internetten. Dus 2x uit en aan gezet en daarna even de deur uit om af te koelen....
En neen, slecht slapen doe ik niet maar doordat ik een zeer pijnlijke opgezwollen schildklier in de hals heb heeft de HA mij medicijnen voorgeschreven. Ontstekingsremmers met diclofenac erin. Nou, haalde lekker de nacht door zonder wakker te worden.
Ik slik voor een nierfilterontsteking een 3 soorten medicijnen voor hart en vaten, eentje tegen de ontsteking en omdat ik zoveel vocht vasthield plaspillen.
Verder slik ik normaal Arius, antihistamine en spuit nasacort.
Ik heb zelf fibromyalgie, al vanaf 1994, nu last aan de rechterschouder en -elleboog.
Ik heb zelf omdat ik ontstellend veel last had van zware migraine en spanningshoofdpijnen ontstellend veel medicijnen geslikt. Vanaf 2009 steeds zwaardere. Tot ik een medicijnvergiftiging kreeg en geen pijnstillers meer mocht innemen. Hielp ook niet meer. Dat was hevig schrikken. Maar op een of andere manier ben ik na weken opeens totaal verlost van die klachten. En dat had ik al vanaf mijn 15e jaar. Dus je begrijpt dat ik nog steeds euforisch ben.
Maar ipv minder te slikken slik ik nu opeens veel meer. Hopelijk stopt het als mijn nieren in orde zijn.
Hoe lang loop jij al rond met een frozen shoulder. Wat een ellende!!! Sterkte hoor.
Overigens, heb mij aangemeld bij een andere HA. MOet alleen wachten tot de vorige terug is van vakantie zodat hij zijn fiat kan geven en mijn gegevens door stuurt.
Dat was heel veel off topic
- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 11:33kati
Gisteren weer gekeken! En ongelooflijk maar nu was die Gabriel de Desmond uit Lost! Weer herenigd met Penny.. Olivia dus, die 2 speelden samen in ook al in Lost...
Grappig, de makers van Lost, maakten ook Flasforward, en vonden kennelijk dat er een aantal acteurs terug moesten komen! (jammer dat Sawyer er niet in zit dan!
)
Overigens begint zondag 24 ook weer! Las dat t het laatste seizoen 'ever' is! :(Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 13:41farah
O, dit is erg. Heb gisteren helemaal vergeten dat Flash Forward was!
Ik las je posting en dacht waar heb je het over! O, ja, gisteren donderdag. Ik baal nu ontzettend!!!!! Hoe kan ik die 2 delen nog bekijken?
En dan zag jij nog eens die GAbriel? Desmond uit Lost. Dat is helemaal erg!!!
En jaaaaaaaaaaa, laat Sawyer maar rustig terug komen. Dan zit ik echt klaar. Ik val niet echt op blonde types maar met hem wil ik best een beschuitje eten, hahahaha.
Ja, het is altijd leuk acteurs in andere rollen terug te zien.
Mijn dochter was hier en schijnt behoorlijk wat series af te kijken. Ze herkent dan vrijwel iedereen en noemt dan andere series op. Pfff, zegt mij weinig.
IK ben niet zo van die eindeloze series. Een enkeling pik ik eruit en probeer die dat zo trouw mogelijk te volgen. Alleen Flash Forward lukt niet echt. Maar nog nooit een serie gemist. Schijnt dat mijn dochter deze serie dus duidelijk niet volgt anders had ze wel wat gezegd. Ze was gisteren bij mij.....
Ja, ik las dat 24 weer terug kwam. Voor de laatste keer. NOu, zou zeggen, veel kijkplezier!!!!
Ik ga nog even verder balen over mijn gemiste afleveringen

- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 14:33frannyb
Farah, je hebt zelfs 3 afleveringen van Flash Forward gemist!!! Want na de gewone 2 afleveringen kwam er nog een... Stond niet in de gids ofzo, dus dat was even raar.
Katie, meen je echt dat die Gabriel Desmond was? Volgens mij niet hoor, kan het ook niet via internet vinden...
Even verder gezocht (wat kun je een boel vinden op internet):
Gabriel uit FlashForward wordt gespeeld door James Callis.
Desmond uit Lost wordt gespeeld door Henry Ian Cusick.
Het zijn dus niet dezelfde mannen.... - Geplaatst op zondag 29 augustus 2010 12:32kati
Heb even gegoogled! Maar Franny je hebt gelijk! Ik was in de war! Hij had ook zo'n bekende kop! Maar hij is van BattleStar Gallactica! (de nieuwe versie) Ik heb SciFi channel en daar is dat op te zien!
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op zondag 29 augustus 2010 12:36kati
mistake easily made:
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op zondag 29 augustus 2010 19:28farah
Franny, jouw berichtje was echt een shock. Een enorme afknapper. Dus moet er even goed over nadenken of ik komende donderdag nog wel voor de buis ga zitten. Bleehhhh.
Hoe haal ik die 3 afleveringen in??????
Misschien heeft de buurjongen ze op een cd,dvd staan.......
Kati, James Callis is ook niet slecht. Ziet er zeer goed uit.
En ja, als je snel naar beide foto's kijkt lijken ze een beetje op elkaar.
Ik houd zo wie zo van zulke types... - Geplaatst op woensdag 08 september 2010 14:13farah
Via internet dus nr 14, 15, en 16 gezien. Maar moet de nrs 12 en 13 hebben, dus nog een 'lange weg' te gaan.
Morgen weer Flash Forward. Opnemen dus.
- Geplaatst op donderdag 09 september 2010 13:04frannyb
FlashForward komt vanavond niet...
Seizoen afgelopen, serie afgelopen of 'zomaar' geen aflevering (ivm datum vandaag)....
Geen idee...
- Geplaatst op donderdag 09 september 2010 13:36kati
quote:frannyb schreef op 09 september 2010 @ 13:04:
FlashForward komt vanavond niet...
Seizoen afgelopen, serie afgelopen of 'zomaar' geen aflevering (ivm datum vandaag)....
Geen idee...
Hoezo komt vandaag niet... wat is dát nu weer voor flauwekul! Heb t gewoon in de gids staan, maar ja die is ook van 2 weken vooruit! Even op de internet gids kijken... WAH ik lees dat t idd gestopt is maaaaarrr dat t ook definitief gestopt is omdat ABC in Amerika geen tweede seizoen maakt! WAT? Wat is dat voor nonsens! Eindelijk weer eens een goeie serie en dan stoppen ze ermee met zo'n onbevredigend einde!!!!
Farah als je t alsnog wilt zien staan op de Veronicasite, bij reacties allerlei tips hoe je t alsnog kunt zien... nog meer boze kijkers daar nl...Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op donderdag 09 september 2010 13:39kati
FlashForward is an American television series, adapted for TV by Brannon Braga and David S. Goyer, which aired on ABC between September 24, 2009 and May 27, 2010. It is based on the 1999 novel Flashforward by Canadian science fiction writer Robert J. Sawyer. The series was cancelled in May 2010.
The series revolves around the lives of several people as a mysterious event causes nearly everyone on the planet to simultaneously lose consciousness for two minutes and seventeen seconds on October 6, 2009. During this "blackout," people see what appear to be visions of their lives on April 29, 2010, a global "flashforward."
It was announced in June 2010 that ABC would not be renewing FlashForward for a second season.
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op donderdag 09 september 2010 13:42frannyb
Hm, dat het definitief gestopt is, dat wist ik niet. Dacht gewoon einde seizoen (in onze tv-gids stond het dus niet geprogrammeerd, maar er stond vorige week ook geen 'slot' of 'einde' bij). - Geplaatst op donderdag 09 september 2010 14:04farah
Kati,
Hahaha, ben zelf lid van Veronica. Maar nog nooit op hun site gekeken. Dus nu een reden.
Ehh, als je nog meer leuk nieuws weet. Maar okay, het is wel heel jammer. Onbegrijpelijk. Al zullen we op ons kop staan, als ABC niets doet hebben we het nakijken.
Boek van R.J. Sawyer kopen?
Er staan nog wat series die ik nog niet gezien heb. Maar dat zal dus ook niet veel verder helpen. Volgens mij heb ik 19 t/m 21 nog niet gezien.
Mijn buurjongen beweert de gehele serie uitgekeken te hebben. In 2 dagen. Wat moet hij dan gezien hebben? Hij zei niets dat de serie niet afgemaakt is.....
Franny,
Keek gisteren in de gids ivm House en Flash Forwards. Ik zag inderdaad tot mijn schrik dat er vandaag dus geen afleveringen van de laatste zijn. Waanzin.
Het gebeurt vaker dat ergens geen slot of einde staat. Is dat bij House ook niet zo?
In ieder geval dus ook geen bericht bij Vampire Diaries. Stond ook geen slot. Hoorde van mijn dochter dat daar waarschijnlijk ook geen afleveringen meer van komen. Maar ze kan de series wel op dvd branden zodat ik kan zien hoe het verder gaat.
En Fringe komt nu weer eens met nieuwe afleveringen? Zou tijd worden. De herhalingen zijn wel leuk maar wil ook wel graag een vervolg zien.
Hmm, ivm met datum van vandaag. Wat bedoel je daar mee? Loop ik achter, ben ik iets vergeten?
O, er begint iets te dagen.... - Geplaatst op vrijdag 10 september 2010 14:58frannyb
Farah,
van Vampire Diaries komt geloof ik nog wel 1 seizoen (maar moet nog opgenomen worden).
Fringe zijn nu allemaal herhalingen (volgens de tv-gids zouden het nieuwe afleveringen zijn...), nieuwe afleveringen komen nog wel, maar wanneer??
Moonlight (met die lekkere vampier
) zijn ook allemaal herhalingen en het eerste seizoen was ook gelijk het laatste seizoen 
- Geplaatst op zaterdag 11 september 2010 00:34frannyb
Oke, vanavond was Fringe dus wel een NIEUWE aflevering... En dat staat dan nergens ('start' stond er vroeger nog wel eens bij, nu staat dat er alleen bij als er weer eens een serie opnieuw herhaald wordt, bij de herhaling staat dan 'start', denk je nieuwe afleveringen te zien, zijn het oude...)... Vind dat de zenders er de laatste tijd een potje van maken (en de gidsenmakers ook!)...
- Geplaatst op zaterdag 11 september 2010 09:03farah
Hi Franny,
Heb gisteren de site van Vampires Diary opgeslagen. Ik zag maar 1 aflevering van de nieuwe serie vermeld staan
+. Maar goed, weet het niet zeker. Mijn dochter is er ook een fan van en die zei dat ze daar in
Amerika veel verder waren maar dat het in Nederland niet meer vertoond zou worden.
Moonlight heb ik nog niet gezien.
Fringe heb ik opgenomen. Moet die nog bekijken maar gezien de tekst leek het mij ook een herhaling. Mijn geheugen is af en toe een vergiet of ik heb wat van de vorige afleveringen gemist. Wat mij stug lijkt.
Vind jij, als je al House aan kijkt, nog steeds zo leuk?
Wat betreft de gidsen. Ik let er niet meer op, ze zetten toch nauwelijks iets neer en op de tv hebben ze ook niet meer de beleefdheid te melden dat de serie, tijdelijk, afgelopen is.farah wijzigde dit bericht op 11-09-2010 09:04 met 1% - Geplaatst op zaterdag 11 september 2010 09:10kati
Omdat wij digitale tv hebben hebben wij een tv gids die daarop inspeelt dus Totaal TV maar die is meteen over 2 weken! Daar staat dus soms iets in wat niet komt! Zoals Flashforward omdat Veronica op t laatste moment besloten heeft 2x achter elkaar 3 delen na elkaar uit te zenden! Maar goed dat ik zat te kijken en kon blijven kijken.. Je zou idd je dvd verkeerd ingesteld hebben! Tegenwoordig laat ik mijn dvd maar langer lopen!
Heel gek er komen veel leuke nieuwe (en oude ) series waardoor je soms 1 ding kijkt en 1 ding loopt op te nemen maar op woensdag komt er helemaal niks!
Kun je al die opgenomen dingen kijken natuurlijk! Dát is t!
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op zaterdag 11 september 2010 09:11kati
Ben ook wel benieuwd naar t zo gepromote Glee wat vanaf 14 september begint!
Farah, misschien moet je aan de mod vragen of ze je topic titel vervangt? Omdat Flashforward afgelopen is? In iets van: TV series of zo?
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op zaterdag 11 september 2010 09:56Moderator2
Goedemorgen
Als Farah akkoord gaat kan ik de titel veranderen in 'TV series'.
Ik lees haar bericht wel op dit topic.
Vriendelijke groet,
Moderator2Niet meer actief | forum@libelle.nl - Geplaatst op zaterdag 11 september 2010 17:27farah
Moderator2,
Geen slecht idee!
Ik had al iets rond lost geopend en eerder onder House. Dit is veel beter zo. Makkelijker voor iedereen te vinden.
Bedankt
o ja, wat gaan jullie met de door mij geplaatste topic Lost doen????farah wijzigde dit bericht op 11-09-2010 17:37 met 16% - Geplaatst op zaterdag 11 september 2010 17:36farah
Kati,
Dat merkte ik ook toen ik deel 19/21 bekeek. Het duurde langer dan normaal en liep 'leuk' in elkaar over.
Ik laat altijd de opnames langer lopen dan normaal. Veel programma's kunnen uitlopen, ook al omdat ze te laat beginnen.
Of zie Hollands got talent. Helemaal niet meer op te nemen. Kan een half uur uitlopen!!!
En bv Belgie. Ook vaak te laat. En over Duitsland hebben we het maar helemaal niet!
Glee, een klein stukje van gezien tijdens zappen. Gaat mijn neus voorbij.
En de Moderator heeft dus al aangeboden om de topictitel te veranderen.
Mooi.
Ik was vandaag de stad in. Vlak bij het station is een heel goed muziekzaakje. En gevraagd naar Across the Universe van Rufus Wainwright. Kreeg een heel verhaal rond een muzikale familie. Die gaf aan dat die song op geen enkele cd van R. Wainwright staat.
Wel kon ik kijken bij de filmmuziek van I am Sam. Maar die ene waar die song van R. Wainwright zelf op staat is uit de handel genomen. Dat is dus even flink slikken.
Hoeveel pech kan je hebben?
- Geplaatst op zaterdag 11 september 2010 19:44Moderator2
Beste Fajah
Alle dank gaat naar Kati hoor
Ik verander de titel, maar laat het topic 'Lost' voor wat het is, anders komen de berichten door elkaar te staan.
Vriendelijke groet,
Moderator2Niet meer actief | forum@libelle.nl - Geplaatst op zondag 12 september 2010 11:48kati
Goedemorgen, O wat leuk het is al meteen veranderd! Wat goed!
Mod2 had je gelijk meegelezen?
Ook een tv serie fan?
Farah, Gloei en ik kijken nogal veel tv-series.. Wat we niet kunnen zien nemen we op. Op de BBC kijken we Merlin (gisteren opgenomen, straks even kijken) Net5 heeft leuke series, vanavond weer 24, en zo zijn er nogal wat! Op RTL8 komen er ook steeds meer. Zo volgen wij Lipstick Jungle al even... met Brooke Shields en Andrew McCartney oa. (was ik vroeger al wég van
) Erg leuk!
Fijne zondag.Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op zondag 12 september 2010 14:03farah
Moderator2,
Je hebt gelijk, de eer is aan Kati.
Tja, met Lost is geloof ik geen eer meer te behalen en het werkt inderdaad verwarrend om het hier nog in deze topic te stoppen.
Kati,
Oei, kom jij, vooral 's avonds, nog voor de tv vandaan?
Dat is ook de reden waarom ik gewoon niet aan series begin. Hoogstens af en toe afgeronde, vooral komische, series bekijk maar vrijwel nooit een doorlopende serie.
Van 24 heb ik wel eens stukjes gezien met zappen maar dan stort je je midden in een verhaal. Dus laat maar.
Ja, ik las ergens dat jullie gek waren op Merlin. Zal eens opletten.
Brooke Shields en Andrew McCartney. Pfff, die gaan ook al een tijdje mee.
Kwam hij later ook niet in die ziekenhuisserie waar G. Clooney eveneens een rol in had? Ik ben benieuwd naar zijn laatste film.farah wijzigde dit bericht op 12-09-2010 14:04 met 8% - Geplaatst op maandag 13 september 2010 13:08kati
hahhaha, Farah, dat valt best wel mee! Ik heb tijden gehad toen ik nog getrouwd was dat ik zelfs overdag al achter dat ding geplakt zat...
Maar toen zat ik ook helemaal verkeerd in mijn vel, dat scheelt ook! En als je partner en jij van dezelfde dingen/series houden scheelt dat ook stukken!
Andrew McCarthy zat vroeger in the Bratt pack met acteurs als Molly Ringwold en zo.. Hij is nog steeds leuk!
Be yourself no matter what they say ~Sting~
Dit onderwerp heeft 131 reacties, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 31-01-2011 19:04.
TV series