Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Multimedia
  4. Expeditie Robinson

Dit onderwerp heeft 104 reacties, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 24-10-2011 17:07.

Expeditie Robinson

Ga naar een onderdeel
  1. katie64
    Afbeelding van katie64

Tot mijn verbazing zag ik dat deze serie nog niet genoemd is..
    Ik kijk er altijd na. En als ik het mis is er altijd nog "uitzending gemist"!

Een hele vreemde situatie is ontstaan nu het alleen maar vrouwen betreft. Het kan niet uitblijven dat ze elkaar in de haren vliegen. Bijna "lettterlijk" hoor. Gezien de uitspraak: "als zij blijft vermoord ik haar"! haha.. wat zijn we toch een roddeltantes en wat smeden we toch graag complotjes dames! Het is niet te geloven maar vier dagen op een eiland met meiden alleen, veranderd een welwillende iemand gewoon tot een "bitch"! Gelukkig komen er nu mannen in zicht! Alhoewel vanavond lieten ze zien dat er een grote vrouwengroep wordt gevormd met beide eilanden. Dat is helemaal een RAMP!!! Het ene eiland is verbroederd en er heerst een lekkere sfeer. Op een enkele uitzondering na.. En het andere eiland hangt aan elkaar van roddels en achterklep en zeer verveelde types...

Ik vind het leuk
    en jullie?

groetjes Katie

KWALITEIT VOOR KWANTITEIT!!!je leeft immers maar een keer.

2. amelie1967
    Afbeelding van amelie1967

Persoonlijk vind ik het interessant hoe groepsprocessen werken, maar naar dit programma heb ik feitelijk nog nooit gekeken. Wanneer wordt het uitgezonden?

kalm aan en rap een beetje

3. katie64
    Afbeelding van katie64

op de donderdagavond 20.30 uur. Maar je kunt het altijd op de PC bij uitzending vermist bekijken.

Je hebt gelijk Annelie, het is zeker de moeite waard om de persoonlijke ontwikkeling te volgen die zo'n groep vrouwen doormaakt. Dat is ook waarom ik zo geprikkeld word om te kijken. Dus ik hoop dat je de serie ook gaat volgen en hier je mening wilt delen.

gr. Katie

4. frannyb
    Afbeelding van frannyb

Amelie, Expeditie Robinson wordt uitgezonden op donderdagavond 20.30 uur op RTL5.

Eigenlijk vind ik er tot nu toe nog niet veel aan. Iedereen heeft het over gezeik en gezeur, maar ze blijven ermee doorgaan en degene die het hardst roepen dat anderen zeiken en zeuren zijn eigenlijk de grootste zeikerds!
    De mannen vind ik tot nu toe eigenlijk wel sympathiek, hoewel Igor (ik dacht dat -ie zo heet) wel een beetje een aparte is. Ben benieuwd of ze op tijd in dat dorpje aankomen met die kist, het lijkt net alsof ze er veel meer dagen over doen dan de 4 dagen die ze erover mochten doen.
    Nee, tot nu toe vind ik het een beetje tegenvallen. Toch ga ik het de komende weken toch wel opnemen op video (ivm vakantie), het is niet dat ik die afleveringen over wil slaan.

5. katie64
    Afbeelding van katie64

Ik vind het dit jaar een stuk saaier dan de andere jaren. Waar het precies aan ligt kan ik niet zeggen. Wellicht dat er ook een zekere "verveling" toeslaat bij dit concept. Het is tenslotte allemaal hetzelfde. Het valt me wel vaak tegen dat de vrouwen zo slecht zijn voorbereid op deze trip. "Oh ik mis mijn vriendje". "ik wist niet dat honger hebben zo erg kon zijn". Hallo, als je een beetje op de hoogte bent van dit programma dan kon je al jaren achter de buis meemaken en verwachten wat je hier moet ontberen!! Dan doe je toch niet mee!!!

Jammer.. ik was altijd een fervente kijkster en heel enthousiast...

groetjes Katie

6. allet
    Afbeelding van allet

Vanaf nu wordt het spel gespeeld en zal het leuker worden want tussen de twee moet er worden geknokt wie er mag blijven en wordt het echt ieder voor zich.

Trouwens ik ben het met je eens dat het niet het niveau heeft als we gewent zijn, we missen hele sterke persoonlijkheden onder de vrouwen het zijn eigenlijk alleen maar zeurkouzen.

7. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Toen Ernst Paul Haselbach nog in charge was van
    het programma, zat ik braaf iedere keer voor de buis, het eiland,
    eten zoeken, vissen is zo mooi.
    Dit seizoen had ik overgeslagen, van de week nog ff
    gezapt, ik krijg gelijk het beeld van 2 ruziemakende
    kakelende wijven te zien...
    No more thank you.
    Ik vind het echt jammer, het was altijd mijn favo geweest.

8. frannyb
    Afbeelding van frannyb

Tja, ruziemakende kakelende wijven (geciteerd!!) zaten er altijd al in. Dat is nou eenmaal zo met vreemde vrouwen onder elkaar (en vaak ook als het géén vreemden onder elkaar zijn, vrouwen eigen....).
    Dat Ernst Paul Hasselbach niet meer 'in charge' is, is logisch. Iemand die dood is kan geen programma meer presenteren(...).
    De opzet is nog steeds hetzelfde, het is alleen iemand anders die het programma leidt, misschien dat dát het is, dat het niet meer zo leuk is. Maarja, Ernst Paul komt niet meer terug, dus zullen we het met een andere presentator moeten doen. En wie weet is dit uiteindelijk toch het laatste seizoen geweest (geen idee hoe de kijkcijfers nu zijn tov vorige jaren).

9. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Wat verhelderend Franny, van mij mogen ze van de buis halen.

10. nita
    Afbeelding van nita

jammer dat Marcel het geworden is,ik had liever Rita als winnaar gezien

iedere dag een lach

11. frannyb
    Afbeelding van frannyb

Rita had ik het ook wel gegund, zij heeft heel veel ontberingen doorstaan.
    Maar toch vind ik Marcel wel een goede winnaar. Hij heeft het spel echt prachtig gespeeld vind ik. Hij had er ook plezier in, in het leven daar. En hij kon heel goed observeren, ik denk dat dat hem heel veel voordeel heeft opgeleverd.
    Alleen zag hij er niet uit, in de uitzending van Jensen daarna. Zijn ruige baard stond hem beter dan dat 'blote billen gezicht', dat laatste geeft hem iets gladjakkerigs... :nee:

12. allet
    Afbeelding van allet

Zijn hier ook fans van het programma? gisteravond was er een vooruitblik op de start te bewonderen op RTL 5 en het belooft weer reuze leuk en spannend te worden.

Dit keer voor het eerst met bekende Nederlanders en Vlamingen en van die combinatie kunnen we wel boeiende beelden verwachten.

A.s. donderdag gaat het echt van start en weer met Evi Hanssen en Eddie Zoey.

Je kunt het nog helemaal terug zien mocht je het gemist hebben.

ModLibelle wijzigde dit bericht op 03-10-2011 17:02 met 0%: Dit is een verplaatst bericht

13. kati
    Afbeelding van kati

Ja ik ben een fan! Heb t gisteren niet gezien maar ga zeker even bij 'Gemist' kijken... Vind t wel leuk dat t met Celebs is.. Kijken wat die er van bakken! :D

Be yourself no matter what they say ~Sting~

14. frannyb
    Afbeelding van frannyb

Kati, het komt niet bij uitzending gemist (tenminste, de aflevering van gisteren niet). Ik geloof dat het rond deze tijd als herhaling komt en vanavond laat. Had het ook gemist, dus harddiskrecorder maar ingesteld voor de aflevering van vanmiddag zodat we die vanavond kunnen kijken.

15. kati
    Afbeelding van kati

O ok, thanks Franny!! :)

16. groenteboerin
    Afbeelding van groenteboerin

ben ook een hele grote fan,heb t van gisteravond opgenomen en ga zo kijken,ben erg benieuwd naar de celebs.........

17. kati
    Afbeelding van kati

Ik heb de herhaling gisteren gezien. Op donderdag kijk altijd wat anders, dus dat t op zondag herhaalt wordt is wel fijn. Die lange Frans begon meteen al te rellen zeg! En t leek oneerlijk verdeeld de lange (sterker lijkende) Nederlandse mannen tegenover de kleinere (dikkere) Belgen. Maar die hadden de eerste proef gewoon gewonnen! Ik ben benieuwd wie er als eerste gaat afvallen, hoewel er al 1 vrouw ziek is geworden! (waarom geef je je dan op??? ) Dennis die helemaal apart op een eiland zit, wat zou zijn rol zijn? Spannend is t al wel.

18. QueenBee
    Afbeelding van QueenBee

Ik probeer het ook elk seizoen te volgen.
    Heb de eerste afleveringen gezien,en ben heel benieuwd hoe sommige dames het er vanaf zullen brengen.
    Wel jammer dat lange Frans eruit is gestemd.
    Hij zorgde in ieder geval voor een beetje deining.

19. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Ik zou zo meedoen aan de expeditie, als het mag van
    mijn gezin natuurlijk.

Gisteren de eetproef gezien, veel dingen zijn
    voor de aziaten een heuse delicatesse, die worden
    een voor een voortreffelijk voorbereid, jammer
    dat de kandidaten iedere keer moeten kokhalsen.

Prachtig eiland, jezus zeg..

20. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Van dit moet ik ook altijd even slikken... :sad:

In Memoriam Ernst-Paul Hasselbach

Tijdens een tragisch auto-ongeluk zijn RTL 5-presentator Ernst-Paul Hasselbach en de Belgische productie-assistente Leentje Custers in Noorwegen om het leven gekomen. Zij waren daar in verband met opnames voor het tv-programma '71 Graden Noord'.

*Op verzoek van de familie van wijlen Ernst-Paul Hasselbach, worden alle afleveringen van Expeditie Robinson uitgezonden.

.....................................................................................
    > Ik moet aan het begin ook echt wennen toen Eddy overnam,
    een tijdje niet meer gevolgd... Maar nu probeer ik wel
    braaf iedere week te kijken. Ik heb altijd een mooi programma
    gevonden.

Deze man vond ik gisteren.. Ooh so irritant.
    http://data.rtl.nl/_internal/cimg!0/dviup9n25ozx3wztbkmeutd3ys53c8r.jpeg
    Misschien wel een goeie gast met zijn.. het is maar
    een spelletje, maak je toch niet zo druk ...
    Maar ik wou dat hij eruit lag zeg.

21. nita
    Afbeelding van nita

hij mag er van mij meteen uit,die Sergio,hij doet niets,alleen maar samenspannen,maar ik heb het idee dat die Anthonie er niet zo gelukkig meer mee was,onvoorstelbaar dat ze daarom dus 1 van de sterkste vrouwen er uit hebben gestemd.

iedere dag een lach

22. kati
    Afbeelding van kati

Het cliché dat Belgen dom zijn, ging gisteren wel heel erg op. Zo hee, wat een domme Belgische mannen! Vooral die Sergio! Wat een irritante, domme Belg! Hij haalt zo dat cliché aan en haalt de gewone Belg zo naar beneden in zijn eentje! Overigens geweldige Belgische (sterke) vrouwen!
    Waarom het iedere keer (en met celebs is dat dus niet anders) de Belgen tegen de Nederlanders moet zijn, is mij niet duidelijk! Je stemt toch de zwaksten eruit? Niet degene van 'het andere land'? Of snap ik t gewoon niet goed? (als reserve-belg: Brabander dus... :lol: )

23. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Kimmetje... Echt heel apart.
    Eerst dacht ik... wat kan dat kind nou.
    Maar ik vond het kei kei jammer dat ze nu weg is..
    En het gekke is, ik mag haar wel.
    Eindelijk...Vooral toen ze dat hanenpootje zat te kluiven. :lol:

Had geen hekel aan haar... Maar
    ze staat bij de groep van die huppelk.t KaboutertjeKasbergen, daarom. :puke: Zucht, wat een figuur.

24. katie64
    Afbeelding van katie64

gelukkig Sergio is zijn leiderschap kwijt. Nu moet hij dus wel laten zien dat hij zelf ook iets kan!!!! Ik denk weinig!!!!! hahahha....
    Ik lach nu al in mijn vuistje.. Boontje komt om zijn loontje!!!

25. sannelotte2
    Afbeelding van sannelotte2

Hoi

Ik ben ook echt een fan, en vind het zo jammer dat Kim eruit is.
    Vind haar zo puur , die Sergio vind ik echt erg, hij mag van mij met een schop onder z,n hol terug naar belgie.
    En Nienke wat een sterke vrouw , geweldig.
    Ik verheug mij nu alweer op donderdag.