- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Prikbord
- Geplaatst op maandag 22 maart 2010 16:24Corry HelwerdaReünie VLOD Dronten
In het najaar van 2011 zal er een reünie worden gehouden voor alle oud-medewerkers van de Lokale Omroep Dronten, de VLOD.
Iedereen die medewerker is geweest, maar nog geen bericht heeft gehad over deze reünie wordt opgeroepen zich te melden!!
Graag tot ziens, Corry - Geplaatst op woensdag 31 maart 2010 12:00cveer
Verpleegkundigen van groep 1986, school Tergouw te Gouda:
Volgend jaar is het 25 jaar geleden dat wij de zorg in gingen.
Wij organiseren een reunie en zoeken nog een aantal groepsgenoten:
Anja Bogaard
Angelique vd Veen
Tonye Sabi
Janny den Braber
Wendy vd Meer
Loes Poppes
Marleen vd Valk
Christel Huisman
Linda Kalse
Erica Slingerland
Linda vd Herk
dit zijn uiteraard meisjesnamen van toen.
Graag je gegevens sturen naar:
reunieverpleegkundigesept86@xs4all.nl - Geplaatst op dinsdag 01 juni 2010 19:19w_assink
In 2011 bestaat de Christelijke Gymnastiek- en Turnvereniging Achilles W.I.L. in Almelo 100 jaar.
Ben je oud-lid en wil je op de hoogte gehouden worden van onze jubileumactiviteiten (o.a. feestavond-reunie), stuur dan een mail naar jubileum@achilleswil.nl.
Hou ook onze website: www.achilleswil.nl in de gaten voor actuele informatie - Geplaatst op dinsdag 27 juli 2010 18:46ruygh
Reünie Ruijgh(en)
Gaarne roep ik nazaten op van Pieter P.Ruijgh geb.06-07-1867 te Hollum op Ameland en Aukje Ruijgh Klip geb.27-10-1869 te Ballum op Ameland om contact met mij op te nemen om zomogelijk in 2011 een reünie te houden op Ameland.
Pieter P.Ruijgh en Aukje Klip zijn op 20-12-1894 getrouwd en kregen zeven kinderen waarvan een zoon op zeer jeugdige leeftijd is overleden.
De zes andere kinderen waren:
Thomas - Tietje - Pieter Jan - Jan - August en Hendrik.
Graag zou ik in contact komen met kinderen,kleinkinderen of achterkleinkinderen van boven genoemde familieleden.
Pieter P. Ruijgh is na zijn varens loopbaan vuurtoren wachter geworden op Ameland.
Henderik Ruijgh
Dr.B.Hornstrasingel 35
9251 AG Bergum
tel.0511 464194
e mail:ruygh@hetnet.nl - Geplaatst op vrijdag 20 augustus 2010 16:13luitzenVoor een reunie van onze lagere schoolklas in de Kerkstraat in Haren zijn we nog op zoek naar Anneke Niejenhuis en Johan Oostmeijer. In 2011 zijn we allemaal 70 en dat willen we vieren.
Reacties naar erna.ps3a@gmail.com - Geplaatst op donderdag 02 september 2010 14:10soest58hallo
Ik zoek een vriendin Marja van de Pol , met wie ik in de jaren 1975 tot en met 1980 op vakantie ben geweest.
Gingen eerst met het LCGJ naar Oostenrijk en Schotland . Daarna gingen we met z'n tweetjes naar spanje Portugal Ibizza en Zweden.
Wie kent Marja ze woonde In een flat in Amsterdam en keken uit op een zwembad. Ik wil graag weten hoe het met haar is. mijn mail adres is nacht_lampje@live,nl - Geplaatst op dinsdag 07 september 2010 21:19volgbootje
Wie zegt de naam joke van scheppingen iets?of Paula van de velde,Tulpstraat nr 2,noordereiland rotterdam?V.G.L.O Van nessstraat,(kapperszaak) of Engel van Veen? Alles rondom 1960_1961?
Uit naam van Joke van scheppingen-snijders ben ik op zoek naar oude klasgenoten van haar.Deze informatie heb ik van haar gekregen, en zij zou kraag in contact komen met mensen uit deze periode of de namen die ik vermeld heb.
Als er iemand iets weet graag een reactie,Joke zou er erg blij mee zijn.
Er schijnt ook een oproep gestaan te hebben in een libelle ?
reunie?
Vast bedankt,voor de mensen die willen en kunnen reageren.
groetjes . - Geplaatst op dinsdag 07 september 2010 21:26volgbootje
hallo ,ik ben op zoek uit naam van joke van scheppingen snijders,naar mensen die rond 1950 in rotterdam inwonend waren in Dominicus avio.
Ik heb de volgende namen ,zaalzuster cornelie? zusjes van schaik?
marjan ineke,joke.
Heel graag een reactie,er zou iemand erg blij mee zijn.
vast bedankt voor ieder die reageerd. - Geplaatst op woensdag 15 september 2010 11:05willemspanjeIk ben Willem de Bruijn. Ik ben op zoek naar Dick en Tonnie (y), die in ongeveer 1978 naar Nieuw Zeeland Rotorua kwamen. Zij werkten als verplegers. Ik zou het erg leuk vinden hen te vinden. Wie kent hen en weet waar ze nu zijn?
- Geplaatst op woensdag 22 september 2010 23:14anneliqueWij zijn op zoek naar Sika Draaijer, verpleegkundige geweest in het Deventer ziekenhuis op afdeling G3 van ongeveer 1996 t/m 1999,
dit ivm een reunie en tevens afscheid van onze stomaconsulent van het Deventer Ziekenhuis.
Groeten annelique Savelkoel-Wiltink aanwezig geweest bij jouw sollicitatiegesprek toen der tijd. Het bijzondere van dit gesprek was dat we binnen een kwartier tijd al heel vertrouwd met elkaar waren en de commissie was unaniem overtuigd dat jij de geschikte verpleegkundige was voor onze afdeling!!! - Geplaatst op donderdag 23 september 2010 22:02kreeft
Ik ben benieuwd hoe het met mijn lagere schoolvriendinnetje Dineke Camminga of Kamminga is.
Wij zaten een aantal jaren bij elkaar in de klas op de Piet Heynschool in Rotterdam Delfshaven in de periode '63 tot '69. daarna scheidden onze wegen doordat we naar andere scholen gingen.
Het zou leuk zijn weer eens bij te kletsen.
Groetjes Sylvia van Aken - Geplaatst op woensdag 06 oktober 2010 18:50anneliqueWij zijn op zoek naar Bea Stenfert heeft in 1982 gewerkt in het Deventer Ziekenhuis, verder zoeken we Sika Draaijer heeft in 1996 gewerkt in het Deventer Ziekenhuis en Nicoline menalda van Schouwenburg. Allen werkzaam geweest op afd G3.
Wij zoeken jullie ivm een afscheidsreceptie van onze stomaverpleegkundige! Willen jullie je melden,
Alvast bedankt
groetjes Annelique Savelkoel-Wiltink - Geplaatst op zondag 10 oktober 2010 11:42schlamann
Ik ben op zoek naar mijn militaire dienstmaten van de lichting 66/4. Puk Pietersen en Jan Scholten.
Puk woonde toen in Rotterdam en Jan in Den Haag.
Wie weet meer? Hans Schlamann. - Geplaatst op zondag 24 oktober 2010 23:45omajokeIk zoek:
Mijn jeugdvriendin Mieke de Boer.
Zij is geboren op 5aug.-1946 of 47 ze komt uit een schippersfam. en woonde in de jaren 60 in de selwerdestraat en later in de koolstraat in de stad Groningen.
In 1971 woonde ze met haar man wietse of sietse Feenstra (of v.d. Veen) op een woonark in Oenkerk bij Leeuwarden.
Ik zou graag iets van haar horen.
Joke Hut-Osseweijer Vlagtwedde. - Geplaatst op donderdag 28 oktober 2010 14:47Ada Hooghart
Reunie Ebenhaezerschool / dr de Visserschool te Rotterdam.
Wij organiseren een schoolreunie voor klasgenoten die van1960 tot 1966 op deze school hebben gezeten. 29 klasgenoten hebben we al, maar we missen er nog een paar. De klasgenoten zijn geboren in 1953 of 1954.
Wij zoek nog: Aad van de Wulp, Ria de Graaf, Irene de Waal Malefijt, Bert Hotting, Jan Groenendijk, Rian Schippers, Anton Driesprong, Andre Janssen, Thea Koch, Dea Wennekes, John Karreman, Tonnie en Teun Haak, Toni Koppenol. Wilt u helpen zoeken wanneer er een naam bijstaat die u kent?
Namens de organisatiegroep, Ada Hooghart, Elly Teeuw, Peter Homan, Mara Dieleman, Wim van Vuuren.
U kunt reageren via mijn mail. a.hooghart@casema.nl - Geplaatst op zondag 31 oktober 2010 13:56Joanne41Wij zijn op zoek naar onze klasgenoten van de 3e klas ULO Makassarstraat te Utrecht, 1956/1957. We gingen dat jaar op de fiets naar de Dikkenberg voor een schoolkamp. We willen een reünie gaan organiseren. Een aantal mensen hebben we al gevonden, maar we zoeken er nog een aantal:
Janny van de Akker, Matthijs Bröker, Gerrie van de Geer, Ineke van de Ham, Hans Hoogeveen, Jan de Jong, Wim van der Linden, Machiel van Rosmalen, Haddy van der Staal, Johny van der Stelt, Willy Versluys, Ineke de Weeger.
Kent u iemand uit dit lijstje, of ben je zelf één van deze personen, meld je svp!
Juul Stoker-Harmsen, tel. 030-2286874
Joke Koudijs-Markus, joke.koudijs@kpnmail.nl - Geplaatst op maandag 01 november 2010 08:43maria52
hallo.
Ik ben voor mijn moeder op zoek naar een oude schoolvriendin.
Mijn moeder is Ginette de Klerk en haar vriendin heet Ansje van de Goor. - Geplaatst op dinsdag 02 november 2010 08:45volgbootje
OPROEP vglo rotterdam
Wie zegt de namen Engel van Veen of Paula van de of der Velden iets.
Ik ben op zoek naar deze vrouwen uit naam van Joke Snijders.
Ook moet er een reunie geweest zijn?
Wie zich herkent graag een reactie Joke Snijders zou hier erg blij mee zijn. - Geplaatst op woensdag 03 november 2010 09:48cliffb
Ik zoek Thea Janssen, Huizen Angela - Denhaag 1977.
Slank meisje, dun blonde haar, nu 45/46 jaar jong.
Als niet van dit script, dan kan je kan me mailen op: http://www.theajanssen.nl - Geplaatst op woensdag 03 november 2010 13:04kveldhuis
Ik zoek Joan, Greer en Hank Echt(e)les die in de jaren 1959/60 gekampeerd hebben in Sellingerbeetse bij en zwemplaats samen met hun moeder.
Ze kwamen uit Amstedam. Wie weet informatie over deze familie.
k.veldhuis@home.nl - Geplaatst op zondag 14 november 2010 12:57snoepje50We organiseren regelmatig een reünie voor zowel de ONS als de PWA te Zeven. Daarom zijn
we nog steeds op zoek naar oud schoolgenoten.
Heb je interesse om een reünie bij te wonen, geef dan je email adres even aan me door. Zodra er nieuws omtrent een reünie is, dan krijg je dit meteen in je email box.
Neem ook eens een kijkje op onze websites: www.onspwa.nl of www.onspwa.hyves.nl
Met vriendelijke groet,
Loes van Velzen ( organisatieteam)
Loesvanvelzen1@hotmail.com - Geplaatst op maandag 15 november 2010 18:47meluVolgend jaar op 23 juni 2011 bestaat CBS de Bron in Nieuw-Amsterdam 40 jaar. Hiervoor zijn we op zoek naar oud-leerkrachten die les gegeven hebben op deze school vanaf 1971. Ken je een juf of meester, ben je een juf of meester, geef dan je naam en adres aan ons door. Dit ivm een te maken jubileumboek.
Hartelijke groet,
Ella Meerlo-Luth - Geplaatst op donderdag 18 november 2010 13:56miraysa
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar mn oude school vriendin,,Joke Postma, ze heeft in de jaren 70 in Grave gewoond, is daar na naar Nijmegen verhuisd, getrouwd ,,gescheiden en toen ????Graag zou ik weer met haar in contact willen komen, wie ooh wie kan me helpen!!! - Geplaatst op donderdag 18 november 2010 16:56gvanschie
Wij zijn bezig om een reunie te houden van onze lagere school. We hebben al heel wat klasgenootjes gevonden maar missen er ook nog wel veel. Het gaat om de St.Anna school achter de Engelenkerk in de Engel / Lisse .Klasgenootjes uit het jaar1956 / 57 tot 1962. Enkele klasgenootjes zijn Rina van der Aart-Thea Baars - Thea van Amsterdam en Lucia van Rooijen. Ook meisjes die in Huis ter Beek (Vincentiushuis) hebben gezeten zoeken wij ook ,een paar van die namen zijn: Tonny Borsboom- Mia Nooyens en Anky Pijpers. Wie kent hen? We hopen zo dat er gerageerd wordt op ons oproepje want het lijkt ons heel erg leuk om elkaar na 50 jaar weer te zien - en te horen hoe het nu met ze gaat. Groetjes Lucia van Rooijen - Geplaatst op vrijdag 26 november 2010 12:15bob58
Wij willen een reunie organiseren voor oude medewerkers van
't Huis aan de Poel Amstelveen zelf ben ik in '78 in dienst getreden
Graag uw reactie naar truusvantol57@hotmail.com
Truus Vork en Paula Dam