- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 18 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 27-01-2010 14:47.
Kati: Columnisten
- Geplaatst op zondag 24 januari 2010 10:04internetredactie
Plaats hier uw reactie voor Kati: Columnisten - Geplaatst op zondag 24 januari 2010 12:09hoipippilangkousDit \'jonge Viva spring-ding met geen grammetje vet teveel\' is het helemaal met je eens. Ebru gaat vel te ver in haar reacties op Valkenoog.
- Geplaatst op zondag 24 januari 2010 12:10hoipippilangkous(behalve dan met je mening over Daphne Dekkers, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr)
- Geplaatst op zondag 24 januari 2010 12:58kati
Dank je 'jong spring ding'.
Daphne is denk ik ook een kwestie van smaak. Maar in ieder geval houdt zij t netjes tegen haar lezers. Wat je van vele anderen niet kunt zeggen! En dat is mijn punt.Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op zondag 24 januari 2010 18:04valkenoog
Weet je Pippilangkous, Ebru schrijft in een blad waar ik een abonnement op heb. Ik betaal daar dus voor. Ik hoef het zeker niet met de hele inhoud eens te zijn, bijvoorbeeld de mode reportages vind ik over het algemeen niet zo geweldig, maar ik mag wel wat kwaliteit verwachten. De mode reportages worden zorgvuldig samengesteld. Ebur roept maar wat, controleert geen feiten en denkt dat ze alles en iedereen mag beledigen. In de metro maakt dat mss niet uit, dat is een gratis krantje, maar van een blad van naam en faam als Libelle verwacht je iets meer. - Geplaatst op zondag 24 januari 2010 19:01ienepien
Ik vind de columns van Ebru het zout in de nogal flauwe libellepap! Je schrijft dat \'kennelijk iedere gek ingezet kan worden om zijn of haar stukje neer te plempen op het www\'. Klopt, maar libelle heeft Ebru vast niet voor niets een plek in het blad en op de site gegeven. Persoonlijk vind ik M.M helemaal niets toevoegen en Daphne Deckers? Daar gruw ik nou weer van.
Ergo: Mens erger je niet, verwonder je slechts en ook belangrijk: probeer eens door een andere bril te kijken! (Ebru kan je daar bij helpen)Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? - Geplaatst op zondag 24 januari 2010 19:20valkenoog
Je mist het punt waar het om gaat. Natuurlijk is het aan te bevelen om eens dingen door een andere bril te bekijken, maar of Ebru daar nou bij helpt? Haar stukken hangen vaak als los zand aan elkaar, het is vaak ondoenlijk om eruit te distilleren waar ze het nu over heeft, feiten die ze met 1 muisklik kan controleren vermeldt ze fout, als je het waagt er wat van te zeggen reageert ze bot.
Met die attitude heb ik moeite. Er zijn genoeg scherpe, geestige columnisten waar ze een hoop van zou kunnen leren, maar Ebru's vindt zichzelf helemaal geweldig. Ze is inderdaad heel geschikt voor een site als geenstijl.nl
Lekker dingen roepen over de waan van de dag en voor iemand ergens serieus op in gaat is het volgende item alweer hot.
Prima als je er van houdt, maar zoals ik al eerder zei: van een blad als Libelle verwacht je wel stijl en een zekere ondergrens voor kwaliteit.
Ze zei ergens dat de redactie haar stukken niet leest voor ze geplaatst worden, misschien moet dat gewoon eens een tijdje gedaan worden. - Geplaatst op zondag 24 januari 2010 21:25ienepien
Nee hoor Valkenoog, ik mis het punt waar het om gaat helemaal niet. Integendeel. Ebru is Ebru en schrijft dus als Ebru. Gelukkig maar, want er is al genoeg kabbelende middelmaat.Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? - Geplaatst op zondag 24 januari 2010 22:12valkenoog
Het is je dan vast niet ontgaan dat Ebru diverse malen heeft verkondigd dat zij sarcastische, cynische columns schrijft. Bij het hoofdje columnisten staat dit:
Op onze website kunt u bijna dagelijks een nieuwe column lezen van onze vaste columnisten en daarnaast kunt u met hen over de columns in discussie. Op maandag kunt u in discussie met Wieke over de actualiteit. Op woensdag deelt Femke haar gedachtengang met u en op vrijdag stelt Ebru diverse onderwerpen aan de kaak.
En Ebru kan er niet tegen als er sarkastisch en cynisch op haar gereageerd wordt. Kortom wat Ebru betreft eenrichtingsverkeer. Maar zo ziet Libelle het blijkbaar niet. - Geplaatst op zondag 24 januari 2010 23:35ienepien
Ach Valkenoog, ik vind het cynisme en sarcasme van Ebru een verademing tegenover de truttigheid die hier de boventoon voert. In \'mijn\'krant staan ook columns en stukkies die ik liever oversla, en dat doe ik dan ook. Hoe belangrijk is een tijdschrift in je leven? Ik denk, nee, vind dat je zeurt. Net als Kati.Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? - Geplaatst op maandag 25 januari 2010 07:53kati
Maar... IP Ik word wél gelezen! Ook door jou! Waarvan akte!
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op maandag 25 januari 2010 13:31sabra
Sjongejonge, Kati, stel nou eens dat de majesteit jouw stuk over de zegeningen van internetfora en de daaruit voortkomende vriendschappen inderdaad heeft gelezen en, helemaal onder de indruk, nu het hele Libelle-forum ademloos volgt, dan moet dit toch wel een domper voor haar zijn. Eén columnist die een aantal van de oh zo vriendschappelijke en hevig betrokken forumsters niet zint, en die wordt radicaal bij haar enkels afgezaagd. Niet door één blijkbaar beledigde deelnemer tegelijk, nee, degene die die mooie brief schreef over internet-vriendschap en warme contacten weet niet hoe gauw ze er bovenop moet springen om haar aandeel in het straatgevecht niet te missen. Daarbij worden nota bene dezelfde methoden gebruikt die de columnist verweten worden en waar de hele heisa om begonnen is. Ik heb niet het idee dat dit nou echt de beste manier is om de majesteit blijvend van haar ongelijk te overtuigen.
En Kati, fijn voor je dat je gelezen wordt, maar haal er de volgende keer even de stijl- en spelfouten uit… - Geplaatst op maandag 25 januari 2010 13:58Maartje 44
Ben het met SABRA eens..
Wat een dicussie was met extra vliegtuig betaling voor overgewicht..werd door jouw KATI(!!!)zo on-beschoft en persoonlijk op de mens afgereageerd dat het door de MODERATER3 verwijderd is.
Daarbij was de uileg van Moderater 3 zeeer duidelijk..
Een stelling,daar mag ie-der-een op reageren met zijn/haar mening. Discuseren..dat moet jij blijkbaar nog leren.
Goed dat Majesteit niet alles leest....
Denk dat je nu ook meteen in de verdediging vliegt..
Ach..een mens is nooit te-oud Kati..(leer-proces) - Geplaatst op maandag 25 januari 2010 21:17kati
O is dat zo Maartje? Dat is me niet opgevallen. Ik heb daar even gereageerd dat klopt maar ben er niet blijven hangen. Gelukkig voor mij, Maartje vonden meer mensen jouw opmerkingen niet kunnen en vonden ze jouw bijdragen niet kies. Ik denk dat jij het verkeerd begrepen hebt. Jammer dat je dat er bij moet halen hier. Dat heeft er niets mee te maken.
En Sabra, dank je voor je reactie. Een aandeel in een straatgevecht. Hm, jammer dat je daar zo over denkt, en dat je niet echt leest wat er staat. Ik gebruik zeer zeker niet dezelfde methoden die ik de columnist verweten heb. En nu hoef ik ook geen vriendschap met iedereen te sluiten maar me aan de waarheid te houden, toch? En wie weet heeft hare Majesteit wel een anonieme nick! Zou dat even wat zijn! Ik denk dat hare Majesteit mij groot gelijk zou geven. Zij kan volgens mij namelijk ook erg slecht tegen onrecht en regels die wel voor de een gelden en niet voor de ander als je begrijpt wat ik bedoel.
kati wijzigde dit bericht op 25-01-2010 21:31 met 11%Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op maandag 25 januari 2010 23:48job
Kati,geweldig je stuk over Ebru! - Geplaatst op dinsdag 26 januari 2010 09:30Maartje 44
KATI..
IK wil er nog een laatste woord over kwijt..
JIJ VERWIJT EEN COLLUMNISTE ONHEUS WOORDEN GEBRUIK !!!
Jouw reactie op mijn mening/stelling is van die strekking dat zelfs Moderator3 je verwijderd heeft door je TAAL-GEBRUIK...en DAT heeft al-les temaken met DIT/deze blog!
LEES EERST EENS GOED..voordat je je mening geeft!
Niet alles is meteen negatief Katti..
Majesteit kijk God zij dank..verder dan haar neus lang is..daar kan jij nog een hoop van leren! - Geplaatst op dinsdag 26 januari 2010 12:55kati
Beste Maartje, Als een moderator mij verwijdert heeft, dan nooit vanwege mijn taalgebruik. Ik hou het nl altijd netjes op het forum. ik heb nl ook nog nooit in al die jaren dat ik hier zit een waarschuwing gehad. Ook nu niet! Als een moderator iets verwijdert dan krijg je daar een melding van in je mail, dat heb ik niet gehad. Dus ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik niet weet waar je het over hebt. Ook omdat ik daar niet meer gelezen heb. Ik hou al zoveel bij dat ik daar niet meer gekeken heb. Er zijn inmiddels 2 topics over dat onderwerp en daardoor zie ik door de bomen het bos niet meer. Verder gaat dat niet over mijn stuk hierboven, dus als je nog met me hierover van gedachten wil wisselen kun je me misschien beter even een inbox sturen?
Job, Thanks!
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op dinsdag 26 januari 2010 14:46kattenvreugde
quote:job schreef op 25 januari 2010 @ 23:48:
Kati,geweldig je stuk over Ebru!
Ik vond het ook helemaal geweldig.
Ga zo door
- Geplaatst op woensdag 27 januari 2010 14:47chester

Maartje44, ik denk eerder dat jij nu abuis bent. Je ziet in je stukje dat ik hierboven gequote heb. Je beschuldigd Kati van zo onbeschoft en persoonlijk op de mens afgereageerd, en dat het verwijderd is door de moderator 3. Kijk jij dan nog eens naar dat topic. Bij je bericht van 22 januari 2010 - 17.43 u. daar staat en ik quote:quote:Maartje 44 schreef op 25 januari 2010 @ 13:58:
Ben het met SABRA eens..
Wat een dicussie was met extra vliegtuig betaling voor overgewicht..werd door jouw KATI(!!!)zo on-beschoft en persoonlijk op de mens afgereageerd dat het door de MODERATER3 verwijderd is.
Daarbij was de uileg van Moderater 3 zeeer duidelijk..
Een stelling,daar mag ie-der-een op reageren met zijn/haar mening. Discuseren..dat moet jij blijkbaar nog leren.
Goed dat Majesteit niet alles leest....
Denk dat je nu ook meteen in de verdediging vliegt..
Ach..een mens is nooit te-oud Kati..(leer-proces)
Wie moet hier nu iets leren?quote:Denigrerend gedeelte verwijderd, moderator 3
Dit onderwerp heeft 18 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 27-01-2010 14:47.
Kati: Columnisten