- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 213 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 10-11-2009 16:41.
Plaatjes - Gezichtsbedrog?
- Geplaatst op dinsdag 08 september 2009 17:24Belgisch vaarsje
O ! ik denk dat ik het al zie.
Is het een oldtimer die we zoeken?Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op dinsdag 08 september 2009 20:08rav4
Ja, "de oldtimer" goed gezien BV
Nog eentje dan: Wat zie je hierin?
rav4 wijzigde dit bericht op 08-09-2009 20:09 met 5%Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op een been - Geplaatst op dinsdag 08 september 2009 21:00apekop
Een ouwe vrouw met een haakneus en kanten mutsjeGaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op dinsdag 08 september 2009 21:44maybe4

en een jonge meid, het oog van die oude vrouw is het oor van die jongere.die pukkel op de neus van die oudevrouwe is de neus van die jongerequote:Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 09 september 2009 11:54Belgisch vaarsje
Ik heb het ook gezien.
Een oude en een jonge vrouw.
Een gemakkelijke:
2 dieren
Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op woensdag 09 september 2009 12:03Kitsie
een zwaan en een eekhoornLach: De kortste afstand tussen twee mensen. - Geplaatst op woensdag 09 september 2009 13:08Belgisch vaarsje

... & ....Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op woensdag 09 september 2009 13:39maybe4
kat en hondHerinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 09 september 2009 13:49maybe4

- Geplaatst op woensdag 09 september 2009 14:48Belgisch vaarsje
Maybe, ikzie de tijger. Tof gevonden.
Waar zie jij die hond in mijn plaatje?
Kat was juist en het andere is ook heel duidelijk ('t zijn de 2 personen die aan een tafeltje te zitten dineren)De hond heb ik niet gevonden.Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op woensdag 09 september 2009 14:51Belgisch vaarsje
Hier moeten 5 huilende wolven opstaan.
Zie je ze?
Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op woensdag 09 september 2009 14:57maybe4

die oren van de hond zijn de armen van de poppetjes de lepels zijn de oogjes.quote:Belgisch vaarsje schreef op 09 september 2009 @ 14:48:
Maybe, ikzie de tijger. Tof gevonden.
Waar zie jij die hond in mijn plaatje?
Kat was juist en het andere is ook heel duidelijk ('t zijn de 2 personen die aan een tafeltje te zitten dineren)De hond heb ik niet gevonden.Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 09 september 2009 15:08maybe4

Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 09 september 2009 15:25Belgisch vaarsje
De wolven heb je snel gevonden.
Die hond zie ik toch nog altijd niet.
'k Ben nog eens naar de opdracht gaan kijken en daar staat koppel (dichtbij) en kat (op afstand).
In sommige figuren kunt ge misschien nog eens iets extra vinden.
Hieronder één tekening met dubbel figuur
Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op woensdag 09 september 2009 18:49rav4
BV, ik zie een vaas en 2 gezichten.
Wie kan dit lezen. Ik hoop niet dat jullie het te flauw vinden!
Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op een been - Geplaatst op woensdag 09 september 2009 20:37maybe4

wat zien jullie?Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 09 september 2009 20:48maybe4
Dit moeten jullie zien, !! kijk een halve minuut naar de OGEN van deze vrouw ,en blijven kijken hè .

ze gaat je aankijken..Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 09 september 2009 21:08rav4

Oh, mijn plaatje is verdwenen, misschien was het niet netjes genoegquote:rav4 schreef op 09 september 2009 @ 18:49:
BV, ik zie een vaas en 2 gezichten.
Wie kan dit lezen. Ik hoop niet dat jullie het te flauw vinden!
[afbeelding]
???Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op een been - Geplaatst op woensdag 09 september 2009 21:11rav4

Een vrouw voor een spiegel en een schedelquote:Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op een been - Geplaatst op woensdag 09 september 2009 21:13rav4

Ik kan het even met moeite zien, zo gauw je met je ogen knippert is het effect weer verdwenenquote:maybe4 schreef op 09 september 2009 @ 20:48:
Dit moeten jullie zien, !! kijk een halve minuut naar de OGEN van deze vrouw ,en blijven kijken hè .
[afbeelding]
ze gaat je aankijken..
Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op een been - Geplaatst op woensdag 09 september 2009 22:43apekop
Ik heb ook alles gevonden,alleen zie ik een kat en geen hond op dat plaatje van die dinerende mensen..Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op donderdag 10 september 2009 12:37Belgisch vaarsje
't Plaatje met de doodskop stond er in het begin van de topic al op, maar geeft niet hoor, je kan niet altijd blijven naar beneden scrollen.
Die dame is toch een moeilijke.
Ik zie ook maar net haar ogen en amai wat voor wallen heeft die onder haar ogen.
Ik zag ze zelfs eerst met een zonnebril op.Belgisch vaarsje wijzigde dit bericht op 10-09-2009 13:11 met 0%Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op donderdag 10 september 2009 14:56maybe4

Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op donderdag 10 september 2009 17:05Belgisch vaarsje
Het is een mooie Maybe.
Ik zie nog iets anders in de foto, maar zal het nog niet verklappen wat het is, kan de volgende ook nog even zoeken.Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op donderdag 10 september 2009 17:37Djessy
Duurde even maar ik zie hem ook.
Dit onderwerp heeft 213 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 10-11-2009 16:41.
Plaatjes - Gezichtsbedrog?