- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 13-02-2010 22:03.
Evenwichtsstoornis
- Geplaatst op maandag 08 februari 2010 21:44mereltje
Ha dames,
Hoop dat iemand me een beetje gerust kan stellen. Ik moest vannacht naar het toilet, draaide me nogal snel om, om het nachtlampje aan te willen doen, opeens begon de hele kamer te draaien, probeerde op de rand van het bed te gaan zitten, maar viel eigenlijk weer op mijn kussen terug. Dit gebeurde een aantal keren, ben maar een paar minuten rustig blijven liggen en toen met behulp van mijn man richting toilet. Daarna nog een uur wakker gelegen, durfde niet te gaan slapen!
Nu al heel de dag hoofdpijn, maar absoluut niet duizelig, gewoon alles gedaan wat ik wilde. Alleen ben ik nu bang om naar bed te gaan, wie
herkent dit en kan mijn angst wegnemen! Bedankt alvast, Mereltje - Geplaatst op maandag 08 februari 2010 21:52twinmom_67
Misschien wat langzamer op staan kan soms komen als je te snel op staat of ineens recht op zit zeg maar in bed.
Misschien de bloeddruk die te laag is dan kan je je duizelig voelen .
Of misschien te hoog kan evt ook een oorzaak zijn van die hoofdpijn en duizelingen.Sommigen merken wel klachten van hoge bloeddruk niet iedereen overigens en die klachten kunnen hoofdpijn zijn of duizelingen.
Als je het anders niet vertrouwd bel je deze dgn ffe de dokter.twinmom_67 wijzigde dit bericht op 08-02-2010 22:36 met 27%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op maandag 08 februari 2010 22:23Sannetjee
heey,
Ik herken dit wel, heb dit ook een hele tijd gehad. Had bij mij met de bloeddruk te maken die ineens weg viel. Ik heb het nog steeds erg vaak als ik te snel opsta of te snel draai.
Je kan rustig gaan slapen, je moet alleen even bewust zijn dat je niet zo snel moet omdraaien, het kan zijn dat het ff te snel ging waardoor het wegviel en tijdje zo bleef.
Drink desnoods even glas water voor naar bed gaan, doe ik ook altijd en dan ben ik wel wat rustiger.
Slaap lekkerModerator1 wijzigde dit bericht op 09-02-2010 21:15 met 0% - Geplaatst op zaterdag 13 februari 2010 22:03margJe evenwicht was verstoord door een of andere reden. Dat orgaantje zit in je oor, en de redenen kunnen echt heel divers zijn. Als je nog klachten hebt moet je wel even langs de huisarts gaan, ook al is er weinig of niets aan te doen.
In ieder geval moet je voortaan eerst gaan zitten in bed, en dan pas rustig op staan en gaan lopen.( In je oor zit een soort van kogeltje dat niet soepel meer rond draait...)Moderator1 wijzigde dit bericht op 16-02-2010 20:46 met 0%
Dit onderwerp heeft 3 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 13-02-2010 22:03.
Evenwichtsstoornis