- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 190 reacties, en bestaat uit 8 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 8.
De laatste reactie is geplaatst op 20-01-2010 11:49.
Condoleancetopic voor Anemoon
- Geplaatst op zondag 10 januari 2010 16:59jumbotje
Familie en (forum)vrienden van Anemoon, heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.Today is the first day of the rest of your life. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 17:20ZusterSuus
Het plakken van mooie plaatjes moet ik nog leren.
Maar zonder plaatje is mijn wens aan de familie van Anemoon voor veel sterkte en wijsheid even goed gemeend.
Probeer haar leven te vieren dat maakt het verdriet om het verlies misschien een piepklein beetje beter te dragen.
Heel, heel veel sterkteTake care en stay safe - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 18:58dollemina
Lieve Joop, Marieke en Lennard,
Ik ben me te pletter geschrokken, zond jullie lieve moeder en vrouw vanmorgen nog een SMS, niet wetende dat Ineke vannacht reeds overleed. Ik zou dankbaarheid willen getuigen dat zowel Marieke als Lennard nog op tijd bij hun mam waren en dat in deze barre winterse tijden.
Lieve mensen, ik wil allen die een bijzonder belangrijk deel waren van Ineke alle sterkte wensen voor nu en in de nabije toekomst.
Je vrouw en moeder verliezen lijkt mij zo zwaar, daar heb ik geen woorden voor. Ook de overige familieleden wil ik hierbij een hart onder de riem steken.
Aan allen wens ik dat er met liefde wordt terug gedacht aan zo'n geweldige vrouw, zo krachtig en voor de Libella's zo'n krachtig mens.
Ik zal haar nooit vergeten, hierbij mijn in gedachten digitale kaarsje wat voor Ineke brandt.
Het gaat u allen goed.Alle kracht in deze toegewenst door Mientjedollemina wijzigde dit bericht op 10-01-2010 19:03 met 0%Herinner je gisteren, droom over morgen, maar leef vandaag. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 19:08whoopy
heb Anemoon niet gekend
maar
Familie en vrienden van Anemoon heel veel sterkte in deze moeilijke tijd
er komt een dag dat morgen niet meer komt,tot die tijd wil ik genieten!! - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 19:13Daydie, voorheen Lady978

- Geplaatst op zondag 10 januari 2010 19:17Moderator 3
Beste familie en vrienden, via deze weg wil ik mijn innige deelneming betuigen met het overlijden van Anemoon.
Ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode.Moderator LibelleCafe/Relatie/Reizen&VrijeTijd/Film,TV&Muziek/Boekenclubmailadres:moderator-3@hotmail.com - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 19:42Moonlight 281
Allemaal wisten we wel dat dit nieuws eraan zat te komen, maar dat het nu nog ineens zo vreselijk snel is gegaan, daar ben ik echt van geschrokken.
Ik wil de man van Anemoon, haar dochter en zoon en alle familie en vrienden condoleren met dit verlies, wij, van het topic van Frans Bauer, gaan haar optimistische berichtjes en positieve kijk op het leven dan ook vreselijk missen.
Ze blijft een voorbeeld voor ons allemaal!
Anemoon, waar je dan nu ook bent; een dikke kus van mij.

- Geplaatst op zondag 10 januari 2010 19:54dorineg
Familie en vrienden van Anemoon: heel veel sterkte met dit enorme verlies. Wat zal het leeg zijn. Ze was een bijzondere vrouw in alles. Dat blijkt ook wel uit de reacties hier. Vergeten doen we haar niet.wat je zegt ben je zelluf - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 20:05Anky

Lieve Anemoon, rust zacht.
Ik steek een kaarsje voor je aan.
Familie en vrienden, veel sterkte in deze moeilijke tijd. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 20:11dhali
Anemoon....goede laatste reis....

Voor een ieder die Anemoon een warm hart toedraagt;
Afscheid nemen is met zachte handen dichtdoen wat voorbij is
en verpakken in goede gedachten van de herinnering.
Familie & vrienden veel sterkte gewenst in deze verdrietige tijd.dhali wijzigde dit bericht op 10-01-2010 20:12 met 1%One thing you can give&still keep....is your word. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 20:59letje

Ook ik condoleer ik de familie of Anemoon. Anemoon was een groot gedeelte van de Libelle forums en haar verlies is op veel andere forums merkelijk. Ik sluit mij aan bij jullie en deel het verlies met deze. Letje van de mailmaatjesKeep smiling - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 21:06jane
Wens man en kids van Annemoon veel sterkte toe in de komende tijd.Ook fam.en vrienden,veel te jong is ze heen gegaan. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 21:15dsdsdhks
Ook ik condoleer hierbij de familie en vrienden/vriendinnen. We hebben heel wat van je kunnen leren, Anemoon, rust zacht!
" Steeds worden er sterren van de aarde geplukt
en van het leven losgerukt.
Niets kan echter zomaar verdwijnen,
sterren blijven altijd schijnen. " - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 21:38Boekenwurm
Voor allen rondom Anemoon; thuis of hier op het forum die verdriet hebben om haar dood; een troostend nummer;
deep peace
Deep peace of the running wave to you
Deep peace of the flowing air to you
Deep peace of the quiet earth to you
Deep peace of the shining stars to you
Deep peace of the gentle night to you
Moon and stars pour their healing light on you
Deep peace to you..........
( Bill Douglas featuring the Ars Nova Singers )Boekenwurm wijzigde dit bericht op 10-01-2010 21:41 met 0% - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 22:31ase
Voor allen die van Annemoon houden heel veel sterkte met dit grote verdriet,
Zeg niet altijd wat je weet Weet wel altijd wat je zegt. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 22:58PapuDribbel

HEEL VEEL STERKTE
Ook ik wil de familie, man en kinderen van Annemoon heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode. - Geplaatst op zondag 10 januari 2010 23:31froxy
We staan niet altijd stil
bij het woord "samen"
Maar het is een groot gemis
als "samen" uit je leven is.........
Iedereen die Anemoon een warm hart toedragen wens ik veel sterkte toe. - Geplaatst op maandag 11 januari 2010 00:05farah
Mijn diepgemeende condoleances voor familie en vrienden van Anemoon.
Zoals hier ervaren is zij een prachtige en moedige vrouw, zij zal zeer gemist worden. Iemand die duidelijk een diepe indruk heeft achter gelaten.
Moge de familie en haar vrienden samen de kracht, sterkte en warmte vinden om samen dit smartelijke verlies te kunnen dragen. - Geplaatst op maandag 11 januari 2010 00:15ozzy

- Geplaatst op maandag 11 januari 2010 02:01kathy46

Kijk naar het positieve in de mens en zoek niet naar het negatieve. - Geplaatst op maandag 11 januari 2010 02:16sueann
Allen die van Anemoon hielden, wens ik veel
sterkte om dit verlies te verwerken en ook dat
veel goede herinneringen behouden blijven.

- Geplaatst op maandag 11 januari 2010 02:29lakota
Ik wens de familie van Anemoon heel veel kracht en sterkte toe. Haar zonnige foto op het gezondheids topic, liet ons een heel klein stukje van haar mooie natuur zien. Haar gulle lach!
Haar liefdevolle woorden ,voor anderen , terwijl ze het zelf ook zo moeilijk had. Dat is onvoorwaardelijkheid op hoog niveau.
Allen die haar lief gehad hebben, zullen haar zo vreselijk missen.
Allen die haar niet gekend hebben, hebben een mooi mens gemist. - Geplaatst op maandag 11 januari 2010 06:56roxy
Heel veel sterkte en kracht voor de familie en vrienden van Anemoon.
RoxyLuctor et emergo - Geplaatst op maandag 11 januari 2010 09:39AstonABelangrijk is niet alleen de weg die je gaat, maar ook het spoor dat je achterlaat.
Ik hoop en wens dat de herinnering aan Anemoon, familie en vrienden tot steun zal zijn.
AstonA. - Geplaatst op maandag 11 januari 2010 10:04Amber 20
Beste familie, vrienden en forumleden.
Ik heb Anemoon niet gekend(ben pas nieuw hier)maar heb wel haar verhaal gelezen.
Wat is het fijn als je net als Anemoon zo optimistisch kunt blijven
met zo een ernstige ziekte,dat zal ongetwijfeld voor een ieder
veel troost geven en een groot voorbeeld zijn.
Veel sterkte in de komende dagen en tijd die nu gaat volgen!!!!!
Dit onderwerp heeft 190 reacties, en bestaat uit 8 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 8.
De laatste reactie is geplaatst op 20-01-2010 11:49.
Condoleancetopic voor Anemoon