- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 28 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 26-08-2010 14:08.
Zomergasten 2010
- Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 10:48amelie1967
Heeft iemand hier gisteren naar Zomergasten gekeken? Ik was niet thuis en Paul Verhoeven (de gast van gisteravond) interesseert me gewoonweg niet, dus ik kan er niks over vertellen.kalm aan en rap een beetje - Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 20:28Jacoba1970
Nee, ik heb zondagavond (helaas) niets kunnen zien.. ik vind Paul Verhoeven best een interessant iemand... misschien kijk ik nog iets op Uitzending Gemist...
Trouwens, was Paul Verhoeven de laatste gast of komt er nog eentje? - Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 07:31dhali
Na zo'n 15 min ben ik afgehaakt bij Paul Verhoeven , het komt echt door Jelle BC ......die man slaat alles dood met dat monotone toontje.
Zondag a.s. komt de fotograaf Erwin Olaf....ik ken zijn werk niet zo goed, ik denk dat ik dit keer oversla.One thing you can give&still keep....is your word. - Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 14:08amelie1967
Jelle BC vind ik ook tegenvallen. Zijn manier van interviewen vind ik nogal slaapverwekkend. Er spreekt geen enthousiasme uit. Jammer, want ik had andere verwachtingen.
Erwin Olaf maakt mooi werk, vind ik. Verder ken ik hem als persoon niet goed, dus ik ga kijken. Ben benieuwd. Dit is geloof ik de laatste aflevering van Zomergasten 2010.kalm aan en rap een beetje
Dit onderwerp heeft 28 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 26-08-2010 14:08.
Zomergasten 2010