Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Multimedia
  4. Zomergasten 2010

Dit onderwerp heeft 28 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 26-08-2010 14:08.

Zomergasten 2010

Ga naar een onderdeel
  1. amelie1967
    Afbeelding van amelie1967

Heeft iemand hier gisteren naar Zomergasten gekeken? Ik was niet thuis en Paul Verhoeven (de gast van gisteravond) interesseert me gewoonweg niet, dus ik kan er niks over vertellen.

kalm aan en rap een beetje

2. Jacoba1970
    Afbeelding van Jacoba1970

Nee, ik heb zondagavond (helaas) niets kunnen zien.. ik vind Paul Verhoeven best een interessant iemand... misschien kijk ik nog iets op Uitzending Gemist...
    Trouwens, was Paul Verhoeven de laatste gast of komt er nog eentje?

3. dhali
    Afbeelding van dhali

Na zo'n 15 min ben ik afgehaakt bij Paul Verhoeven , het komt echt door Jelle BC ......die man slaat alles dood met dat monotone toontje.

Zondag a.s. komt de fotograaf Erwin Olaf....ik ken zijn werk niet zo goed, ik denk dat ik dit keer oversla.

One thing you can give&still keep....is your word.

4. amelie1967
    Afbeelding van amelie1967

Jelle BC vind ik ook tegenvallen. Zijn manier van interviewen vind ik nogal slaapverwekkend. Er spreekt geen enthousiasme uit. Jammer, want ik had andere verwachtingen.

Erwin Olaf maakt mooi werk, vind ik. Verder ken ik hem als persoon niet goed, dus ik ga kijken. Ben benieuwd. Dit is geloof ik de laatste aflevering van Zomergasten 2010.

kalm aan en rap een beetje