- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 7 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 10-09-2010 18:22.
Tina-dag in Duinrell
- Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 14:51internetredactie
Plaats hier uw reactie voor Tina-dag in Duinrell - Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 16:31lotte88
Hier wilde ik vroeger altijd al heen! - Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 21:27alexanouk
Oh la la wat een fantastisch mooie prijs !
Ik had vroeger de Tina al en ik heb mijn dochter ook met dit virus besmet.
Mijn tienerdochter is dol op lezen en een groot fan van Francine Oomen en Marion van Coolwijk!
Wat zou het fantastisch zijn als ze haar heldinnen in real-life ontmoet.
Mams wil wel lekker met haar mee langs de kraampjes en haar eens lekker verwennen.
Voor de mannen is de Tina-dag een beetje teveel getut maar gelukkig zijn er de attracties en het Tikibad!
Dit noem ik nog eens een kanjer van een prijs en we springen allemaal een gat in de lucht als we winnen ! - Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 21:31willemienusLeuk naar Duinrell en naar de Tina-dag, ging ik vroeger zelf al naar toe en dan nu met de meiden
- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 13:42omamaryals kind ben ik hier veel geweest, later met mijn eigen kinderen het zou leuk zijn omdit ook met mijn kleinkinderen te doen.
- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 19:59MiniEmpireOnze vakantie hebben we moeten annuleren vanwege een achillespees blessure en spoedoperatie van mij. Als we dit zouden winnen kunnen we er toch eventjes tussenuit met de kinderen. En mijn dochter kan langs bij de Francine \'hoe overleef ik\' auteur van boeken die ze leuk vind.
- Geplaatst op zaterdag 28 augustus 2010 14:57kuijt21
Zou erg leuk zijn om de Tinadag te combineren met een weekendje weg. Zéker omdat tegen die tijd onze keuken eruit ligt ivm een verbouwing - Geplaatst op vrijdag 10 september 2010 18:22hellen42mijn dochter is hier dol van....leuk om dit te winnen voor ons saampjes
Dit onderwerp heeft 7 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 10-09-2010 18:22.
Tina-dag in Duinrell