Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Reacties op Libelle.nl
  4. Wieke: Met zoonlief naar Dr. Fish

Dit onderwerp heeft 29 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 05-09-2010 11:28.

Wieke: Met zoonlief naar Dr. Fish

Ga naar een onderdeel
  1. internetredactie
    Afbeelding van internetredactie

Plaats hier uw reactie voor Wieke: Met zoonlief naar Dr. Fish

2. semois
    Afbeelding van semois

ik heb psoriasis op mijn hoofdhuid, dus het zou ideaal zijn mocht ik dit winnen!

3. marelle
    Afbeelding van marelle

Dr Fish, het lijkt me heerlijk. Maar misschien nog wel waardevoller dat je dit samen met je zoon hebt kunnen doen. Alleen dat al klinkt fantastisch.

Alleen, uitgekookte vissen... dat lijkt me voor die nuttige diertjes niet echt leuk ;)

4. wieke
    Afbeelding van wieke

quote:
    semois schreef op 30 augustus 2010 @ 13:12:
    ik heb psoriasis op mijn hoofdhuid, dus het zou ideaal zijn mocht ik dit winnen!
    Lieve Semois, ik gun het je! Maar ik zit nu wel met het niet meer uit mijn hoofd te verwijderen beeld van een vrouw met haar hoofd ondergedompeld in die blauwe bak, met een snorkel. Ik kan er niets aan doen! Psoriasis is een nare aandoening en zou het op je onderbenen en armen opduiken, dan zijn de visjes echt heilzaam.

5. watermaat
    Afbeelding van watermaat

Het lijkt me heerlijk dat gepeuzel aan je voeten.
    Als ik zou winnen neem ik Wieke mee,een heerlijk gezellig mens.
    Volgens mij zijn we van hetzelfde bouwjaar, dus....
    gesprekstof genoeg denk ik zo !

6. wieke
    Afbeelding van wieke

quote:
    watermaat schreef op 30 augustus 2010 @ 16:03:
    Het lijkt me heerlijk dat gepeuzel aan je voeten.
    Als ik zou winnen neem ik Wieke mee.
    Volgens mij zijn we van hetzelfde bouwjaar, dus....
    gesprekstof genoeg denk ik zo !
    Top! Als jij wint ga ik graag mee. Ons jaar (1948) was geweldig. Daar hoefde niet eens een kurk op, zo goed was het.

7. ladyanya
    Afbeelding van ladyanya

leuke tip om met mijn zoon te ondernemen

8. gloei
    Afbeelding van gloei

Wieke, ik weet niet meer waar en wanneer ik het geschreven heb in één van je columns, maar ik kan mij herinneren, dat, toen ik er een linkje over plakte, je het een aparte ervaring zou vinden als je met die visjes in aanraking zou komen.

Hoe was de ervaring?

The greatest glory in living lies not in falling, but in rising every time we fall.~Nelson Mandela~

9. wieke
    Afbeelding van wieke

quote:
    gloei schreef op 30 augustus 2010 @ 19:47:
    Wieke, ik kan mij herinneren, dat, toen ik er een linkje over plakte, je het een aparte ervaring zou vinden als je met die visjes in aanraking zou komen. Hoe was de ervaring?
    Nou Gloei, je kunt het lezen: ik vond het enig. Voor herhaling vatbaar. Wie weet gaan mensen ze wel in huis nemen, in plaats van een sauna of whirlpool. Maar dan zit je weer met je vakantie. Moet je eeltige types inhuren om bij jou thuis even elke dag de poot'n te laat'n schrobb'n.

10. marg
    Afbeelding van marg

Die visjes worden topzwaar als onze kleinzoon van anderhalf in dat bad zou mogen! Zoveel huiduitslag heeft dat manneke soms! Doet het pijn Wieke? En mogen kinderen in een dergelijk bad met visjes, of zou dat erg traumatisch worden? Ik heb ooit gelezen als je van kop tot teen in zo\'n bad gaat dat je een heel erg nauwsluitend soort van broekje aan moet, vanwege dat het lichaamsopeningen af moet sluiten, vandaar dat ik het vraag. Het is in ieder geval weer eens wat anders als uit eten gaan! Je geeft eten!

11. wieke
    Afbeelding van wieke

quote:
    marg schreef op 30 augustus 2010 @ 20:45:
    Doet het pijn Wieke? En mogen kinderen in een dergelijk bad met visjes, of zou dat erg traumatisch worden? Ik heb ooit gelezen als je van kop tot teen in zo\'n bad gaat dat je een heel erg nauwsluitend soort van broekje aan moet, vanwege dat het lichaamsopeningen af moet sluiten, vandaar dat ik het vraag.
    Nee hoor Marg, het doet geen pijn, integendeel. Het is ontspannend en leuk. En dat je helemaal in een kuip vol visjes zou kunnen...tja, best leuk. Ik heb mijn armen er zo ver ingestoken als mogelijk was, maar ze vonden mijn handen het lekkerst. Ik weet niet of er heel jonge kinderen in mogen. Ik denk dat dit bij Dr. Fish niet mogelijk is. Stel je het gekrijs voor als zo'n kind niet wil! Of dat hij denkt: doe mij maar een hengel, veel leuker. In Maleisië is deze behandeling doodgewoon, wie weet kan het daar wel. Geen idee!

12. alexanouk
    Afbeelding van alexanouk

Hi Wieke,
    Je bent natuurlijk geen dokter maar zou het kunnen dat deze kleine visjes zich ook tegoed doen aan wratjes onder de voeten ?
    Ik heb er een paar ontdekt dus misschien......
    ( als jij het niet weet misschien dokter Frank ???? )
    Greetz,

13. wieke
    Afbeelding van wieke

quote:
    alexanouk schreef op 30 augustus 2010 @ 21:53:
    Hi Wieke,
    Je bent natuurlijk geen dokter maar zou het kunnen dat deze kleine visjes zich ook tegoed doen aan wratjes onder de voeten ?
    Ik heb er een paar ontdekt dus misschien......
    ( als jij het niet weet misschien dokter Frank ???? )
    Greetz,
    Haha, dokter Frank gelooft sowieso niet in die leuke visjes. Ik weet nu al waar zijn sinterklaasgedicht voor mij over zal gaan. Maar zoon en ik zijn om. Wij gaan beslist weer, want ik heb duidelijk zachtere voeten en ze zagen er niet uit na een zomer tuinwerk. Ik ben geen dokter nee, maar ik denk dat het niet zal helpen tegen wratten. Een wrat gaat vrij diep de huid in en daar kunnen de Gara Rufaatjes niet bij. Ze hebben geen tandjes. Ik vrees dat je toch aan de stikstof moet.

14. AlexandratR
    Afbeelding van AlexandratR

Wat leuk Wieke, dat ga ik ook een keer doen! Hoe mijn voeten eruit zien na een zomer op slippers en blote voeten daar lusten de honden ook geen brood van. De visjes hopelijk wel ;-)
    We zijn net terug van Curacao (wat een straf) en hebben daar ook met dolfijnen gezwommen. In het water daar (en ook gewoon als je in zee ging zwemmen) zaten ook van die \"hapvisjes\" - als je het water uitkwam waren al je muggenbulten schoongehapt. Alleen voelde je die beestjes best bijten dus mijn dochter was er niet erg van gediend ;-)

Everything will be alright in the end And if it's not alright, it's not the end

15. dimormar
    Afbeelding van dimormar

Wat een leuke ervaring Wieke. Weer iets heel anders dan de pedicure. Het lijkt me wel wat.
    Na de blote voeten en slippers ook wel nodig.

16. marg
    Afbeelding van marg

Maleisië!!!! Jeetje! Zie je dat jochie al dat hele eind bij me achter op de fiets zitten! Voor we terug zijn moet hij zich gaan scheren, en is er hopelijk geen huiduitslag meer, of volop natuurlijk! ;-)
    Maar bedankt voor de tip!

17. elfje153
    Afbeelding van elfje153

zou zo graag willen met m,n moeder die heeft Psoriasis

ben 38 jaar ,werk partime en heb 2 kids van 8 en 13 jaar oud

18. tjhx
    Afbeelding van tjhx

OKAY!

19. Annika73
    Afbeelding van Annika73

Klinkt heel gezellig in zo'n bak met visjes zitten met je handen en voeten. Zouden die vissen bedwelmen als je hele erg zweettvoeten hebt?? Ik zie het dan al helemaal voor me, steek je je voet in het badje, vallen die vissen allemaal dood neer.
    Ik ga voor het persoonlijke kaartje van Wieke...... :lijstje: :lol:

20. janneke53
    Afbeelding van janneke53

Is het ook geschikt voor mensen met diabetis?

21. Lady_Love78
    Afbeelding van Lady_Love78

Ik wil ook graag weten of het geschikt is voor diabetici, dan kan ik het mijn moeder cadeau doen.

To be a child is to know the fun of life, To have a child is to know the beauty of life.

22. wieke
    Afbeelding van wieke

quote:
    Lady_Love78 schreef op 01 september 2010 @ 11:06:
    Ik wil ook graag weten of het geschikt is voor diabetici, dan kan ik het mijn moeder cadeau doen.

@Janneke en Ladylove: het gaat om de huid,dus ik weet niet of diabetici er baat bij hebben. Baat het niet schaadt het niet, lijkt mij! Of je nu thuis je voeten weekt in water, of je weekt ze bij Dr. Fish bij de visjes, zal niets uitmaken. Gewoon gaan, zou ik zeggen. Een leuk, origineel cadeau en als je samen met de ontvanger gaat, heb je er allebei iets aan.

@Annika: met zweetvoeten kom je er niet in, want je voeten worden eerst gewassen. Al heb ik dat thuis ook eerst grondig gedaan, uit respect voor de visjes.

23. snoopy
    Afbeelding van snoopy

Hallo Wieke, Aangezien ik weer bezig ben met het \" Wieke\" dieet (tijden geleden van jou doorgekregen) lijkt het mij heel handig als de visjes vast aan mijn voeten beginnen. Scheelt toch weer. Met vriendelijke groet.

24. eendje
    Afbeelding van eendje

Eigenlijk bof jij dat Mark Rutte niet wilde.... als het tenminste de prijs van de zomerweek was :lol:

25. l0xluv
    Afbeelding van l0xluv

Altijd al een keer willen doen, heb een keer voor een dichte deur gestaan. Helaas is het niet echt binnen het budget. Zou het leuk vinden om mijn moeder eens een dagje mee uit te nemen, i.p.v. zij mij!

Liefs

x
duurt nog: 24:00:00
€34.95
€22.95
x x